Sądowe metody zabezpieczania kredytów i ich skutek

Starachowice na dzień 11.02.2017

Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
PESEL 63031012705
mgr inż. mech. Jerzy Dariusz Kaźmierczyk
PESEL 67011212279
Zamieszkanie:

ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Andrzej Duda
Ambasada Niemiec w Krakowie

Metoda zaciągania kredytów i jej skutek jako wojna

Wykorzystano zdarzenie samochodem Cinquecento mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk w w Ożarowie, przed naszym ślubem, gdzie samochód delikatnie ześlizgnął się przed przejazdem kolejowym na poprzedzający pojazd co obecnie posłużyło do podstawienia kolizji pani Beaty Szydło samochodem Cinquecento do podmiany na samochód mojego męża, aby podstawić Beatę Szydło w miejsce mojej siostry Beaty Marii Idziak, którą podstawiono pod moje dane bez drugiego imienia jako Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk i takie dane widnieją na nieruchomości mojej po mamie Filomenie Bochyńskiej z moim PESEL usuwając drugie imię, aby mnie eksmitować pod dwoma imionami, a pozostawić Beatę Szydło za spadkobierce po moich rodzicach na moim mieniu , gdzie podmieniono moją mamę, której dorobiono dzieci z nieprawego łoża dla zysku dla Żydów planując aresztować mojego męża skazując go na fałszywe dane , aby ukraść pieniądze i mienie , które mam po rodzicach i otrzymał prawo do dziedzictwa rodowego mój mąż Jerzy Dariusz Kaźmierczyk. Wypadek Szydło miał służyć do podmiany na ubezpieczenie w PZU, które zakupiło udziały PEKAO SA, aby podstawić pod moje dane osobę jako Bożena Bochyńska pozorując, że jestem w konkubinacie ze swoim mężem. Powodem jest to , że wymieniłam prawo jazdy na dane z pierwszego małżeństwa Bożena Elżbieta Piórecka z domu Bochyńska od razu na Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk z pomięciem powrotu do nazwiska panieńskiego Bochyńska co wykorzystały służby i podstawiono Beatę Szydło pozorując na Bożena Bochyńska co podstawiono na Radom tworząc fikcję jako państwo Cabuta. Wynika to z faktu , że biskup z Radomia przekazał do parafii Św. Bartłomieja w Opocznie relikwie przekazane przez papieża Benedykta XVI , gdzie wypłacane było ubezpieczenie PZU za uszkodzenie samochodu Cinquecento. Podstawiono wypadek księdza Jana Wojtan z Opoczna , który przyjechał z parafii z Orłowa w Starachowicach, który zginął przebity prętami z przewożonej platformy wiertniczej i został podstawiony jako ojciec Beaty Szydło podstawiając Beatę Wojtan córkę doktora Wojtan ze Starachowic, która przyjaźniła się z Dariuszem Dąbrowskim i pracowała w Skarżysku Kamiennej , gdzie podstawiono Barbarę Bochyńską z Katowic kryjąc się za Barbarą Siwiec, aby podstawić Katarzynę Siwiec ze Starachowic koleżankę z klasy podstawioną pod Katarzynę Kaźmierczyk. Oznacza to, że obecnie podmiana dokonuje się na Beatę Szydło, która miała być podstawiona na moje konto w banku PKO BP SA i PEKAO SA, które okrada rząd oraz na inne banki, gdzie miałam konta. Zamieniono parafię Św. Bartłomieja na Bartłomieja Misiewicz aby ukryć Bartłomieja Pikul i brata Pawła podstawionego pod Pawła Idziak, którzy udają spadkobierców po moich rodzicach Józefie i Filomenie Bochyńskich. Podstawiono moją wnuczkę Wiktorię jako dziecko korporacyjne dla Gabrieli Pikul do kradzieży mienia, Ukryte to zostało przez podstawienie fałszywych akt dla mojego syna Adam Piórecki obecnie Kornaszewski w celu dorobienia narkomani przez doktor Ewę Lewkowicz , po czym dokonano przejścia na Bartłomieja Gromek i Biuro Rachunkowe , własność Anny Sznajder, która miała przekazać go dla Bartłomieja Gromek syna Anny Gromek obecnie Quest w Niemczech w celu podstawienia pod moją firmę AKMA, którą prowadziłam , gdy mieszkałam na Dr. Anki 23/1 , która zmieniła nazwę na Konstytucji 3-Maja 23/1 co wytworzyło dwa adresy do kradzieży mienia i podstawiono Anny Gromek dwóch synów Norberta i Bartłomieja pod kradzione mienie zamierzając prać pieniądze przez rząd polski z narkotyków i podstawić żonę Norberta Gromek pod Katarzynę Kaźmierczyk ukrywając przez podstawienie Piotra Norberta Główki tworząc dług przez drugie imię Norbert a obciążając firmy mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk. Podmieniono moją firmę AKMA , którą prowadziłam około roku tworząc firmę AKMA w Białymstoku jako biuro rachunkowe czyli w mieście gdzie mieszkałam na Broniewskiego 11/16 u Marii Gudewicz z domu Bochyńska i podstawiono fałszywą Bożenę Bochyńską pozorując spadkobiercę Anny Gromek podstawiając jej syna Bartłomieja na firmę AKMA, która rozlicza METRON SA w Toruniu tworząc pod-spółki jako firmy rachunkowe. Wstawiono naczelnika Urzędu Skarbowego w Starachowicach jako właściciela jednej z firm, która rozlicza kradzione carskie mienie przez windykacje Urzędu Skarbowego bez odpisywania długu. Powoduje to wstawienie Bartłomieja Misiewicz do MON, aby ukryć kradzione pieniądze przez wojsko i rząd z carskich depozytów, jako kredyty, których nie spłacają co oznacza, że społeczeństwo polskie będzie musiało spłacać pieniądze pobrane przez PiS i Kościół Katolicki. Z tego powodu Jarosław Kaczyński znalazł rozwiązanie jakim było zamordowanie naszej rodziny w celu niespłacania kredytów zaciąganych przez Sąd Katowice w Fundacji APEX-STAR od 13 lat nazywając to dojściem do prawdy na miesięcznicach jako kobiecej nieczystości mordując ludzi przez celową nazwę , aby połączyć do krwawienia jako krwawienie narodu pozorując nieczystość , gdyż nie uznano łaski Jezusa Chrystusa, w którego Żydzi nie wierzą, a Jezus Chrystus jest prawdą i zapis dłużny został skreślony. Nad wierzącymi sąd się już odbył. Pan Jarosław Kaczyński jest Żydem , który nie wierzy w Jezusa Chrystusa podobnie jak reszta rządu polskiego.

Zamierzano podstawić pod miesięcznice roślinę miesiącznica lunaria z rodziny kapustowatych krzyżowych i podstawić jako mieszarkę do manipulowania korą mózgową, aby mieć wpływ na stany psychiczne do manipulowania wstawiając nazwisko Mieszała, która miała sklep z farbami jako mieszanie farb pod jako barwne kwiaty traktując nasze dzieci lub kolorowe kredki wstawione pod programy bankowe i oznaczenia ISO do których pobrał pieniądze pracownik Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach z prywatnych moich pieniędzy i ukradł pieniądze i nie zrobił certyfikatu dla SOF-ART Sp. z o.o. wprowadzono za Mieszałów mieszaniec hybryd czyli osobnik powstały w wyniku krzyżowania na drodze płciowej dwóch różnych genetycznie form rodzicielskich jako sposób podmiany rodziny i ras.

Pan Józef Kowalski dokonał w Zeszytach Starachowicki oszustwa i podstawił rodzinę żydowską Marii Jasiewicz czyli Marii Kaczyńskiej pod pana Wincenty Rawicz Jasiewicz pod nazwiskiem którego ukrył się książę Radziwiłł zamieniając na Jasieński, aby ukryć oszustwo przez komunistów. Takie oszustwo doprowadziło do wprowadzenia herbu Rawicz , którym posługiwała się mój ojciec Józef Ludwik Bochyńskich dla Jarosława Kaczyńskiego w Starachowicach , którego podstawiono pod Lecha Kaczyńskiego żonę Marię co oznacza, że Jarosław Kaczyński pozoruje małżeństwo z Martą Kaczyńską , gdyż rodzina carska w banku występuje jako małżeństwo. Z tego powodu podstawiono Marię Kaczyńską jako Marię Maksalon powstałą przez akta chirurgii , aby ukryć wstawione akt Mariana Bochyńskiego zamienionego na Marię Kaczyńską za którą podstawiono Marię Żakiewicz na Pałac Paderewskiego podstawiając herb mojej drugiej prababci Róży Lubomirskiej z domu Zamoyskiej. Z tego powodu Bohdan Żakiewicz pozoruje spadkobierce patentu siarkobetony, które nie mają trwałości co oznacza, że dokonał kradzieży i nie ma dostępu do ukrytych składników przez księcia Wacława Bochyńskiego w USA w Nowym Jorku.

Bądź zimny albo gorący, a żeś letni wypluje cię z ust Moich powiedział Bóg. Żydzi przed społeczeństwem polskim z natury chrześcijańskim udają chrześcijan , aby ich oszukać i nie ma to nic wspólnego z wiarą, a bez wiary Bogu podobać się nie można. Żydzi pozyskują pieniądze przez podstęp i opłacają ludzi. Przypomina to zmowę karteli żydowskich przed wojną co blokuje normalny rozwój Polski , która jest zadłużana, aby nie mogla podmieść się z kolan przez działania sędziów i prokuratorów, którzy tworzą dokumenty do pobierania kolejnych kredytów przez rząd. Należy pamiętać, że naśladując politykę Adolfa Hitlera pan Jarosław Kaczyński w momencie konieczności zwrotu pieniędzy wywoła wojnę co już zaplanowano, aby obciążyć naród polski okłamując go i licząc przez Żydów grzechy jako żywienie się grzechem ludzkim co jest obrzydliwością dla Boga , ale jest to stosowane w kościele, który uczestniczy w kradzieży i tym usprawiedliwia swoją kradzież. Zamierzano wykorzystać papieża Benedykta XVI , gdyż potrzebny jest do otwarcia wojny herb Coburg w celu przejęcia pieniędzy przez dane mojej prababci Alicji Hessen-Darmstadt córki Alicji Coburg. Podmieniono akta i dane, aby wstawić fikcyjną Alicję Mazurek i Beatę Mazurek pod Beatę Szydło w celu wstawienia Alicji Maksalon z domu Kowalskiej jako spadkobiercy pod rodzinie Coburg wpisując papieża Benedykta XVI pod Benedykta Iwoła , aby finansować wojnę. Wykorzystano e-mail od pana Iwoły co wykorzystano do pozorowania rodziny Jozepf Ratzinger i wstawienia działki 27 , aby podmienić moją babcie Anielę Reginę Mazurek urodzoną w Hucie z domu Maksalonów naprawdę księżną Reginę Glińską prawnuczkę księcia Konstantego Romanow podstawiając Aniela Mieszała, której nieruchomość sprzedała jej przybrana córka z domu dziecka Ewa Podolska z domu Mieszała moja chrzestna. Podstawiono Wacława Podolskiego za Wacława Bochyńskiego pozorując działkę , którą sprzedała za oddaną do Urzędu Miasta, aby ukryć ogrom fałszerstw i wpisanie Jadwigi z domu Maksalon za córkę mojej babci do podmiany mojej mamy Filomeny Jadwigi Bochyńskiej, którą zamieniono przez fabrykację dokumentu na Jadwigę Bochyńską przy zakupie laptopu przez mojego tatę , gdzie ktoś podpisał się w miejsce żyranta, którego nie wymagano, a sfałszowano dane , aby podstawić Jadwigę Kaczyńską wykorzystując sprawy sądowe pani Stanisławy Kalista z państwem Wójcik przez 30 lat czyli sposób sądu dopisywania spadkobierców dla sądu.

Wykorzystano panią Stanisławę Kalista, aby podstawić pod wykreowane w PRL dane dla mojej babci Bolesławy Stanisławy Bochyńskiej zamienionej na Stanisława Bochyńskiego, aby podstawić mężczyznę na Pałac w Kruszynie i zamienić na Stanisława Lubomirskiego zastrzelonego w 1932 roku.

Z tego powodu usuwane pewne dane Denhoff, aby ukryć Kościół Katolicki. Stanisław Denhoff zmarły w 1704 rok został marszałkiem konfederacji sandomierskiej przy Auguście II . W 1709 hetman polsko-litewski 1723 wojewoda płocki. Podstawiono mojego syna Jakuba pod Kacpra Denhoff według teorii Kanta jako kabała zabierając jego dane przez Kościół katolicki na Jakub Piórecki, gdyż zmienił nazwisko na Kornaszewski. Następna osoba Jerzy Albrecht Denhoff biskup krakowski kanclerz w Koronie (1648-1702) słynął z wymowy(„Chryzostom polski”) i podstawiono fałszywych Lubomirskich Jerzego i Jana Lubomirskiego pod dane mojego męża i teścia w Szwajcarii, gdzie mamy pobyt. Następny Jan Kazimierz Denhoff kardynał , (1653-1697) po zwycięstwie pod Wiedniem zawiózł do Rzymu chorągiew Mahometa i osiadł tam na stałe. Spowodowało to podstawienie kardynała na Radom pod gród Kazimierza Wielkiego , króla Polski i podstawienie pod Jan Lubomirski wykorzystując dane brata mojego pradziadka Tytusowicza Romanow, który wysterował jako Tytus Bej Bocheński. Wstawiono na Pałac w Kruszynie jako małżeństwo mojej babci i dziadka Marii Lubomirskiej i Brunon Bochyńskiego występującego jako Marian Bochyńskiego jako Denhoffów.

Denhoff(Donhoff) ród niemiecki , pochodzący z Westfalii , którego gałąź osiadła w Polsce i dała Rzeczpospolitej w XVII i XVIII wieku szereg senatorów co wykorzystano dla papieża Benedykta XVI, aby zamienić na Niemcy i podstawić Ernesta Bochyńskiego ze Starachowic pod Ernesta Denhoff 1693, generał lejtmant kasztelan wileński od 1683 roku;- wojewoda malborski od 1685 uczestnik walk z Turkami i Kozakami;- 1683 uczestniczył w wyprawie wiedeńskiej;- doradca Jana III Sobieskiego i od 1687 marszałek dworu królowej.

Ernest Denhoff został wstawiony pod Stanisław Ernest Denhoff (około 1675-1728) syn Władysława hetman polny litewski co spowodowało podstawienie windykacji na Ernest Bochyński , który został zastrzelony i podstawiony pod Stanisław Lubomirski, dlatego nie wpuszczono, ani księdza , ani mojego dziadka pozorując, że choruje i zawłaszczono sprawy sądowe do Radomia nie wypłacając pieniędzy należnych za zabrane mienie, gdyż gestapo prowadziło sprawy po zaginięciu mojego dziadka Brunona Maria Bochyńskiego na małoletnie dzieci Aleksandra i Elżbietę przez Michalinę Bochyńską podstawiając Elżbietę na Niemcy co ukrył rząd PRL wstawiając Wrońskich i nakazując zapłatę dla mojego dziadka Brunona przez nieżyjącego Ernesta zabierając tereny dla dzieci Ernesta i nie dając zapłaty, aby nie można było się rozliczyć. Ten sam system zastosowano wobec nas przez Waldemara Maksalon kontynuując działania gestapo i podstawiono pod Władysława Denhoff osobę Władysława Maksalon jako martwą duszę pod którą podstawiono służby w PRL, które podstawiono pod Władysława Mazurek tworząc fałszywych hrabiów Tarnowskich co wytworzyło z jednej moje osoby trzy podobnie z innymi osobami. Występuje jeszcze Denhoff Władysław 1683 syn Gerarda ojciec Stanisława Ernesta wojewody pomorskiego co spowodowało sprawę przeciwko mojemu mężowi w Toruniu w SO Toruń IIK 164/11 pozorując, że ma inną żonę Elżbietę, aby podstawić pod córkę Ernesta Bochyńskiego zamienionego na Denhoff. Denhoff Gerard 1589-1648 ojciec Władysława wojewoda pomorski od 1643 roku zaufany doradca króla Władysława IV Wazy w sprawach polityki bałtyckiej.; 1635 członek komisji okrętów królewskich; 1645 prowadził rokowani a w Paryżu w spawie małżeństwa Władysława IV Wazy z Ludwiką Marią i podstawiono mojego tatę Józefa Ludwika Bochyńskiego przez drugie jego imię Ludwik pod Ludwik Kaźmierczak, aby przejść na Niemcy i ukryć kościół i Denhoff. Informacje z Encyklopedii Powszechnej i Encyklopedii Gutenberga. Połączono windykacje Linsdorff SA w Wrocławiu pozorując, że mój tata Józef Ludwik Bochyński żyje w 2016 roku , aby wstawić herb mojej babci jako słownik, gdzie usunięto sowę, aby podstawić aktora Lindę przez Kościół katolicki pod Mączyński Jan słownikarz polski ( ok.1516-1587 zmarł samobójczo) sekretarz króla Zygmunta Augusta i dorobiono dla męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk próbę samobójczą podstawiając pod byłego męża Dariusza Pióreckiego, którego matka Władysława Kramp z domu była Mączkowska i podstawiono Zygmunta Dąbrowskiego przez Sąd w Kielcach na Zygmunta Pióreckiego, aby podstawić jego syna Dariusza Dąbrowskiego pod Dariusza Pióreckiego, aby podstawić Czesława Daleszak jako Czesław Mączyński brygadier polski 1880 z zawodu profesor gimnazjalny i podstawiono Czesława Maksalon syn Władysława Maksalon pozorując na Denhoff przez Kościół, który doprowadził do śmierci mojej mamy Filomeny Bochyńskiej i dorobienia nierządu oraz akt medycznych do ukrycia zabójstwa mojej rodziny przez księży katolickich robiąc mojej mamie otwór w głowie przez szpital w Kielcach. Wstawiono moje dane na męża firmę ze Starachowic podmieniając na Kielce, aby windykować na fałszywych pracowników wytworzonych przez fałszywe dane wprowadzając służby wojskowe czyli wywiad , który walczy z dwoma obywatelami, których okrada z pomocą kościoła.

Utrzymywanie sankcji wobec Rosji, która zajęła Krym jako zlecenie masonerii za które zapłaciła jest utrzymywaniem pogotowia wojennego jako planu rozpoczęcia III wojny światowej przez senatorów w USA. Wykorzystano imię z bierzmowania mojego taty Antonioni, aby podstawić Antoniego Macierewicz i rząd polski wykonujący polecenia Waszyngtonu jako pod-spółki na kapitale dłużnym z kościołem jako fundacja podstawiając lotnicze pogotowie ratunkowe pod LPR jako partię polityczną Liga Polskich Rodzin , aby przejść na Zakopane tereny matki mojego taty księżnej Marii Lubomirskiej w celu zamiany na moje dzieci, które zamierzano zabić, aby rzad polski ukradł pieniądze stosując zasadę, że winy ojców przechodzą na dzieci co jest sprzeczne z chrześcijaństwem i ukrywając swoje działania jako ÜBERMENSCH czyli nadludzie, którzy mogą mordować i kraść a celem ich jest sądzenie innych, aby mieć podstawy do kradzieży uzurpując sobie prawo do cudzego mienia nawet kradnąc pieniądze ludzi i ich nieruchomości według metody Akcja Zamojszczyzna. Obecnie poszkodowanego pracownika BOR z wypadku Szydło w Oświęcimiu w celu podstawienia pod Wiolettę Jęderko z domu Śledź w celu zamiany na Beatę Idziak jako wiolonczelistkę pod moje mienie Bożeny Bochyńskiej-Kaźmiereczyk przez firmę ECO-TECH, która miała sprzedać moje mieszkanie i miała klienta za 300,- tysięcy złotych po czym podstawiono za mnie inne osoby pozorując kupujących za spadkobierców, nie dokonując sprzedaży , kryjąc oszustwa przez sąsiadów, których przez sędziów podstawiono za spadkobierców i udzielano kredytów , których nie spłacali co ukryto na Lipie Henryk Szyb 1, gdzie podstawiono z kradzionych pieniędzy Wille Rosochacz co jest dowodem kradzieży sędziów i prokuratorów, którzy odmówili zwrotu skradzionego mienia. Mącznice leczy się sproszkowaną siarką i niszczy dopadnięte listowie czyli smokiem co spowodowało podstawienie Bohdan Żakiewicz pod Mączkowskich , aby zniszczyć istnienie świadków. Podstawiono hodowlę boczniaków na ścianach domu Nad Kamienną 25 przez Waldemara Maksalon i jego rodzinę, aby podstawić pod grzyby i pasożytujące , które tworzą mącznice, aby zniszczyć moją rodzinę wpisaną pod rośliny. Agnieszkę Kornaszewską z domu Krześniak podstawiono przez jej córkę Wiktorię z Adamem Kornaszewskim pod Józefa Mączkę poetę polskiego 1888-1918 , aby podmienić mojego tatę Józefa Ludwika Bochyńskiego na Mączkę i wrzucić w tryby młynów jako przesianie podstawiając różne nazwiska pod przyrodę jak Mączyński Zdzisław budowniczy Polski z 1878 roku studia w Wyższej Szkole Przemysłowej w Krakowie naczelnik wydziału budownictwa szkolnego w M. W.R.iO.P twórca wielu kościołów( M. I. w Limanowej) szkół M.I. w Warszawie na Bródnie, wzniósł gmach Banku Polskiego w Bydgoszczy i Inowrocławiu co jest łączeniem z Limanową, gdzie zmarła Jadwiga Limanówka z domu Maksalon ze Starachowic, której córkę Ewę Mirowską z domu Mirowską podstawiono za mnie Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk przez Waldemara Maksalon. Aby ukryć wszystko podstawiono Anne Sznajder pod Annę Karcz w Ostrowcu Świętokrzyski przebywająca obecnie na Florydzie w USA. Podstawiono Przemysław Słodkiewicz pod Przemysław Król aby podstawić na Włocławek , dokąd skradziono mi firmę IMPERATOR ROMANOW i oddano regon dla wywiadu podstawiając Mączewski Przemysław historyka literatury do kradzieży praw autorskich w celu podstawienia pod króla Przemysława II , który w 1295 roku przybrał godło Polski jako Biały Orzeł czyli symbol cesarskiej rodziny w Polsce co podmieniono przez obecny rząd, który chciał usunąć prawdziwą rodzinę przybierając nazwiska mojej rodziny, którą w przeszłości wymordowano. Po 700- latach od tej daty w 1995 roku poddano mojego dziadka ukrytego jako zakonnik ojciec Józef Maria Innocenty Bochyński w Szwajcarii eksperymentom medycznym, aby wykorzystać jego zasób wiedzy przez Kościół Katolicki, który chciał władzy nie pytając rodziny.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

