Nie oddawaj chwały swojej obcemu ani innemu narodowi swych przywilejów!

Starachowice na dzień 26.01.2016

Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
PESEL 63031012705
mgr inż. mech. Jerzy Dariusz Kaźmierczyk
PESEL 67011212279

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Andrzej Duda
Ambasada Niemiec w Krakowie

Pozorowanie budowy Arki w Radomiu

Doszło do oszustwa i po jednej eksmisji , gdzie oddano klucze do domu Nad kamienną 25 pozostawiając rzeczy i nas podmieniono sprawy i sygnatury robiąc drugi raz eksmisję pozorując, że mam uszkodzone ciało, aby podmienić mnie na Elżbietę , a mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk na moje dane jako Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk. Aby to zrobić dorobiono opinie psychiatryczne i wprowadzono sygnaturę IC 178/15 i podmieniono sygnaturę po śmierci mojego dziadka Franciszka Jana Mazurek INs 169/00 na INs 956/09 wstawiając krąg spadkobierców jako Maksalon co jest absurdem, gdyż nie jest to żadna rodzina mojego dziadka nawet przybrana. Miało to spowodować zamordowanie mojego męża i wejście policji w celu mojego pobicia, aby oskarżyć teściów jako spór o majątek co jest nonsensem. W tym celu podstawiono Waldemara Maksalon i Alicję Maksalon z domu Kowalską , która udaje Mazurek podstawiając mojego syna Jakuba Pióreckiego obecnie Kornaszewski za męża , którego zamierzano zlikwidować. Jakub Piórecki obecnie Kornaszewski podstawiony został za jego brata Adama Piórecki obecnie Kornaszewski zamierzając zamienić jego brata na Sergejew , aby podmienić przez akta medyczne symbol jabłka, które podała Ewa dla Adama na przeszczep jabłka Adama jako krtań pozorując berło chrześcijańskie dla Maciejewskich. Były dyrektor Zakładów Starachowickich pan Maciejewski mieszkał w zakładowym domu czyli tym, który zakupili moi rodzice Józef i Filomena Bochyńscy od Urzędu Miasta wraz z infrastrukturą w 2001 roku. Akta medyczne miały być podstawione jako jabłko Adama podane dla mężczyzny jako homoseksualistów za Ewę. Akta medyczne są tworzone przez lekarzy, którzy udają Boga, który uśpił Adama wyjął żebro i stworzył mężatkę zamierzając wyjmować części ciała dla pozorowanych związków dla demonów, którzy udają chrześcijan poprzez kabałę babilońską w Kościele Katolickim, aby ukryć małżeństwo kobiety z mężczyzną z którego wypływa macierzyństwo. Operacja na jabłku Adama miała zamienić posłuszeństwo Maryi, która poczęła z Ducha Świętego jako znak odwrócenia przekleństwa nieposłuszeństwa Ewy, która zerwała jabłko.

Miało to spowodować okaleczenie mojego syna z linii Dawida, którą wymieniał Chrystus i podstawienie pana Czumy w Radomiu, który udaje Rurykowicza, aby zamienić na cumę dla okrętu zamieniając wybrzeże na Radom jako pozorowanie oczekiwania na potop, który nie nadejdzie. Jest to odniesienie się do Noe , którego wyśmiewali , że buduje Arkę w miejscu , gdzie nie ma wody. Oznacza to zamiar zniszczenia Polski i wywołania wojny, która miała spowodować zalanie wybrzeża o czym mówił wizjoner Klimuszko. W Radomiu wykopano gród Kazimierza Wielkiego co miało spowodować pod Opoczno pod dom Esterki oraz Kazimierzę Wielką i Sandomierz, gdzie stworzono historię czyli plan podmiany historii jako przepłynięcie kaczki do Iłży, która mieści się w dawnym województwie radomskim obecnie warszawskim tak jak Radom co miało być podmianą mojej wnuczki Wiktorii na Nike, którą trzyma Atena dziewica opierając się lewą ręką na tarczy spod której wychyla się wąż, a w prawej dłoni trzymała skrzydlatą boginie zwycięstwa Nike zamieniając obecnie na rybę i pół kobiety. Ptakiem Ateny była sowa, aby odnieść się do mitologii zamieniając na logos, aby ukryć podstęp. W Iłży ma restaurację Rycerską pani Ewa Cichocka, która jest podstawiona pod moją mamę Filomenę Bochyńską, a mnie córkę zamierzano wyrzucić z mojego domu, gdzie się urodziłam i , gdzie nikt inny nie mieszka od lat i nie miał prawa do tej nieruchomości co sfałszował sąd w Starachowicach i Kielcach.

Radom połączono ze statkiem MKS Radom, którym miałam płynąc z mamą do Afryki do czego nie doszło ponieważ nie mogłam pobrać szczepień. Podmieniono pana Waldemara Maksalon pod pana Waldemara Masak, aby odnieść się do historii, gdy panowie byli na rauszu i zaplanowali zaciągnąć wojskową łódź podwodną do Sandomierza,, aby pociąć ją na złom co zamieniono na kaczkę , która przepłynęła do Iłży, aby podstawić pod mienie książąt Lubomirskich jako czarna kaczka z obrączką na szyi na zamku podmieniona obecnie na kaczkę w szpitalu, którą się podaje dla pacjentów co połączono z pomysłem operacji jabłka Adam i planem utworzenia siedziby marynarki wojennej w Radomiu, aby podstawić pod przemysł zbrojeniowy reaktywowany przez fałszywych spadkobierców zamieniając Centralny Okręg Przemysłowy na Centralną Organizację Pozarządową w Radomiu, która miała decydować za ludzi o zmianie płci co jest złamaniem prawa przez PiS, który oszukuje ludzi. Oznacza to, że ludzie ci nie są chrzczeni, ale ukradli chrzest innym jako ludzie z kamienia jako wojsko przebrane za zakonników jako odtworzenie grodu Smoka jako siedem bram w Tebach, aby podstawić się pod Siedmiogród jako Helenów czyli Bizancjum. Zamierzano wykorzystać tajną wiedzę przeciwko chrześcijanom przez służby w kościołach, które nauczają według litery nauki bez ducha bo go nie mają.

W księdze Barucha 3,23-28

„Synowie Hagar ubiegają się o mądrość tej ziemi, kupcy Merryanu i Temyanu, opowiadający baśnie i poszukiwacze wiedzy, drogi mądrości nie znają, ani nie pamiętają o jej ścieżkach. O Izraelu, jakże wieki jest dom Boga, jakże obszerne miejsce posiadłości Jego! Wielki i nie mający końca, wysoki i nie zmierzony. Tam urodzili się olbrzymi, sławni od początku, wielcy, biegli w walce. Ale nie tych wybrał Bóg ani nie dał im drogi do mądrości. Zginęli dlatego , że mądrości nie mieli, zginęli z powodu swej nierozwagi.”

Duch Święty wprowadza we wszelką prawdę , którego próbowano zastąpić złym duchem jako kabała w Kościele, która miała zniszczyć Kościół, gdyż jest napisane „lud Mój ginie, gdyż brak mu poznania, ponieważ ty odrzuciłeś poznanie Ja odrzucę ciebie żebyś nie był Mi kapłanem” w innym miejscu jest napisane, że kapłani narzucają na ludzi zbyt wielkie ciężary, które sami nie udźwigną.

Polska wiedząc, że car był również królem Polski odrzuciła błogosławieństwo niszcząc nas, którym powierzyli moi rodzice prawo do dziedzictwa rodowego.

Oddając Skarb Państwa w obce ręce pozbawiono się suwerenności.

Jest napisane Księga Barucha 4,3

„Nie dawaj chwały swojej obcemu ani innemu narodowi twych przywilejów!”

Z tego powodu nie zgadzam się na używanie naszego mienia dla mnie i męża danego obietnicą Oświadczeniem Woli mojego taty Józefa Ludwika Bochyńskiego 28.06.2006 roku komu innemu, ani naszych rodzin w ręce oprawców. Nasza rodzina nie jest przemysłem, ale darem od Boga.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

