Skok na bank

wiersz-taty-kamienne-serca

Starachowice na 08.12.2016

Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
PESEL 63031012705
mgr inż. mech. Jerzy Dariusz Kaźmierczyk
PESEL 67011212279

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Andrzej Duda
Ambasada Niemiec w Krakowie

Próba ukrycia kradzionych pieniędzy przez rząd polski jako zakup PEKAO SA od Unicredito

Z powodu dokonania przestępstwa przez T-Mobile, które upozorowało, że nieżyjąca moja mama Filomena Jadwiga Bochyńska z domu Mazurek żyje i jest spadkobiercą po mnie Bożenie Bochyńskiej-Kaźmierczyk dokonano kradzieży pieniędzy z mojego konta w PKO BP SA co zamierzano ukryć przez podstawienie mojej siostry Beaty Marii Idziak i jej męża Piotra Idziak zamienionego na Piotra Kaźmierczak na Kielce. Moją siostrę Beatę Marię Idziak podmieniono na hrabinę Marię Tarnowską czyli prawdziwe dane osobowe naszej mamy Filomeny Jadwigi Bochyńskiej z domu Mazurek i babcię księżną Marię Lubomirską oraz Wielką Księżną Marię Romanow i podstawiono Marię Władimirową i jej syna Jerzego Romanow za mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk. Zamierzano ukryć podmianę przez Holandię na Marię Putin czyli Marię Woroncową pozorowaną na moją córkę Martę Jadwigę Bochyńską i Annę Marię Piórecką, która ma córkę z W. Putin o imieniu Zuzanna wychowywaną w Polsce. Z tego powodu bank PEKAO SA miał zostać wykupiony przez PZU czyli udziałowców z Holandii, aby ukryć wypłatę odszkodowań i rożnych roszczeń na fałszywe tożsamości. Doszło w Kielcach do dorobienia fikcyjnej sprawy na Marmoroc-Polska Sp. z o.o. jako przeciwko mieniu Policji podmieniając sprawę z męża powództwa przeciwko nieprawidłowościom w działaniach pełnomocnika Bohdana Żakiewicz, aby podmienić męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk na inną osobę. Sfabrykowała męża podpis do sfabrykowanej faktury co wykazał policjant dla teścia pozorując, że mąż ma inną żonę, aby wykreować spór i roszczenie co było oszustwem w celu wypłaty odszkodowań za roboty murowe jako złe wykonanie.

Wprowadzono fałszywe faktury za cement , aby podstawić jako wyrób słupów energetycznych zamierzając podstawić na ulicy Nad Kamienną 25 dla Waldemara Maksalon, którego córka Edyta Maksalon wychowuje córkę W. Putin z Anny Marii Pióreckiej i próbowano wprowadzić na moje konto Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk w PKO BP SA fałszywych spadkobierców po mnie żyjącej.

Powodem jest wprowadzenie z Szwajcarii z konta dziadka przez konto męża firmy PPH APE-Jerzy Dariusza Kaźmierczyk w Credit Suisse AG w Szwajcarii 100.000.000,- euro i ukrycie dalszego przelewu jednego 1.000.000.000.000,- (biliona) franków ze Szwajcarii i jednego 1.000.000.000.000,- (biliona) dolarów w USA jako sprawa SO Kielce IC 2627/10 przywrócenia stanu posiadania rodziny carskiej.

Spowodowało to, że Sąd Okręgowy Kielce przesłały naszą sprawę do Starachowic na ulicę Bohaterów Westerplatte 1/1 i podstawiono do sprawy na ulicę Nad Kamienną 25 działka 29 z powództwa Waldemara Maksalon o zniesienie współwłasności , gdzie widniały moje dane osobowe Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk. Dlatego doprowadzono do poszukiwania spadkobierców przez prokuraturę i upozorowano, że jestem inną osobą przez tajnie robione opinie psychiatryczne zamieniając mnie na Elżbietę Bochyńską-Kaźmierczyk i dorabiając dług.

Zakup udziałów PEKAO SA od UniCredito miał dokonać się jako pobranie pieniędzy z mojego konta Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk w PKO BP SA w Starachowicach przez fałszywy dług wstawiając fałszywych spadkobierców.

PZU miało obecnie uśmiercić drugi raz moją mamę, aby wypłacić pieniądze dla Marii Putin kryjąc to przez piłkarza Lewandowskiego, aby podstawić Alicję Maksalon z domu Kowalską jako Alicję Idziak mającą syna Jakuba Idziak z ojca Lewandowskiego i podstawiając przyszłe dziecko piłkarza Lewandowskiego z Niemiec promowanego przez T-Mobile, który podmienił dane pozorując, że moja mama Filomen Jadwiga Bochyńska żyje podstawiając za jej mamę czyli moją babcię Anielę Reginę Mazurek czyli księżną Reginę Annę Glińską panią Kanclerz Niemiec Angelę Merkel, której zagwarantowaliśmy legalne użycie pieniędzy bez długu na potrzeby kampanii i gospodarki Niemiec.

Podstawiono moją siostrę Beatę Marię Idziak za naszą mamę Filomenę Bochyńską jako spadkobierce po mnie żyjącej Bożenie Bochyńskiej-Kaźmierczyk. Zamierzano podmienić męża siostry Piotra Idziak za Piotra K. z Kielc, który zabił kibica zamierzając podstawić piłkarza Lewandowskiego do działów spadku w celu ukrycia kradzionych pieniędzy przez ministra Mateusza Morawieckiego i innych. Sprawa dowodzi współpracy Jarosława Kaczyńskiego z W. Putin w próbie kradzieży pieniędzy fałszując dane przez niemiecką firmę T-Mobile w Polsce w Kielcach.

Podstawiono moją siostrę w miejsce naszej mamy pozorując spadkobierce po mnie i mężu przez Kielce, gdyż ukryto podpisanie przeze mnie umowy z Heya, która była zakończona , a jest kontynuowana na dane mojej mamy Filomeny Bochyńskiej co uniemożliwia rozwiązanie umowy telekomunikacyjnej, której mama nie podpisywała i nie była wstanie podpisać, gdyż była w szpitalu przed śmiercią.

Dowodzi to, że PiS postanowił zabić nas , aby wprowadzić zysk przez dług co widoczne było w mediach. Rząd polski określił publicznie, że ma miliard dolarów z tym, że ukryli fakt, że są to pieniadze na moim prywatnym koncie zamierzając mnie zabić przez polskie wojsko i oskarżyć męża , aby podstawić Marię Woroncową czyli Marię Putin, aby ukryć kradzione pieniądze i odsetki od długu dla Polski co jest sprzeczne z chrześcijaństwem.

Zamierzano podstawić Marię Putin córkę W. Putin za matkę Zuzanny Maksalon drugiej córki W. Putin z Anną Marią Piórecką podstawioną pod Katarzynę Kaźmierczyk wnuczkę księcia Krzysztofa Radziwiłł wykazując DNA dzieci mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk w celu wykazania rodziny książęcej Radziwiłł w banku, gdzie już pod paszport Ewy Kaźmierczyk podstawiono Ewę Jakubczyk- Eugster i jej córkę Izabelę Miller i wnuczkę Emilii Miller do uruchomienia pieniędzy w UBS AG i Credit Suisse AG na Paradeplatz 8 w Zurychu.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

