Obraz polityka

as-6

Szanowni Państwo

Przedstawiany ostanie szczegóły w jaki sposób obracano  na koncie męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk w Credit Suisse AG w Zurychu otwartym za zgodą MSZ w 2005 roku , gdzie podstawiono mojego świadka na ślubie za mnie  czyli panią Ewę Eugster z Zurychu i zamieniono ją na mężczyznę.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Starachowice 11.04.2017

Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
PESEL 63031012705
mgr inż. mech. Jerzy Dariusz Kaźmierczyk
PESEL 67011212279

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Andrzej Duda

Obraz polityka kształtowany przez niego samego

Doszło do podstawienia Ewy Eugster w Szwajcarii w banku za mężczyznę i podstawiono jako mojego męża co spowodowało podstawienie jej męża za męża moje siostry Beaty Marii Idziak pozorując małżeństwa homoseksualne po czym podmieniono mnie na mamę Filomenę Bochyńską do której podstawiono W. Putin w celu ukrycia Anny Marii Pióreckiej mojej córki pozorowanej za córkę mojej mamy i podstawiono Zuzannę Maksalon córkę W. Putin z Anna Marią Piórecką. Upozorowano, że mój mąż Jerzy Kaźmierczyk prowadzi działalność mimo zerowych obrotów w SO Toruń IIK 164/11 i dorobiono akta psychiatryczne do podmiany rodzin mając czelność znieważyć moich dziadków i rodziców co można przyrównać do znieważenia prezydenta Rosji. Spowodowało to podmianę mnie Bożeny Bochyńskiej-Kaźmierczyk na mężczyznę na mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk i dorobienie homoseksualnych akt w sądzie Ko336/13 nie bojąc się ani Boga ani ludzi i stosując kabałę na bazie akt o przemocy byłego męża Dariusza Pióreckiego , aby podstawić Ewę Żakiewicz za żonę mojego męża, a mnie usunąć i podstawić akta pod zakład psychiatryczny w Tworkach, gdzie nie żyje człowiek w co oznacza świadome i celowe działanie, aby podłożyć pod medialne osoby jak Nowacka podstawiona pod redaktorkę, którą zamknięto w zakładzie psychiatrycznym i ślad po niej zaginął co oznacza, że podmieniono jej rodzinę i wykorzystano dla Ewy Eugster w celu zamiany jej na dziennikarkę do zamiany płci na mężczyznę w celu pozorowania związku homoseksualnego z W. Putin, aby ukryć podstawienia Zuzanny Maksalon w banku Credit Suisse AG w Zurychu na konto mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk co ukryto podmianą mnie na Elżbietę Bochyńską-Kaźmierczyk podstawiając pod dane Ewy Eugster-Jakubczyk , która pracowała w zakładzie psychiatrycznym w Szwajcarii, gdzie przygotowano dla niej akta o uszkodzeniu kręgosłupa jako choroba psychiczna w celu podstawienia do Credit Suisse AG w Zurychu co spowodowało podstawienie W. Putin na Bohaterów Westerplatte 1/1 jako podział majątku z Ludmiłą Putin wstawioną pod dane moje mamy Filomeny Bochyńskiej za którą podstawiono Ludmiłę Mazurkiewicz wstawioną pod Adama Mazurkiewicz wstawionego pod Owidiusz Mazurkiewicz na Kraków wstawiony pod Adam Kornaszewski zamieniony na panią Adam z LPR pozorującą żonę W. Putin w Starachowicach co wstawiono na Kozienice po Igora Putin podstawiając Igora Daleszak na Ukrainę pod Donbas na Kijów w celu podstawienia na akcje GBC Centrostal Bydgoszcz SA jako spadkobierców po Jerzym Dariuszu Kaźmierczyk wpisanego na Bohaterów Westerplatte 1/1 w 2006 tajnie przez moją siostrę Beatę Marię Idziak. Zadziwiające jest podobieństwo rysunku, gdzie umieszczono W. Putin w niestosowny sposób co do głowy państwa Rosji , gdy tymczasem w Polsce podstawiono w niestosowny sposób flagę Polski sugerując barwy w tęczy wokół Jarosława Kaczyńskiego co można odebrać jako pozorowanie homoseksualizmu łącząc z obrazem W. Putin co sugeruje, że przywódcy sami sobie zrobili żart , aby pobrać pieniądze z banku z konta mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk, aby ukryć w Polsce skazywane są niewinne osoby, gdyż pan Jarosław Kaczyński jest podstawiony pod mojego ojca Józefa Bochyńskiego i mojego męża Jerzego Kaźmierczyk, aby przejść na konto męża w Szwajcarii wszelkimi sposobami tworząc związki jako kombinacje matematyczne dorabiając dokumenty w sądzie na tajnie prowadzonych spawach, co oznacza, że są to fabrykowane dokumenty, przez osoby które to robią za pieniądze w Katowicach w sądzie w tym moja siostra Beata. Pozbawiono nas funduszy określając, że na nieżyjących można robić dowolny biznes określając, że nie powinno mi przeszkadzać to co jest robione dla osiągnięcia zysku przez innych. Działania takie świadczy o niskim poziomie kultury polskiej , która jedynie żyje sprawami cudzych rodzin żerując na nich w celu zysku. Skarżenie męża przez 13 lat kradnąc miliardy euro i pozbawiając nas całkowicie mienia naliczając przy tym podatki od mienia zawłaszczonego jest przestępstwem.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

