Akcja zakonu

 

Ruda Maleniecka Kaplica zew

Akcja wywiadu !

Podmiana mojej carskiej rodziny przez Podczaskich z Warszawy na Kanclerze Niemiec Angele Merkel i premier Beatę Szydło, gdy mecenas Jadwiga wyznaczona do SO Toruń IIK 33/17 otrzymała dokumenty. Zamierzano w miejsce mojej mamy Filomeny Bochyńskiej miał wejść prezydent Polski Andrzeja Duda. Do wtorku 20.03.2017 roku miało nastąpić aresztowanie mojej córki Marty McElligott oraz jej ojca Dariusza Kornaszewskiego, który udaje męża córki. Następnie mieli być aresztowani córka teściów Marta Cybulska podstawiona przez Urząd Miasta za żonę jej ojca Jana Kaźmierczyk udającą opiekę pod którą podstawiono mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk, którego również zamierzano aresztować, aby pod ułaskawienie podstawić służby wywiadu w tym osobę, która się eksponuje w internecie, która nasłała na mnie służby izraelskie w mundurach polskiej policji , które reprezentował Bohdan Żakiewicz z USA , który podstawił do kradzieży mienia swoją żonę Marie Żakiewicz pod moją mamę Filomenę Bochyńską i Marię Lubomirska wstawiona jako Romanow i tak kradł pieniądze w USA za co byłam aresztowana w swoim domu za włamanie się do cudzego domu i tajnie dorobiono fałszywe akta psychiatryczne o uszkodzeniu ciała i podmianę na mężczyznę . Akcja była prowadzona przez IPN, który wykazał mi akta bezpieki i ukrył dokumenty mojego taty wykazując Jerzego Bochyńskiego, który przerobił się za mojego męża i dorabiał przez jego żonę sędzinę Barbarę Bochyńską opinie psychiatryczne dla moich dziadków, rodziców , teściów, dzieci i dał mnie zamierzając mnie pobić i wywieść do przytułku , gdyż Barbara Bochyńska,zniesławiła mich rodziców i dziadków, którzy dali mi błogosławieństwo. Kościół Katolicki zamierzał zamienić błogosławieństwo moich rodziców na przekleństwo , gdyż skradł pieniądze i zamierzał doprowadzić rodzinę do nędzy jako kabała. Zamierzano wykorzystać mecenas Janinę z powodu ,że za Lubomirską po jej spaleniu podstawiono Marię Rokmanow ukrytą pod nazwiskiem Bolesława Bochyńska z domu Podczaską i wykazano, że Podczaska pseudonim Janina działała w wojsku . Zamierzano wykorzystać panią mecenas, aby nauczyła się treści pism w celu pozorowania Janiny Podczaskiej, która zamierzała oskarżyć nasze rodziny podczas, gdy Podczascy jako osoby, które podały się za rodzinę dopuścili do śmierci moich rodziców Józefa i Filomeny Bochyńskich i nikt nie interesował się prawdą, ale sposobem kradzieży pieniędzy. Aby ukryć kradzież miałam być umieszczona w przytułku , a moja córka Marta McElligott miała być pobita i aresztowana i zamieniona na mężczyznę z jej ojcem Dariusz Pióreckim, który zmienił nazwisko na Kornaszewski i udawał Bochyńskiego a jego druga żona Ewa Kornaszewską jest podstawiona jako Bochyńska. Z rozmowy z osobami z Kościoła Zielonoświątkowego wynikało, że osoba podstawiona pod dane Bożena Bochyńska jest przez Kościół promowana i udaje żonę mojego męża. Oznacza to, że moja siostra Beata Idziak miała być również aresztowana z Piotrem Idziak.

Powodem jest podmiana spraw spadkowych po moich rodzicach i wprowadzenie wielu sygnatur co jest niegodziwością. Akcja miała się rozpocząć od aresztowania osoby podającej się za opiekuna mojego męża w SO Toruń IIK33/17 do sprawy SO Toruń IIK 164/11 w dniu 28.032.2017 roku, która miała wstępnie przyjechać z Willi Rosochacz na Lipie Henryk Szyb 1 koło Starachowic opanowanej przez służby wojskowe czyli sędziów i prokuratorów , po czym miały być aresztowane osoby w Irlandii oraz Polsce łącznie z Martą Kaczyńska również pozorującą żonę swojego stryja Jarosława Kaczyńskiego. Wszystkie osoby, które podstawiono do kabały miały być aresztowane , gdyż podmieniono dwie kobiety Kanclerz Niemiec panią Angele Merkel i premier RP panią Beatę Szydło jako mężczyzn pod dane Jerzy Kaźmierczak i Dariusz Kaźmierczak w SO Toruń IIK 164/11 jako odczytanie wyroku przez sędziego Wojciech Pruss w nagraniu rozprawy pod , które to osoby mieli być podstawieni dwaj papieże jako para homoseksualna. Pani mecenas Janina jest podstawiona pod Janinę Pikul na Tarnowa skąd były pierwsze transporty Polaków do Oświęcimia do Auschwitz. Powodem tego jest wstawienie wolnej miłości pod słowa Praca Czyni Wolnym. Pierwsze transporty w NWO zamierzano zrobić naszych rodzin przed świętami. Tradycyjnie przed świętami, aby poniżyć chrześcijańskie święta i złamać ducha. Celem było ukrycie kradzieży pieniędzy z konta męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk w Credit Suisse AG w Zurychu w Szwajcarii na Parade Platz 8 przez podłożenie listów dłużnych Żydów, którzy wykorzystywali polskich sędziów i prokuratorów do tworzenia windykacji na koncie w Credit Suisse AG , gdzie zablokowano nam dostęp do pieniędzy przez upozorowanie naszej śmierci w systemie bankowy od 2004 roku czyli uruchomienia pierwszych 50,- milionów euro do Polski, które zawłaszczono i oskarżano właściciela do pobierania pieniędzy przez windykacji fikcyjnych długów jak to miało miejsce w SO Toruń IIK164/11 blokując nam środki oraz mienie , aby wytworzyć choćby małe długi w celu ich przetrzymania do ukrycia wyprowadzanych potężnych kwot. Nikt nie zatrzymał się do tej pory i zamierzano wykorzystać nasze dokumenty dla rządu przez adwokatów, gdyż dorobiono rejestrowane przesyłki 1Ds 1001/14 zamierzając pobić moją córkę w Irlandii a mnie wywieść jako bezdomną i okaleczyć dzieci , które porwano do Kościoła.

Przed bramą w Oświęcimiu 11 osób rozebrało się i przywiązało do martwej owcy za którą zamierzano podstawić jako 12 osobę prezydenta Andrzeja Dudę jako odniesienie do Apostołów, gdyż za Judasza podstawiono Andrzeja. Przybrane nazwisko jako Auigues oznacza woda czyli chrzest, który ratuje.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

