Pycha i chciwość jako skutek sprzedaży danych osobowych przez Kościół Katolicki.

Starachowice na dzień 19.02.2017

Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
PESEL 63031012705
mgr inż. mech. Jerzy Dariusz Kaźmierczyk
PESEL 67011212279

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Ponieważ doszło do oszustwa i podmiany sygnatury INs 169/00 na INs 956/09 , gdzie zrobiono sprawę powieloną po moim dziadku Franciszku Janie Mazurek co spowodowało śmierć mamy Filomeny Bochyńskiej. Aby ukryć morderstwo wstawiono papieża Franciszka pod mojego dziadka Franciszka Jana Mazurek i podmieniono sygnaturę w dokumentach nie ujawniając Waldemara Maksalon i jego rodziny co dowodzi, że papież Franciszek mnie wyrzuca z domu Nad Kamienną 25 działka 29 jako Miłosierny Samarytanin i całe poselstwo Kościoła zaprzecza posłannictwo Kościoła i narusza prawo do obrony i prawo własności przez papieża Franciszka, który pracuje dla Lidera Światowego czyli Antychrysta i trzyma w niewoli moje dzieci i wielu ludzi co dowodzi ,że był przyczyną skazania mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk w SO Toruń IIK 164/11 na więżenie ukrył działania wcześniejszego papieża , który doprowadził do śmierci Józefa Ludwika Bochyńskiego i Filomeny Jadwigi Bochyńskiej, aby ukraść Oświadczenie Woli mojego taty Józefa Ludwika Bochyńskiego. Dlatego dekret wydany przez Sąd Kościelny w Radomiu nie umieścił naszych drugich imion, które ukradł Kościół katolicki, a pierwsze podstawił pod moja ukradzioną córkę a za męża Jerzego Kaźmierczyk wstawił Jerzego Bochyńskiego oraz Czesława Daleszak, którzy udawali moich mężów. Papież Franciszek pozwolił na fałszowanie danych w sądach i wpisywanie dorabianych osób co wytworzyło niezgodności pesel i zablokowało dla mnie dostęp do przesłanych pieniędzy ze Szwajcarii do Polski do Starachowic na konto PKO BP SA kwoty 100,- milionów euro po czym miało być wprowadzone miliard euro co spowodowało kradzież drugiego konta w BGŻ oraz Karty męża ze Szwajcarii na dane Jerzy Dariusz Kazmierczyk nie oddał bank PEKAO SA, a była wykazana w liście do biskupów podobnie jak moją w celu możliwości wpłacania pieniędzy do opłacenia bura prawnego w St. Gallen co się nie stało. Pod moją kartę podstawiono drugą żonę byłego męża Ewę Kornaszewską pozorując , że mi zginęła co jest nieprawdą co stworzono przez prokuraturę w celu podłożenia pod sprawę rozwodową z pierwszym mężem, gdzie wpisano , że zmieniłam nazwisko w cudzysłowie “Bożena Bochynska” w zapisie bez polskich znaków co jest sprzeczne z dokumentem zmiany nazwiska , gdzie widnieje jako Bożena Bochyńska i upozorowano usunięcie drugiego imienia i tak kreowane są sprawy. Oznacza to, że przez papieża Franciszka zmuszona byłam pożyczać pieniądze na przeżycie co było zaplanowane, aby niszczyć mi opinie a doprowadziło do przemrożenia rąk i stóp i zamrożenia wody w domu w sytuacji, gdy miliard sto milionów euro było na koncie bankowy dwa kilometry od domu , które przez działania papiestwa nie wypłacono pobierając pieniądze przez fałszywy krąg spadkobierców i dorobionych opiekunów. Sprawa w Toruniu IIK 164/11 była dorabiana dla papieża Franciszka, gdyż pobrano pieniądze i maż nie ma długu, ale powielono jego dane i drugi raz skazano, aby ponownie ukraść pieniądze przez papieża Franciszka dla Kościoła katolickiego i Lidera Światowego, którzy podzielili moja działkę na pół co jest widoczne w dokumentach Izby Skarbowej co oznacza, że są winni kradzieży i morderstwa moich rodziców zamierzając nas zamordować i nasze rodziny w celu wprowadzenia jednej religii i mesjasza dla Żydów czyli Antychrysta, który miał rozpocząć eksterminacje Żydów. Maryja zachowywała w sercu słowa, ale również gdy trzeba wypytywała się ludzi o swoje dziecko i znalazła go w Świątyni co było dla niej bolesnym przeżyciem. Maryja nie milczała , gdy trzeba było mówić. Kościół chciał powtórzyć według kabały mękę pańską mordując innych ludzi co Pismo Święte określa jako sprzedawanie kupcom.
Niezbitym dowodem na to, ze papież Franciszek skazał męża i mnie podmienił dane oraz wyrzuca z domu jest wysłanie mnie po niezapłacone pieniądze do Kościoła uniemożliwiając zapłacenie podatku od zabranego mienia po moje mamie oraz to, że wpisano mojego dziadka na nieruchomości babci co oznacza, że nie może tu być Maksalonów, a mój dziadek dał swojej jedynej córce Filomenie Bochyńskiej swoje mienie jako darowizna, a mama była jedynaczką i miała jedynie dwie córki z jednego związku małżeńskiego i nie ma przejścia na nikogo innego, a wpisanie Maksalonów jest dowodem przejścia służb dla kościoła, które zbezcześcił dobra imię moich dziadków i rodziców, aby udawać ,ze ich wyróżnił, gnębiąc ich całe życie a obecnie teściów, aby poróżnić rodziny. Oznacza to, że Kościół Katolicki doprowadził do gwałtu mojej córki Anny Pióreckiej i oddal jej dziecko w ręce Edyty Maksalon zamierzając nas zabić i usunąć papieży jako zbędnych przez Lidera Światowego. Upozorowano,ze moi rodzice żyją i podstawiono teściów , których zamierzano zamordować, aby to ukryć. Zamiemieniono moja wnuczkę Wiktorie Kornaszewską na drugą ze skradzionej córki wychowywaną pod nazwiskiem Zuzannę Maksalon co zamierzano ukryć jako Zuzannę Czyż pozorując na córkę księdza. Dlatego dla męża Kościół usunął dane z pierwszego małżeństwa, aby pozorować, że jest księdzem.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

