Piotr Rzymianin jako Petrus na Wawelu

Brunon Bochynski Michalów 1934

Szanowni Państwo

Rezygnacja papieża Franciszka miała być podstawieniem jako Piotra Rzymianina braci czeskich jako Morawscy Bracia gmina religijna powstała z husytów stronników Petra Chelcicky`ego 1420 roku jako prowadzenie przez Łukasza z Pragi 1528 zwanych jednota braterska co połączono z Ewą Wielochowską udając Wielohorską podstawiona pod Ostrogskich czyli pod osoby, które popierały morawskich braci również Leszczyńscy, którzy założyli szkołę w Lesznie w 1555 i 1570. Przystąpili do zgody sandomierskiej i podstawiono dwóch braci Kaczyńskich podmienionych na Morawskich, aby wstawić na Sandomierz, gdzie ukrył się mój dziadek Aleksy Romanow w Seminarium. Oddano z dniem 1.01.2017 roku Skarb Państwa dla gminy religijnej jako bracia czescy podstawionych pod Żeromskiego pomnik na miejscu cerkwi w Kielcach a jego imię 44 jako SO Częstochowa Nc 44/09 zamienione na Pc 44/13 w Prokuraturze Tomaszowie Mazowieckim do podmiany dla mnie męża do przejścia na akta spółek przedwojennych z kapitałem włoskim mojego dziadka, aby połączyć z Rzymem i UniCredito czyli PEKAO SA zakupionym za nasze carskie depozyty kradnąc moje konto dla sekretarki Urzędu Skarbowego i byłego męża, którzy nie mają odpowiedniego DNA co spowodowałoby wymordowanie wielu ludzi. Zamierzano podstępem wyłudzić przez policję paszport mojej mamy Filomeny Bochyńskiej pod pozorem użycia go co oznacza, że paszport w dobie cyfryzacji byłby zatrzymany. Ale zamierzano mnie zatrzymać , aby podmienić mi rodzinę pod pozorem użycia dokumentu, gdyż zawłaszczono szwajcarską kartę męża przez bank PEKO SA i upozorowano przez prokuraturę, że mnie zginęła co jest nieprawdą, ale podstawiono mnie pod konto mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk w Credit Suisse AG w Zurychu zamierzając pobrać pieniądze w USA jako zamiana kobiety na mężczyznę i odwrotnie.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

