Wprowadzenie Antychrysta w Jerozolimie jako mesjasza.

Szanowni Państwo

Przez działanie Sądu Najwyższego w sprawie kasacji powielonej sprawy SO Toruń IIK 164/11 z SO Kielce IIIK 207/07 przez podmianę danych osobowych w wypowiedzi słownej sędziego Wojciecha Pruss  w Toruniu zamierzano aresztować mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk , aby wstawić za niego Antychrysta jako Lidera Światowego na APE Umwelttechnik AG finansowane z carskich depozytów za mojego męża czyli Bożeny Elżbiety Bochyńskiej zamienionej przez Sąd Okręgowy w Kielcach i Toruniu na Elżbietę Bochyńską-Kaźmierczyk, gdzie wykorzystano fałszywy dokument wyprodukowany przez komornika , gdzie wstawił przy nakazie zapłaty dla mnie i siostry zapłaty za nieruchomość Nad Kamienną 25 dla mnie i siostry po śmierci moje mamy jako zapłata od osoby , której sąd oddał naszą nieruchomość wpisał Czesława Maksalon, który to fałszywy dokument pokazała adwokatowi. Spowodowało to upozorowanie tego człowieka za męża moje mamy i podstawiono Czesława Daleszak pozorując mnie na mamę pozorując, że  jest moim mężem i skazano mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk  , który otrzymał prawo przebywanie w nieruchomości i skazano , aby za niego wszedł Czesław  Daleszak pod dane mojego męża , aby ukryć wprowadzenie Lidera Światowego, który miał mnie umieścić w zakładzie psychiatrycznym na podmienione dane osobowe ponieważ pod prawdziwymi danymi wpisano,że nie żyję  dlatego sąd stosuje w sprawach słowo umorzenie spraw podobnie komornik.  Faktycznie  oznacza to fabrykacje dokumentu sądowego.  Do podmiany wykorzystano nasze spotkanie z Liderem Światowym w 2006 roku po którym mnie i męża  otruto w Szwajcarii  po czym zaskarżono męża w SO Kielce IIIK207/07, aby wytworzyć dział spadku po moim ojcu Józefie Ludwiku Bochyńskim wstawiając fałszywych spadkobierców na firmy mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk i powielono prze dwa błędy  “a” i “zi” na trzy osoby.

Lider Światowy wykorzystał  papieża Franciszka do wywarcia nacisku na Sąd Najwyższy w Polsce i inne polskie sądy w celu umożliwienia dokonania podmiany , aby w Jerozolimie dokonać przesunięcia granic świata wprowadzając przez Watykan mesjasza dla Żydów w Izraelu zamieniając w księży na książęta a prawdziwą rodzinę cesarską i książęcą zamierzano usunąć dla wykazania DNA dla Lidera Światowego.

Moje dzieci w Kościele miały być zlikwidowane, aby wprowadzić Lidera Światowego, który miał zamordować Donalda Trump, aby wejść do jego rodziny w USA w celu ukrycia kradzieży carskiego mienia podstawiając  wnuczki Donalda Trump pod  moje dzieci, które miały być zamordowane.

Do dnia 20 lutego Izba Skarbowa z Kielc miała wypowiedzieć się na temat naliczonego podatku  z odsetkami około 11 tysięcy do sprzedaży nieruchomości nie uznaje przez Sąd w Starachowicach, gdzie wpisano moją siostrę Beatę Idziak za jedyną córkę naszego ojca Józefa Ludwika Bochyńskiego w sprawie wniesionej przez kupującą Lidię Marię Daleszak co spowodowało zamianę  na drugie imię  Maria  mojej siostry Idziak Beaty Marii i Daleszak Lidii Marti zamieniając na Bochyńska Maria , aby podstawić Maria Tarnowska czyli prawdziwe dane panieńskie moje mamy Filomeny Bochyńskiej pod które podstawiono moją siostrę Beatę Idziak zamieniona na Lidię Daleszak, aby pozorować ją na córkę mojego ojca Józefa Ludwika Bochyńskiego do kradzieży Oświadczenia Woli mojego taty Józefa Ludwika Bochyńskiego z 28.06.2006 roku dla mnie i mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk. W dniu 20 lutego 2017 roku zamierzano wprowadzić Lidera Światowego przez papieża Franciszka, który stosuje dwuwierie co oznacza, że pozoruje , że Jezus nie przyszedł i za Jezusa miał wejść Lider Światowy jako mesjasz, aby zwieść ludzi przez Izrael.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Starachowice na dzień 19.02.2017

Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
PESEL 63031012705
mgr inż. mech. Jerzy Dariusz Kaźmierczyk
PESEL 67011212279

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Andrzej Duda
Ambasada Niemiec w Krakowie

Wprowadzenie Lidera Światowego w Jerozolimie jako przesunięcie granic świata

Doszło do manipulacji przez adwokatów, którzy odmówili spełnienia wymogu formalnego jakim jest złożenie wniosku o przywrócenie sprawy SO Kielce IIIK 207/07 w SA Kraków IIAKo67/16, aby doprowadzić do niepozytywnego rozpatrzenia kasacji na bazie spreparowanego aktu oskarżenia i sfabrykowanych zeznań i dowodów w sprawie SO Kielce IIIK 207/07 powielonej wbrew prawu do SO Toruń IIK 164/11 jako art 17&7 w celu doprowadzenia do aresztowania męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk w Polsce do wytworzenia roszczenia , aby za niego podstawić Lidera Światowego czyli Antychrysta na Oświadczenie Woli mojego taty Józefa Ludwika Bochyńskiego przez sędziego Wojciecha Pruss w sprawie SO Toruń IIK 164/11 jako mesjasza dla Żydów przez papieża Franciszka, aby podstawić akta spraw na Jerozolimę dla Izraela. Aby tego dokonać przez błąd doprowadzono do powielanie nazwiska w sprostowania błędu w sprawie SO Kielce IICZ 422/16 , gdzie mąż może pozostać na ulicy Nad Kamienną 25 działka 29 do sprawy eksmisji SR Starachowice IC 178/15 w odwołaniu jako sprostowania błędu sprawę umorzono na prawidłowe dane pozorując śmierć do działu spadku i wydano na powielone dane jako Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk w celu podstawienie na Pałac w Łańcucie jako rodzina Romanow oraz na Jerozolimę na cerkiew, gdzie pochowana jest Elżbieta Romanow w celu wykazania zgodności DNA dla Lidera Światowego podstawionego za mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk , który w tym czasie to jest 20.02.2017 roku miał być podstępem aresztowany w dniu rozliczenia finansowego. Lider Światowy następnie miał być podstawiony pod rodzinę prezydenta Donalda Trump za jego zięcia Jared Kushnera jako ortodoksyjnego Żyda co powodowałoby zniszczenie rodziny prezydenta USA w celu wprowadzenia NWO już przez Antychrysta , który według pisma miał zostać zdmuchnięty przez przyjście Jezusa Chrystusa. Kościół katolicki nie zrobił do te chwili nic , aby usunąć niezgodność PESEL w SR Kielce IIIK 131/11 i IXK 131/11, i ukrył wygraną sprawę SO Kielce IXKa 280/12, gdzie wyjaśniłam majątek dziadków i blokuje przekazane ze Szwajcarii na konto PKO BP SA miliard sto milionów euro na dane Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk w Starachowicach co uniemożliwia wpłatę 300.000,- PLN na konto SO Toruń IIK164/11 jako zablokowanie możliwości wprowadzenia Antychrysta na Jerozolimę , gdzie przesunięto granice świata. Należy pamiętać, że cesarz Bizantyjski wyznaczył Akademię nad Jeziorem Tyberiadzkim , która miała zarządzać Synagogą i tak zamierzano wprowadzić Lidera Światowego jako mesjasza do Żydów przez Kościół Katolicki jako jedną religię wykazując DNA cesarskiej rodziny przez badanie Elżbiety Romanow i Elżbiety Bochyńskiej-Kaźmierczyk podstawionej za żonę Antychrysta jako zgodne.

Z poważaniem

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk

mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

