Teoria Kanta i chrześcijaństwo

Szanowni Państwo,

Teoria Kanta jako teoria źródła tajemniczego Q czyli jak oszukać chrześcijan, kabałą babilońską, i ich okraść, przez kościół dorabiając ni istniejącą rzeczywistość , aby zaistniała na przyszłość, czyli jak zniszczyć dobro pozorując dobro. Doszło do sprzysiężenia Watykanu oraz Kościoła Protestanckiego w USA i Szwajcarii, którego celem było zawłaszczenie carskich pieniędzy ulokowanych na Zachodzie co stało się bezpośrednią przyczyna rewolucji w 1917roku. Działania Watykanu są kontynuowane do dnia dzisiejszego, gdyż banki Szwajcarskie nie wydały pieniędzy nam czyli prawdziwej carskiej rodzinie a przesłane pieniądza do Polski zawłaszczył rząd i kościół katolicki stosujący teorię Kanta jako kabała babilońska zwana obecnie żydowską wprowadzając w niewolę całe narody. Jest to forma fałszowania przez kościół historii i władze aby mieć wyłączność naprawdę, która sam zabezpiecza aby podawać oszustwa nardom tworzone przed zaistnieniem przez Kościół pozorując je naprawdę która jest później wdrażana jako Toruń- Starachowice gazetkę, która wprowadziła sprawę przez oszustwa parafii Wszystkich Świętych w Starachowicach wprowadzając Madzię Buczek jako na Katowice sędzinę Magdę Jarczyk z domu Bochyńska, córkę Barbary i Jerzego Bochyńskich tworząc z nich świętych przez okaleczenie i plan morderstwa, aby ich w przyszłości okaleczyć według kabały, czyli stosując zasadę , to co robisz innym świadomie czy nieświadomie to sam przeznacza dla ciebie i próbując obciążyć Unię Europejska za działania Polski i Kościoła. Jest to dowodem, że Rewolucjonistów wysłała Szwajcaria z Berna Lenina, który mieszkała przez pewien czas w Poroninie koło Zakopanego, a w czasie wojny był aresztowany i przebywał w więzieniu, aby dorobić alibi do tworzonej kabały przez Zakopane, co dziś jest aż nadto widoczne. Następnie przez USA wysłano za nasze pieniądze zdeponowane w FED, a zarządzane przez Żydów, ludzi opłacanych do Rosji, jako sprzysiężenie Żydów z Watykanem USA Szwajcarią, czyli również z bankierami , którzy realizują obecnie te same działania KANTA, kantując rzeczywiście ludzi, co może jedynie przerwać papież Franciszek zwracając nam prawowitym nasze mienie i i pieniądze a resztę nieruchomości odkupimy aby na naszych terenach odrestaurować i odbudować kościoły zgodnie z historycznym wyznaniem. Kontynuowanie działań rewolucji jest dowodem uczestnictwa kościoła katolickiego w rewolucji aby zniszczyć Prawosławie, dlatego doszło do wysłania przeciwko carowi statek z rewolucjonistami i bronią przez Trockiego i obecnie fałszuje historię aby podstawić według teorii Kanta dla moich dzieci, czyli miła ona dopiero zaistnieć przez niewłaściwe czynniki, które tworzy kościół i rządy opłacają kradzionymi pieniędzmi rzesze ludzie na wet narzeczonych jako plan zniszczenia naszych dzieci i wnuków zniewalając ludzi przez wprowadzenie kapitału dłużnego. Doszło dlatego do wprowadzenie pani Beaty Gąsior pod moja siostrę Beatę Idziak z domu Bochyńska aby podstawić sąsiadów na nasze mienie i płacone są pieniądze, aby piłować grube ogrodzenie w celu jego zwalenia i niszczenie przęseł podmieniając inne ogrodzenie i zniszczenia pracy mojego nieżyjącego od 1999 roku dziadka. Celem jest podstawienie przez teorii Kanta czyli wprowadzając przez kabałę nieżyjącego sąsiada Henryka Przygoda pozorując za Henryka Limanówkę, aby podmienić na Henryka Podczaskiego. I podstawić Agnieszkę Przygoda inna osobę pod Agnieszkę Stępień pielęgniarkę zamieniając na Agnieszkę Kozłowską w Starachowicach i na USA przez wprowadzenie mandatu i pozorując jedną osobę z Agnieszka Kornaszewską z domu Krześniak obecnie wyszła za mąż za Janiszewskiego a jest matką mojej wnuczki z mojego syna Adama Pióreckiego, który zmienił nazwisko na Kornaszewski, czyli ojca Wiktorii Kornaszewskiej, podstawiając Martę Głuszek pielęgniarkę w SOF-ART Sp z o.o., która nie żyje i podstawiając jej męża kierowcę ZUS którego oskarżył dlatego ZUS aby ukraść moje mienie pod wstawiając nieżyjącą Martę Głuszek na miejsce mojej żyjącej córki Marty Jadwigi Bochyńskiej, podstawiając moje dzieci pod obce rodziny do ukrycia kradzieży pieniędzy przez ZUS i Urząd Skarbowy oraz Sądy i Policje i Wodociągi spółki urzędu Miasta oraz Prokuraturę i Watykan i podstawić pod moje nazwisko z pierwszego małżeństwa Piórecka aby dokonywać na moje dane oszustwa i moich dzieci. Dlatego ZUS dokonał przestępstwa i zaskarżył pracownika kierowcę, aby podmienić na sprawę spadkowa sporu aby pozorować spór o łapówkę pani doktor pozorując jego na panią doktor, która pobrała łapówkę a nie mąż Marty Głuszek i zamierzano już oskarżyć o łapówkę Artura Cybulskiego męża Marty Cybulskiej z domu Kaźmierczyk i podstawić Artura Szmytka syna Grażyny Szmytka konkubiny pana Niemiec, aby podstawić, pod moją córkę Martę Bochyńską pannę, której przyszłego męża zamierzano również oskarżyć o łapówkę za inne osoby w Polsce pod Cementownię Ożarów, gdyż tak przygotowano akta.

Przekupiono plemię Mameluków w Egipcie i podstawiono prace jako w fabrykę czekolady. Oznacza to, że stomatologów podstawiono pod SS, a marsz 20 w USA miał wypowiadać wulgarne słowa aby ukryć sprzysiężenie Kościołem Protestanckiego z Kościołem Katolickim oraz Mamelukami jako łapówka za milczenie i oferowanie dobrego życia w tzw „fabryce czekolady” i wykorzystanie przyrody do barwników naturalnych z owoców jakie miał mój dziadek do wyrobu wód oranżad w fabryce w swojej wód mineralnych, sprowadzając naturalne soki w Brazylii. Oznacza to, że Papież Franciszek znakomicie zna sprawę i on musi przerwać milczenie mówiąc prawdę a nie teorię Kanta planując niszczyć ludzie aby pozorować inna rzeczywistość na przyszłość. Podstawiono SS, które dawało realne standardy życia jako praca w ich systemie jako fabryka czekolady , czyli słodzenie ludziom i mamienie wypłatą premii za bezwzględne posłuszeństwo i niszczenie ludzi. Dlatego należy zakupić czekoladę i 20 zamiast wyzywać zjeść czekoladę, gdyż zaczęło się to od słów Sebastiana Turowskiego wówczas małego Sebusia i podstawiono czynnik „Q” jako oszustwo promowane przez księdza Tadeusza Rydzyk w gazetce i w drugiej opisując poczynania czyli oszustwa pana Maiera promowane przez biskupa wówczas Ratzingera jako zamiana prawy na fałsz i kreowanie przez uczelnie w Wrocławiu, co było wcześniej zabronione w Watykanie. Jak widać opłacono ludzi do podżegania do oszustwa i pomówień aby ich później oskarżyć, gdyż są w systemie antychrysta, który niszczy takie osoby. Złe słowa wypowiadane na marszu miały wzmóc zło na prawicowym marszu, czyli odwrócenie znaczeń i miały oddać ludzi w ręce złego, który miał eliminować ludzie podstawionych pod naszą rodzinę jako eliminacja zgodnie ze scenariuszem filmu „Oszukać Przeznaczenie”. Czyli test zatrzymania samochodu z drzewem miał skutkować zabicie wielu osób .

Podostawiani są Janiszewscy pod zamienione nazwiska z Kornaszewskich dla moje wnuczki Wiktorii Kornaszewskiej aby dokonać pobrania pieniędzy przez dług na moją wnuczkę przez ZUS dla dorobione sprawy śmierci Marty Głuszek, planując zamieć na moją córkę Martę Jadwigę Bochyńską do postawienia oszustwa ZUS. Podmieniono dlatego kierowcy ZUS nazwisko za jego żonę pozorując na moja córkę Martę Bochyńską aby pozorować Martę Głuszek z z domu Bochyńska i podstawić jej męża za Bochyńskiego do ZUS do ukrycia kradzieży naszego mienia przez rząd i podmianę akt medycznych pod wypadem w Irlandii mojej córki ale jest już zdrowa, jest panna i nie ma dzieci. Podstawiono inne osoby pod moje mienie i kapitał początkowy aby podmienić moją córkę na Martę Kaczyńską i jej córkę przerobić za spadkobierce po mnie. Dlatego doszło do podstawienie kierowcy ZUS pod jego żony nazwisko panieńskie aby ukryć podmianę mojej córki i podstawiać na moje dane w ZUS inne osoby i pod moje pieniadze w Banku PKO BP SA. Dlatego znika kapitał początkowy w ZUS gdyż wydano ja dla podmienionej osoby pod stawiając karną sprawę łapówki dla lekarza zamienić na kierowcę pod kierowcę SOF-ART Sp z o.o. mimo, że on nie był pracownikiem moje firmy, ale jego żona była a mojej firmie pielęgniarką którą zamieniono na Agnieszkę Stępień pielęgniarkę, podstawiona pod moje pierwszą synowa Agnieszkę Kornaszewską z domu Krześniak, aby podstawić windykację przez moje konto pozorują zapłatę za alimenty mojego syna Adama Pióreckiego obecnie Kornaszewski z mojego pierwszego małżeństwa i podstawiając syna z pierwszego małżeństwa mojego obecnego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk czyli jego syna Adama Kaźmierczyk, a obecnie podstawiono jako spadkobierców fałszywych przez fałszywe windykacje z konta czyli nowe przypisy, aby ukryć dokonane przestępstwa czyli kradzieże rządu na fałszywe linie genealogiczne i wykorzystano moje trzy nieruchomości przez opłacanych ludzi rozpuszczając plotki do teściów, że nie miałam mienia po moich rodzicach i ukrywając wielkość majątku firmy, którą sprzedałam ich synowi który stał się w 2008 roku moim mężem. Rząd dokonuje kradzieży, aby umieścić fałszywe długi pod moje dane i planowano mnie oskarżyć za ich działania, aby dalej podstawić kolejną Martę Przygoda i podmieniając moją córkę Martę Jadwigę Piórecką, która przybrała moje nazwisko panieńskie Bochyńska i podstawiono Martę Przygoda Marta Głuszek i inne, aby podmienić rodziny. Dlatego podstawiono mnie na rożne błędy aby powielić i wykorzystano moje drugie imię Elżbieta i podstawiono Elżbietę Włodarczyk matkę Sebastiana Turowskiego, która jest panną i podmieniono rodziny aby podstawić Sebastiana Dymitra Limanówkę , zamieniając na dwie osoby Sebastiana jako jedna a pod Dymitra podstawiając Dymitra Miedwiediew a Sebastiana Turowskiego zamierzano zlikwidować z w USA. Żydzi podmienili świadków na Oświadczeniu Woli mojego ojca Józefa Ludwika Bochyńskiego, czyli Frankiewiczów i podstawili Żydów z Nowego Jorku na wystawę w Kanadzie pod nazwisko Frankiewicz.

Zielonoświątkowców podstawiono pod Zielony Meczet w Brussie pochodzący z 1334 roku.

Podmieniani są Polacy i zastępowani oprawcami, aby ukryć umowę z Sułtanami Mameludzkimi z z Rzymem. Wykorzystano Barbarę Krakowiak czyli z domu Radziwiłł na Szwecję pod Lillo wyspa handlowa na jeziorze Malar pod Sztokholmem czyli pod handel Bizancjum Arabami, planując wykorzystać moich dwoje wnucząt skradzionych synowi i obecnej synowej po urodzeniu Lili i Lille i podstawiono pod panią Kujanek pozorując „Q” jako źródła pod zakłady Psychiatryczne jako Stowarzyszenie w Łodzi „Źródło” i podstawiono moich wnuczką dla Barbary Bochyńskiej z domu Małachowska i Henryka Podczaskiego podstawiając Andre jako Podczaski czarnoskóry na Afrykę pod kopalnie diamentów i pod Bracka Obama w USA.

Połączono Szlezwik i Lillo inaczej Birkę w Szwecji i podstawiono Szlezwik Holstein i Birkenau obóz zagłady. Wykorzystano informacje z literatury aby Łódź była jako grobowiec i dlatego była wywieziona do Łodzi jako do grobowca.

Cyt „ Sąd wysłano je po części do Brytanii (wielki grobowiec w kształcie łodzi w Sutton Hoo w Suffolk pozwala sobie zdać sprawę jaki uzyskała sztuka bizantyjka dzięki eksportowi) po części przez założone około roku 800, Haithabu pod Szlezwikiem i Lillo lub inaczej Birke w Szwecji – wywożono na obszar Skandynawii.”

Dlatego dokonuje się podmianę historii przez programy na cały świat, aby zaistniały nazwiska do podmiany rodzin. Z tego powodu podmieniono w Starachowicach adres Pasternik 25 i nazwisko Kujanek na adres Nad Kamienną 25 ,gdzie podmieniono mojego dziadka Franciszka Jana Mazurka czyli hrabiego Jana Tarnowskiego i podstawiono sędzinę Barbarę Bochyńska z Katowic i Baracka Obamę pod nazwisko Kujanek pod adres Pasternik 25 zamieniając na adres Nad Kamienną 25. Zamierzano eliminować w Polsce i USA osoby podstawione pod naszą rodzinę jako drzewienka Agaty podstawione pod film „Oszukać przeznaczenie” w celu wymordowania ludzi. Zniszczenie naszej rodziny spowoduje utratę kontroli przez dwóch papieży jako dwóch starców z księgi Daniela i przejęcie władzy nad sprzysiężeniem przez Lidera Światowego.

Należy przypomnieć, że Mongolscy Ilchanowie byli zajęci dla nich ważnym rozprawianiem si,ę z Mamelukami, którzy opanowali Egipt. Podstawiono pod skradzione wnuczki czarnoskórego pana Gawę ze Szwecji pozorując, męża mojej córki Marty Bochyńskiej, aby podstawić córki jej brata Lili i Lile do ukrycia Afery Żelazo Dwa w Szwecji i podstawienia grobowca w kształcie łodzi pod grobowiec w kształcie „L” w Katyniu numer 1. Celem była podmiana w Łodzi danych osobowych z Katynia z grobowca 8 czyli 200 profesorów przez Genewę wykorzystując rozmowy pokojowe w sprawie Syrii. Dlatego podmieniono sprawę spadkową w Starachowicach INs 169/00, gdzie moja mama Filomena Bochyńska z Bohaterów Westerplatte 1/1 odziedziczyła z jej mamą Anielą Reginą Mazurek z Nad Kamienną 25 czyli moją babcią co podmieniono dla Waldemara Maksalon z ul. Bohaterów Westerplatte 8 pod grobowiec numer 8 w Katyniu dorabiając sprawę INs 956/09 i zamordowano moją mamę Filomenę Bochyńską 30.04.2010 roku w celu podstawienia pod datę 30.04.1943 do podstawienia do Szwecji. Określenie Targowica w Sejmie miało rozpocząć plan podmiany ludzi i ich mordowania, gdyż tajne sprzysiężenie w Szwajcarii jest odpowiedzialne za zamordowanie 60 milionów ludzi czyli rewolucję październikowa i jej skutki.

Zachęcanie do wypowiadania złych sów i obraźliwych jest napędzaniem machiny zła spowodowanym kabałą. Zamiast tego zachęcamy do zakupienia tabliczki czekolady i zamiast złych słów osłodzić sobie życie czekoladą chroniąc życie innych, gdyż jest napisane zatrzymaj wiodących na śmierć.

Kościół pod Krakowem w kształcie Łodzi miał być symbolem grobu a wierni jako ofiary według teorii Kanta i kabały babilońskiej jako  żydowskiej.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

