Chrzest mamy Filomeny Bochyńskiej w cerkwi prawosławnej z domu hrabiny Marii Tarnowskiej

Brunon Bochynski Michalów 1934

Szanowni Państwo

Moja mama Filomena Bochyńska z domu hrabina Maria Tarnowska miała chrzest w cerkwi prawosławnej 13 września 1937 roku co podmieniono na 13 październik 1937 roku urzędowo w dokumentach, Podmiano  ślub w Pałacu w Morawicy  na ślub w Wąchocku u Cystersów , gdzie Niemcy podmienili dane planując podmianę rodziny przez zakłady psychiatryczne.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Starachowice na dzień 05.04.2017

Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
PESEL 63031012705
mgr inż. mech. Jerzy Dariusz Kaźmierczyk
PESEL 67011212279

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Andrzej Duda

Szanowni Państwo

Doszło do planu podmiany mnie Bożeny Bochyńskiej-Kaźmierczyk na siostrę Piotra Idziak panią Małgorzatę Idziak pracownika ZOO w Chorzowie, która jest panną i dorobiono dla niej akta psychiatryczne planując mnie podstawić pod jej dane. Dlatego podmieniono moją mamę Filomenę Jadwigę Bochyńską na Skarżysko-Kamienna i podmieniono mamie męża czyli mojego tatę Józefa Ludwika Bochyńskiego wcześniej dyrektora PKS w Skarżysku-Kamienna przerabiając na dyrektora Szkoły Podstawowej numer 3 w Skarżysku-Kamienna pana Tarnowskiego podstawionego pod mamy tatę hrabiego Jana Tarnowskiego występującego jako Franciszek Jan Mazurek a pod prawdziwymi danymi upozorowano za męża jego jedynej córki i wstawiono Piotra Idziak i Małgorzatę Idziak rodzeństwo pod moją siostrę. Spowodowało to, że Piotr Idziak udawał męża jego siostry Małgorzaty Idziak jak również ich nieżyjącego ojca Jerzego Idziak który pobierał emeryturę w Anglii podstawiono za Jerzego Bochyńskiego oraz mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk zamierzając podstawić Piotra Idziak na nieruchomości po moich rodzicach, aby znieważyć moich rodziców i dziadków dorabiając związki których nie było. Zaplanowano zamordować mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk, gdyż podstawiono list gończy pod Piotra Idziak na USA podstawionego na Hollywood, gdzie pracuje jego kuzyn Sławomir Idziak podstawiony pod informatyków podstawiając Pawła Idziak jego syna za męża swojej matki czyli Beaty Marii Idziak . Natomiast Piotr Idziak w tym składzie jest podstawiony za męża jego matki Wandy Idziak podstawionej pod Wandę Serwicką i dorabiając dla Małgorzaty Idziak akt psychiatryczne pod Pałac w Morawicy, gdzie jest Zakład Psychiatryczny, a wykazywane były śluby Radziwiłłów oraz Artura Tarnowskiego pod którego podstawiono Artura Cybulskiego męża Marty Cybulskiej z domu Kaźmierczyk podstawionego pod Artura Szmytka wnuczka Teresy Szmytka wstawiając jako Szmyt na Białoruś i podstawiając już inne skład za Aleksandra Kwaśniewskiego podstawiono ministra energetyki Aleksandra Nowak w Rosji i podmiany dokonuje się przez wstawienie innego składu służb eliminując Polskę, która skierowana jest do dziś na kradzież i zabijanie do działów spadku.

Wanda Idziak w Katowicach , gdy miała małe dzieci według informacji jaką otrzymałam od Beaty Marii Idziak żony Piotra Idziak , jego matka przywiązywała dzieci do stołu, gdy wychodziła do sklepu. Podstawiono modelkę Wiktorię Hall-Kornaszewską pod moją córkę Annę Marię Piórecką podstawioną pod moja wnuczkę Wiktorię Kornaszewska córkę mojego syna Adama Kornaszewskiego, którego zamierzano usunąć, aby podstawić Piotra Idziak do ukrycia skradzionych pieniędzy i moich dzieci i wnuków do wykazywania DNA w bankach.

Zamierzano męża zabić, aby odnieść do żywotów Świętych , gdzie zginął Jerzy w obronie kniazia zasłaniając go swoją piersią zamieniając mnie kobietę na mężczyznę przez fabrykowane akta w sądzie, aby pasowało do zapisu w księdze. Usunięto prokuratora Krzysztofa Grudniewskiego, aby nie ujawnić prawdy, gdyż powiedział prawdę , że wszystkie nieszczęścia przeszły przez sprawę po mojej babci Anieli Reginie Mazurek z domu Maksalonów i należy ją przywrócić co uczyniłam a co spowodowało powielenie podmian dokonując podmiany prokuratora na Elizę Juda , aby podstawić pod Elizę z domu Nowak podstawionych pod Lubomirskich co jest oszustwem w Starachowicach , które dokonały kradzieży mienia i odmówiły zwrotu. Zamierzano podstawić premier Beatę Szydło pod sędzinę Barbarę Bochyńską, którą upozorowano za Radziwiłł co jest oszustwem skutkującym próbą mojego morderstwa i ukryciem wykorzystania moich danych przez sędzinę Barbarę Bochyńską dla jej córki sędziny Magdaleny Jarczyk powielonej na Katarzynę. Można określić jako gang sędziów, który postanowili zamordować właściciela depozytów czyli mnie i mojego męża, gdyż sędziowie postarali zmysły widząc duże pieniądze na moim koncie. Polska nie jest przystosowana do zarządzania pieniędzmi ponieważ głupiemu nie przystoi pieniądz. Mógłby nabyć rozumu, ale jest za głupi na to i niszczy moich dziadków i rodziców godność co przekroczyło wszelkie normy społeczne pozorując, że moja rodzina coś dostała co jest oszustwem Kościoła i rządu, gdyż SR Starachowice IIKp314/16 odmówił zwrotu mienia. Oznacza to, że nie oddano moim dziadkom, ani rodzicom podstawiając fałszywych hrabiów Tarnowskich i kręgi spadkobierców w sytuacji, gdy moja mama jedynaczka z domu hrabina Maria Tarnowska miała chrzest w cerkwi w kościele prawosławnym 13 września 1937 roku co podmieniono do kościoła katolickiego na 13 .10.1937 rok w domu , który w tym czasie nie istniał, ale powstał w 1942 roku.

Dlatego dorobiono fałszywe akta psychiatryczne na Tomaszów Mazowiecki przez Waldemara Maksalon ze Starachowic, który wprowadził Ewę Cichocka na mienie hrabiów Tarnowskich podstawiając Jadwigę Mirowską z domu Maksalon z drugiego męża Limanówka pod moją mamę Filomenę Jadwigę Bochyńską, która miała chrzest w cerkwi co ukrył kościół katolicki promując służby w komunistyczne UB z PZPR w tym w zakonie maltańskim.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

