Chimera w polityce i finansach

Starachowice na dzień 07.02.2017

Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
PESEL 63031012705
mgr inż. mech. Jerzy Dariusz Kaźmierczyk
PESEL 67011212279

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Andrzej Duda
Ambasada Niemiec w Krakowie

Chimera w polityce i finansach jako INs 956/09 i INs 716/10

Podstawiono pana Lipca i rodzinny innych Lipców w Kościele Zielonoświątkowym oraz zakład kamieniarski panią Lipiec pod dynastię cesarzy Juliuszów w Rzymie , aby przejść na pogaństwo przez wykorzystania podstawienia Juliusza Tarnowskiego jako Lipie (Julius ) siódmy miesiąc roku nazwany po łacinie w 45 roku p.n.e. na cześć Juliusza Cezara. Według starorzymskiego kalendarza był on piątym miesiącem roku jak Quintilis. W siódmym miesiącu przechodzi słońce ze znaku raka do znaku lwa nazwa polska pochodzi od lip kwitnących w tym miesiącu według encyklopedii Gutenberga aby ukryć pochodzenie cesarskie i podstawiono moją cesarska rodzinę na Lipie jako Bochyńskich robiąc dom publiczny , aby uzyskać DNA dla przyszłych cezarów podstawiając moją skradzioną córkę Annę Piórecka do Kościoła pod drugą córkę Martę Piórecką obecnie Kornaszewska, która nie może mieć dzieci dlatego wstawiono ją jako westwalke podstawioną jako matkę braci Kaczyńskich zamieniając na drogie imię Jadwiga i podstawiono Martę Kaczyńską podstawiono w miejsce mojej córki Marty Bochyńskiej co powiązano z lipcowa rewolucja we Francji 27 lipiec 1830 rok , która wybuchła z powodu ordonasów Karola X a zakończyła się straceniem z tronu Burbonów. Stworzono monarchię lipcową 1830-1848, która miała zamienić dynastię cesarskiej rodziny przez podstawienie gatunku lipy jako Cordita Miller wstawiając w Szwajcarii dziecko Emilii Miller wnuczkę Ewy Eugster, która podstawiono za żonę mojego męża i stworzono błąd , aby podstawić jako hrabiów pod Scypiona otrzymał od Eneasza plan twierdzy Kartagina i podstawiono jako Lipie Henryk Scyp i podstawiono piekarnię pani Gaik jako gaj na Kapitolu ogrodzony przez króla podstawiając Wrońskich, którzy wyrzucili z domu mojego tatę i ogrodzili nieruchomość sadząc drzewka, aby pozorować gaj na Kapitolu, gdzie każdy mógł wejść mając na sumieniu największą zbrodnie i czuć się bezpieczny jako nowy obywatel powstałej osady. Podstawiono piekarnię Gaik jako powrót do religii ziemi jako wtórne pogaństwo z chrześcijaństwa przechodząc na Szwajcarię jako neutralna ziemia.

Liwja (Drusilla), małżonka cesarza Augusta 58 p.n.e-28 n.e. , córka Liwiusza Druzusa Claudianusa, pierwotnie zaślubiona Tyb,Claudiuszowi Nerowi ( matka Tyberiusza) potem około 38 Oktawianowi na którego wywierała wielki wpływ, dzięki swej mądrości i piękności co połączono z Liwiusz Tytus podstawiony pod Tytusowicza Romanow brata cara.

Dawne służby gestapo ukryte w Polsce, które przerwały do dnia dzisiejszego współpracując z komunistami zamierzały podstawić Kanclerz Niemiec Angele Merkel w miejsce mojej babci Anieli Reginy Mazurek czyli hrabiny Tarnowskiej z domu księżnej Glińskiej, aby umieścić ją w sieci mimo, że nie żyje od 2003 roku w przytułku i stworzyć fikcje przez papieża Franciszka, który męża mojej siostry Beaty Idziak pana Piotra Idziak wstawił za mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk, którego wstawiono za męża Beaty Idziak , aby mieć sposób do wywiezienia mnie z domu Nad Kamienną 25 umieszczenia w zakładzie psychiatrycznym do podmiany danych i wymordowania rodziny oraz skazania męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk przez zamianę małżonków czyli rekami naszej rodziny, aby nie splamić się co jest zachowanie na miarę Adolfa Hitlera , którego błogosławił papież Pius XI za zamordowanie mojej babci księżnej Marii Lubomirskiej i mojego pradziadka księcia Stanisława Lubomirskiego z jego żona Różą Lubomirską również spaloną w Pałacu w Kruszynie, a jej mąż został zastrzelony przez księdza tak samo jak zastrzelił ksiądz brata drugiego dziadka hrabiego Władysława Mazurek czyli hrabiego Władysława Tarnowskiego podstawiono pod jego ojca hrabiego Stanisława Tarnowskiego podstawionego jako Stanisław Lubomirski. Pani Kanclerz Niemiec nie zamierzała się wycofać i zamierzała wykorzystać nasze pismo, które wysłaliśmy w języku polskim do przejęcia udziałów w firmach niemieckich zamierzając podstawić Jarosława Kaczyńskiego pod Niemieckie Fabryki co połączono z Zbigniewem Ziobro, do którego napisał Józef Kowalski, który opracowywał dane dla Jarosława Kaczyńskiego dotyczące fabryki, gdzie wstawiono pracowników jako spadkobierców i upozorowano Jarosława Kaczyńskiego na herb Rawicz mojego taty Józefa Ludwika Bochyńskiego co miało stać się przekleństwem narodu polskiego i jego wymordowaniem przez głupotę kościoła i rządu polskiego, który myślał, że można Boga oszukać. Papież Franciszek bawiąc się kabałą trzymał medialnie jedną kartkę jako łączenie czyli jako podmiana naszych rodzin co miało być wyrokiem śmierci na moje dzieci przez papieża Franciszka po czym, miał być zlikwidowany jako cesarz Rzymu w Idy Marcowe czyli odniesienie do marca miesiąca mojego urodzenia. Zamierzano to ukryć podstawieniem Heleny Surma., która dorabiała dług na wodę i udaje spadkobiercę po moich rodzicach, gdyż płaci jej kości katolicki katolicki podstawiając pod Mniszkównę malarkę polską, która faktycznie była Heleną Lubomirską.

Zamierzano wywieść mnie Bożenę i męża Jerzego wprowadzając Beatę Idziak i Piotra Idziak, których po tym fakcie zamierzano również wywieść wstawiając moje porwane dzieci Anne Piórecką i Michała Pióreckiego , które nie znają prawdziwej swojej rodziny. Aby ukraść pieniądze i firmy Jerzego Dariusza Kaźmierczyk przez Kanclerz Niemiec Angele Merkel i Jarosław Kaczyńskiego oddają człon przemysłu Niemiec w ręce PiS jako Lipa i posła Lipiec z PiS w Starachowicach jako Miller.

Kanclerz Niemiec bezprawnie posługuje się danymi osobowymi mojej rodziny i wykorzystuje moich teściów do sprawie rozgrywek dążąc do zamknięcia mnie na fałszywe dane o pobicie 1Ds 1001/14 , gdyż badania wykazują, że jestem zdrowa i odmówiono mi renty , natomiast skradziono kapitał początkowy dla pani Kanclerz Niemiec, która doprowadziła do zaskarżenia mojego męża w SO Toruń IIK 164/11 wykorzystując dane rodziny niemieckie , aby wstawić Jerzego Bochyńskiego występującego jako brat mojego ojca , który ukradł , dokumenty Wytwórni Wód Gazowych, które tata powierzył do odzyskania mienia co potajemnie zrobił i ukradł razem z jego rodziną. Aby ukryć kradzież Jerzy Bochyński i Barbara Bochyńska dorabiali akta psychiatryczne dla mnie, moich rodziców , dziadków , męża obecnego i teściów opłacając sędziów polskich z naszych pieniędzy i włamując się na moje konto bankowe, aby ukraść pieniądze przesłane ze Szwajcarii przez pełnomocnika poprzez konto męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk.

Kto może czynić dobrze, anie czyli grzech ma. Niemcy bez pieniędzy naszej rodziny bankrutują, gdyż od jutra mają zakaz korzystania włącznie z Kanclerz Niemiec Angelą Merkel z naszych pieniędzy. Kanclerz Niemiec nie skorzystała z propozycji skorzystania z legalnego finansowania swojej kampanii toteż pieniądze będą dotyczyć propozycji dla Martina Schulz , gdyż Kanclerz Niemiec nie jest moją babcią , ani rodziną cesarską a porwane dzieci nie zostały zwrócone do dziś przez kościół, które były w Niemczech.

Pani Kanclerz doprowadziła do działu spadku na moim żyjącym mężu w Krakowie jako SA Kraków IIAKo67/16 i dorobiła dla siebie sprawy przez Waldemara Masalon dawna rodzinę volksdeutschy tworząc SO Kielce IICZ 1297/16 co jest w sprzeczności z wydanym prawomocnym wyrokiem SO Kielce IICZ 422/16 i błąd systemu na Elżbieta powielany przez system również w sprawie tej samej SO Kielce IICa 392/16, gdzie podzielono mnie i męża na dwa adresy podmieniając imię , aby wprowadzić przez Sąd w Krakowie panią Kanclerz Niemiec Angele Merkel zamieniając mojego męża Jerzego Dariusz Kaźmierczyk na Kaźmierczak, aby wprowadzić Jerzego Bochyńskiego i znieważyć moich rodziców. Spowodowane jest to kradzieżą pieniędzy, które są jak taniec bez wytchnienia wprowadzając się na Bohaterów Westerplatte 1/1 trzydzieści cztery tysiące osób w nieruchomość zakupioną w 2001 roku przez moich rodziców zabierając mi dwa imiona przez kościół i bank, które nadali mi moi rodzice przy chrzcie co jest przekroczeniem uprawnień kościoła i rządu. Jedna z osób chodzących do kościoła co sugerowali też inni powiedziała, ze nie wierzy w Jezusa Chrystusa.

Pani Angela Merkel podjęła taką decyzje a nie inną co przekreśla jej możliwości korzystania z cesarskich funduszy również rodziny cesarskiej Niemiec. Gdyż zamierzano podstawić moją siostrę w moje miejsce i zastąpić Anną i podstawić Jerzego Bochyńskiego czyli Kaźmierczak na mienie moich rodziców do czego nie ma prawa nikt z jego rodziny. Annę zamierzano zastąpić przez Zuzannę Maksalon a z dwóch papieży zamierzano zrobić dwóch głupców jak w Księdze Daniela.

Urząd Skarbowy wykreślił pomyłkę w nazwisku Kaźmierczak, a sąd w Krakowie przysłał dla męża dokumenty na nazwisko Kaźmierczak tak samo jak fałszywe dane wprowadził sąd w Starachowicach do poczty w SR Starachowice INs 956/09 co można porównać do chimery.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż.mech.  Jerzy Kaźmierczyk

Księga Izajasza 3,14-15

“Pan wchodzi na rozprawę ze starszymi swego ludu i jego książętami:<To wyście spustoszyli winnicę, coście biednemu zrabowali, jest w waszych domach. Jakim prawem uciskacie mój lud i przygnębiacie oblicza ubogich?> Wyrocznia Pana Boga Zastępów.”

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

