Podmiana gwałtu sakralnego na gwałt Romana Polańskiego przez wywiad co połączono z gwałtami w Lebensborn przez zakon SS.

Szanowni Państwo

Ujawniamy ostanie szczegóły podmiany naszej rodziny i wykorzystania gwałtu na  mojej córce skradzionej po urodzeniu podstawionej pod Samantę  z domu Wróblewska na Pałac w Szczekarkowie, gdzie do Opla Lubelskiego zwróciliśmy się w 2009 roku o odtajnienie majątku mojej rodziny książąt Bochyńskich / Bocheńskich przez wywiad wojskowy, a w 2012 roku zostały ujawnione tajne akta STAR przez IPN .

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Starachowice 18.04.2017

Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
PESEL 63031012705
mgr inż. mech. Jerzy Dariusz Kaźmierczyk
PESEL 67011212279

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Andrzej Duda

Podstawienie akt spraw gwałtu sakralnego pod Pałacyk w Szczekarkowie

Szanowni Państwo,

Dokonano podmiany mojej rodziny przez pana Waldemara Maksalon , który udaje że jego rodzice żyją , by podstawić w to miejsce inne fałszywe linie przygotowane w sądach jako podmiana danych , pod które przesyłane są obecnie korespondencje, mimo, że pan Maksalon Waldemar nie widnieje na nieruchomości ale pracuje dla MOSADU , co doprowadziło, że byłam w internecie szykanowana przez osobę o danych Bożena Bochyńska, która podała się za córkę moich rodziców i żonę mojego męża. Groziła że na mnie trzeba wysłać MOSAD oraz Zakład Psychiatryczny, to też zrobiono i podmieniono mi dane na Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk, a Policja dorabia dane na Bożena Bochyńska, czyli moje panieńskie nazwisko, które nosiłam również przed zawarcie obecnego małżeństwa, gdyż po rozwodzie z Dariuszem Pióreckim po pewnym czasie powróciłam do nazwisko panieńskiego Bochyńska. Oznacza, to że ktoś używa na Lipie Henryk Szyb 1, moich panieńskich danych, gdyż to podano, że był zarejestrowany na mnie numer telefonu, który zakupiłam później czyli po wymeldowaniu z Lipia Henryk Szyb 1. Na ulicy Nad Kamienną 25 , gdzie ja po śmierci mamy wprowadziłam zmiany wydano mi podwójny dokument, aby wydać prawidłowy na początku mojej zmarłej mamy po czym mój z siostrą.

Dziś już wiem, że powielono moją mamę i upozorowano, że mama żyje, a my nie żyjemy i wstawiono tak na Bohaterów Westerplatte 1/1 na mieszkanie, które rodzice zakupili od Urzędu Miasta w 2001 roku, gdzie odmówiono tacie rekompensaty za zabrane maszyny i urządzenia do produkcji wód gazowanych , które to pismo wniósł, aby móc otrzymać mieszkanie za pieniądze, na co nie wyraził zgodny Urząd Miasta wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, gdzie naczelnikiem był pan Wacław Piekarz, którego syn pracował u mnie w SOF-ART z sp z o.o. , którą to spółę sprzedałam Jerzemu Dariuszowi Kaźmierczyk w 2003 roku czyli przed naszym ślubem. W Urzędach znika sprzedaż nieruchomości, gdyż było to około 7 hektarów z czego wyłączony był budynek mój prywaty z byłym mężem we współwłasności, który był zastawiony na firmę przez Bank Śląski który nie wyraził zgody na zdjęcie zabezpieczenia twierdząc, że mam osobiste długi, a co prowadzi do zdjęcie długu. Ale wprowadzono sekretarkę Urzędu Skarbowego za mnie i udaje spadkobierce po moich rodzicach z byłym mężem, a mój obecny maż był skazywany za ich działania , gdyż były mąż zmienił nazwisko i widnieje na Lipie Henryk Szyb udając spadkobiercę, gdzie wprowadził nasze dzieci, aby pozorowały, że maja innych rodziców jako sposób na przeżycie.

Wypis z gruntów wykazuje, że po upozorowaniu, że mama żyje i wprowadzono inne rodziny pod rodziców a my jesteśmy traktowani jak śmierci poza wszelkim prawem kradnąc nawet pieniądze z naszego kotna czyli uruchomione przez byłego pełnomocnika, którego wymieniłam jako świadka w sprawie, która w Kielcach finalnie wygrałam i wykazałam mienie moich dziadków w tym Brunona Mariana Bochyńskiego występującego w wojsku jako Roman Bochyńskie i tak wypisano protokół jedynie to co sędziego interesowało, po czym znika sprawa z SO Kielce IXKa 280/12. Wysłana jestem po odpis wyroku do sądu niższej instancji co jest prawnie niemożliwe o czym poinformował mnie sędzie prowadzący sprawę Tomasz Nowak, który odniósł się do mojego pisma gdzie wykazałam prowadząca sędzinę panią Domagalską z niżej instancji w wyżej , po czym sędzia przejął sprawę i ją poprowadził informując, że sędzina Ewa Domagała nie miała uprawnień do prowadzeni sprawy w Sądzie Okręgowym w Kielcach. Dokumenty wykazują sposób podmiany rodziny, czyli pozorują, że ja nie żyję i moja siostra co powoduje, że wprowadzone są dowolne osoby przez Waldemara Maksalon tworząc pozór, że jestem dłużniczką czyli przerabia się za windykatora, a udaje spadkobiercę po moich dziadkach i rodzicach, co jest oszustwem wprowadzanym przez przesyłki pocztowe na różne osoby jak Maria Bochyńska pod Marta Bochyńska moja córka do jej podmiany, następnie na Nad Kamienną 25 przysłano Jolanta Sipińsk, a mnie przerabiają na Elżbietę Bochyńską-Kaźmierczyk oraz Bożenę Bochyńską i tak mi wydawana jest korespondencja bez kodów kreskowych. Obecnie miła być podłożona kolejna osoba, aby udawać żonę dla mojego męża jako Rynowska Bożena i tak przysłano Awizo , na adres gdzie mieszkam, a co miało doprowadzić do mojej eksmisji, aby pod moje dane podstawić inne osoby, tak jakby nic się nie stało udawać , że byłam chora psychicznie, a inne osoby są dziećmi moich rodziców i aresztować mojego męża, aby wykazać sprawy przez fałszywe dorabiane dla niego żony. Nasze rodziny zamierzano zlikwidować, aby podstawić pod nowa Europę inny skład mojej rodziny jako globalny zbiór osób nie mających żadnych praw a działający na kościół i niewierzących , których się zabija , co jest sprzeczne z moim wychowaniem, gdyż każdy ma prawo do życia i nikt nie ma prawa ingerować w życie i śmieć oprócz samego Boga, co zostało podmienione jako zbór ludzi w kościele udających Boga i decydujących o życiu i śmierci niewygodnych osób, aby przejąć nasze mienie i władzę nad narodami jako dyktatorzy.

Dokument przekazania do SO Łódź 10.000,- złotych jest dowodem przekierowania z SO Kielce IIIK 207/07 wpłaty 10,-tysięcy do Łodzi i dlatego brak jest tej kwoty w Krakowie w SA Kraków IIAKo67/16, gdyż podmieniono sprawy i rozdzielono po już wydanym innym pierwotnym wyroku jako zbieg wszystkich spraw, a mąż otrzymał wyrok 2 lata pozbawienie wolności i grzywnę w wysokości 10.500,-złotych, a nie 500,-złotych co obecnie podmieniono i próbowano ukryć to opiniami psychiatrycznymi co robią służby wywiadu w sądach.

Ponadto podłożono dwa awizo na zmarłe osoby, aby w 2003 roku pozorować, że żyją i są spadkobiercami po mojej zmarłej babci w 2003 roku , co udawania dlaczego nie wprowadzono zmian przez prowadzącego Maksalona jego sprawy i śmiem twierdzić że na jego zlecenie zabito moją matkę Filomenę Bochyńską i Mariannę Górecka Włoszkę z pochodzenia w Warszawie, która przyjaźniła się z moimi dziadami jak i jej zmarły mąż, który był z dziadkiem we Włoszech w fabryce FIAT jako 5 osób z Polski. Z tego powodu dla mojej mamy Filomeny Bochyńskiej dorobiono nowotwór którego nie miała, gdyż podstawił kościół pod zastrzelenie mamy ojca brata zastrzelonego w sadzie przez księdza, jako dziecko, gdy zrywał jabłka. Hrabina Jadwiga de Fleury z Moniuszko ma grób w Starachowicach, skąd zamierzano rozpocząć podmianę na Jadwigę czarny Kur jako podmianę nowej Europy na zakon SS z czarną flagą i wprowadzenie NWO jako czystka rasowa niszcząc prawdziwą rodzinę jako odpadki. Dlatego nie dano mi możliwości opłacić za odpady, gdyż próbowano zmusić mnie do wprowadzeni danych po mojej córce, co oznacza, że zamordowano by moje dziecko, aby mnie podstawić w miejsce mojej mamy, aby podstawić finalnie panią Martę Kaczyńską wykorzystując nawet siostrę mojego męża Martę Cybulską pracownika urzędu Miasta Starachowice.

Dokonano podmiany spraw po śmierci moich rodziców Józefa i Filomeny Bochyńskich na sprawy prowadzone przez Waldemara Maksalon o zniesienie współwłasności zamieniane przez wpis na dział spadku na naszej własności co ukryło dorobienie spraw prowadzonych przez Urząd Miasta , który wprowadził sąsiadów na Bohaterów Westerplatte 1 za spadkobierców po moich rodzicach co jest dowodem prowadzenia systemu komunistycznego w demokracji. Dowodem tego jest rozpoczęcie po śmierci mojego taty zniesienie współwłasności przez sąsiadów na gruncie sprzedanym we współwłasności. Spowodowało to, że odmówiłam do sądu wpisania się po śmierci mojej mamy po sąsiadach za co ukarano mnie 500,- PLN mimo ,że miałam pół roku według prawa na wprowadzenie zmian czego nie dotrzymano . Wykazało to oszustwo , że po śmierci naszego ojca Sąd nie wykazał mnie i siostry przy mamie , ale samą mamę na Bohaterów Westerplatte 1/1 co ukryto Nad Kamienna 25 przez Starostwo Powiatowe wydając dwa dokumenty jednocześnie jako nakaz , aby pozorować, że mama żyje, a ja i siostra nie żyjemy co przy pozorowaniu powoduje ,że prowadzone sprawy tajnie w Katowicach, które prowadzi rząd doprowadziłyby do śmierci mojej siostry Beaty Idziak i podstawionej za nią premier Beaty Szydło oraz mojej córki Marty McElligott oraz siostry męża Marty Cybulskiej , gdyż są połączone jako jedna osoba. Dlatego przy próbie sprzedaży działki na ulicy Nowowiejskiej doszło do podmiany kupującej obcej osoby za córkę mojego ojca na co są dokumenty Dz.Kw.4005/11 i Dz.Kw.4006/11 , gdzie wpisano oszustwo ,że siostra jest jedyną córką naszego ojca i podstawiono sprawę o zasiedzenie do podmiany dokumentu darowizny mojego dziadka dla mojej mamy, którą na drodze zamieniono na tatę i wprowadzono szereg osób.

Zamierzano wykorzystać córki męża Irlandczyka pana Luck do ukrycia zakupu Cementowni Ożarów SA, gdzie wprowadzono herb Rawicz mojego taty. Licytacja w 2017 roku po śmierci rodziców z 2007 i 2010 roku miła ukryć podmianę spraw na KM 336/10 i Ko336/13, aby wprowadzić już dorobiono na kopertach widoczne sprawy tajnie prowadzone na błędy pisarskie przez sądy, na „ZI” i „A” w nazwisku oraz inne „ŻI” itp, co również jest widoczne na kopertach i adresy, aby wprowadzić sprawy tajnie prowadzone przez sąsiadów. Samochód PEUGEOT 607 został zabrany przez Policję z Katowic w 2006 roku, w mojej obecności i mojej siostry oraz naszych rodziców , gdzie również przyjechali obcy ludzie jak Czesław Daleszak i Arkadiusz Durlej, co dziś jest widoczne, że przerobiono ich za spadkobierców i zabierani mam tajnie moje mienie po rodzicach, a mężowi firmy, nie odpisując długów, aby dokonać podmiany mojej rodziny. Jednocześnie połączono z tym samochodem pana Jarosław Kaczyńskiego przez podmianę uszkodzenia jego samochodu służbowego czyli opony obu samochodów obecnie PEUGEOT 106, gdyż celowo nam uszkodzono oponę, aby podmienić ubezpieczenie samochodu na PEUGEOT 607 zabrany przez Policję z Katowic , którym to samochodem byliśmy w Szwajcarii, co stało się powodem naszej podmiany na Katowice, aby potajemnie podmienić męża na złodziejaszka i pozbawić nas możliwości obrony. W tym celu podstawiono inne osoby pod odzyskane pieniądze ze Szwajcarii mojego dziadka , gdyż w Polsce podmieniono moją rodzinę i dlatego doprowadzono do śmierci moich rodziców, oraz zgwałcono moją córkę i podłożono jej akta gwałty w Kościele Katolickim , pod moje dane na Bożena Piórecka podstawiając Bożena Bochyńska co jest widoczne na Awizo. Pod akta gwałtu mojej skradzionej córki Anny Marii Pióreckiej podstawiono papieża Franciszka, aby podstawić jego przez Sąd Okręgowy w Toruniu II K 164/11 do obrotu na kontach mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk i jego firmach w Szwajcarii w ZURYCH-u , gdzie przesłano pieniądze od mojego dziadka carewicza Aleksego Romanow, gdyż po kolejnym uratowaniu ukrywał się w Szwajcarii jako ojciec Józef Maria Innocenty Bocheński rektor Uniwersytetu we Fryburgu i doradca Prezydenta i rządu Niemiec. Pod danymi Bożena Piórecka byłam w Szwajcarii w 2005 i 2006 roku czyli przed naszym ślubem. Aby moja córka nie mogła mówić dorobiono jej akta psychiatryczne i próbowano zastosować scenariusz poparzenia, co obecnie zamierzano zrealizować przez wprowadzenie jako żarty kreowane na Maraton Strachu w Starachowicach, co miało być zbieżne z drogą krzyżową jako zielona mila, co wykazano nam w Szwajcarii, jako bezczeszczenie drogi krzyżowej w formie dręczenia seksualnego i mordowania tak ludzi co jest widoczne na rzeźbie Chateo Gütsch w Lucernie na zamku są korytarze do kościoła podziemnego przez Ambasadę Finlandii, która zajęła dolny zamek. Doszło nawet do kradzieży drogi krzyżowej z kaplicy w Rudzie Malenieckiej, co nam pokazał ksiądz już obecnie nie żyjący Sylwester Rybak. W Szwajcarii doszło do podmiany tablic drogi krzyżowej, aby na początku pomóc danej osobowe a później zostawić bez pomocy co jest obecnie tworzone, aby zniszczyć nasze rodziny i ich osamotnić. Na ulicy Bohaterów Westerplatte podkładane są fałszywe opinie psychiatryczne dla mnie i dla męża, aby podłożyć akta gwałtu mojej córki przez osoby z Kościoła Katolickiego i inne, w celu podstawienia papieża Franciszka pod mamy ojca czyli mojego dziadka Franciszka Jana Mazurka czyli hrabiego Jana Tarnowskiego, oraz taty ojca Brunona Marian Franciszka Bochyńskiego czyli carewicza Aleksego Romanow występującego również jako Bocheński łącząc z Franciszkiem Bochyńskim dziadkiem taty czyli carem Mikołajem II Romanow, a podmienionym na Franciszka Maksalon podstawionego pod Franciszka Glińskiego mamy dziadka, którzy zostali połączeni w jedno podstawiają służby Maksalon Waldemar i Wiesław Makslaon oraz Czesław Maksalon ze Starachowic , aby podmienić moją rodzinę arystokratyczną na wnuki w gwałtu , które ma kościół i papież Franciszek miał udawać regenta, kradnąc udziały w mojej nieruchomości po rodzicach i obecnie wpisując nonsensowne udziały jako 34,- tysiące osób na całości, w dodatku nawet po zniesieniu współwłasności gruntowej. Rodzice mieli wyłączną własność na mieszkaniu, komórce, piwnicy i garażu oraz grunt we współwłasności przy zakupie, pod które wstawiono różne osoby co jest widoczne, a które zadłużają na nasze konto i udają nas, tworząc długi bez opamiętania. Wstawiono różne osoby pod tworzone błędy pisarskie i wstawiono Roman Bochyński pod Brunona Mariana Bochyńskiego, jako Bocheński, aby wstawić Jerzy Brunon Bochyński z Katowic pod mojego tatę Józefa Ludwika Bochyńskiego ze Starachowic. Dokonano oszustwa przez prokuratora Jarosław Kilkowksiego z Torunia wprowadzając do mojej mamy domu w Starachowicach ABW z Torunia jednostka prowadząca z Radomia, i wstawiono pod sprawę w SO w Toruniu II K 164/11 , wykazując mieszkanie na moje dane, gdzie widniała jako właściciel moja wówczas żyjąca mama Filomena Jadwiga Bochyńska i ją nachodząc po czym zmarła na udar a przerobiono na nowotwór, aby podmienić akta pod zastrzelenie i podstawiono widoczne akta Barbary Blidy na które powołało się ABW , aby podstawić z Katowic sędzinę Barbarę Bochyńską. Dlatego męża bezprawnie oskarżono, gdyż wykorzystano dokumenty mojego ojca, które mówił Jerzy Bochyński, że nie wykorzystał a po śmierci rodziców udawał, że nie otrzymał ich, gdyż wykorzystano dokumenty mojego dziadka do reaktywacji COP pomijając moją prawdziwą rodzinę i ją niszcząc od lat. Dlatego doszło do skarżenia mojego męża i podstawiono eksmisję na mojej nieruchomości , aby pod moje dane wprowadzić służby wywiadu i połączono Franciszków w jedna osobę aby wstawić Romana Polańskiego, w celu dorobienie gwałtu i ukrycia tego w USA za sprawą Romana Polańskiego reżysera, aby podstawić panią Samantę z USA pod Samantę z domu Wróblewską z Nałęczowa pozorując spadkobierce na pałacyku mojego dziadka w Szczekarkowie, w celu podstawienia pod wypłatę odszkodowań za karne sprawy jako gwałty do ukrycia gwałtu na mojej córce w kościele i synu podstawiając gwałcicieli pod nas i nasz rodziny. Miło to być połączeniem mocy przeciwko ludziom według praktyk Adolfa Hitlera jako cudowna broń.

Sprawa w Łodzi była prowadzona tajnie przez podmianę wyroku męża w Kielcach, aby ukryć wpłatę 10.000,-złotych przesłanych przez SO Kielce do Sądu w Łodzi zgodnie z podłożonym dokumentu w celu podstawienia za mojego męża Andrzeja Pachowskiego, który skarży mojego prawdziwego męża podmieniając mnie na Kaźmierczak co wynika z kopert nadesłanych z sądów oraz Kazimierczyk przez „zi”, a awizo wskazuje na kolejne fałszywe tożsamości dorabiane pod fałszywe akta psychiatryczne do podmiany rodziny i gwałtów dalszych co wynika z podkładanych dokumentach na moich dzieciach i wnukach jako nierząd sakralny, gdyż podstawiona jest pod Bałtów, osoba o danych Jadwiga herbu czarny Kur wstawiona jako Zakon SS jako Cur czyli kapłan a podstawiona pod moją mamę Filomenę Jadwigę Bochyńską herbu Leliwa z domu, podmieniana na Jadwigę przez błędy Sądu w Starachowicach, co wykorzystano do wstawienia hrabiny Jadwigi de Fleury z Moniuszko w Starachowicach i podłożono pod Kościół Katolicki jako rodzina biskupów podmieniając moją mamę i powielając na Jadwigę , czyli drugie mamy imię, ale i drugie imię mojej córki Marty Jadwigi Pióreckiej , która przybrała moje panieńskie nazwisko Bochyńska i wyszła za Irlandczyka pana Lucka, i nazywa się obecnie Marta Jadwiga McElligott.

Metryki urodzenia moich dzieci na nazwisko Piórecka i Piórecki ich ojciec, oraz inne dokumenty metrykalne moich rodziców i dziadków, ukradziono mi w Kielcach, gdyż wynajmowałam mieszkanie podczas , gdy tam pracowałam. Urząd Miasta już nie wykazuje ich ojca, że przy urodzeniu dzieci nazywał się Piórecki ale Kornaszewski i podstawiono drugą żonę byłego męża Ewę Kornaszewską z domu Niewczas z pierwszego męża Machowska, w moje miejsce, aby pozorowała mnie i udawała matkę moich dzieci podczas, gdy jej dziecko Paulina Machowska, jest jedynym jej dzieckiem, gdyż miała zabieg , po urodzeniu jej dziecka, aby nie mogła mieć więcej dzieci.

Z wyrazami Szacunku:
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

