Połączenie samochodu z samolotem jako lotnisko do pobierania odszkodowań przez PEUGEOT 607

Starachowice na dzień 19.04.2017

Szanowni Państwo

Jak można zauważyć podmieniono moje dane na Elżbietę Bochyńska -Kaźmierczyk. Podstawiono na Katowice Elżbietę Włodarczyk pod mojego syna Adama Pióreckiego obecnie Kornaszewski, aby zawłaszczyć jego chrzest w Kościele Katolickim w Starachowicach, gdy był niemowlęciem, aby upozorować, że jest nie ważny przez herezję innych kościołów wprowadzając inne osoby na kradzione chrzty w celu pozyskiwania pieniędzy na kradzione dane w parafiach. Wstawiono dlatego powielono adresy na ul. Rynek i pobierano pieniądze wielokrotnie na tworzone długi i na spreparowano moje dane Bożena na drugie imię Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk, aby stworzyć dwie osoby i wstawić dorabiane długi. Dlatego wstawiono kredyty na fałszywe dane osobowe i wstawiono na ulice Rynek w Starachowicach, czyli aby odnieść się do ulicy, gdzie był dawny adres firma LAMI -ART , która była przekształcona w SOF-ART Sp. z o.o. dlatego ukradziono firmę, następnie fałszywymi dorobionymi długami obciążono mojego obecnego męża, który zakupił firmę ode mnie a która nie prowadziła do dziś obrotów czyli od 13 lat. Sędzia określił działanie za niebezpieczne dla ekonomi kraju czyli podłożono działania innych osób, pod mojego męża, aby wyprowadzić moje i męża mienie rodowe poprzez działania szkodliwe sądu dla fałszywych spadkobierców. Czyli udowodniono, że obce osoby prowadziły obroty, że ktoś prowadził obroty i nawet zatrudniał ludzi co wytworzyło sprawy sądowej przez fałszywe dorabianie tożsamości pozorując ich zatrudnienie, aby dokonać kradzieży naszego mienia mimo braku zatrudnienia osób. Powielenie adresów jako Rynek, i powielenie na szkolnictwo ulica Rynek w Skarżysku -Kamiennej , gdzie mieszkała Nauczycielka nauczania początkowego Elżbieta Włodarczyk obecnie ulica Ekonomi w budynku dawnej bazy PKS, gdzie mieszkałam jako dziecko spowodowało podmianę mnie na Elżbietę Bochyńską-Kaźmierczyk do układania oszustw i do pobieranie pieniędzy na dorabiane tożsamości i powielane adresy podstawiają mieszkanie naprzeciw dawnego adresu, aby wstawić inne osoby jako dorobienie sekretarki, pod którą podstawiono Elżbietę Włodarczyk, aby podstawić dla mojego taty przez kabałę. Czyli dokonano oszustwa i powielono i wstawiając powieloną osobę na budynku przedszkola jako nauczyciel i podstawiono po moje dane powielone na drugie imię wstawiając pod ulicę Rynek w różnych miastach jak ulica Rynek 6 i inne przechodząc na panią Golba , która nie zwróciła pełnomocnictwa szczególnego użytego do powielenia spółki w PFRON. W Katowicach podstawiono sędzinę Barbarę Bochyńska z Katowic pod Starachowice i wstawiono Lidię Maksalon ze Starachowic pozorując Józefa Bochyńskiego za ojca i wstawiono inne rodziny i pozorując Lidie za matkę Zuzanny kryjąc przez upozorowanie w systemie przez parafię Św. Trójcy, aby podstawić Zuzannę Maksalon pod księdza Czyż na emeryturze, którego dane wykorzystano do podstawienia pod moją wnuczkę z kradzieży do podmiany danych osobowych, aby ukryć skradzione dzieci i ich dzieci czyli moje wnuczki, aby ukryć, że są w Kościele Katolickim. W tym celu wstawiono Barbarę i Jerzego Bochyńskich pod mojego syna Adama Kornaszewskiego i jego córkę Wiktorię Kornaszewską uradzoną w Irlandii, a zabraną przez matkę do Polski z Irlandii , mimo że miała obywatelstwo irlandzkie. W Katowicach mieszkała moja siostra Beata Idziak, która jest w Irlandii i podstawiono jako powielenie danych mojej siostry na dwie podstawiając moją siostrę i podstawiając ją pod moje dane, które podmieniono na Katowice na Elżbietę Bochyńską-Kaźmierczyk i podstawiono pod moje dane osobowe Elżbietę Włodarczyk ze Skarżyska-Kamiennej, którą upozorowano na matkę mojego syna Adama Piórecki, który zmienił nazwisko na Kornaszewski i za niego wstawiono już Adama Włodarczyk, aby pozorować za syna Elżbiety Włodarczyk, aby podmienić rodziny do porania pieniędzy na moją wnuczkę przez Katowice. Dlatego moje dzieci są już kreowane ma obczyźnie w celu utraty wszelkich zasad , jako przygotowanie do NWO, czyli jako cywilizacja śmierci eliminująca chrześcijan, których zastąpiono już białą masonerię jako ryty i zamianą na mszę jako łącznik pod czarną pozorując Ducha Świętego na kabałę pogańską i szkodliwą dla chrześcijaństwa. Zamieniono w systemie uszkodzenie opony samochodowej 17“ na opony mózgowe pozorując na chorobę dzieciństwa i wpisując nieprawdę, że tak ja powiedziałam, co jet błędem co na piśmie sprostowałam do Sądu. Przy kabale wystarczyła podmiana opony na guza i wpisanie za udar mamy guza mózgu, co doprowadziło do złego leczenia i śmierci i podłożenie akt innych osób. Nie miałam zapalenia opon mózgowych a wpisano co ma przejście na opony i firmę sprzedaną przez komornika podstawionego pod Sebastiana K,, aby pozorować za spadkobiercę w Skarżysku-Kamiennej i ukryć w Oświęcimiu , aby połączyć ze stłuczką pana Sebastiana K. pod Sebastiana Turowskiego syna Elżbiety Włodarczyk wstawioną ze Skarżyska-Kamiennej na Katowice zamieniając na Adama Włodarczyk powielonego na Starachowice pod Adama Klusek męża Grażyny Klusek i wstawiono Sebastiana Limanówka syna Jadwigi i Henryka Limanówki. Sprzedano wielomilionowy majątek 6,- milionów należący do obecnego mojego męża jedynie za 87,- tysięcy złotych w rzeczywistości podkładając dokumenty licytacji innych osób, gdyż pieniądze pobrano z konta na które mąż przesłał pieniądze z Zurychu do PKO BP SA w Starachowicach na moje konto i wstawiono spadkobierców obce osoby, co można odnieść do działania komornika, który otrzymał wyrok za sprzedanie majątku za bezcen. Zamiana na inne miasta i powielenie naszych danych miało na celu podstawienie innych spadkobierców i udawanie, że nieżyjące osoby żyją a żyjące nie żyją do pobierania pieniędzy przez ludzi obcych a nas pozbawiając dostępu do naszego mienia w tym pieniędzy przekazanych z Zurychu przez pełnomocnika z konta męża na moje konto Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk w kwocie miliarda stu milionów euro co jest dowodem złamania wszelkiego prawa i ukrycia kradzionych pieniędzy w Katowicach.

Doszło do zabrania w Starachowicach przez policje w Katowic samochodu męża Peugeot 607 przetrzymywany w hangarze na lotnisku aby nawiązać do mojego pradziadka księcia Stanisława Lubomirskiego i podstawić pod ubezpieczenia co połączono ze sklepami wolnocłowymi. Powielono znaczenie aby pobrać pieniądze i zamieniono oponę do samochodu PEUGEOT 607 jako 17“ na akta choroby opon mózgowych , której nie miałam a dopisano w Krakowie do wniosku o rentę, której mi odmówiono, ale podstawiono pod fałszywe dane inne osoby na powielone tożsamości i podstawiono w sprawie o przyłącze wodne INs 56/10 obcej osoby sprawę wpisując bezprawnie na działkę 29 , aby przejść na nieruchomość mojej babci oraz teren fabryki zbrojeniowej Zakładów Starachowickich co połączono z nagrodą MON numer 56 dla Bartłomieja Sebastian Misiewicz 10 marca 2017 roku w rocznicę moich urodzin, aby podstawić pod Sebastiana Turowskiego w USA osobę biskupa Adama Włodarczyk w Katowicach pod chrzest mojego syna Adam Pióreckiego w Starachowicach w parafii Wszystkich Świętych podstawiony pod Adam Kaźmierczyk, z Ostrowca Świętokrzyskiego czyli syna mojego obecnego męża z pierwszego małżeństwa, który nie może pójść na studia mimo zdolności, gdyż połączono dwie rodziny , a mój syn Adam Piórecki nie skończył studiów, ale młodszy Jakub Piórecki, którzy zmienili nazwisko na Kornaszewski. Takie rzeczy wprowadził kościół jako kabała, gdyż dzieci męża w Ostrowcu wykorzystano do dorobienia genealogii dla Wielkiego Mistrza Zakonu Maltańskiego w Kanadzie, okłamując ich dziadka , że jest dzieckiem z nieprawego łoża Tarnowskich podczas , gdy jest synem księcia Radziwiłł.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

