Stara policja MO

as-6

Starachowice na dzień 03.02.2016

Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
PESEL 63031012705
mgr inż. mech. Jerzy Dariusz Kaźmierczyk
PESEL 67011212279
Zamieszkanie:

ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Andrzej Duda
Ambasada Niemiec w Krakowie

Służba mojej babci wprowadzona do rodziny po tragedii w Kruszynie w 1932 roku.

Obecna sytuacja doprowadziła do dalszych zdarzeń mających na celu doprowadzenie do podmiany mojej córki Marty Bochyńskiej na moje dane Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk zamierzając córkę ą aresztować na fałszywe długi dorabiane w Polsce. Zamierzano obciążyć kanclerz Niemiec do czego przejściem miało być liczba „7” jako data jej przybycia co łączy liczbę „7” jako siódmy styczeń datę urodzenia mojej córki i datę urodzenia mojej babci, a luty jako urodzenie mojego dziadka Brunona Mariana Bochyńskiego, którego podmieniono za drugiego dziadka Franciszka Jana Mazurek podstawiając jako Zakon Maltański jako Kuba Malta do podstawienia Kołodziejczyk . Z tego powodu doszło do celowych zdarzeń po wykonaniu pracy, którą według właściciela wykonałam bez zarzutu jako sprzątanie i podstawiono osobę , aby pozorować na osobę lekkich obyczajów jako córka co miało być podmienione na moją córkę Martę Bochyńską, aby pozorować nierząd . Dlatego nie byłam proszona na ślub do dziecka do Irlandii, gdyż jest przetrzymywana jako niewolnica, a jej dane podstawiono pod Anne Bocheńską z Warszawy co połączono z homoseksualistą Ireneuszem Bocheńskim w Tomaszowie Mazowieckim, aby podmienić na Ireneusz Utnicki i podstawić jego żonę Bożenę Utnicką za mnie pozorując mnie na mężczyznę i podstawiono Ireneusz Wasilonek, aby pozorować, że jestem pracownikiem w męża firmie podmienionej na Kielce podczas gdy nie jestem zgłoszona jako pracownik a firma Marmoroc-Polska Sp. z o.o. ma siedzibę ulica Nad Kamienna 25; 27-200 Starachowice. Zamierzano aresztować męża, aby ukryć pobrane pieniądze przez sędziów, a mnie eksmitować pozorując, że mąż ma inną żonę , gdyż mąż może pozostać w domu mojego urodzenia. Powodem tego jest pobranie pieniędzy przez Waldemara Maksalon z Fundacji mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk przez podstawienie Jerzego Brunona Bochyńskiego z Katowic pozorującego ojca Waldemar Maksalon czyli Feliksa Maksalon, a sędzinę Magdalenę Jarczyk z domu Bochyńska upozorowano na Katarzynę Kaźmierczyk z domu Krasuska i podstawiono pod Magdalenę Kozłowską chrześnice papieża Jana Pawła II podmienioną na młodsze pokolenie i zupełnie inną osobę. Babcia pani Kanclerz Angeli Merkel była służącą w domu mojej babci księżnej Marii Lubomirskiej w Pałacu w Kruszynie, która została zamordowana w 1932 roku i spalona wraz z jej matką Różą Lubomirską co upozorowano, że żyje i przesyła pieniądze z Krakowa, aby ukryć podstawienie w to miejsce sędziny Barbary Bochyńskiej, która wykorzystano do okradania Fundacji APEX-STAR podstawiając Kanclerz Niemiec Angelę Merkel w miejsce mojej babci Anieli Reginy Mazurek czyli księżnej Reginy Glińskiej, której sygnatura akt przyjęcia spadku przez moją mamę Filomenę Bochyńska znika, aby pojawić się u Waldemara Maksalon dokonując oszustwa dla SB i elit rządzących. Doszło do podstawienia Angeli Merkel pod moja córkę Martę Bochyńską, która miała być aresztowana w celu wytworzenia akt sądowych do obciążenia Kanclerz Niemiec Angeli Merkel za kradzieże dokonane z Fundacji APEX-STAR przez wykorzystanie danych osobowych sędziny Barbary Bochyńskiej i Jerzego Bochyńskiego oraz Teresy Szmytka podstawionych za spadkobierców po żyjącym Konradzie Szmytka na adres w Wiśle podstawiając obecnie pana Cieślar, aby podstawić Małgorzatę Idziak za Małgorzatę Kwaśniewską pod Fundację APEX-STAR. Podstawiono Bogusława Szmytka w miejsce Bogusław Krasuski pozorując go za męża Teresy Szmytka, którą uśmiercono w systemie , aby podstawić Bogusława Krasuskiego za spadkobiercę czyli księcia Radziwiłł, a jego córkę Katarzynę Kaźmierczyk podstawiono za Bożena Piórecka na Fundacje APEX-STAR i wstawiono sędzinę Magdalenę Jarczyk z domu Bochyńska zwana Katarzyną do ukrycia pobieranych przez rząd pieniędzy od 2004 roku do 2017 roku jako windykacja spółek mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk, którego pieniądze pobrano, a męża skazano planując go aresztować, a dla mnie dokonać eksmisji z domu w którym się urodziłam przez agentów tworzących fałszywe sprawy w sądach nie mający umocowań prawnych do tej nieruchomości, która jest na mnie i na mojego męża , gdyż użyto jego pieniędzy do wielokrotnych zakupów przez Waldemara Maksalon. Oznacza to, że skradziono 50,- milionów euro w 2004 roku , 50,- milionów euro w 2005 roku oraz 24 miliardy euro w 2010 roku i bilion dolarów w 2014 roku dodając miliard sto milionów euro na moim prywatnym koncie w PKO BP SA w Starachowicach na które przesłał pieniądze pełnomocnik z konta męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk z Szwajcarii w 2011 roku.

Zamierzano przed wyborami w RFN w 2017 roku podstawić sfabrykowane akta w Starachowicach na Nad Kamienną 25 dla pani Kanclerz Angeli Merkel jako Kaźmierczak podczas wyborów w 2017 roku , aby zapewnić wygraną kandydata prawicy Martina Schulz, gdyż skradzione pieniądze ulokowano w Niemczech. Z tego powodu podmieniono moją teściową Łucję Kaźmierczyk w dokumencie sądowym do SA Kraków IIAKo67/15 na Łucję Kaźmierczak w celu podstawienia za syna Jerzego Brunona Bochyńskiego prawdziwe nazwisko Kaźmierczak na Miedzną Drewnianą 244 i Nad Kamienna 25 wielokrotnie zakupioną z pieniędzy pobranych z fundacji męża APEX-STAR w Katowicach należącą do Jerzego Dariusza Kaźmierczyk. Dokonano przejęcia Pałacu w Białaczowie, gdzie przebywał Adolf Hitler ukryty jako Adolf Bocheński zmarły w 1945 roku. W Warszawie Anna Bocheńska podstawiona pod Anna Maria Piórecka i Marta Bochyńska za które podstawiono Annę Olszewską , a jej matkę Bożenę Olszewską za mnie pozorując za żonę mojego ojca Józefa Bochyńskiego podstawiono pod mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk, aby przejść na windykacje weksli PPH APE -Jerzy Kaźmierczyk w Łodzi do pobrania pieniędzy przez Fundacje APEX-STAR w Katowicach podstawiając Opus Dej, aby podstawić moją wnuczkę za dziecko Anny Olszewskiej w celu wykazania DNA carskiej rodziny do banku, który pozoruje, że ja z mężem już nie żyjemy i wydaje pieniądze dla podstawianych spadkobierców przez rząd polski.

Zaplanowane działania urzędów w Starachowicach są ingerencją w wybory w RFN, gdyż Bohdan Żakiewicz ulokował uruchomione pieniądze w RFN podając się za naszą rodzinę jako Bocheński; podając się za spadkobierce na patencie siarkobetony podstawiając Annę Górczyńska na USA jako Bocheńską , aby wstawić na Ostrowiec Świętokrzyski fałszywy krąg spadkobierców, gdyż mój dziadek Brunon Bochyński od 1940 roku został ukryty jako książę Krzysztof Radziwiłł co połączono z Bogusławem Krasuskim, którego jest również rodziną książąt Radziwiłł pod którego podstawiono Konrada Szmytka i Grażynę Szmytka jako Grażyna Kulczyk, aby zawłaszczyć Pałac w Białaczowie i dzieła sztuki mojej rodziny wstawiając Teresę Szmytka na Dom Starców w Ustroniu, aby pozorować, że jest w Pałacu w Białaczowie. Celem było upozorowanie carskiej i cesarskiej rodziny na dzieci z Lebensborn.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

