Plan podmiany grobów do ukrycia kradzieży pieniędzy

Starachowice na dzień 05.12.2016

Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
PESEL 63031012705
mgr inż. mech. Jerzy Dariusz Kaźmierczyk
PESEL 67011212279

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Andrzej Duda
Ambasada Niemiec w Krakowie

Plan podmiany grobów do ukrycia podmiany rodzin

Została wykorzystana Katarzyna Kędziora z domu Krzemińska podmieniając jej męża Bogusława Kędziora na Bogusława Krzemińskiego zamieniając Katarzynę Kędziora z domu Krzemińska, aby podmienić na Anglię pod spadek cioci Bogusława Kędziora zamieniając na mężczyznę jako Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk dla Bronisława Marii Komorowskiego co połączono ze zmianą szefa BOR w celu ukrycia Andrzeja Pawlikowskiego na Tomasza Kędzierski i podstawiono pod sędziego w Kielcach Tomasza Nowak podstawiając Tomasza Koczubiej syna biegłej geodety Elżbiety Koczubiej a jej córkę Katarzynę Koczubiej wykorzystano do podstawienia Katarzyny Tusk pod Jekatarinę Putin podstawioną za Katarzynę Kaźmierczyk wnuczkę księżnej Zofii Radziwiłł w Szydłowcu zamienioną na spadkobierce po carowej Katarzynie II Romanow podstawiając Katarzynę Kaźmierczyk pod dane Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk i takie dane wykreował SO Toruń IIK 164/11 i Sąd Rejonowy w Toruniu IIK 467/15 oraz żądaniem miliona nawiązki podstawiając Donalda Tusk pod Donalda Trump jako moją rodzinę.

Wykorzystano akta nieżyjącego męża Elżbiety Koczubiej, który się powiesił pod fabrykowane akta do SO Toruń IIK 164/11, o fałszywej próbie samobójczej planując męża zabić przez sędziego Wojciecha Pruss podstawionego pod Wojciech Idziak w celu ukrycia kradzieży dokonaj w Toruniu planując zamordować dziecko Wojciecha Idziak do podstawienia pod dziecko ko Adama Kornaszewskiego i połączenia przez sprawy w Polsce śmierci małżeństwa z dzieckiem 18-to miesięcznym w celu wykazania DNA carskiej rodziny planując zabić Agnieszkę z domu Krześniak matkę Wiktorii , aby ją osierocić i podstawić pod Komorowski, który zamierzał ukraść nasze mnie i wymordować rodzinę oskarżając Jarosława Kaczyńskiego o czym informował Antonii Macierewicz, mówiąc, że W. Putin domaga się jasnej deklaracji kto jest winny katastrofy samolotu w Smoleńsku w 2010 roku czy Rosja czy Jarosław Kaczyński. Moja córka Marta Bochyńska miała być pochowana w moje Bożeny Bochyńskiej-Kaźmierczyk pod moje dane, aby dla Pióreckich wykazać DNA carskiej rodziny występującej pod nazwiskiem Bochyński i podmienić Piórecki na Bochyński podstawiając Pachowski i Olszewski. Ja Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk miałam być pochowana w miejsce mojej mamy Filomeny Bochyńskiej z domu mazurek jedynaczki prawdziwe nazwisko panieńskie Maria Tarnowska, aby wykazać DNA moje po ojcu carskie dla moje mamy jako hrabiny Marii Tarnowskiej. Moja mama miała być przeniesiona do grobu jej mamy, aby wykazać DNA Glińskich pozorować związek babci z jej ojcem księciem Franciszkiem Glińskim dlatego znika sygnatura śmierci babci w 2003 roku. W miejsce mojego taty Józefa Ludwika Bochyńskiego zamierzano pochować mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk, dlatego sędzia Wojciech Pruss podważył arystokratyczne pochodzenie mojego ojca carskiej rodziny planując zabić mojego męża, który otrzymał od mojego ojca prawo do dziedzictwa rodowego i przyjął tytuły przed naszym ślubem, aby nasze małżeństwo było zgodne z prawem, Kościoła Prawosławnego. Moja siostra Beata Maria Idziak miała być upozorowano na moją mamę jako jedynaczka co wykazał sąd w sprawie odmowy wpisu sprzedaży działki Dz.Kw 4005/11 i Dz.Kw. 4006/11 oraz wpisano podatek od sprzedaży wykazując 1/2 majątku zamiast całość co jest dowodem zrobienia podziału i wpisania na połowę innych osób pozorując spadek po moim ojcu na działce mamy po jej ojcu Fr4anciszku Janie Mazurku czyli na mieniu hrabiego Jana Tarnowskiego zamienionego na Władysława Tarnowskiego, gdyż droga była wydzielona jako część po Władysławie, który był zastrzelony jako dziecko przez księdza w sadzie pod którego podstawiono Juliusza Tarnowskiego i Aleksandra Tarnowskiego a po mim ojcu wpisano Bronisława Komorowskiego, który zamierzał wymordować moją prawdziwą rodzinę i dopisaną rodzinę.

Zamieniono mnie Bożenę Elżbietę Bochyńską-Kaźmierczyk na Elżbietę Mirowską , która zamarła jako niemowlę córka Jadwigi Mirowskiej z domu Maksalon z drugiego męża Limanówka i podstawiono jej córkę Ewę Cichocką z domu Mirowską za córkę Filomeny Jadwigi Bochyńskiej podstawiając w Szwajcarii panią Ewę Eugster, w Irlandii panią Ewę Kornaszewską z domu Niewczas z pierwszego małżeństwa Machowska w USA panią Ewę Żakiewicz wykorzystując trzy związki małżeńskie Ewy Cichockiej jako Dunia, Materzok, Cichocka i pozorując związek z jej ojcem Mirosławem Mirowskim jako czwarty i utworzono na wybrzeżu miasto Dune.

Podmieniono akta medyczne Cecylii Włodarczyk z domu Bochyńskiej , która leczyła się na płuca w Prabutach i podstawiono miasto na wodzie w Radomiu jako Cabuta do podmiany historii podstawiając Cecylię Wilczyńską i prokuratora Wilczyńskiego za spadkobiercę w SO Toruń IIK 164/11 zamierzając zamienić ciała moich rodziców Józefa i Filomeny Bochyńskich ze Starachowic na Zamek Wawel w Krakowie pod dane Lecha i Marii Kaczyńskich, aby wykazać carskie DNA i rodziny królewskiej Polski podstawić  w miejsce moje mamy Filomeny Bochyńskiej z domu Mazurek jej mamę Anielę Reginę Mazurek czyli faktycznie księżną Reginę Glińską zamieniając księżną Glińską  na z domu Bocheńską jako Romanow. Ciała pary prezydenckiej Lecha i Marii Kaczyńskich miały być przeniesione do Kałkowa-Godów.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

