Trzy siostry wykreowane przez system bankowy do windykacji odszkodowania za trzecią wojnę światową w kawałkach.

Starachowice na dzień 21.12.2016

Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
PESEL 63031012705
mgr inż. mech. Jerzy Dariusz Kaźmierczyk
PESEL 67011212279

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Andrzej Duda
Ambasada Niemiec w Krakowie

Zamach w Berlinie jako inscenizacja teatralna i skutek oszustw sądu w SO Toruń IIK 164/11

Serce mojego taty Józefa Ludwika Bochyńskiego ukradziono i podstawiono dla papieża Jana Pawła II serce w Kielcach, , aby podstawić do Torunia jako II K 164/11, gdzie w sprawie mojego męża określono, że tata nie był arystokratą, podczas gdy był z urodzenia arystokratą i to nie podlega żadnej dyskusji. Dowodzi to, że dokonano w sądzie w Toruniu II K 164/11 na sprawie mojego męża, że podmieniono serce mojego taty dla kościoła katolickiego, aby pozorować monarchie dziedziczną co jest oszustwem. Podstawiono inne rodziny do kradzieży pieniędzy dla Kościoła przez serce mojego taty podmienione dla papieża Jana Pawła II podstawiając spadkobiercą kościół, gdyż wykorzystano uczucia mojego ojca, który był wybitnym człowiekiem. Podstawiono w miejsce obecnie Papieża Jana Pawła II mojego syna Jakuba Jana Pióreckiego jako podstawienie długu przez imię Jan. Pobierane są pieniądze na tak fałszowane dokumenty, wykorzystując obecnie, że syn zmienił nazwisko na Kornaszewski a jego dane podstawiono do skradzionego drugiego syna Michała Pióreckiego do kościoła katolickiego, aby podstawić Adama Pióreckiego trzeciego syna jako jedną osobę. Stanowi to zagrożenie, gdyż były maż zmienił nazwisko na Kornaszewski a pod nazwisko Piórecki podstawiono służby wywiadu i dokonano podstawienia innych ludzi o nazwisku Piórecki czyli wywiad do podmiany pod akta SS, UON-UPA NKWD, SB , UB i innych służb wywiadu , które niszczą moją rodzinę jeszcze dziś w wolnej Polsce, planując podmienić moją twórczość do fałszowania historii w celu kradzieży pieniędzy.

Wprowadzono paliwa Zielona mila jako film “1000 mil podwodnej żeglugi” czyli nowe technologie, które wprowadzono przez kradzież naszego mienia i tożsamości mojej rodziny przez pełnomocnika czyli Bohdana Żakiewicza , który nas oszukał. Zamierzano zamienić takie działanie jako “Zielona Mila” skarżąc męża w Toruniu i Gdańsku w celu wytworzenie roszczeń i karnych spraw do zmiany bohaterów na przestępców i złodziejaszków. Powodem jest próba ukrycia wykorzystania nielegalnie nam skradzionych środków przez długi na rożne gałęzie przemysłu w tym jako sklepy Milla z rolniczym sprzętem i płodami rolnymi oraz stacje Paliw, co połączono z wojskiem ukrywając w USA jako udziały Skarbu Państwa sprzedając za dług Polskę dla Gminy Żydowskiej z Nowego Jorku. Dlatego do dziś nie zwrócono nam mienia i ukradziono nawet to co posiadaliśmy, aby podstawić przebierańców, mimo możliwości legalnego podatku w przypadku oddania naszego mienia dla nas, abyśmy mogli z niego korzystać, co nam uniemożliwiono i dorobiono sprawy karne, aby wytworzyć roszczenie. Obecnie Sądy dokonują przestępstwa, aby dorabiać sygnatury do pobierania pieniędzy przez długi. Długi są wbrew naszemu przekonaniu i chrześcijaństwu, czyli mojego rodu Rurykowiczów do którego mienia jedynie ja z mężem mamy prawo. Moi rodzice dali nam prawo czyli dla mnie i mojego obecnego męża do dziedzictwa rodowego w linii cesarskiej Rurykowiczów. Obecnie kradzież naszego mienia przez rząd i kościół udowodniły , że nie mają nic wspólnego z arystokracją, niszcząc główne zasady arystokracji, co można określić w obecnym rządzie uzurpatorów jako stan MIXTUM COMPOSITUM czyli mieszana bez ładu i składu. Nie wyleczy się złem zła, ani przemocą nie osiągnie się pokoju czy złodziejstwem rządu, sprawiedliwości i prawa. Królestwo wewnątrz skłócone nie ostanie się.

Podstawiono adres z numerem 23 /1 i 23/ 9b aby podstawić Annę Sznajder pod moje wyniki w szpitalu podstawiając moje badanie Holtera, które skradziono w szpitalu, aby dać innej osobie jak widać myśląc, że nie przeżyję, aby inni mogli kraść nasze mienie. Podmieniono na Annę Popek jako żona Jaka Kurskiego podstawionego pod Jacek Karol czyli Kościół Zielonoświątkowy i Katowicki pod Karol Wojtyła przechodzą przez Jacek Pietrzak parodysta w USA i sędzia w Polsce w Sądzie Apelacyjnym w Gdańsku, w celu przejścia na Watykan na moją skradzioną córkę Annę Marię Piórecką powielając ją na Marię podstawioną pod drugą moją córkę Martę Bochyńską podstawiając Marię Tarnowską pod drugi były adres wykorzystując dane tam mieszkającego dziecka, którego rodzice zakupili od mnie mieszkanie. Upozorowano, że tam mieszka moja rodzina i pozorując Teresę Agatę Daniszewską na Agatę Kornhauser Duda, jako dług pod Agatę Bocian, której ojciec pożyczył dla mnie 250 złotych, podstawiając pod to mieszkanie jego córkę udającą Annę Marie Piórecką jako zakonnicę czyli moje skradzione dziecko, o czym wie kościół, który kradnie nasze mienie i wymusza zachowania. Abyśmy mogli przeżyć będąc okradanymi z naszego mienia i abyśmy mogli się obronić pożyczają nam w rezultacie nasze pieniądze, gdyż otrzymują gażę w dodatku z naszych pieniędzy bezprawnie jako Judasz pod wspólnotę zakupową 10, z której nie skorzystałam mimo zaproszenia przez pana Jacka Tarnowskiego, który określił do mojego taty, że nie jest prawdziwą rodziną hrabiów Tarnowskich ale wykorzystano jego dane podstawiając pod moje dane tam wykazane do zaproszenia na szkolenie w dniu śmierci mojego taty. Podstawiono inną osobę jako wspólnota Judaszowa i zamierzano wykorzystać niewinnych ludzie i ich dzieci pod dawne adresy również wynajmu na Majówce 25 czyli od panią Szary byłego dyrektora szkoły do podstawienia Tarnowskich na Skarżysko-Kamienna. Podmieniając mnie na inną osobę a nawet na mojego męża Jerzego Kaźmierczyk podstawiając pod szpital w Toruniu, gdzie męża przewieziono z obserwacji Sądowo Psychiatrycznej, gdzie dokonano totalnego oszustwa i nikczemności w stosunku nie tylko do męża ale nawet do nieżyjącego mojego ojca. Przewieziono mojego męża do oddziału kardiologii w innym rejonie Torunia, pozorując trzy przyjęcia do szpitala na jedną obserwację i dlatego upozorowano dla niego świeży zawał, którego nie miał, ale bliznę zawałową ze Szwajcarii po zatruciu w 2006 roku. Podstawiono moje wyniki do podmiany mnie na córkę skradzioną do kościoła katolickiego i syna Michała Pióreckiego również skradzionego po urodzeniu do kościoła katolickiego zamierzając zlikwidować trójkę pozostałą. Wszystkie czyli pięcioro dzieci mają jednakowych rodziców co podmieniono i dorobiono dla innych osób. Upozorowano Anne Piórecką pod moje wyniki badania Holtera podstawiając w moje miejsce jako badania Holter w Starachowicach skradzione, aby podstawić pod mojego męża w Toruniu zamienionego na Annę Popek podstawioną na Toruń przez Starachowice, gdzie podstawiono Annę Sznajder i Lucjana Sznajder, którym sprzedałam mieszkanie i podmieniono na moją córkę Annę i jej syna z domu dziecka pozorując na jej męża, aby ukryć inne Anny w USA z Ostrowca Świętokrzyskiego w Polsce jak Anna Karcz z domu Gurczyńska, w celu podmiany, aby pozorować jedną osobę i wielokrotne związki małżeńskie. Takie dane dorobiono przez Kościół Katolicki opłacany z Judaszowych programów jako Wspólnota Judaszów zamiast chrześcijan do wprowadzenia Nowego Ładu Ekonomicznego przez dług i wprowadzenia akt psychiatrycznych Anny ze Szpitala Psychiatrycznego, jako rozebranie się, aby dokonać podmiany na inne osoby w szpitalach przez podmianę szpitala psychiatrycznego w Toruniu na Łódź i podmiany na kardiologię, aby dokonać podmiany moich danych na Toruń pod Elżbietę pozorując córkę Annę na Łódź, pozorują mnie na córkę teściów i ich okłamując przez Policje, Sądy, Prokuraturę i Kościół, aby ukryć kradzione mienie mojej rodziny. Celem było dokonanie podmiany danych ludzi i nawet ich płci jako sposób oszukania chrześcijan i innych uczciwych ludzi do zniszczenie chrześcijaństwa i ukrycia faktu, że Jezus Chrystus zmartwychwstał i jest to moja rodzina z Judy czyli Józefa i Maryi , których sąd w Toruniu chciał symbolicznie zdetronizować, a przecież Józef był z królewskiego rodu Dawida.

Zastosowano jeszcze jedną pododmianę Anny Popek na zakład psychiatryczny pod Annę Anderson w Berlinie , podstawiając Annę Anders i zamierzając zamordować moje córki i wnuczki do wykazania DNA carskiej rodziny przez podstawienie przez zakład psychiatryczny grupy ZOFIA czyli SS do podstawienia Angeli Merkel, co miało oznaczać plan mojego zabicia i córek, aby podmienić mnie Bożenę Elżbietę Bochyńską-Kaźmierczyk na moją mamę Filomenę Jadwigę Bochyńską, a moich dwoje córek Martę Piórecką, która przybrała moje panieńskie nazwisko Bochyńska i jej siostrę Annę Marię Piórecką zamierzano zamordować i podstawić pod moje dane i mojej siostry, aby wykazać jednakowe DNA carskiej rodziny. Zamierzano dokonać mordów dalej aby ukryć kradzież pieniędzy przez sądy i udział Watykanu, który się jak widać do dziś nie wycofał planując dalsze niszczenie i ukrycie istnienia mojej babci i dziadka, tak po stronie mamy jak i taty oraz moich rodziców, co jest normą kościoła katolickiego, który jedynie dla siebie ma prawdę niszcząc ludzi. Celem tych działań było podstawienie Anny Popek jak POP mężczyznę prawosławnego kapłana, w celu podstawienia pod akta mężczyzny w Toruniu mojego męża sprawa SO Toruń II K 164/11, aby umożliwić podstawienie akt pani Anny Anders córki generała Andersa, jako Anna Anderson, pacjent szpitala psychiatrycznego w Berlinie w celu podstawienie Angeli Merkel pod akta psychiatryczne dorobione dla mojej córki Anny Pióreckiej w celu zamiany na Kanclerze Niemiec Angelę Merkel zamienioną na carską rodzinę. Dokonano podstawienia pod Mariannę Dolińską w Radomiu pacjenta szpitala psychiatrycznego pozorowanego na osobę, która zamordowała dzieci jako plan obecnie mający zastosowanie jako teoria KANTA do kradzieży mienia na Ukrainie i oskarżenie Kanclerze Niemiec Angeli Merkel za II Wojnę Światową i UON UPA pod rodzinę Jarosława Kaczyńskiego w celu pobrania pieniędzy jako odszkodowania i ukrycia przez podstawienie naszego herbu przez fałszerstwa Kościoła Katolickiego który uczestniczył w zamachu na cara Mikołaja II w Kluczkowicach oraz w Kruszynie w 1932 roku. Doszło wówczas do podmiany mojego ojca Józefa Ludwika Bochyńskiego, na prawnika Ludwika Kaźmierczak z Niemiec i podstawiono inż Ludwika Milk na Anglię pod dane osobowe mojego ojca zamienionego na ojca Angeli Merkel przez ulicę Nowowiejską 29 w Starachowicach i Nowowiejska 31, aby przejść na Urząd Skarbowy w Kielcach, który czeka do 20 grudnia jako kolejne odroczenie terminu podatku, aby dorobić kolejne morderstwo do podstawienia działu spadku do oskarżenia Kanclerze Niemiec Angeli Merkel o II Wojnę Światowa dokonując oszustwa w SR Starachowice Kw. Dz. 4005/11 i Dz.Kw. 4006/11 wpisując Beatę Idziak jako jedyną córkę naszego ojca, aby wstawić Angelę Merkel jako spadkobierce do windykacji co spowodowało wjazd ciężarówki w bazar w Berlinie i podstawiono mojego dziadka Brunona Bochyńskiego jako Muzułmanina, aby oskarżyć Muzułmanów w USA podstawiając Bohdan Żakiewicz do pobrania pieniędzy pod dane Wacława Bocheńskiego podstawiając wspólnotę zakupową Jacka Tarnowskiego jako Jacek Kurski i Anna Popek jako Anna Piórecka i Jarosław Rosina jako Jarosław Kaczyński. Dlatego doszło do podmiany taty matki księżej Marii Lubomirskiej na Ewę Braun czyli kochankę Adolfa Hitlera podstawiając za rodziców mojego ojca Józefa Ludwika Bochyńskiego w Kruszynie w 1932 roku, którego drugie imię Ludwik wstawiono dla Ludwika Kaźmierczak wstawiając ojca Angeli Merkel i zamieniono na dziadka jako policjanta z Poznania pracującego w Berlinie. Adolf Merkel w Niemczech został podstawiony pod Adolfa Bocheńskiego do Kościoła Katolickiego promując mojego tatę Józefa Ludwika Bochyńskiego na dziecko Adolfa Hitlera i Ewy Braun zamieniając na Kaźmierczak do podstawienia Kanclerze Niemiec na moją siostrę Beatę Idziak wstawioną pod moją córkę cofając pokolenie na babcię Anielę Mazurek. Zamieniono moją mamę Filomenę Bochyńską z domu Mazurek jedynaczkę na siostrę braci jej matki i upozorowano moją mamę , że jest panną z dzieckiem na ulicy Nad Kamiennej 25 działka 29. Spowodowało to zamianę mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk na mamy syna, którego nie miała tylko dwie córki co spowodowało podmianę Feliksa Maksalon na Bochyńskiego i Władysława Maksalon podmieniono na Władysław Mazurek, aby przejść na wydzieloną drogę z części Władysława Mazurka, który nie ma dzieci czyli hrabiego Władysława Tarnowskiego zastrzelonego przez księdza w sadzie co rozkłada genealogię Watykanu dla której pracuje Waldemar Maksalon sprawa INs 956/09 czyli podmiana babci na dziadka pozorując, że moja mama była żoną Franciszka Mazurka zamiast córką, babcię zamieniono na żonę jej ojca Franciszka Maksalon pozorując Franciszka Bocheńskiego Lansdorff czyli cara Mikołaja II Romanow dziadka mojego ojca. Zamieniono mnie i siostrę na mężczyzn jako braci Angeli Merkel i podstawiono firmę Lindorff SA z Wrocławia do ukrycia oszustwa Plus Bank SA w Poznaniu i Kościoła Katolickiego, kryjąc sprawę Invest Bank SA , gdzie podmieniono w sprawie spadkowej po ojcu podpis mojej mamy na Jadwigę pod umowę taty na zakup laptopa Acer w celu wstawienia Jadwigi Kaczyńskiej windykującej dla Watykanu podstawiając dyrektora Invest Bank SA za dyrektora METRON SA w Toruniu, który zaskarżył męża w SO Toruń IIK 164/11 czyli Zygmunt Solorz-Żak, który zaczynał karierę na Misji w Niemczech i jego majątek jest z kradzieży carskiego mienia naszej rodziny co zamierzał ukryć mordując nasza rodzinę i oskarżając Kanclerz Niemiec Angelę Merkel i mojego tatę Józefa Ludwika Bochyńskiego.

Z tego powodu sędzia Wojciech Pruss w SO Toruń IIK 164/11 zamienił mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk w wypowiedzi słownej na Jerzy Kaźmierczak i Dariusz Kaźmierczak , aby podstawić mnie Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk i siostrę Beatę Idziak jako braci Angeli Merkel planując ją oskarżyć za drugą wojnę światowa i III Wojnę Światową jako wojnę w kawałkach oskarżając ją medialnie za zamach w Berlinie podstawiając akta Marianny Dolińskiej, która rzekomo zamordowała dzieci , aby ukryć mord na Ukrainie wykazując drzewo z Alei Polskich Drzew , gdzie były przybite polskie dzieci na Ukrainie wykazując jedno drzewo z zapisem , aby podmienić historię w Radomiu. Kościół Katolicki sprzedał Pałac w Kruszynie podając się za właściciela podstawiając aktora jako członka Zakonu Maltańskiego pod dane mojego pradziadka księcia Stanisława Lubomirskiego zamienionego na syna Józefa Ludwika Bochyńskiego przez datę urodzin przesuwając o rok . Potraktowano nas jak niewolników, którzy powinni milczeć i nie bronić się. Ponieważ nikt nie odpowiedział na pisma co można traktować przez aklamację jako przyjęcie się do winy przez Polskę i przyznanie się do winy papieża Franciszka, którzy zamierzali w święta dokonać planu morderstwa, aby obaczyć Kanclerz Niemiec Angelę Merkel w celu pobrania pieniędzy z depozytów carskich w USA i Nowym Jorku. Rodzinie polskiej w Gryfinie nikt nie pomógł tylko policja dała pomoc psychologiczną co zamierzano podmienić do Starachowic po planie zamachu na moją rodzinę do końca roku, gdyż policja, prokuratura i sąd nie mają żadnego usprawiedliwienia swojego postępowania i dalej mataczą, gdyż podstawiono fałszywych Lubomirskich, Tarnowskich, Radziwiłł, Hessen, Branickich, Glińskich itd. kradnąc mienie co miało być określone po wymordowaniu rodziny jako zwrot mienia co powoduje obłożenie klątwą wszystkich w tym uczestniczących.

Z poważaniem

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

