Awizo Jolanta Sipińsk jako podstawienie osoby finansującej elektrowstrząsy w Łodzi przez pocztę

Szanowni Państwo
Zamierzano dziś wieczorem uderzyć aby ukryć kradzież pieniędzy i podstawione fałszywe akta psychiatryczne innych osób przez przez podmianę dokumentów, aby zabić carską rodzinę z powodu kradzieży naszych pieniędzy . Ukradli wszystko i przyszli po nasze życie podstawiając do ukrycia windykacje nie odpisując pobranych pieniędzy co zamierzano ukryć przez podstawienie Marii Krzemińskiej z domu Kuszka jako Marii Maksalon na 18 marca 2017 roku pod fabrykowane akta jako super tajna operacja polskiego wywiadu razem z CIA podstawioną pod operacje medyczne do podmiany danych do Torunia, gdyż rząd się nie wycofał.

Z poważaniem

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk

mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Starachowice na dzień 17.03.2017

Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
PESEL 63031012705
mgr inż. mech. Jerzy Dariusz Kaźmierczyk
PESEL 67011212279

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Sygnatura: SO Toruń IIK 164/11

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Andrzej Duda

Plan eliminacji carskie rodziny i świadków jak domino aby ukryć kradzież rządu polskiego

Zamierzano wykorzystać niewiedzę moje teściowej Łucji Kaźmierczyk, aby wystąpiła przeciwko mnie w celu ochrony jej córki, która podała się za spadkobiercę po moich rodzicach Józefie i Filomenie Bochyńskich, a była wcześniej policjantką co doprowadziło do wezwania mnie bez wymogów prawnych awizem pocztowym z dnia 13 marca 2017 roku odebranym w terminie 15.03.2017 roku, gdzie termin stawienia był na 14.03.2017 roku a więc po pocztowym terminie awizo powielając mnie na dwie osoby jako Bochyńska-Kaźmierczyk Bożena, aby podstawić mnie za córkę teściów Martę Cybulska wpisując numer MN-RS-5602/3/1/17 w wezwaniu sygnatura akt RPS-31-17, aby dorobić do sprawy VDs 31/07 nieistniejący wypadek już podłożony do Torunia do sprawy IIK 164/11 jako VDs 31/07/Sp zamierzając dostarczyć jako akta psychiatryczne pozorując , że e mąż mnie zabił do sprawy o urlop w odbywaniu karty pozbawienia wolności podmieniając moje dane w wezwaniu jako Bożena Elżbieta Bochyńska-Kazimierczyk przez błąd „zi” tak jak zrobił to Urząd Skarbowy i nie poprawił danych, gdyż podstawiono Ewę Kornaszewską z domu Niewczas z pierwszego męża Machowska obecną żonę byłego mojego męża Dariusza Pióreckiego,który zmienił nazwisko na Dariusz Kornaszewski. Pierwszy mąż Ewy Kornaszewskiej pan Marcin Machowski został podstawiony pod Marcin Dubieniecki jako mąż Marty Kaczyńskiej i podstawionej pod Martę Cybulską z domu Kaźmierczyk, która nakłoniła swoją matkę do dorabiania akt psychiatrycznych dla mnie, aby kryć Urząd Miasta Starachowice i pobierane przez nich pieniądze w MOPS na nazwisko Bożena Piórecka co ukryto na Wilii Rosochacz co oznacza, że pani doktor Jolanta Kręcka obecny szef NFZ w Łodzi dorobiła fałszywe akta psychiatryczne w celu podstawienia się jako spadkobierca na ulicy Grzybowej 1 zamieniając na Grzybowa 7 do ukrycia kradzionych pieniędzy jako przychodnia lekarska przy SOF-ART Sp. z o.o. Dlatego przysłano drugie awizo jako siedem dni Jolanta Sipińsk zamierzając podmienić mnie jako Bożen do fałszywych spraw prowadzonych przez rząd polski w Sadzie, który nakłania starszych ludzi przez nacisk na pracowników do niegodziwości skazując jej syna przez 13 lat do kradzieży pieniędzy przez sędzinę Magdalenę Jarczyk w Katowicach, której dane podłożono do Kościoła Katolickiego jako Madzia Buczek do pobierania pieniędzy przez terapię zajęciową prowadzoną w Radio Maryja i połączona z zakładami psychiatrycznymi, gdzie zamykają wiernych, których okradziono i

naliczono podatki za zabrane mienie oraz uniemożliwiono zapłatę, gdyż zawłaszczono nasze mienie i podstawiono rząd polski, który miał nas zamordować w celu ukrycia kradzieży na miarę Adolfa Hitlera. Eksmisja SO Kielce IC 1297/16 w każdej chwili dotyczy planu wywiezienia mnie i męża do zakładu psychiatrycznego i karnego zamierzając nas pobić i zabić co oznacza zakaz dla Polski korzystania z naszych pieniędzy rodowych carskiej rodziny raz na zawsze nieodwołalnie.

Dlatego znieważono moich rodziców po ich śmierci zamierzając zniszczyć mnie i siostrę i nasze rodziny.

Prokuratura Starachowice dopuściła się skandalu i oszustwa, gdyż nie poprowadziła sprawy przeciw Marcie Cybulskiej z 2017 roku , ale posłużyła się teściową z którą się nie widzę od około 5 lat do podmiany zaskarżeń, aby kryć podstawienie ministra Zbigniewa Ziobro. Urzędnicy, którym się płaci dodatkowe pieniądze na wytwarzane tożsamości określili, że jeśli się mi nie podoba państwo polskie to mogę wyjechać co można zastosować do naszego rządu pochodzenia żydowskiego, jeśli państwo polskie jest tylko sposobem do okradania obywateli mogą wyjechać do Izraela. Problem jest taki, że pan minister Zbigniew Ziobro został podstawiony pod nazwisko matki Żydówki papieża Jana Pawła II jak Katz i podstawiono Marek Katzer oraz Dariusz Kot i akta o depresje Bożeny Kot wstawiając żonę pan Ziobro Paulinę Kotta pod Paulinę Machowską i wstawiono pod moje dane podmieniając jej matkę ma mnie i podstawioną na mnie jako Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk pod Elżbietę Włodarczyk pannę z dzieckiem Sebastianem Turowskim w USA podstawiając za męża Zbigniewa Ziobro pod Zbigniewa Jarczyk oraz pod wypadek Sebastiana K. z premier Beatą Szydło ze sprawą prowadzoną przez komendę policji na wiele tożsamości co dowodzą dwa sprzeczne dane w jednej kopercie. Miałam być 18.03.2016 wywieziona do zakładu psychiatrycznego na podmienione akta oskarżając męża o morderstwo i tak dorobiono sprawę dla teściów, których zamierzano oskarżyć o kradzież podstawiając córkę Martę Cybulską za oskarżoną , gdyż określiła nieprawdę do swoich rodziców , że moi rodzice nic nie mieli i zamierzano podstawić moją siostrę Beatę Marię Idziak w nasze miejsce po naszym morderstwie, aby oskarżyć moją siostrę w celu jej likwidacji jako reakcja domina likwidacji naszej rodziny przez Kościół Katolicki dla którego pracuje PIS. Do moje teściowej na adres w Miedznej Drewnianej 244 przeszedł list do jej syna czyli mojego męża, że ma chorą psychicznie żonę i należy ja umieścić w zakładzie psychiatrycznym z prokuratury w Tomaszowie Mazowieckim, gdzie dorobiono w Paradyżu akta o uszkodzeniu ciała przez osobę najbliższą podstawione do Torunia w sprawie przeciwko Bohdanowi Żakiewicz twierdząc, że druk jest obligatoryjny ujednolicony , a który obecnie miał być uzupełniony o miejsca , które miałam mieć uszkodzone na Policji i podstawione pod mojego męża, gdyż Bohdan Żakiewicz ukradł udziały Skarbu Państwa i nie jest moją rodziną. Dorobiono fałszywe akta i wykorzystano inną osobę czyli Czesława Daleszak, który podmienił moje dane przez bład „zi” w pożyczce prywatnej od niego , która miała być odliczona ze sprzedaży działki za którą nie zapłaciła jego żona do końca. Umowę sąd unieważnił a nieruchomość zamieniono w depozyt pobierając kredyty i obciążano mnie kosztami. Oznacza to że CIA obecnie mogło wystąpić w roli bijącego przez Bohdan Żakiewicz, który udaje moją rodzinę w NWO. Prokurator w Tomaszowie Mazowieckim określił, że sprawa została zamknięta a dorobił akta mój maż co jest nieprawdą i maż rozmawiał z prokurator , gdzie przesłaliśmy nasze dokumenty, gdyż prokurator stwierdził, że ktoś inny podał się za mojego męża co oznacza że wysłano dokumenty, aby przeczytała teściowa w celu zniszczenia mojego małżeństwa i zniszczenia godności moich rodziców. Celem było oskarżenie teściów za kradzież mienia carskiego, którego nie ukradli i przez wiele lat nie padło żadne przekleństwo do czasu, gdy prokuratura i urząd skarbowy przesłali dokumenty dla mojej siostry Beaty Idziak na adres moich teściów na Miedzna Drewniana 244 co jest dowodem celowego oszustwa mojej siostry Beaty Marii Idziak , która działała razem z sądem., gdzie przesyłała pisma podając się za spadkobierce jako samoistny usuwając mnie z bazy danych, aby podstawić opinię psychiatryczne i dorobić naszej mamie i tacie dzieci z nieprawego łoża. Beata Maria Idziak zamierzała zawłaszczyć Miedzną Drewniana 244 podmieniając córkę teściów na moja córkę którą zamierzano i zlikwidować w celu przejścia na Szwajcarię , gdzie do meldunku wykazany jest adres Miedzna Drewniana 244.

Zamierzano podmienić moje Bożeny Bochyńskiej-Kaźmierczyk zaskarżenie o podmianę dokumentów i rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji skierowane przeciwko Marce Cybulskiej jako zaskarżenie przez moją siostrę Beatę Marię Idziak w celu ukrycia kradzieży mienia na dane Beata Maria Idziak w Katowicach od 2004 roku na fundacji APEX-STAR, która pozorowała, że ja skarżę męża w SO Toruń IIK 164/11 do ukrycia skradzionych pieniędzy w Katowicach przez rząd polski. Oznacza to, że za próbą wywiezienia mnie stoi moja siostra Beata Maria Idziak bo bez niej nie można by podmienić Marty Cybulskiej , którą zamierzano oskarżyć i zlikwidować z rodziną oraz moją córką Martą Elligott i jej mężem w Irlandii do ukrycia podstawienia Marty Kaczyńskiej i Marcina Dubienieckiego jako Machowski na Wille Rosochacz i Pauliny Machowskiej po żonę pana ministra Zbigniewa Ziobro. Beata Maria Idziak miała doprowadzić do oskarżenia moich teściów Jana i Łucji Kaźmierczyk w celu ich aresztowania po pozorem kradzieży carskiego mienia, aby dokonać kradzieży nieruchomości w Miedznej Drewnianej koniecznej do wykazania meldunku w Szwajcarii do pobrania pieniędzy na APE UMWELTTECHNIK AG przez podstawiona pod dane Katarzyny Kaźmierczyk sędzinę Magdalenę Jarczyk z Katowic, którego ojca akta Jerzego Bochyńskiego sąd podłożył pod akta mojego taty Józefa Ludwika Bochyńskiego i podobnie IPN.

Podczas obserwacji w szpitalu w Łodzi na wniosek prokuratury wyszłam, że jestem spokojna bezkonfliktowa i mnie wykazano żadnych chorób,a jedynie, że mam nieufność do sądów co jest uzasadnione, gdyż podstawiono moje dane z drugiego imienia jako Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk wcześnie jako Jadwiga Bochyńska-Kaźmierczyk i takie dane podstawiono dla mojej mamy Filomeny Jadwigi Bochyńskiej, dzieląc na dwa i wstawiono Filomenę Nowak. Mój chrzestny Józef Kowalski miał zeznawać, że jestem jego chrześnicą, aby wykazać nieprawdę jako dziecko z nieprawego łoża, aby wstawić moja siostrę Beatę Marię Idziak pod dane Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk. Celem działania rządu polskiego było znieważenie moich dziadków i rodziców oraz nieuszanowanie ich woli z powodu kradzieży mienia przez rząd, który wykorzystał fałszywe opinie psychiatryczne do fałszowania historii Polski. Zamierzano również przez Urząd Miasta i MOPS opłacić bezdomnych i osoby, które używają alkoholu, aby mnie pobiły, aby ukryć akta na policji i wezwać pogotowie do wywiezienia mnie do zakładu psychiatrycznego podstawią akta Elżbiety Nowickiej, która leczy się psychiatrycznie, a którą mąż skierował na leczenie, po powrocie z podróży, gdy również była w mieszkaniu mojej siostry Beaty Marii Idziak w Katowicach na ulicy Stefana Batorego 8/18.

Załączniki

1. Wezwanie Policji z błędem w nazwisko na podwójną tożsamość pod fałszywe akta.

2. Dokumenty urzędu skarbowego w zestawieniu z policją i te same błędy oraz błędna data śmierci powielona na dwie rożne mojego taty, aby podstawić ojca Ewy Eugster w Łodzi, gdzie byłam na pogrzebie proszona przez Ewę Eugster obecnie Ewa Jakubczyk.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.