Ostrzeżenie dla Niniwy czyli współczesnego Kościoła i Polski

Starachowice na 04.12.2016

Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
PESEL 63031012705
mgr inż. mech. Jerzy Dariusz Kaźmierczyk
PESEL 67011212279
Zamieszkanie:

ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Andrzej Duda
Ambasada Niemiec w Krakowie

Niwa się nawróciła czy nawróci się Polska czy będzie mordować dalej przez Toruń

Doszło do zamiany karty banku PKO Partner na kartę Makler przez służby wywiadu przez PEKAO SA i podstawiono Krzysztofa Radziwiłł w banku UBS AG wykreowanym z Rogoźniczki przez Kościół Katolicki co określił drugi aktor Paweł Krzymowski , którzy obecnie próbują zabrać mi imiona przez Pocztę i bank PKO BP. Doszło do wykorzystania pastora Bociana , aby zrobił ewangelizację w Spale w momencie otrzymania dyplomu przez mojego syna Jakuba Pióreckiego w Kielcach . W rezultacie mój syn Jakub Piórecki obecnie Kornaszewski wyszedł wcześniej z zakończenia studiów przy odbiorze dyplomu jako inż. architektury i ja z mężem pozostałam na sali. Spowodowało to podmianę mnie Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk i męża Jerzego Kaźmierczyk na mojego ojca i mamę Józefa i Filomenę Bochyńskich i podstawiono inna osobę za mojego syna. Dlatego nakłoniono go do zmiany nazwiska, aby pozorować, że jest synem Ewy Kornaszewskiej z domu Niewczas. Z tego powodu ukradziono wszystkie metryki urodzenia na nazwisko Piórecki zamierzając uderzyć w Islam , gdyż trzech mędrców ze Wschodu to trzech Królów z Persji jako odbicie Meszacha , Szadracha i Abednego czyli przybranych imion po dostaniu się do niewoli w Babilonie. Jeden z nich to Daniel za którego podstawiono Danielę Słodkiewicz jako sarnę, czyli jako zwierze , aby tak potraktować ród Daniela przez Kościół Katolicki, który nie wycofał się , gdyż dorobiono z mojego jednego ojca fałszywe linie genealogiczne na pięć osób jako dorobionego rodzeństwa przed wojną po spaleniu babci księżnej Marii Lubomirskiej w Pałacu w Kruszynie w 1932 roku. Jedna osoba Marian Stafan Bochyński był kawalerem i nie żyje natomiast podstawiono Jerzego Brunona Bochyńskiego pod mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk, a mojego ojca Józefa Ludwika Bochyńskiego podstawiono jako Józef Pindor we Wrocławiu podstawiony pod księdza Pinderę ze Starachowic wstawionego do Skarżyska-Kamiennej wykorzystując umowę pożyczki dla Izabeli Krzemińskiej z jego Kościoła pozorując na mnie i wstawiając Elżbietę Włodarczyk . Dlatego pozbawiono nas wszystkiego, abyśmy nie mogli się obronić. Poczta Polska nie zawsze nakleja kod obowiązujący , gdyż kody wydaje dla służb, aby to ukryć niektóre awizo są z kodami. Powodem tego jest podstawienie kolejnych osób czyli trzech sióstr czyli Konstancji Krzemińskiej z domu Bochyńskiej, Cecylii Włodarczyk z domu Bochyńskiej i Teresy Kazimiery Szmytka z domu Bochyńska. Wytworzono z nich kolejne linie genealogiczne fałszywe przez kabałę i podstawiono ich dzieci w ich miejsce czyli swoich rodziców. Doszło do podstawienia tych osób pod rząd polski , który postanowił wykorzystać moje dzieci i wnuki, aby je oskarżyć. Wszczęto obecnie sprawę o przestępstwach w banku PEKAO SA jako Dom Maklerski i mojemu synowi dano czerwone szelki i białą koszulę z muchą, aby sprzedawał garnitury w celu podstawienia jego danych pod Rogoźniczkę przekonując moje dzieci , że tak działa rząd. Zamierzano wykorzystać jego dane i oskarżyć w przyszłości jako Maklera a nas skazać podstawiając nazwisko Piórecki Jakub i upozorować na byłego męża Dariusza Pióreckiego,pozorując, że studiował w Kielcach język angielski i sztukę medialną , aby podstawić córkę Bohdan Żakiewicz, która pracuje w animacji filmowej w USA zamierzając wykorzystać moją wnuczkę Wiktorię córkę Adama Pióreckiego obecnie Kornaszewskiego podstawić go pod studia architektury, które skończył Jakub Piórecki obecnie Kornaszewski. Miało to spowodować aresztowanie syna Jakuba Kornaszewskiego pozorując , że na giełdzie sponsorowali bank Pocztowy w Bydgoszczy SA , który sponsoruje ISIS. Działania wojenne sponsoruje Rząd Polski i Watykan , który wykorzystał moich troje dzieci, gdyż dwoje ma w ręku po ich kradzieży po urodzeniu. Podstawiono pięcioro dzieci z szóstki mojej siostry Beaty Idziak w celu zamiany na rodzinę Maksalon i pozostawienie jednej osoby jak przed wojną mojego taty Józefa Ludwika Bochyńskiego zamierzając podstawić Mark Zuckerberg pd Marek Katzer i Marek Kowalski, podmieniając Pawła Idziak syna mojej siostry Beaty Marii Idziak z domu Bochyńska i podstawiając pod Facebook jako zamiana Cukrowni w Lublinie mojego dziadka i podstawiając bank cukrownictwa w Ostrowcu jako kredyt, który był spłacony ale powielono na inne miejscowości i podstawiono w Lublinie Noble Bank , którego właścicielem jest Getin Bank czyli pana Czarnecki jako windykator PEUGEOT 607. Dlatego podstawiono w PEKAO SA panią Małgorzatę Czarnecką pracownika banku do windykacji dla fałszywe genealogi prowadzonej przez pana Waldemara Maksalon na fałszywe dorabiane przez niego sprawy precjozów carskich Katarzyny II podmieniając Aleksandrę Hessen, dziadka mojego żonę na Alicję Maksalon pracownika tego samego banku z domu Kowalska , czyli druga żona Waldemara Maksalon a ich syna upozorowano na szlachcica, zmierzając podstawić pod ich przekręty w banku mojego syna Jakub Pióreckiego obecnie Kornaszewski, pozorując go na maklera, przez czerwone szelki sprzedawcy do odmiany, aby dorobić dane do Torunia gdzie się podpisał na Jakub Piórecki na moim Oświadczeniu jako deklaracja przekazania nieruchomości po rodzicach, za zwolnienie mojego męża, po czym dokonuje się kradzieży nieruchomości i dorobienie spraw fałszywych spadkowych jako windykacja, a męża skazano dla fałszywej rogoźniczki wytworzonej z krojczego Rogozińskiego w Spółdzielni i jego dwóch córek jako spadkobiercy a podstawiając Adama Wojtas jako szycie garniturów na ul. Leśna obok prokuratury i podstawiono Teresę Kociniak, która miała taki towar, oraz na Pałac w Chlewiskach , jako plajta firmy szycia garniturów i podmiana na Hotele ekskluzywne, przez domu handlowe i Domu maklerskie, zmieniając sprzedawców na arystokrację przez sprzedaż garniturów, zamierzając wykorzystać moje dzieci czyli moją prawdziwą rodzinę podstawiając fałszywą czyli Waldemara Maksalon z jego rodziną,  który wypłaca pieniądze z kradzieży jako windykacja przy pomocy sądów, aby oskarżyć moją prawdziwą rodzinę, która pozbawiono środków finansowych. Zamierzano zastosować piosenkę, aby eliminować wszystkie dzieci w tym trójkę dzieci mojego obecnego męża z pierwszego małżeństwa, co oznacza, że 5 moich dzieci i 3 dzieci mojego obecnego męża miało obecnie pozostać zamierzając zlikwidować 6 dzieci mojej siostry Beaty Marii Idziak i jej męża Piotra Idziak zmierzając wykorzystać moje rozmowy telefoniczne, aby przerzucić odpowiedzialność na moją siostrę Beatę Idziak. Jest Ona prawdziwą moją rodziną , gdyż nasi rodzice mieli jedynie dwie córki, a nie jedną jak sfałszowano w Starachowicach.

Śmierć obcej Beaty Maciejewskiej 31 lat odnosi się do Pasternik 31, gdzie się urodziłam się ja i siostra. Obecnie jest to ulica Nad Kamienną 25. Oznacza to zamiar zabicia mojej siostry i jej rodziny o którą moja mama prosiła, abym ją zabezpieczyła. Została stworzona Fundacja APEX-STAR do pomocy naszej rodzinie, która została zawłaszczona przez rząd i wypłaca w programach pieniądze naszym dzieciom i rodzinom jako więźniom do podmiany historii stosując system wywiadowczy i wprowadzono wojsko jako Kastel. Nie można dwóm panom służyć naraz co powoduje, że budowanie programu pogańskiego przez chrześcijan powoduje uniemożliwienie budowli chrześcijańskiej i programów opartych na godności i prawdzie. W Bydgoszczy umieszczono wojska USA, które pilnują finansowania wojny w Syrii i na Ukrainie przez wykorzystanie podstawienia spadkobierców z Ukrainy do GBC Centrostal Bydgoszcz SA i ukryto pieniądze w Banku Pocztowym SA , którego transakcje ubezpiecza ING Bank Ślaski w Katowicach co ma połączenie z fundacją męża APEX-STAR, którą przejął rząd polski, który opiera się na służbach wojskowych dlatego nie umie rządzić, jest zamieszany w kabałę. Zamierzano zawłaszczyć dane mojego dziecka w celu zabrania jego wykształcenia mgr inż. architekta w celu podstawienia pod inną osobę , aby wykazać moją rodzinę w złym świetle. Dawniej w Cesarstwie Rzymskim oznaczał słowo magister występowało jako Magister Officiorum później Logothetes tou dromou później jako Kanclerz Cesarstwa Rzymskiego. Oznacza to, wyższy stopień wiedzy co zamierzano zamienić na osła i szelki maklerskie dorobione dla Rogoźniczki dla Pawła Krzymowskiego który pracował dla trzech braci Podczaskich z Warszawy tworzących trzy różne linie genealogiczne z których jedynie Mieczysław Podczaski stwierdził, że jestem, w jego genealogii. Natomiast Barbara Bochyńska podmieniła moją siostrę Beatę Idziak z domu Bochyńska na Beatę Bochyńską z domu Idziak, gdyż Barbara Bochyńska z domu Małachowska dopisana została do krwawej Luny z domu Małachowska zamieniła się obecnie na z domu Bocheńska i zamieniono mojego dziadka Franciszka Jana Mazurek na Jana Bocheńskiego przez kancelarię notarialną w Starachowicach, gdyż dziadek był prawdziwym hrabią Janem Tarnowskim, którego zamieniono na drugiego dziadka carewicza Aleksego Romanow wykorzystując DNA moje dla mojej siostry Beaty Idziak, gdyż mamy takie samo. Zamierzano wykorzystać moje wnioski do prokuratury o zwrot mienia rodowego do podstawienia windykacji Józef Pindor we Wrocławiu jako 6 tysięcy łapówki podstawiając licytacje komornika na 6 tysięcy mojego domu na Bohaterów Westerplatte 1/1 jako numer 1 pozorując, że wart jest około 19 tysięcy i podstawiono moją siostrę pod moje dane , aby ukryć księdza Pinderę , który wygrał samochód co można zauważyć w internecie, że Zbigniew Ziobro ma samochody dla osób , które miały otrzymać osoby z nami współpracujące. Pieniądze miał otrzymać również Witold Krzemiński chrześnik mojego taty Józefa Ludwika Bochyńskiego i dlatego wykorzystano jego dane, aby podmienić Krzemiński na Sliwiński.

Wymieniam osoby;

Cecylia i Zbigniew Włodarczyk mieli dzieci: Elżbietę Włodarczyk i Antoniego Włodarczyk.

Konstancja i Julian Krzemińscy mieli dzieci Katarzyna Kędziora z domu Krzemińska, Witold Krzemiński i Wojciech Krzemiński

Teresa i Bogusław Szmytka mają dzieci Grażyna Szmytka i Konrad Szmytka

Jerzy i Barbary Bochyńscy mają jedną córkę Magdalenę Jarczyk z domu Bochyńska.

Wykorzystano syna Elżbiety Włodarczyk Sebastiana Turowskiego , aby wmieszać go w USA pod dane muzyka podstawiając mojego syna Adama , aby podstawić Bohdana Żakiewicz do archiwum Stratford w celu zamiany rodziny i podstawienia Dymitra Miedwiediewa jako Sebastiana Dymitra Limanówka zamierzając zlikwidować tą osobę syna Henryka i Jadwigi Limanówki z domu Maksalon zamienionej na Bochyńska w celi podstawienia Ewy Cichockiej z domu Mirowskiej pod dane Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk co spowodowało zamordowanie Ewy Tylman w celu podstawienia jej akt dla Ewy Cichockiej z domu Mirowskiej w celu podstawienia w Szwajcarii pod paszport córki męża Ewy Kaźmierczyk pani Ewy Eugster w Zurychu co spowodować miało próbę jej eliminacji i jej męża Piotra Eugster podstawionego pod Piotra Idziak, którego rodzice to Wanda i Jerzy Idziak, którego dział spadku podstawiono pod mojego męża Jerzego Dariusz Kaźmierczyk w 2005 roku , aby uzasadnić źródło pochodzenia 50,- milionów euro skradzionych przez wojsko.

Wykorzystać zamierzano sprawę w Krakowie w celu wykreowania historii Kaina i Abla w celu wyeliminowania jednej z nas co oznacza zaprzeczenie chrześcijaństwa, gdyż każdy ma prawo żyć. Zamierzano wykorzystać cykl fresków bizantyjskich Abla i Kaina w kościele Feldebro. Kraków był pod wpływem kultury bizantyjskiej w 10 wieku i szczątki kościoła bizantyjskiego odkopano na Wawelu, gdzie określono, że jest to miejsce mocy co połączono z odkopanym kościołem w Sieciechowie, gdzie widnieją szczątku murów, które pokazał ksiądz, który był w domu moich rodziców na Bohaterów Westerplatte 1/1 w Starachowicach. Obecny prezydenty Polski jest podstawiony pod Andrzeja II króla Węgier, a małżonkę przedstawiono w szatach ceremonialnych i diademach Bizantyjskiej Pary Cesarskiej w rękopisie Cividale z XIII wieku. Pan Stanisław Pikul powoływał się na Orman , gdyż wiedział o prawdziwej historii, którą chciał wykrzywić , aby podmienić moją rodzinę. W XIV wieku istniała kolonia ormiańska w dawnym Ruskim Księstwie Halickim przyłączonym później do Polski. Dlatego z Lwowa zabierano bibliotekę znajdującą się w Kościele , aby ukryć historię przez wojsko, aby była niedostępna dla ogółu, gdyż w Lwowie jest Katedra Ormiańska. Podstawiono bogomiłów z Syrii i podstawiono Bogumiła Kędziora pod Marka Bogumiła starostę, który zmarł 22 października w Tygodniku Starachowickim numer 44 (930) z dnia 31.10.2011 roku. Podstawiono Antoniego Mazura pod Antonii Bocheński zamierzając podmienić rodzinę pana Kopeć, którego rodzina zginęła w II wojnie światowej wykorzystując jego córki i wnuczki, aby oskarżyć o kradzione dokumenty z kancelarii notarialnej mojej rodziny, gdyż występował ze mną w reportażu „Ludobójstwo na Firleju” , gdzie podmieniono mojego syna Jakuba Pióreckiego jako Jakub Bocheński i podstawiono pod mojego męża Jerzego Dariusz Kaźmierczyk pod którego podstawiono Jerzego Bochyńskiego pozorowanych na studentów , aby windykować czesne na szkołę medialną i językową jako szkolenia sędziów i prokuratorów kryjąc to w Niemczech jako windykacja weksli PPH APE-Jerzy Kaźmierczyk.

Prokuratura w Starachowicach poszukiwał spadkobierców rodziny carskiej jako sprawa INs 7/12 powielona na rok 2013 i 2012. Prawdziwa sprawa się nie odbyła i nie uiściłam zapłaty za podział majątku, którego nie dzieliłam podobnie nie było działu spadku u dziadków i rodziców jedynie przyjęcie spadku. Nie ma uczciwych prokuratorów ani sędziów, którzy sfałszowali historie i nie przeczytali „Wędrówki po dziejach przemysłu polskiego” pana Aleksandra Bocheńskiego oraz „Studiów Dziejów Górnictwa i Hutnictwa” Tom XIII wydanych przez Instytut Historii Kultury Materialnej PAN i podstawiono Szkolę Medialną księdza Tadeusza Rydzyk, który z tego powodu robił odwierty z Bohdanem Żakiewicz, aby wykorzystać moją wnuczkę Wiktorię Kornaszewską do wykazania DAN w Banku. Ukryto podpisaną przez pradziadka księcia Stanisława Lubomirskiego umowę z rządem polskim w 1921 i 1923 roku na temat produkcji wojskowej w Starachowicach co dyskwalifikuje działania prokuratury w Starachowicach i Toruniu oraz wydane wyroki SO Toruń IIK 164/11 i inne, które służyły powielenie naszych tożsamości w Bydgoszczy na kontach Banku Pocztowego SA do kradzieży carskich depozytów do finansowania wojny w Syrii i Ukrainie. Upozorowano mnie Bożenę Elżbietę Bochyńską-Kaźmierczyk na moją mamę Filomenę Jadwigę Bochyńską z domu mazurek pozorując, że mam jedynego syna zamierzając wykorzystać wiersz otrzymany od Witolda Haneczkowskiego podstawionego pod Witolda Krzemińskiego. Tata otrzymał wiersz 7.03.1998 roku pod tytułem „ Za późno” autora Jan Np. Jaśkowski, który mówił, ze nauka niektórym szkodzi, gdy jest pycha i niszczy się swój własny dom. Nie wzięto pod uwagę, że moje dzieci mają swojego ojca co miało spowodować odwrócenie sytuacji i ukryć , że Kościół Katolicki opłaca programy, aby tworzyć takie historie.

Wycofuje swoje poparcie pod listą „Przestańcie szkodzić Polsce” w Radio Maryja przesłana do mnie na e-mail przez pan Rafała Brodę , gdyż podmieniono moje dane Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk i wykorzystano moje i mojej mamy dane Filomeny Bochyńskiej, którą o to poprosiłam i wycofuję moje i mamy poparcie dla listy „Przestańmy szkodzić Polsce”, gdyż moja mama nie żyje, mój tata nie żyje , mój maż Jerzy Dariusz Kaźmierczyk został okradziony l skazany w Toruniu i poniżony mój mąż i ojciec przez Sąd na zlecenie wojska i rządu, za za mnie podstawiono inną osobę jako Elżbietę Bochyńską-Kaźmierczyk , a rząd polski przybrał nazwiska mojej wymordowanej rodziny aby kraść i mordować. Wykorzystano starożytną wiedzę przez komputer , aby odwrócić bieguny i pod dachem szklanym pani Hillary Clinton , który się rozsypał na ulicy Nad Kamienna 25 podstawiony pod hutę szkła Pana Andrzeja Bukat podstawionego pod Andrzej Pachowski i Andrzej Duda, aby podmienić historię i nawiązać do szkła filigranowego z Akwilei jako biznes z Koreą pod Złote Gwarancje z UBS AG i z Japonią, gdzie znalazła się na mieczu krew cara, a w rzeczywistości podstawiając mojego syna i Michał Pióreckiego pod Pachowskich i zamierzając podmienić mojego syna i wyeliminować drugiego Adam Kornaszewski, wcześniej Piórecki, zamieniony na jego syna Noe, jako początek Nowej Religii zamieniając drogę jako Krzysztofa Kolumba do nowego świata, gdzie jest mądrość zamierzając wykorzystać przeciwko mądrości jako Krzysztof Radziwiłł fałszywy dla Zakonu Kolumba w Wąchocku zajmującego się w USA Ubezpieczeniami jako odszkodowania morskie za tonących uchodźców do działów spadku w ten sposób sponsorując papieża Franciszka, podstawiono jako nowa droga do Nowego Świata przez kolumbów zamienionych na pokolenie dzieci wojny, czyli zamiana znaczeń. Celem jest podmian historii i plan powtórzenia historii znowu na naszych rodzicach aby podstawić fałszywa historię pod rzeź Krożańską i dzieła Kossaka kryjąc i zastępując, rogoźniczkę i fałszywych Lubomirskich, których upozorowano, że żyją jako moja rodzina czyli pod wymordowane osoby z mojej rodziny, planując mnie zamordować i moją siostrę, aby nie wyszła na jaw prawdziwa historia mojej rodziny, i fakt że żyjemy w prawdziwej linii genealogicznej. Dlatego ukryto obrazy, które wyrażają sceny z historii prawdziwej mojej rodziny pozorując, że się nie zdarzyły, i kradnąc dlatego dzieła sztuki. Dalsza podmiana miała być podmianą mojego syna Adama Stanisława Kornaszewskiego na USA jako Stanisław pod Stępień i pod Adama podstawiono Hillary Clinton, czyli pod mojego syna. W Polsce zamieniono jego na Adama Bernarda Hillary Chmielewskiego, który miał stanąć na miejscu naszej rodziny. Moja mama Filomena Bochyńska już nie żyje a podstawiono jej dane osobowe pod moje dane osobowe Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk i zabito moją mamę przez działania osób, które napisały ten list i Radio Maryja. Pismo święte upomniało Niniwę, aby się nawróciła w przeciwnym razie nastąpi jej zniszczenie. Odpowiedziałam na APEL pana Rafała Brody zatytułowany „Przestańcie szkodzić Polsce” i wykorzystano listę do podmiany danych moich i mojej mamy, i podstawiono Sędzinę Broda pod moją mamę wykorzystując sprawę przesłaną z Kielc , jako pracownika SOF-ART Sp. z o.o. gdzie przesłano mamie informację z Sądu wymieniając pana Ireneusza Wasilonek, wojskowego i pracownika innej formy, co jest niedorzeczne, a co świadczy o podmianie firmy na MARMORC-POLSKA Sp. z o.o. i podmianę na Ireneusza Utnickiego pastora kościoła Zielonoświątkowego w Starachowicach, i jako pracownika SOF-ART Sp. z o.o. celu podmiany jego rodziny na moją podmieniając na USA, gdzie mieszka jego córka Daria Adams z domu Utnicka, podstawiona pod Adam Piórecki , obecnie Kornaszewski, a zmieniając na Hillary Clinton aby posłużyć się do Czarnobyla Pełnomocnictwem dla Bohdana Żakiewicza, do uruchomienia depozytów naszych na programy bankowe do Polski i powielając sygnatury w sądzie do podminy mojej rodziny. Ponadto połączono byłego męża z obecnym moim mężem, aby podmienić rodziny i oskarżono dlatego ponownie w jednej sprawie już zakończonej prawomocnym wyrokiem sądu drugi raz na podmienione dane osobowe, przeciwko ponownie mojemu mężowi i pozorując, że moja mama go skarżyła, co jest oszustwem. Z tego powodu nie popieram Apelu i odwołuje moje poparcie i mojej mamy poparcie w e-mailu do pana Rafała Brody, gdzie ja wyraziłam zgodę na Apel i poprosiłam moją mamą która na moją prośbę zgodziła się na wpisanie jaj na listę, co również odwołują, gdyż po tym apelu mama została zlikwidowana .

Działania Zbigniew Ziobro i jego pracowników zmierzały do ludobójstwa, gdyż wykonują rozkazy wojskowe, które są ukrywane przez żołnierzy armii USA w Bydgoszczy. Upozorowano Paulinę Machowską córkę z pierwszego małżeństwa Ewy Machowskiej z domu Niewczas obecnie Ewa Kornaszewska i podstawiono pod Paulicjanów, którzy odrzucali Stary Testament i nie uznawali apostoła Piotra i wywodzącej się od niego tradycji chrześcijańskiej czyli Rzymu. Ludzie nie kierujący się miłosierdziem bez miłosierdzia będą osądzeni. Programy kształtują ludzi na bezwzględnych pokazując jedynie zysk dlatego podstawiono w Toruniu IIK 164/11 studentkę Edytę Zyśk , która robiła ramki jako eksperta do sprawy jednej faktury o wartości 300,- tysięcy złotych naliczając koszty ekspertów podwójnie co miała ukryć opinia psychiatryczna podważająca arystokratyczne pochodzenie mojego ojca wnuczka księcia Stanisława Lubomirskiego, który podpisał umowę z rządem i wojskiem co ukryto w Toruniu. Mój tata był synem księżnej Marii Lubomirskiej i carewicza Aleksego Romanow i podstawiono członków PiS pod nazwiska arystokratyczne mojej rodziny , aby ukraść pieniądze przy pomocy prokuratury i sądu podstawiając udziały COP jako reaktywacja ukrywając to na SOF-ART Sp. z o.o. , której ukrywany jest NIP w celu podstawienia pod PPH APE-Jerzy Kaźmierczyk w celu pobierania pieniędzy przez rząd polski jako windykacja weksli męża Jerzego Dariusz Kaźmierczyk. Podstawiono bank Lukas, gdzie miałam debet 7,- tysięcy uniemożliwiając spłatę, aby podstawić Św. Łukasza jako roszczenie pod kościół Hosios Lukas wzniesiony w drugiej połowie X wieku nad grobem ascety. Łukasz był dzieckiem greckich uchodźców z Eginy, którzy opuścili wyspę uciekając przed Arabami i osiedlili się w Kastorii w Beocji i podstawiono naszego mecenasa Łukasza Drapisz pod Łukasza Krzemińskiego , aby zamienić historię. Opisywany Łukasz żył 941 roku, kiedy przepowiedział , że cesarz Roman II wyzwolił Kretę spod panowania arabskiego w 961wojska bizantyjskie dowodzone przez Nicefora Foksa wtargnęły do Kandi na Krecie i przypomniano sobie przepowiednie sławnego pustelnika z Stiri w Beocji . Na pamiątkę wzniesiono nad grobem piękny kościół wykończony za Bazylego II 976-1025. Wykorzystano sprawy sądowe jako lata do podmiany w systemie i przestawiana jest cyfra jeden jako Pałka w celu powtórzenia dawnej historii. Z tego powodu pan Bohdan Żakiewicz dostawił sobie pałkę do dorobienia adresu ul. Poprzeczna 19 na drugą ul. IPoprzeczna 19, aby powielić w systemie informatycznym jako dwa adresy i upozorować, że jest właściwą rodziną, a prawdziwą rodzinę zamierzano zamordować jako przestępców i złodziejaszków odwrócenie ról. Dlatego podstawiono panią Foksa jako trenera Timu z panią Kingą Jędrzejczyk w Kielcach jako pracowników firmy EKO BON Ton z Poznania w siedzibie firmy EKO VITAL w Kielcach, aby powielić pod różne linie genealogiczne nasze dane. Dlatego podstawiono pod Kingę Jędrzejczyk oraz powielenie przez błędy pisarskie osób, aby podstawić panią Otylię Jędrzejczyk, która trenowała z Wojciechem Idziak w Katowicach na pływalni i podstawiono ich pod Zielone Oczko restauracje na ulicy Gliwickiej w Katowicach. Panią Foks podstawiono pod Lisa i przeprowadzono szereg podmian, aby dopasować sprawę INs 450/05 dorobioną z 2003 roku do podstawienia do roku 450 do podmiany historii.

Cytuję str 435 „ Mury Konstantynopola sięgają od brzegu morza Maramara do Złotego Rogu zamykając dostęp do półwyspu na którym rozbudowało się miasto. Mur ten wzniósł Teodozjusz II 408-450 w roku 413 w obliczu niebezpieczeństwa zagrażającego Cesarstwu ze strony plemion germańskich i ałtajskich, które przeprawiły się wówczas przez Dunaj i parły naprzód.” Podstawiono sprawę zasiedzenia Maksalonów z 2005 roku po sprawę z 2003 roku, która znika a pojawia się INs 450/05. W sądzie stosuje się nawias tam , gdzie jest podmiana lat jak INs 169/00 do podmiany na INs 956/09 aby odnieść się z 1956 rokiem dostawiając Pałkę, aby przenieść się do działu spadku po Franciszku Maksalon i podstawiono historię Balizariusza ojca Aleksego, którą podstawiono jako Franciszek Bocheński czyli fikcyjne dane, gdyż był to car Mikołaj II Romanow , a podstawiony agenta Franciszka Bocheńskiego, który na stare lata był niewidomy co miało odzwierciedlać Aleksego Romanow jako syna Balizariusza podstawionego pod cara Mikołaja II Romanow co kojarzono z Justynianem i hodowlą niedźwiedzi jako herb Rawicz cesarski w Bizancjum. Zamierzano upozorować ten mur na planowany mur między USA i Meksykiem, gdyż wykorzystano imię Melania z tej samej książki i zamierzano podmienić historię Polski dla USA, gdzie ktoś umieścił w internecie dane mojego dziadka Brunona Bochyńskiego czyli Aleksego Romanow, który ukrywał się na Misji we Fryburgu w Szwajcarii jako ojciec Józef Maria Innocenty Bocheński.

Na zakończenie pisma wymieniamy moje dzieci i męża oraz siostry dzieci z trzech rodzin:

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk z pierwszego małżeństwa Piórecka wymieniam dzieci: Adam Piórecki obecnie Kornaszewski żonaty, Marta Piórecka obecnie Bochyńska panna i Jakub Piórecki obecnie Jakub Kornaszewski kawaler skradzione dzieci Anna Maria Piórecka i Michał Piórecki.

Beata Maria Idziak z domu Bochyńska dzieci: Paweł Idziak, Wojciech Idziak,Alicja Idziak, Urszula Idziak, Ewa Idziak, Anna Idziak.

Jerzy Dariusz Kaźmierczyk dzieci z pierwszego małżeństwa; Ewa Kaźmierczyk, Paweł Kaźmierczyk i Adam Kaźmierczyk.

Zamierzano podmienić mnie Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk i siostrę Beatę Idziak na Katarzynę Kaźmierczyk podstawiając pod Filomenę Bochyńską jako koń Dzidka w celu podstawienie pod historię kreowaną przez wojsko dla carowej Katarzyny II Wielskiej, której precjoza carskie w PEKAO SA zawłaszczono dla wojska , które podstawiło członków Zakonu Maltańskiego pod Fundację księcia Jakuba Potockiego odnosząc się do do dowcipu, kiedy Żyd zmienia nazwisko na żydowskie i pytany o przyczynę odpowiada, wyjaśniają przyczynę „Jeśli ktoś spyta jak się nazywałem odpowiem Potocki”. Zamierzano ośmieszyć mojego męża i teściów i doprowadzić do śmierci przez Kościół Katolicki, że udawał szlachcica zgodnie zgodnie z przekazanym wierszem przez pana Witolda Haneczkowskiego, który nie rodzina Firlejowska nie podał moich Bożeny Bochyńskiej-Kaźmierczyk ani mojej siostry Beaty Idziak do odszkodowania dla ofiar na Firleju pozorując, że nie żyjemy, gdyż wiedzieli, że dziadek przeżył w Szwajcarii zamierzając go oskarżyć przez PiS jako masonerię za zamordowanie Polaków na Firleju wypłacając pieniądze Żydom i Jarosława Kaczyńskiego przez Stefana Hamburę w Berlinie, któremu 300.000,- PLN wypłacił Jarosław Kaczyński z PiS i oskarżono o 300.000,- PLN mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk, aby podmienić fakturę na mosiądz na biuro prawne Stefana Hambury podmieniając na Marian jako Stefan podstawiając Mazurek pod Dieter Duppenbecker na Dieler Wissgott podstawiając Radziwiłł. Żydzi upozorowali, że dwie siostry mojego męża Wioletta i Marta nie są jego siostrami pozorując męża na jedynaka do wiersza, aby z bohatera zrobić bandytą przez sędziego Wojciecha Pruss w Toruniu nazywając męża złodziejaszkiem, a mojego ojca , że nie jest arystokratą, aby podstawić mec. Martę Sztachelską jako spadkobierce po moich rodzicach Józefie i Filomenie Bochyńskich na moim prywatnym koncie Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk w PKO BP SA nakłaniając teściów do złożenia zeznań okłamując ich przez policję przedkładając dokument sfałszowany przez prokuratora Jerzego Krystynieckiego, który nie zamierzał obronić męża i dorabiał fałszywe windykacje i upozorował, że nie jestem żoną męża, aby cofnąć się do czasu sprzed ślubu i podstawić pod GBC Centrostal Bydgoszcz SA jako DOMSTAL Sp. z o.o. który zamierzał mnie obciążyć za wynajem pomieszczeń w sytuacji, gdy firma została zakupiona przez podstawienie spadkobierców po nas żyjących i podstawiono Waldemara Maksalon jako żądanie pożytków z nie jego nieruchomości z firmy męża, ale i nieruchomości mojej mamy odziedziczonej przez sprawy spadkowe po mojej babci Anieli Reginie Mazurek z domu Maksalonów urodzona w Hucie czyli księżej Glińskiej z domu z męża hrabiny Tarnowskiej co wyjaśniła moja mama Filomen Bochyńska z domu Mazurek.

Wprowadzenie sprawy INs 956/09 do rejestru gruntów jest nie tylko podmianą sprawy mojej babci z 2003 roku na 2005 jako INs 450/05 , ale również dowodem ukrycia, ze pan Waldemar Maksalon z męża firmy pozorując, że ja zakupiłam od Waldemara Maksalon nieruchomość co ukryto przez podmianę mnie Bożeny na Elżbietę, która miała oskarżyć mojego męża czyli Elżbieta Włodarczyk oraz Elżbieta Doda pozorując jedną osobę. Z tego powodu piosenkarka Doda pokazała gołą pupę aby odnieść się do księdza Pupy i połączyć z prezydentem Andrzejem Duda wstawionym pod cesarską rodzinę Bizancjum jako woźny w sprawie mojego dziadka w Archiwum w Radomiu.

Wojsko dokonało kradzieży z PPH-APE Jerzy Kaźmierczyk jako APE UMWELTTECHNIK AG w Szwajcarii 50,- milionów euro już 2004 roku na zakup GBC Centrostal Bydgoszcz SA ukrywając pieniądze w Bydgoszczy. Podstawiono umowę zakupu przez PPH APE-Jerzy Kaźmierczyk firmy Centrostal pod zakup METRON SA dokonując upadłości Centrostalu do ukrycia skradzionych pieniędzy i podstawiono obecnie Bank Pocztowy SA, który zabrał już moje dwa imiona co oznacza katastrofę globalną, gdyż jest napisane, że szczęśliwy naród, który za króla ma osobę ze szlachetnego rodu, a nasze dzieci mają już mieszane DNA co miało ich sprowadzić na manowce przez ich ojców , a oskarżono mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk , gdyż go okradziono i zamierzano zabić moich teściów pozorując, że są ofiarami ich syna, który ma drugie małżeństwo ukrywając, że Kościół katolicki już dawno unieważnił pierwsze małżeństwa co jest tajne, gdyż dorobione są fałszywe opinie psychiatryczne zamierzając nas pobić i oskarżyć, że pobiliśmy się o majątek ukradziony przez Kościół Katolicki i Rząd Polski. Nasze rodziny nie mają pieniędzy, a nas pozbawiono wszystkich środków skarżąc przez 12 lat i wprowadzając spadkobierców po nas żyjących, aby skarżyć dzieci przez papieża Franciszka, aby tworzyć wielokrotnie windykacje nie odpisując długu co jest kradzieżą i oszustwem.

Zamieniono mojego syna Jakuba Pióreckiego obecnie Kornaszewski na księdza Jakuba Pióreckiego , aby dopasować do wiersza Cytuję

„Mój Boże, mój Boże! Jak też to przy dworze stan kmiotka maluczki, wzgardzony!

Prostaczek w tym tłumie, gdzie każdy coś umie, nie znaczy ni pracą ni wiekiem. I nam Bóg dał dziecie… Czemużby też przecie i ono nie było człowiekiem? Przedajmy dwa woły niech idzie do szkoły, a kto wie , co się z niem stanie? Może się przy dworze umieści, a może … a może i księdzem zostanie? Jak rzekli, zrobili, lecz bardzo zbłądzili bo szczęście i w kmiecim jest stanie. Dobra jest nauka, ale kto jej szuka nie z pychy- wszak prawda, mój panie?”

Podstawiono w Katowicach Barbarę Blida pod Barbarę Kmiecik jako Aleksis pod Aleksy Romanow i podstawiono dług SOF-ART Sp. z o.o. w TU Polonii jako TU UNIKA podstawiając pana dyrektora Kmiecik z Kielc do windykacji precjozów carskich w PEKAO SA carowej Katarzyny II Romanow nie odpisując w Łodzi długów przez Kielce.

Pani Izabela Pokora podstawiona została pod Izabelę Krzemińską i Izabelę Marcinkiewicz, która pokazała pismo otrzymane z sądu, gdzie sędzia wpisał legitymację czynną do żądania interpretacji wyroku sądu, gdzie sąd umieścił sprawę spadkową po moim ojcu. Jest to szyderstwem z historii, gdyż odniesiono się do podmiany rodziny przez Zakon Kolumba w Wąchocku, który świętował po śmierci córki pani Waśniewskiej z Sosnowca koło ośrodka sportowego jako Niwka i podstawiono trzy rzeki pod masońskie przepowiednie na granicy trzech zaborów, aby zrobić dział spadku przez Zakon Cystersów w Wąchocku jako wojsko , gdzie przeor jest pułkownikiem i podstawiono Niwkę jako teren Towarzystwa Stacji Energetycznych na Śląsku podstawionego pod Towarzystwo Zakładów Starachowickich.

Nazwa legitymacja czynna dla pani Izabeli Pokora jest cynizmem i szyderstwem z pokory przed Bogiem, która znaczy w rzeczywistości zgodzenie się na jego wolę wierząc w ocalenie przez prawdę i posłuszeństwo Bogu oparte na prawdzie przekazanej przez moich rodziców, która sięga Ptolemeusza czyli drogi do Nowego Świata jako wiedza starożytnych matematyków greckich, za pomocą której Michał Anioł zaprojektował kopułę Św. Piotra , którego zamierzano podstawić pod Kościół Zielonoświątkowy w Katowicach jako pracownika z Kościoła Betanii, który robił w technologii utajonej jako kopuła co jest dowodem wykorzystania znanych technik starożytnych w celu podmiany historii.

Cytuję „ Opierając się na dorobku naukowym starożytnych geografów, przekazanym przez Ptolemeusza, odnalazł Genueńczyk Kolumb drogę do nowego świata, a dzięki ocalałej wiedzy matematyków greckich mógł Michał Anioł zaprojektować kopułę Św. Piotra. Odrodzenie filozofii Platońskiej zapoczątkowało nie tylko nową epokę kultury Bizantyjskiej, lecz dzięki późniejszym reperkusjom przyczyniło się również do narodzin Wielkiego Renesansu europejskiego. Legitymację uwierzytelniającą to posłannictwo dziejowe Bizancjum dawało mu w posiadanie starożytnej literatury greckiej dzieł Homera, tragików i innych pisarzy. Przekazanie tej literatury zachodowi były jednym z największych darów Bizantyjczyków”

Doszło do momentu, gdzie Bohdan Żakiewicz udawał moją rodzinę aby nawiązać do zakończenia książki jako przekazanie Zachodowi dzieł Bizancjum próbując zabić naszą prawdziwą rodzinę przez rząd Polskę dla USA, do których się zwróciliśmy o pomoc wyrażając zgodę na legalne finansowanie kampanii wyborczej Donalda Trump i pokrycie kosztów naszego uwolnienia z rąk polskiego rządu oraz sędziów, prokuratury, policji i wojska podających się za spadkobierców starożytnej rodziny cesarskiej Bizancjum. Rząd Polski i Kościół Katolicki wykorzystał osobę króla Stanisława Poniatowskiego herbu Stary Koń i podstawiając pasowanie prezydenta Andrzeja Dudy mieczem paradnym zawłaszczonym z Wawelu odnosząc się do cesarza Kaliguli, który wprowadził konia do Senatu nazywając go Konsulem podstawiając obecnie Anne Grocką wcześniej Konsula pod świadka w sprawie SO Toruń IIK 164/11 panią Grocką.

Przedstawiam załączniki:

  • Awizo cztery sztuki

  • Listy z Banku Pocztowego wykazujące powielenie tożsamości na kontach bankowych nie przysyłając mi kosztów za prowadzenie rachunku, gdyż podstawiono inne osoby

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

