Stało się

Scanned Document-41

Stało się.

WEDŁUG KABAŁY JUŻ ZABITO PAPIEŻA, GDYŻ TO JEST TREŚCIĄ OBJAWIEŃ, aby wprowadzić przez dług windykacje jako wolna miłość przez Oświęcim. Podstawienie pod plac Św. Jana Pawła II w Paryżu przed Notre Dame jako plac Jana Pawła II , aby pozorować go na ród Marij czyli mojej rodziny planując zamienić na Judasza i zabić papieża Franciszka podstawionego pod mojego dziadka Franciszka Jana Mazurka, gdyż moją mamę Filomenę Bochyńską zamieniono również na dziadka łącząc dwóch dziadków w jedno.
W Oświęcimiu przed Auschwitz podstawiono baranka jako moją mamę Filomenę Jadwigę Bochyńską zamienioną na mnie Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk i moją siostrę Beatę Marię Idziak jako jedno i podstawiono papieża Franciszka co dowodzi, że zapadła decyzja o jego zamordowaniu, aby wprowadzić na APE UMWELTTECHNIK AG w Zug w Szwajcarii antychrysta przez Polskę i polski rząd na wniosek rządu światowego, aby zrobić dział spadku po carze Rosji na mieniu Kościoła katolickiego, który zawłaszczył mienie carskie przez SO Toruń IIK 164/11, co próbowano zrobić jako reaktywacja ART-B podstawiona pod COP na SO Toruń IIK 33/17 jako 33 stopień masonerii połączonej z adresem osób uczestniczących w podmianie przez numer, nazwę ulicy, mieszkania itp. łącząc z lotniskiem Chopina jako artykuł 33.

Dorobione małżeństwo jako drugie dla Józefa to kabał dorobiona dla mojego taty Józefa Ludwika Bochyńskiego przez Starachowice i oprawców co jest widoczne w IPN gdzie mnie wstawiono za żonę mojego ojca czyli córkę, podobnie jak Jakuba wykazano do podstawienia mojego syna Jakuba pod, którego już dorobiono inne osoby i z pięciorga dzieci dorobiono dla zakonów i komunistów po kilka linii z pięciorga dzieci aby tworzyć fałszywe linie pozorując inną historię pod dorabiane fałszywe linie genealogiczne jako kręgi spadkobierców dorabianych w przeszłości Zamierzano zlikwidować nasze rodziny i podstawić antychrysta pod fałszywe linie stworzone dla podstawienia innej rodziny , wykorzystując moje dzieci i wnuczki oraz moje siostry pozorując na innych rodziców co jest oszustwem, aby podmienić przez manewr i wykazać obecnych małżonków dzieci czyli ojców moich wnuczków zamieniając linie mojego ojca i mamy do podmiany, aby nie wyszła na jaw prawdziwa nasza rodzina z Judy jako linii Marii. Z mojego konta ukradziono pieniądze i doszło do podmiany mnie na męża, aby to ukryć i skazano męża jako mnie, aby aresztować oboje jako jedno w Toruniu udając małżeństwa homoseksualne lub lesbijskie. Przed bramą w Oświęcimiu według kabały wykazano zamordowanie mojej mamy jako owieczki i 11 Maksalonów, którzy uchwycili się zamordowanej mojej mamy przerabiając się za 12 spadkobierców usuwając ród Maryli aby wstawić ród Judasza i podstawiono mojego męża zamierzając go zamordować i podstawić pod tatę a za męża i tatę wstawić planowano pana Andrzeja Dudę jako Prezydenta Polski i wstawić 12 fałszach spadkobierców na sprawie o zniesienie współwłasności a po śmierci babci podmieniono sprawy mordując moich rodziców jako zamiana Józefa rodu na ród Judasza pod Józefa podstawiając Aleksandra Kwaśniewskiego i Marie Stolzman udająca moją matkę jako fundacja kościelna zaopatrzenia wsi w wodę do zamiany chrztu na fundację i mordując chrześcijan.

http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/jak-polscy-poslowie-poklocili-sie-o-objawienia-fatimskie/5crpq35

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

