Szanujmy się nawzajem

Brunon Bochynski Michalów 1934

Szanowni Państwo

Doszło do wykorzystania naszego pełnomocnictwa do uruchomienia 24,- miliardów euro na  finansowanie programów bankowych  jako programy inwestycyjne w  Polsce i posłużenia się nim w sądzie przez Waldemara Maksalon, który doprowadził do wydania nakazu eksmisji na wiele sygnatur  z domu Nad Kamienną przez SO Kielce ICa 1297/16 twierdząc, że wszystkim musi płacić. Zawłaszczono firmy  męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk wykreślono go z zarządu  przez sąd w Toruniu  i wpisano fałszywych spadkobierców, którzy użyli numer paszportu mojej mamy podmieniając  mamę na mężczyznę i podstawiono rok urodzenia Katarzyny Kaźmierczyk byłej żony mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Starachowice 05.04.2017

Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
PESEL 63031012705
mgr inż. mech. Jerzy Dariusz Kaźmierczyk
PESEL 67011212279

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Andrzej Duda

Szanujmy się nawzajem

Nie uszanowano godności moich rodziców i dziadków , których szczególnie szanował świętej pamięci pan doktor Wadiusz Kiesz niezwykle szanowany doktor znający moja książęca rodzinę. Podstawiono kapitana Nowak pod Wincentego Witos , który krył szczegóły śmierci babci dziadka i ojca czyli księcia Franciszka Glińskiego i hrabiego Nowak. Należy zaznaczyć klimat czasów stalinowskich , w którym nie wolno było wykazać pochodzenia arystokratycznego, gdyż groziło to śmiercią. Dziś kryte jest to przez nękania policji, która aresztuje niewinne osoby pod pozorem włamania się do domu innych będących w swoim domu jako kontynuacja działań kapitana Nowak oraz pana Kazimierza Pawelec podstawionego pod Kazimierza Mazur pod którego wstawiono Kazimierz Bania.

Cytuję książkę doktora Wadiusza Kiesz „ Pół wieku w służbie zdrowia na ziemi kieleckiej”

O godzinie 2000 zgłosiłem się do Urzędu Bezpieczeństwa, który mieścił się niedaleko miejsca mego zamieszkania. Krata przy wejściu podniosła się -wszedłem- zapadła się za mną. Czułem się jak w klatce. Kapral Jan Pocheć zatelefonował z dyżurki, że już przyszedłem. Kazano mi czekać. Po upływie pół godziny zadzwonił telefon. Kazano mi iść na górę do pokoju numer 2. Wszedłem po schodach na pierwsze piętro przy przyćmionym świetle. Kiedy byłem przed pokojem numer 2 otworzyły się drzwi i naprzeciw mnie wyszedł ppror. Eugeniusz Pusa z opaską biało-czerwoną na lewym rękawie. Idąc nic nie mówił, nie patrzył na mnie tylko mijając mnie machnął dyskretnie lewą dłonią. Zrozumiałem, że nie muszę się martwić.

Wszedłem do pokoju. Tam przywitał mnie nie wysoki, krepy mężczyzna o jasnych kręconych włosach. Przedstawił się jako kapitan Nowak z kadr WUBP z Kielc. Rozpoczęliśmy rozmowę, skąd przyjechałem, gdzie się urodziłem , kim są moi rodzice, gdzie byłem w szkołach. Wyciągnął paczkę sowieckich papierosów „Trojka” o złotych ustnikach i zaczął mnie częstować. W zasadzie nie paliłem, ale tym razem nie odmówiłem poczęstunku. Po dwu godzinnej rozmowie zaproponował mi pracę lekarza w PUBP w Starachowicach. Z jednej strony poczułem ulgę, z drugiej- tak niepopularna instytucja była postrachem społeczeństwa. Odpowiadając starałem się użyć argumentów, że mnie nie wypada zająć miejsca ogólnie szanowanego i lubianego lekarza jakim był pan doktor Włodzimierz Cyrkowicz. „ On już niedługo będzie wiedział dlaczego musi odejść z tego stanowiska” – brzmiała odpowiedź. Jeszcze replikowałem, że jestem wierzący. „To nam nie przeszkadza” . Następnemu jego pytaniu, czy nie chcę pracować nad zdrowiem ich i ich rodzin, zaprzeczyłem stanowczo. Składałem przysięgę Hipokratesa i wszystkim cierpiącym i chorym zawsze jestem gotów udzielić pomocy. Wówczas dał mi ankietę na 36 stron papieru. Spocony czytałem i pisałem czasem nie mogłem odpowiedzieć na pewne pytania, np. jak brzmi panieńskie nazwisko babci mojej żony, „proszę pisać , że nie wiecie” -rzekł kapitan Nowak. Czas nieubłaganie płynął. Około 100 w nocy zadzwonił telefon. Słyszałem słowa kapitana: „Niedługo wróci”. Po godzinie 200 skończyłem pisać ankietę. Kapitan Nowak podpisał mi przepustkę, którą otrzymałem w dyżurce i pożegnał się ze mną. Krata podniosła się i wyszedłem na zewnątrz. Była piękna czerwcowa noc. Niebo pełne gwiazd, głęboko wciągałem czyste powietrze jak na skrzydłach biegłem do domu. Ambulatorium MSW. Rozpocząłem pracę w ambulatorium MSW po doktorze Włodzimierzu Cyrkowiczu. Pacjentów było niewielu, ale byli zdyscyplinowani i grzeczni. Obawiałem się tylko, aby nie zaczęli ,mnie wypytywać o sąsiadów i znajomych, co było sprzeczne z moją naturą i moralnością. Po tygodniu pracy odwiedził mnie szef jednostki , pan Kazimierz Pawelec. Interesował się tym jak się czuje w nowej pracy, czy nie mam jakichś uwag. Pod koniec wizyty oznajmił, że nikt nie ma prawa pytać mnie o znajomych i sąsiadów bez jego zgody, a takiej on nikomu nigdy nie wyda. Kamień spadł mi wtedy z serca”

Doktor Cyrkowicz wystawił moje mamie akta urodzenia i był to jedyny lekarz, który odbiera ł porody w tym czasie. Faktycznie wystawił dokument o urodzeniu moje mamy, która urodziła się w innym miejscu i czasie, gdyż byłą córkę hrabiego Jana Tarnowskiego i księżnej Reginy Glińskiej ochrzczona w cerkwi prawosławnej. Babcię Aniele Reginę Mazurek czyli Reginę Glińską wstawiono jako córkę Marianny Maksalon z domu Nowak urodzona w Hucie i Franciszka Maksalon, których rodzinę znał doktor Kiesz pochodzący z Wołynia. Stało się to powodem podstawiania kapitana Nowak pod matkę mojej babci dlatego znika przyjęcie spadku mojej mamy po jej mamie z 2003 roku , aby wstawić kapitana Nowak przez komornika Gotfryda Nowak i podstawiono W. Putin pułkownika pod kapitana Nowak oraz pastora z Tarnowa pana Skarbek wstawiając pod wieś Skarbek koło Bałtowa, gdzie jest Pałac mojej babci pod który podstawiono służby wojskowe i wstawiono Jarosława Kaczyńskiego i byki z Belgii jako kult wojskowy podstawiając kapitana Nowak na Pałac w Rudzie Malenieckiej zamieniony na Aleksander Nowak minister energetyki Rosji podstawiony pod Alexander Piórecki szef obozu Auschwitz pod Elżbietę Piórkowską zamieniona na Bożena Piórkowska, którą podstawiono pod dan Bożena Piórecka , które to nazwisko zmieniłam na Bożena Bochyńska w 2007 roku a po ślubie z Jerzym Kaźmierczyk w 28.06.2008 roku używam nazwiska Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk.

Podstawiono pod carskie mienie Konstanty Ludwik Plater dzieląc na Ludwik Plater i Konstanty Plater i podstawiono Konstanty Radziwiłł i Ludwik Kaźmierczak , aby wstawić pod Ludwika Plater , który w 1729 roku zakupił od Zamoyskich posiadłość Krasław. Czyli historia podmiany mojej babci matki Róży Lubomirskiej z Zamoyskich podstawiając Zamoyskich, którzy podpisali lojalkę i zostali wstawieni na Pałac Paderewskiego podstawiając Helenę Paderewską pod moją babcię , aby wykazać herb Zamoyskich co połączono z herbem Heleny Sapieha kryjąc pochodzenie herbu Jelita podstawionego pod Paderewskich do ukrycia wstawienia Bohdana Żakiewicz, który zawłaszczył programy bankowe uruchomione na naszych pieniądzach uzależniając polityków co było widoczne w słowach Waldemara Maksalon , który stwierdził, że wszystkim musi płacić w sądzie, gdzie znalazło się nasze pełnomocnictwo do uruchomienia 24 miliardów euro jako eksperymentalne projekty inwestycyjne w Polsce.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

