Plan kradzieży pieniędzy

Starachowice na dzień 05.12.2016

Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
PESEL 63031012705
mgr inż. mech. Jerzy Dariusz Kaźmierczyk
PESEL 67011212279

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Andrzej Duda
Ambasada Niemiec w Krakowie

Plan zdobycia pieniędzy

W związku z faktem, że Bronisław Komorowski postanowił wystąpić przeciwko mojej rodzinie w celu kradzieży mienia kolejne pismo wyjaśnia zależności w celu ochrony życia mojej rodziny. W wypowiedziach medialnych Bronisława Komorowskiego można było zauważyć słowa, gdy określał „mój wujek był ciocią” co oznacza w świetle analizy faktów i podmianę mnie Bożeny Elżbiety Bochyńskiej-Kaźmierczyk na Elżbietę Bochyńską-Kaźmierczyk oraz po przerobieniu w sprawie Sądu Rejonowego Starachowice Ko 336/13 mnie na mężczyznę w Prokuraturze w Starachowice twierdząc, że jest to moja sprawa, a w sądzie stwierdzono, że nie jest to moja sprawa tylko mężczyzny co oznacza podstawienie Bronisława Komorowskiego. Po czym w 2016 roku dorobiono sprawę przez komornika Km 336/10 i ukradziono większość mienia po moich rodzicach wpisując ponad 34,- tysiące osób, a na drugiej nieruchomości sfabrykowano dane, w trzeciej upozorowano dział spadku z moją siostrą , aby na ½ zrobić podział majątku dla Bronisława Komorowskiego. Celem tego działania jest podstawienie akt szpitalnych Bronisława Komorowskiego jako Maria Komorowska podstawiając Komarow, aby przejść na Moskwę co było powodem ukąszenia biskupa Henryka Hoser przez komara. Jest to przejście na imię Henryk , aby podstawić wyrażenie Hej Kai Pan , aby podstawić Kai jako pana pod bajkę „Kai i Gerda”, gdzie Kai płakał nad siostrą Gerdą co można odnieść obecnie do parodii jako płacz papieża Franciszka nad firmą Gerda w Starachowicach, gdzie podstawiono Wiesławę Główka, której syna Piotra Główkę podstawiono na moje mieszkanie. Budżet w rękach pana Jarosława Kaczyńskiego miał odniesienie do udziałów mojego dziadka Brunona Bochyńskiego w skarbie państwa, który został zlikwidowany, a mienie nie zwrócone. Masoneria działa w sposób bezwzględny i perfidny dlatego zamierzano wykorzystać sprawę , ze Starachowic określaną w prasie jako „matka doczekała sprawiedliwości po śmierci 30-letniej córki zamierzając podłożyć akta pod planowane morderstwo mojej synowej Agnieszki z domu Krześniak , która rozwiodła się z synem Adamem Kornaszewskim pod którego podstawiono Jakuba Pióreckiego obecnie Kornaszewskiego zamierzając zlikwidować moje dzieci. Następnie Agnieszkę z domu Krześniak podstawiono pod Martę Bochyńską moją córkę wykorzystując jej wcześniejsze nazwisko Marta Piórecka, aby pozorować, że jest mężatką i zaplanowano ją zamordować w styczniu po planowany ślubie z Lukiem Mc Elliot , planując go zamordować , aby podstawić pana Króla jako Luck podstawiając na wodociągi pana Koronę w celu podstawienia długu na wodę. Z tego powodu zamierzano obciąć pierś Agnieszki z domu Krześniak, która obecnie wyszła za pana Janiszewskiego, aby wykazać DNA wnuczki Wiktorii Kornaszewskiej, która jest dzieckiem mojego syna Adama Kornaszewskiego do podmiany na DNA synowej Agnieszki z domu Krześniak podstawionej pod moją córkę Martę Bochyńską podstawioną pod moje dane Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk zamierzając podmienić akta na Elżbietę Bochyńską-Kaźmierczyk w Toruniu podstawioną, że jest z Torunia planując podmienić mnie kobietę na mężczyznę pod akta medialnie wykreowanej Elżbiety, która miał dwa organy i wykazano raka piersi mimo zamiany kobiety na mężczyznę. Zaplanowano mord rytualny przez Żydów, którzy już zamordowali mojego pradziadka co jest widoczne w Bazylice w Kościele w Sandomierzu, gdyż jest to przypadek bez precedensu. Zamierzano zamordować obecnie w taki sposób moją córkę w Hotelu w Irlandii przy ślubie przez Żydów przez działania Stanisława i Janiny Pikul w Tarnowie, którzy robili obroty na kradzionym mieniu jako używane ubrania przez Austrię wykorzystując akredytywy PPH APE-Jerzy Kaźmierczyk wystawione dla SOF-ART Sp. z o.o. w Lipie Henryk Szyb 1 gmina Brody Iłżeckie, którą podstawiono do Tarnowa.

Bronisław Komorowski podstawiony został pod moją córkę Martę Bochyńską, którą zamienił na Marię Bochyńską przez pocztę, a mnie Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk zamienił na jego ciocię natomiast młodszego syna Jakuba na Kacpra jako ducha , aby podstawić pod Kacper Denhoff na Pałac w Kruszynie. Miało to spowodować po morderstwie rodziny wykorzystanie akt medycznych Bronisława Komorowskiego powielonych na trzy osoby, aby podstawić pod Marię uśmiercając moją córkę Martę Bochyńską w celu grabieży mienia dla fałszywych Lubomirskich, którzy po wymordowaniu mojej rodziny zamierzali zwrócić mienie i mnie zamordować rytualnie tak jak cara Mikołaja II Romanow w Polsce.

Bronisław Komorowski był protektorem działań sądów w Starachowickich i Toruniu i doprowadził do kradzieży sygnatury akt po śmierci mojej babci Anieli Reginy Mazurek zmarłej w 2003 rok , aby podstawić nazwisko Lipiec jako PiS oraz Marian Bochyński podstawiając siebie przez wykorzystanie danych osobowych matki mojej babci Anieli Reginy Mazurek z domu Maksalonów urodzonej w Hucie i jej matki Marianny Maksalon z domu hrabina Nowak podmienionej na Marię Maksalon w Starachowicach przez fabrykowanie dokumentów w szpitalu przez chirurgię na nazwisko Maria Maksalon w celu podstawienia spalonej w Kruszynie w 1932 roku księżnej Marii Lubomirskiej. Zawłaszczone imię Marianna Maksalon podstawiono pod Mariannę Podczaską z domu Dybalską. Dlatego Urząd Miasta Starachowice sfabrykował dokument drugiej mojej babci zamieniając matkę Bolesławy Bochyńskiej z domu Podczaskiej czyli Mariannę Podczaską z domu Dybalską na Marcjannę Podczaską z domu Dybalską, aby moje dzieci podmienić i upozorować na dzieci z różnych małżeństw co jest oszustwem.

Bronisław Komorowski zamierzał również zamordować Jarosława Kaczyńskiego i Martę Kaczyńską oraz córkę teściów podmienioną za mnie Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk w Miedznej Drewnianej zamienionej na Pałac w Białaczowie, aby ukraść pieniądze jako dziejowa sprawiedliwość mordując nasze rodziny przez milczącą zgodę Kościoła Katolickiego, który przez takie działanie miał być zlikwidowany jako szkodliwy społecznie przez Lidera Światowego, który miał powiedzieć prawdę.

Należy zaznaczyć, że Bronisław Maria Komorowski jest podstawiony pod Beatę Marię Idziak pod którą podstawiono Lidię Marię Daleszak zamierzając zamordować Annę Marię Piórecką , aby podstawić za spadkobiercę po nich Beatę Szydło i Bronisława Komorowskiego, który miał sprawę w Toruniu do podmiany na mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk, którego skazał w SO Toruń IIK 164/11, aby zawłaszczyć pieniądze przez tworzenie długu co jest wbrew chrześcijaństwu. Dlatego skradziono 100.000.000,- euro z mojego konta PKO BP SA na nazwisko Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk pozorując się dobrym tworząc program 500+ podstawiając 34,- tysiące osób za spadkobierców na mieniu moich rodziców zakupione z ich własnych pieniędzy tworząc ze mnie i siostry dłużniczki w celu ciągłych windykacji jako Km 336/10 tworząc parodię wyceny jako 19,- tysięcy z czego udział wyliczono nam na 6,- tysięcy podstawiając na drugiej działce Maja Komorowska podstawiona pod Maja Obama na USA przez ulice Nowowiejska zamieniając na działkę 29.

Po zamordowaniu Agnieszki z domu Krześniak planowano podstawić akta zamordowanego Adama K. z żoną i 18 niesiecznym dzieckiem podstawiając mojego syna Adama Kornaszewskiego i oskarżając syna Stanisława Pikul pana Bartłomieja Pikul , natomiast Pawła Pikul podstawiono pod Pawła Idziak, natomiast Gabrielę Pikul podstawiono jako Agnieszkę z domu Krześniak wstawionej za Martę Bochyńską w celu zastąpienia moich dzieci, które przerobiono za dzieci Ewy Kornaszewskiej przez urzędy za zgodą prokuratury z jej czynnym udziałem w celu ukrycia skradzionych pieniędzy przez Bronisława Komorowskiego. Ślub w Irlandii mojej córki miał być pogrzebem zaplanowanym przez osoby, które ukradły pieniądze i zaskarżyły męża w SO Toruń IIK 164/11 zamieniając mnie Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk kobietę na mężczyznę przez sprawę w SR Starachowice Ko 336/13 , aby stworzyć związki homoseksualne do Kościoła, który pobrał pieniądze i nie chciał powiedzieć prawdy, aby ocalić życie ludzi, które jest bezcenne.

Aby wszystko starannie ukryć podstawiono za mnie Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk i męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk osoby obce zmarłe w 2014 roku Elżbietę i Czesława Jaworskich , aby podmienić akta na raka i podmienić płeć dla Bronisława Komorowskiego co jest związane z wydaniem kluczy do naszego domy Nad Kamienna 25 i spółki Marmoroc-Polska Sp. z o.o. dla Waldemara Maksalon pozorującego spadkobiercę przez sędziego Artura Kaczor co spowodowało podmianę dokumentów w domu przez służby wojskowe i policję. Po kradzieży czterech nieruchomości bez odpisania długu zamierzano wyciągnąć nieodpisane długi od 17 lat, które już są spłacone, aby mieć pretekst do wprowadzenia na moje mieszkanie służb wojskowych.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

