Waluta na Lipie

Szanowni Państwo.

W 2004 roku doszło do zamordowania mecenasa Zarzyckiego i zawłaszczenia dokumentów firmy PPH APE-Jerzy Kaźmierczyk i utworzonej w Szwajcarii APE Umwelttechnik AG połączonej z adresem Miedzna Drewniana 244, gmina Białaczów, z której kradziono przez rząd pieniądze wstawiając  w Katowicach fałszywych spadkobierców. Upozorowano, że papież Jan Paweł II ciągle żyje w systemie bankowym co uniemożliwiło nam spotkanie z papieżem Benedyktem XVI, który z tego względu abdykował, gdyż upozorowano, że  nie żyje i ciągle jest papieżem, gdyż żyje  jako osoba  podstawiona pod papieża Jana Pawła II co dotyczy również papieża Franciszka, którego upozorowano na mojego nieżyjącego dziadka Franciszka Jana Mazurek pozorując ,że żyje i wstawiono pod papieża Jana Pawła II pozorując kolejny raz, że żyje i wstawiono mojego teścia i jego dwie córki na ulice Nowowiejską i Nad kamienną 25 oraz Bohaterów Westerplatte 1/1 w celu krycia uruchomionego mechanizmu w Katowicach w 2004 roku do pobierania carskich depozytów, gdyż system bankowy zawiera fałszywe dane i jest  sztucznie utrzymywany do pobierania pieniędzy przez rząd i kościół, który w ten system przeszedł jako Kapitał Ludzki. Przeszkodą w uporządkowaniu sytemu bankowego są fałszywi arystokraci wykreowani do kradzieży carskich depozytów prze fałszywe dane podstawiając osoby na historyczne obiekty jak Pałace i Zamki, jako ptaki , które wyjadają  pokarm przeznaczony dla arystokratów zamienionych na psy. W momencie skierowania listu i do prezydenta Lecha Kaczyńskiego o nieprawidłowościach i pomówieniach przez policje  w Opolu Lubelskim i Starachowicach doszło do zamachu na Samolot Prezydencki w Smoleńsku oraz nieprawidłowości w działaniu Bohdana Żakiewicz nad uruchomieniem carskich depozytów  w 2009 roku, które przejęły  służby wojskowe czyli 24 miliardy euro co było powodem zamachu w Smoleńsku 10.04.2010 roku. Można byłe tego uniknąć, gdyż mój mąż Jerzy Dariusz Kaźmierczyk uruchomił na swoje firmy rodowe pieniądze , które zawłaszczono przez podstawienie za mnie innej osoby, aby wstawić inną żonę dla męża i dalej kraść.

Kościoły przyjęły ludzką mądrość którą Bóg odrzuca i obraca w nicość mówiąc do kapłanów, że odrzucili poznanie co powoduje ich odrzucenie. 

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Starachowice na dzień 02.02.2016

Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
PESEL 63031012705
mgr inż. mech. Jerzy Dariusz Kaźmierczyk
PESEL 67011212279

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Andrzej Duda
Ambasada Niemiec w Krakowie

Plan CIA podmiany historii Polski jako moneta rzeźbiona na lipie.

Doszło do wydania wyroku eksmisji z ulicy Nad Kamienną 25 na czwartą sygnaturę i wykorzystanie przez Waldemara Maksalon rzeczy w celu podania się za spadkobiercę po mojej matce Filomenie Bochyńskiej, aby dokonać kradzieży oskarżono mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk, aby go skazać , a który ma sądowe prawo do przebywania Nad Kamienną 25 skąd ja mam eksmisję, aby upozorować innych małżonków. Izba Skarbowa Kielce wpisała 1/2 nieruchomości Nowowiejska przy faktycznej jednej całości, aby ukryć usuniecie mojej siostry Beaty Idziak i wpisanie na moje dane osobowe jako Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk co zamierzano ukryć przez wykazanie SO Kielcach, że mam się gdzie wyprowadzić do miejsca stałego zameldowania na Bohaterów Westerplatte 1/1 co jest logicznie i fizycznie niemożliwe, aby przenieść zawartość domu do dwóch pokoju z werandą w dodatku zawłaszczone, gdzie wpisano 6,- tysięcy złotych jako udziałów zabierając drzwi wejściowe, gdyż pobierano pieniądze na moją zmarłą matkę przez Waldemara Maksalon i sąsiadów, którzy dorobili opiekę dla mnie i siostry po czym na mamę pozorując, że żyje i podstawiono pod moje dane zamierzając mnie okaleczyć , aby uzasadnić kradzione pieniądze na opiekunów i kradzież mienia przez sędziego w Toruniu, który aby to ukryć skazał męża i ukradł nieruchomości po rodzicach. Podmieniono mnie na Elżbieta , aby ukraść pieniądze na Elżbietę Doda, która ma męża policjanta i podstawić w Kielcach dla mnie policjanta z Paradyża, który zamierzał mnie pobić , aby ukryć podmianę danych i wytworzenie fałszywych opinii psychiatrycznych przez komendę w Paradyżu robiąc obroty na firmach męża na fałszywe dane osobowe dorabiane przez Urząd Wojewódzki w Kielcach , który mnie dlatego wezwał mimo braku zgłoszenia, aby uzasadnić pobierane pieniądze przez fałszywych opiekunów na Bohaterów Westerplatte 1/1 i w Kielcach przez Czesława Daleszak i Lidię Daleszak i Lidię Maksalon , Edytę Maksalon i Ewę Cichocką, która udawała opiekę nad wujkiem Waldemarem Maksalon , który ma drugą żonę i syna z drugiego małżeństwa. Celem było ukrycie podmiany mnie Bożeny Bochyńskiej-Kaźmierczyk na Ewę z domu Mirowską aby podstawić Dariusz Piórecki byłego męża za ojca Zuzanny Maksalon i podstawić obecnego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk pozorując mnie na Ewę z domu Niewczas pozorując, że to jest jedna osoba i zamieniając na Bocheńska. Dlatego Sąd zamienił mnie na Kaźmierczyk-Bocheńska, a przyjął moje pismo jako skarga na właściwe dane , którą to sprawę wygrałam, że mogę pozostać na ulicy Nad Kamienną 25 nie prostując danych , ale prostując inne treści , aby dorobić do wypadku, którego nie było. Następnie pan Maksalon zamienił mnie na Elżbietę i pobrał pieniądze przez fałszywe długi wstawiając milion nawiązki w SR Toruń IIK 467/15 do kradzieży mienia dorabiając, że jestem pobita i podstawiono na Kielce pod akta kobiety okaleczonej i zabitych dwoje dzieci, aby podstawić pod moje wnuki do działów spadku oraz opinie psychiatryczne aby pobierać pieniądze przez opiekunów potajemnie wykreowanych przez sąd dla zdrowych osób, aby nas okradać , gdyż mienie zostało uruchomione przez firmy męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk i weksle ., które przejmowane są przez rzad i pieniądze nie dotarły do firm. Dlatego męża skazano, aby to ukryć i nie zwrócono mi mienia wysyłając korespondencje na dwa adresy Miedzna Drewnianą i Nad Kamienną nie odnosząc się do Bohaterów Westerplatte. Aby pozorować, że tam zwrócono mienie stosując powielenie adresu na Westerplatte mimo, że jest to ta sama ulica, aby wpisać Ewę Cichocką oraz Ewę Kornaszewską i inne jak Ewa Eugster-Jakubczyk w moje miejsce na Oświadczenie Woli mojego taty , aby dokonać kradzieży i zamiany moich danych na Ewę w systemie pod NWO już działający bezprawnie ponieważ ja i mąż mamy prawo do dziedzictwa rodowego co oznacza, że nie mamy długów, a moi rodzice nie życzyli sobie jak i dziadkowie , ani my aby w taki sposób korzystać z pieniędzy, gdyż jest to zniszczenie chrześcijaństwa i zwykły bandytyzm sędziów , prokuratorów policji oraz ukrytych agentów w Kościołach, którzy czerpią zyski pozorując spłatę dla chrześcijan i wypłacając służbom. Pan Waldemar Maksalon określił w sądzie, że musi wszystkim płacić, a nie zapłacił nawet przyznanych przez sąd 50,- tysięcy za własność mojej matki i wytworzył dług ukrywajć 12 członków rodziny, którzy udawali spadkobierców i usunęli mojej babci sygnaturę w celu podmiany ich zasiedzenia na cudzej własności powtarzając obecnie do sądu bzdury jako kabaret starszych panów, który jest zaakceptowany przez kolejnych sędziów kabareciarzy. W Polsce nie istnieje żadem system prawny i nie można prowadzić żadnych biznesów , gdyż prawo jest kreowane do ukrycia kradzieży i nie ma nic wspólnego z prawem.

W 2004 roku zamordowano mecenasa Zarzyckiego w Szwajcarii i zawłaszczono dokumenty założonej na podstawienie APE-Jerzy Kaźmierczyk w Miedznej Drewnianej 244 firmy w Zug APE UMWELTTECHNIK AG i podstawiono za mnie Bożenę Bochyńską -Kaźmierczyk moją siostrę Beatę Marię Idziak w Katowicach jako spadkobierce po żyjącym Jerzym Kaźmierczyk wstawiając go na adres Bohaterów Westerplatte już w 2004 roku co jest oszustwem i zastąpiono Beatę Idziak przez sędzinę Magdalenę Jarczyk z domu Bochyńska zwaną Katarzyną , którą podstawiono pod Katarzynę Kaźmierczyk i w ten sposób kradziono pieniądze od 2004 roku podmieniając Jerzy Dariusz Kaźmierczyk na Jerzy Brunon Bochyński prawdziwe nazwisko Kaźmierczak, podmieniając go na Feliks Maksalon , który miał zmiażdżoną nogę na odlewni w Starachowicach co upozorowano ucinając nogę dla Jerzego Brunona Bochyńskiego, którego upozorowano za sędziego. Z tego powodu w SO Toruń IIK 164/11 wykreowano oskarżenie dla Jerzego Dariusza Kaźmierczyk na ulice Bohaterów Westerplatte 1/1 w Starachowicach i ukryto dokumenty przekazania mieszkania i innych nieruchomości na rzecz mojego męża co podmieniono na Beatę Idziak zamienioną na Beatę Szydło, aby ukryć kradzież mienia od 2004 roku wpisując fałszywe dokument w Starachowicach Kw,Dz.4005/11 i Dz.Kw. 4006/11 , gdzie kupującą zamieniono na spadkobiercę ,a moją siostrę za jedyną córkę naszego ojca, aby ukryć zapis w moim oświadczeniu z 2013 roku, gdzie daje moją część na rzecz siostry i w jej imieniu przekazuję za zwolnienie mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk w SO Toruń IIK 164/11. Powodem tego było, że sąd w Starachowicach nie uznał dokument, że siostra przekazuje na moją rzecz jej część po rodzicach, w sprawie o przyłącze wodne Heleny Surma obcej osoby, abym sama reprezentowała. Sąd nie uznał , gdyż dokumenty nie był notarialny natomiast ja otrzymałam notarialne pełnomocnictwo od moje siostry, abym ja reprezentowała co w takiej sytuacji uprawniało mnie do złożenia takiego pisma w sądzie. Po czym ukradziono nieruchomość i kazano mi się do niej wyprowadzić podmieniając kopertę na Elżbietę , gdyż tak widnieje w systemie. Sędziowie i prokuratorzy zamierzali posunąć się do morderstwa w celu ukrycia kradzieży , gdyż pieniądze od 2004 roku w bankach widnieją jako kredyt, który należy spłacić i obciążono za niego mojego męża Jerzego Dariusz Kaźmierczyk w SO Toruń IIK 164/11, który faktycznie nie miał dostępu, gdyż pieniądze ukradł rząd i opłacił sędziów i obywateli Starachowic, aby milczeli wprowadzając Kapitał Ludzki do podmiany danych osobowych przez Kielce. Każdy kto pobrał pieniądze musi zwrócić, a nie zabijać. Jest to dolewanie oliwy do ognia, który doprowadzi do coraz większych tragedii całego narodu.

Zamierzano aresztować ludzi, których opłacano za milczenie i pozorowanie spadkobierców zamiast usunąć nieprawidłowości w rządzie i prokuraturze i sądzie, wykazując osoby, które podały się za arystokratów, że nimi nie są uwalniając dzieci z carskim DNA, gdyż mają prawo wiedzieć kim są, a nie ich mordować do działów spadku.

Ostatnim elementem miało być podstawienie Dariusza Kornaszewskiego i Ewy Kornaszewskiej z pierwszego małżeństwa Machowska z domu Niewczas pod moje dane osobowe Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk pozorując, że jest mną, aby dokonać mistyfikacji, że nie było tak źle i że jesteśmy razem z byłym mężem, a ja miałam być zamknięta przez byłego męża Dariusza Pióreckiego obecnie Kornaszewskiego w zakładzie psychiatrycznym co było powodem znęcania się nade mną, aby wykreować odpowiednie zachowania. Szyderstwem wszystkiego jest to, że pan Dariusz Piórecki obecnie Kornaszewski szydził z moich rodziców określając, że nic się nie dorobili przez całe życie, a jego matka Władysława Kramp miała czterech mężów i dorobił z pomocą kościołów dzieci z nieprawego łoża dla moich rodziców i dziadków jako kariera zawodowa okradając spółki mojego obecnego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk, którego moi rodzice Józef i Filomena Bochyńscy zaakceptowali i dali prawo do dziedzictwa rodowego, które sekretarka Urzędu Skarbowego miała ukraść podstawiając byłego męża Dariusza Pióreckiego obecnie Kornaszewski oraz moja siostrę Beatę Idziak wstawioną za żonę mojego obecnego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk podstawiając sędzinę Magdalenę Jarczyk jako Katarzynę , gdyż tak występowała w młodości wstawiając za Magdę Kozłowską chrześnicę papieża Jana Pawła II i pod Katarzynę Kaźmierczyk wnuczkę księcia Radziwiłł.

Zamierzano mordować ludzi zamiast oddać skradzione dzieci i pieniądze czego przykładem jest postępowanie prokuratury i sądu w Starachowicach IIKp314/16 co oznacza, że bandyci udają arystokratów w Kościele i Zakonie na których zlecenie zamierzano mordować przez sądy świeckie, gdzie mnie wysłano z sądu kościelnego dekretem z Radomia.

Żyjemy w cywilizowanym świecie co powoduje konieczność zawierania prawnych umów oraz dokumentów notarialnych , które zostały sfałszowane co powoduje konieczność wystąpienia do prokuratury, która fałszuje. Spowodowało to wystąpienie do kościoła katolickiego jako historycznego, który usunął mnie i skierował do sądu świeckiego, aby ukryć, że oddał dla rządu dokumenty mojej carskiej rodziny co spowodowało tragedię wielu osób, gdyż obecnie mamy rządy prawa i sprawiedliwości co nie usprawiedliwia do takiego zachowania. Śmierć mojego taty 21.04.2007 roku nie była przypadkowa i podstawiona przez Kościół jako rocznica 21.04.1989 rok, gdy odcięto u dołu z prawej strony obrazu frontalnego mały fragment całunu o długości 7 centymetrów i szerokości 1 centymetr. Spowodowało to, że pod liczbę „7” podstawiono Żydów z Nowego Jorku a pod liczbę „1” podstawiono moją siostrę Beatę Idziak a mnie Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk usunięto. Obcięcie oznaczało skrócenie i wyrzucenie dlatego pani Janina Pikul przywiozła maszynę i skróciła koszule dla mojej mamy wiedząc, że będzie zabita i zamieniona na tatę, gdyż podmieniono linie genealogiczne w przeszłości i podstawiono Dmitrij Miedwiediew po badacza rosyjskiego Dmitrij Kuzniecow, który w 1993 roku przedstawił swoje wyniki w Rzymie i podstawiono pod Dystymij Samozwaniec.

Obecnie zastosowano podmianę pierwszej żony Dariusza Dąbrowskiego pani Neli Dąbrowskiej, która wyjechała do Francji na Nel z powieści „W pustyni i puszczy”, która miała na imię Angelika i podstawiono Angelikę Garło i Angelikę Wróblewską na Kościół Katolicki i Kościół Prawosławny, aby podstawić na Afrykę historię Stasia Tarkowskiego podstawiając Kościół Katolicki jako Stanisław Pikul a w USA pan Stanisław Stępień, aby przejść na Sudan i Kongo oraz podstawić pod Fatmę z powieści Henryka Sienkiewicza, która był cioteczną siostrą Mahdiego przyszłe wydarzenia w Fatimie podstawiając Kanclerz Niemiec Angelę Merkel pod Angelikę łącząc z Melanią Trump, którą podstawiono pod Nel Dąbrowska co zaplanowano wcześniej robiąc wcześniej dział spadku na psie Nel wprowadzając pieniądze dla dzieci jako wyżywienie dla psów, aby odnieść się do słów Pisma Świętego „czy można dzieciom odbierać jedzenie i dawać psom”. Kobieta została uleczona przez wiarę, mówiąc, że nawet psy żywią się okruchami ze stołu Pańskiego i podstawiono ptaki, aby zjadały wszystkie okruszyny. Należy zaznaczyć, że kaszę z GMO nawet ptaki nie jedzą.

Można określić, że nasze pisma są dla grupy osób określanej sapienti sat,- mądremu wystarczy Plautus, gdyż mądrość , która jest sztuką życia nie jest teatrem.

Połączono powieść Henryka Sienkiewicza z ulicą Sienkiewicza w Katowicach, gdyż podstawiono mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk pod Jerzego Idziak w celu zrobienia działu spadku i podstawienia Beaty Idziak za spadkobiercę na Jerzym Dariuszu Kaźmierczyk na spółce w Szwajcarii APE UMWELTTECHNIK AG w 2004 roku podstawiając Jerzy Brunon Bochyński na ulicę Sienkiewicza w Katowicach w celu ukrycia kradzionych pieniędzy przez Anglię jako emerytury na zmarłych wystawione na Jerzego Idziak. Spowodowało to podstawienie całej naszej rodziny na Anglię chociaż nikt tam z rodziny nie mieszka. Doszło do kradzieży praw autorskich do mojej książki „Zakazana Prawda” wpisując numer 1 do adresy na Bohaterów Westerplatte 1/1 na moją firmę IMPERATOR ROMANOW i wydano obcej osobie regon, aby ukryć oszustwo dokonane w Anglii, przez podstawienie innej osoby pod utwór muzyczny „Moi drodzy ja nie piję” nagrany dla Urzędu Miasta Starachowice, który nie wypłacił mi 2.000,- PLN i podstawił za mnie inną osobę. Dane ISBN w Polsce są również w bazie Niemiec i Anglii, gdzie dokonano podmian, aby ukryć kradzież pieniędzy z carskich depozytów złota w Anglii zabezpieczonych na czarną godzinę naszej rodziny.

Postanowienie sądu w Kielcach o eksmisji z mojej własności , gdzie się urodziłam i na moje dane widnieje jest równoznaczne z wyrzucaniem ludzi z ich własności bez zapłaty, przez ludzi nie mieszkających a zasiadają przez oszustwa sądów co oznacza, że Polska nie może korzystać z carskich depozytów i fundacji, a według zastosowanego prawa car zasiedział całą Polskę wcześniej i nabył prawa własności. Zastosowano Henryka Sienkiewicz dosłownie, aby pozorować niezaistniałe rzeczy jako zaistniałe według teorii Kanta, którą zastosował Sienkiewicz na temat kołowrotka u ludów, które nie znają koła. Z tego powodu Angelika Wróblewska namalowała ikonę dla Kościoła Prawosławnego mając kilkanaście lat i nie znając opisu ikony jako kabała w Warszawie przez Kościół Prawosławny.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

http://telewizjarepublika.pl/teoria-spiskowa-czy-za-abdykacja-papieza-benedykta-xvi-stalo-fbi-i-obama,44065.html


About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

