WIZA jako Karta płatnicza i Wiza do USA

Starachowice 21.04.2017

Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
PESEL 63031012705
mgr inż. mech. Jerzy Dariusz Kaźmierczyk
PESEL 67011212279

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Andrzej Duda

Lunapark i pilot w USA

Z powodu kolejnych awizo które panu przesłałam skany, wyszła jeszcze jedna sprawa w jaki sposób kościół zamierzał wykorzystać chrzest mojego syna Adama Pióreckiego w Kościele Katolickim i podstawić biskupa Adama Włodarczyk w Katowicach pod Elżbietę Włodarczyk ze Skarżyska-Kamiennej której sprzedano mieszkanie pozorując socjalne z Urzędu Miasta naprzeciw dawnego służbowego mieszkanie mojego taty gdyż był dyrektorem PKP w Skarżysku Kamiennej.

Doszło do kradzieży mojej strony internetowej, gdzie umieściłam wskazane metryki urodzenia moich dzieci z jednego ojca i jednej matki na nazwisko ojca Dariusz Jerzy Piórecki. Spowodowało to zamknięcie strony, gdyż połączono nasze dzieci pod inne rodziny a mojego syna Adama Pióreckiego z pierwszego małżeństwa upozorowano na syna mojego obecnego męża z pierwszego

małżeństwa Adama Kaźmierczyk. Spowodowało to podstawienie leczenie na serce syna męża Adama Kaźmierczyk w Kielcach pod kartę ze szpitala w Starachowicach Adama Pióreckiego, którą umieściłam w internecie a która to stronę hakerzy się włamami co ustalił informatyk, po czy w sądzie wykazał ją pan Paweł Krzymowski w SR Toruń IIK 467/15 żądając miliona nawiązki i podając się za herb Ślepowron. Oznacza to, że podał się za syna męża Pawła Kaźmierczyk pod paszport, gdy był w Czechach i podstawiono paszport jego matki Katarzyny Kaźmierczyk pod moją matkę Filomenę Jadwigę Bochyńską, gdyż moja mama pojechała do Kielc z moim synem Adamem Pióreckim po incydencie gdy w Starachowicach doprowadzono by do śmierci mojego syna, co określił lekarz z Kiec , że ja uratowałam mu życie. Obecnie tą kartą informacyjną ze szpitala w Starachowicach posłużono się w Toruniu w SO Toruń IIK 33/17 zamierzając dorobić akta o narkotyki. Dlatego byłam ja aresztowana we własnym domu pozorując, że nie jestem w swoim domu i podłożono akta o używki i wstawiono inne paragrafy jak molestowanie mężczyzn, podczas, gdy byłam z własnym mężem w moim domu. Powodem jest upozorowanie, że mąż nie jest moim mężem i to robi Kościół Katolicki, który ingeruje w nasze małżeństwo, gdyż kradnie pieniądze i wstawiono pod chrzest mojego syna Adama Pióreckiego przy urodzeniu biskupa Adama Włodarczyk z Katowic, aby dopasować do Elżbiety Włodarczyk i jej syna Sebastiana Turowskiego w USA , która podstawiono pod dane Elżbietę Bochyńska-Kaźmierczyk w SR Toruń IIK 467/15, gdyż dorabiane są fałszywe akta. Mój syn w mienionym czasie spożył bieluń dziędzierzawa śmiertelną dawkę. Spowodowało to urojenia, i majaczenie, a lekarka , która była wówczas przyjaciółką kochanka byłego męża obecnej jego żony Ewy Kornaszewskiej robiła biznes na moim dziecku i wezwała Policję, która w czasie majaczenia zrobił przesłuchanie , co dyskwalifikuje ją do bycia lekarzem, a mimo, to nie zgłosiłam na Policje tego faktu. Doprowadziło to do wstawienia pod zawłaszczone skany dokumentów oszustów, którzy pobrali dokumenty, aby się uwiarygodnić do sądu w Toruniu i Gdańsku i podstawić syna mojego męża Adama Kaźmierczyk pod te akta , co wynikała z rozmowy, pani mecenas Janiny Błasiak z Torunia w sprawie SO Toruń IIK 33/17. W Starachowicach kręcony jest przez policje film i włączyli karny, gdy ja chodziła po wodę do osób, która niegdyś ratowała moją babcię Anielę Reginę Mazurek czyli hrabinę Tarnowską z męża a z domu księżna Glińska ukryta jako Maksalon i dowiedziałam się, że ktoś przesiaduje obok karę za narkotyki. Po złożeniu faktów można wywnioskować, że przygotowano akta pod mojego syna Adama Pióreckiego obecnie Adam Kornaszewski , ponownie , podczas gdy on mieszka w Irlandii a jego dziecko było porwane do Polski przez pierwszą żonę mimo obywatelstwa irlandzkiego dziecka Wiktorii Kornaszewskiej , i zamierzano połączyć pielęgniarkę Agnieszkę Stępień, która przyszła do mojej mamy gdy ja wróciłam ze Szwajcarii, co spowodowało podstawienie Stanisława Stępień który ma paszport USA i był w Szwajcarii , gdy my byliśmy a później wyjechał, gdyż okazało się, że Policja Szwajcarska jego poszukiwała listem gończym, co osobiście nam powiedział Policjant z kryminalnej jednostki. Jak widać podłożono akta Stanisława Stępień, aby zamienić Agnieszkę Kornaszewską z domu Stępień obecnie wyszła za mąż i nazywa się Janiszewska czyli prawdziwa matka mojej wnuczki Wiktorii Kornaszewskiej a podłożona pod Agnieszkę Stępień, aby dorobić jej akta pod Adama Stanisława Pióreckiego pozorując za jego żonę i połączyć z Adama Pióreckiego z synem mojego męża z pierwszego małżeństwa Adamem Kaźmierczyk, aby uzyskać dostęp do banku w Szwajcarii i USA. Doszło do incydentu w Starachowicach, gdy moja mama Filomena Bochyńska przyszła z samego rana do syna, który po trzech dniach majaczenia doszedł w kończy do siebie a lekarka zapytała co pani mu podała, jakby chciała oskarżyć moją matkę, gdyż na mnie wezwała Policję i nie miałam wstępu do syna, na co się oburzyli inni ordynatorzy, którzy znali moje dziecko i rodziców oraz mnie. Spowodowało to, że syn był wypisany natychmiast ze Szpitala na własne żądanie , które podpisała moja mama Filomena Bochyńska czyli babcia i dopiero wówczas do 12 godziny zaczęto mu podać leki, których wcześniej nie podali, gdyż zamierzali wywieść go do zakładu psychiatrycznego zamiast do de-toksykologii do Krakowa, który ma umowę ze szpitalem w Starachowicach o czym mówił lekarz z Karkowa. W aktach nie ma żadnych narkotyków, bo ich nie brał ale jedynie trucizna i powinien stawić się de-toksykologii w Krakowie według rozmowy mojej z lekarzem, który zrezygnował, gdyż lekarka Ewa Lewkowicz okłamała lekarza w Krakowie z którym rozmawiałam ja i mój obecny maż co spowodowało dorobienie dla męża próby samobójczej w 2009 roku w Areszcie Pińczowie przez Więzienie Montelupich w Krakowie, gdzie fabrykowano fałszywe opinie już wcześniej zamieniając Jerzy Kaźmierczyk na Dariusz Piórecki czyli ojca Adama Pióreckiego obecnie Kornaszewski. Upozorowano próbę samobójczą , której nie było pod zatrucie Adama Pióreckiego i posłużono się do wytworzenia akt sprawy do Lodzi prowadzonej tajnie prze syndyka METRON SA do kradzieży pieniędzy do której pobrano 10,- tysięcy złotych z

SO Kielce IIIK 207/07 co ukrył w SO Toruń IIK 164/11 co jest kontynuowane w SO Toruń IIK 33/17 jako odniesienie do mapy w Starachowicach. Pieniądze syndyk pobierał przez usługi dyrektora Orła w PEKAO SA windykującego precjoza carowej Katarzyny II mojej praprababci na nazwisko Bożena Piórecka jako windykacje. Podłożono wypis szpitalny mojego syna Adama Pióreckiego, aby wykorzystać jego majaczenie spisane przez policję jako dilera narkotyków i pilota

w USA do podstawienie pod Sebastian Turowski w USA co połączono z moimi odciskami palców pobranymi przez policję w Starachowicach do USA i połączono Elżbietę Doda z Elżbietą Włodarczyk i Sebastian Turowskim oraz Sebastianem K. w Oświęcimiu , aby zamienić mecenas Janinę Błasiak na Janinę i Jan Mazurów z Cząsktowa Starego , aby podstawić akta pacjentów doktora Kiesz, którego syn Andrzej Kiesz jest w USA , a drugi syn w USA otrzymał nagrodę za patent na serce. Pan Doktor Kiesz umieścił w publikacji tej samej co pani Janina i Jan Mazurowie moich dziadków ze Starachowic Anielę i Franciszka Jana Mazurkowie co zamierzano wykorzystać do podmiany i zamienić moją mamę Filomenę Jadwigę Bochyńską na Jadwigę Kowalczyk a obecnie moją córkę, której drugie imię jest również Jadwiga. Jej akta medyczne zostały podmienione prze Kielce z Marty na Magdę i podstawiono Magdalenę Kozłowską córkę Agnieszki

mojej byłej sąsiadki co spowodowało nawiązanie do umowy mojego dziadka dla którego pracował

Stanisław Kozłowskiego pod Stanisław Stępień w USA pozorując Agnieszkę z domu Krześniak na Agnieszkę Stępień. Celem było podstawienie na Jasną Górę za mojego dziadka Brunona Bochyńskiego , gdzie brał ślub z księżną Marią Lubomirską wstawić Jana Pawła II i jego chrześnice Magdalenę Kozłowską i jej mamę za moją, gdyż mieszkali po dwóch stronach ulicy, gdzie przyjechał biskup Karol Wojtyło do państwa Kozłowskich co zamieniono na pełnomocnika Stanisława Kozłowskiego, który pracował dla mojego dziadka co zamieniono na Stanisław Pikul naszego pełnomocnika z Tarnowa i oraz na Stanisław Stępień dawny wiceprezes w firmie męża APE-CH GmbH z Zug poszukiwany później listem gończym w Szwajcarii , gdyż skradli obrazy, które ukrył sąd w Polsce co podmieniono na męża w Polsce podstawiając Stanisława Stępień za ojca Adama Pióreckiego obecnie Kornaszewski co jest oszustwem. Zamierzano wykorzystać opracowania mojego taty wysłane do Karta , które wykazują zasoby w USA co oznacza wykorzystanie z tej samej książki wpisanie jako pacjenta mojego tatę Józefa Bochyńskiego określanych jako pacjenci, którzy zostali przyjaciółmi. Dokonano podmiany rodziny przez MOPS

w Starachowicach, gdzie pracuje pan Druszcz, który miał pomóc w uwolnieniu męża, gdy został aresztowany przed naszym ślubem. Pan Dróżdż określił się razem z kolegą do mojej mamy, gdy byliśmy w Szwajcarii, że przyszedł od prezydenta Polski pana Lecha Kaczyńskiego, gdyż otrzymał informacje ,ze jesteśmy w niebezpieczeństwie w Szwajcarii, gdzie był pan Stanisław Stępień. Podstawiono z tej samej książki jako pacjenta Janinę Dróżdż pod mecenas Janinę Błasiak w Toruniu , aby podstawić pilota , którym był Stanisław Stępień pod generała Błasik zamierzając usunąć mojego syna, który ożenił się drugi raz z Łotyszką i po urodzeniu upozorowano śmieć bliźniąt i obecnie ma tylko kontrole nad jednym dzieckiem Noe. Obecne działania w SO Toruń IIK 33/17 na męża dokumentach jest upozorowaniem, że syn mój Adam Piórecki obecnie Kornaszewski , który jest w Irlandii legalnie jest upozorowany, że się ukrywa i połączono go z synem mojego męża Adamem Kaźmierczyk, aby wykorzystać dorabiane akta na Katarzynę Kaźmierczyk w celu uniemożliwienia dla Adama Kornaszewskiego ubiegania się o zwrot swoich porwanych dzieci wykorzystując brak wpłaty na alimenty , gdyż dziecko jest porwane do Polski jako dziecko korporacyjne, którego matkę zamierzano usunąć jak niegdyś moją babcię zabierając mojego tatę, aby pozorować regencję Adolfa Hitlera i Ewy Braun, która jest w systemie podstawiona pod moja babcię księżną Marię Lubomirską w Pałacu w Kruszynie co zrobiono przy udziale Kościoła Katolickiego z powodu, że dziadek był carewiczem Aleksym Romanow chrzczonym w Prawosławnym Kościele ukrytym w Pałacu w Szczekarkowie, gdzie dorobiono fałszywe akta w 2009 roku zamiany kobiety na mężczyznę i dorobiono akta psychiatryczne za które przerosił prezydent Lech Kaczyński, mówiąc że nie ma wpływu na działania policji i wskazał odpowiednie organy po czym zginął i zawłaszczono pieniądze 24,- miliardy euro, które nie dotarły do spółki MARMOROC-POLSKA Sp. z o.o. na projekty inwestycyjne w Polsce jako eksperyment i podstawiono na ulicy Nad Kamienną 25 ciąg windykacji do pobierania pieniędzy, gdzie mam eksmisje z własnego mienia bez zapłaty przez ludzi, którzy nie mają umocowań prawnych a zrobili zasiedzenie , które usunęli i podstawili sprawę INs 450/05 ukrywając śmierć mojej babci Anieli Reginy Mazurek w 2003 roku co zamieniono na 2005 rok. Gdyby prezydent wówczas się włączył z pewnością by przeżył i przeliby moi rodzice za których podstawiono pracownika MOPS pana Dróżdż, który twierdził , że mąż w wiezieniu jest pod dobrą opieką po czym obecnie podmieniono akta i dorobiono próbę samobójczą. Mój syn Adam Piórecki pojechał z moją mamą czyli Filomeną Bochyńską do Kielc i lekarz powiedział, że uratowałam mu życie, że nie godziłam się go wysłać do szpital psychiatrycznego bo jest zdrowym inteligentnym człowiekiem, gdzie go kierowano a ja nie wyraziłam zgody ani moja matka. W 2013 roku męża trzykrotnie przyjmowano w Toruniu na obserwacje sądowo-psychiatryczną do szpitala dwa razy do oddziału psychiatrycznego i raz do kardiologicznego mimo braku takiej potrzeby, pozorując, że ma świeży zawał serca którego nie miał w tym czasie, ale w Szwajcarii byliśmy zatruci w 2006 roku i to zostało pominięte.

Dziś postanowił Kościół ukraść nasze mienie, gdyż dowodzą to ustalenia osoby, która wysyłała mnie po pieniądze w postanowieniu sądu jako INs 716/10 do kościoła na Jasna Górę , czyli tam gdzie mój dziadek brał ślub z księżna Marią Lubomirską a podstawiono obecnie Jerzego Brunona Bochyńskiego jako Brunona Bochyńskiego pod którego dorabiano różne sprawy, aby pobrać pieniądze przez Starachowice wstawiając pana Sylwestra Kwiecień, który publicznie określił, że ma swoich spadkobierców po moich dziadkach i rodzicach. Jestem prawdziwa rodziną arystokratyczna i takie działanie godziło obecnie w nasze dzieci, dla których dorabiane są akt pod różne sygnatury pozorując, że syn się ukrycia co jest oszustwem. Wynika to z posłużenia się numerami paszportu moje mamy w rzeczywistości podstawionego pod Katarzynę Kaźmierczyk pierwszą żonę mojego męża, której ojca okłamał Kościół Katolicki mówiąc, że jest dzieckiem z nieprawego łoża Tarnowskich. Mój dziadek nie miał dzieci z nieprawego łoża, a były teść mojego męża jest Radziwiłłem i dlatego Kościół okłamał, gdyż mój drugi dziadek ukrywał się jako Radziwiłł. Podmieniono moje dane Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk na Bożena Bochyńska-Kaźmierczak w zawiadomieniu sądu IIKp482/10 z dnia 27.10.2010 rok dotyczące zażalenia na postanowienie prokuratora o odmowie wszczęcia śledztwa z dnia 24 listopad 2010 rok o godzinie 11 05 sala numer 2 co oznacza wstawienie innej osoby co rok później doprowadziło do zawłaszczenia w 2011 roku miliarda stu milionów euro i doprowadzono w tym celu do wypadku córki w Irlandii.

Mecenas Janina Błasiak określiła w rozmowie, że nie mogę odbierać korespondencji, którą poczta wydaje dla mnie jako błędy w systemie , które w rzeczywistości tworzy sąd i nie miałabym dostępu do swoich własnych postępowań, które wniosłam, a które wykorzystały służby i podstawiły geodę Dróżdż pod Ryszarda Kuklińskiego. Wodociągi podmieniły moich rodziców Józefa i Filomenę Bochyński na adres sąsiadów Bohaterów Westerplatte 1/1A dlatego sąsiadce oddano wejście do domu, aby podstawić przez mgr. inż . Henryka Tomaszewskiego dyrektora wodociągów panią Helenę Surma na adres moich rodziców Bohaterów Westerplatte 1/1 do kradzieży Oświadczenia Woli mojego taty Józefa Bochyńskiego, którego podstawiono w tym celu również przez wodociągi

w 18.11.2002 roku na cały budynek Bohaterów Westerplatte 1 przez prezesa zarządu inż. Antoniego Herc jako serce i podstawiono wodociągi jako udziały w spółce Urzędu Miasta, który do ukrycia podstawił Izabelę i Wojciecha Pokora przy piśmie o wydzieleniu części działek zajętych pod chodnik na Bohaterów Westerplatte 1 z dnia 14.02.2007 roku, gdzie wpisano moich rodziców razem na właściwym adresie przez naczelnika wydziału mgr. inż. Wacława Piekarz co oznacza, że

Urząd Miasta miał prawidłowe dane , które wykorzystał do podmiany rodziny i podstawił na firmy, które sam tworzy i podstawiono Rafała Piekarz pod Rafała obserwatora pani mecenasa Ewy Piróg-Wolskiej w SO Toruń IIK 164/11, aby podstawić jego ojca Wacława Piekarz pod Wacław Bochyński w USA do pobrania pieniędzy ukrywając przez podstawienie Wacława Podolskiego w Krakowie byłego męża mojej chrzestnej Ewy Podolskiej z domu Mieszałów w rzeczywistości Bożena z domu dziecka za którą podstawiono Ewę Tylman z Poznania , aby wykorzystać akta z Poznania jako windykacja Adam Pióreckiego zamienionego na Stanisław Stępień w USA i połączyć z Ewą Eugster w Szwajcarii świadka na moim ślubie z Jerzym Dariuszem Kaźmierczyk .

W systemie sądu nie wpisano zarządzenia z dnia 22 lipca 2009 rok sygnatura akt INs 67/08, ale skreślono ręcznie słowo postanowienia i wpisano ręcznie zarządzenia z dnia 21.07.2009 roku podpisał mgr Karolina Rogala sekretarz sądowy co oznacza, że w postanowieniu nadal widnieje błąd Bożenna Peryt jako Oświadczenie Woli mojego taty Józefa Bochyńskiego zamienione na kobietę, co oznacza, że podstawiono Bożennę Pertyt jako spadkobiercę po Józefie Bochyńskim i wstawiono sąsiadkę mojej siostry w Katowicach panią Bożennę , która zamieniła swoje imię z Bożena na Bożenna.

Moim dokumentem posłużył się Waldemar Maksalon w INs 716/10 bez usunięcia błędu i zrobił działy spadku na moim mieniu po moich dziadkach i rodzicach i na moim mężu dla komunistów i Kościoła dorabiając dla oskarżonych akta kryminalne i akta psychiatryczne skazując mojego męża na wiele sygnatur, aby podstawić fałszywe akta ze Starachowic do SO Toruń IIK 164/11 i SO Toruń IIK 33/17 do kradzieży pieniędzy.

Pan Waldemar Makslaon w sądzie określił ,ze wszystkim musi płacić pieniądze co oznacza komu płacił pieniądze i skąd je pozyskał, gdyż moi rodzice nie mieli pieniędzy co dowodzi,ze wszystkie pieniądze pochodziły z windykacji mojego męża Jerzego Dariusz Kaźmierczyk z Oświadczenia Woli mojego taty Józefa Bochyńskiego, gdyż moja mama w sądzie do sprawy INs 956/09 powiedziała, że zięć będzie miał pieniądze i również ja . Aby to ukryć podstawiono byłego męża i sekretarkę Urzędu Skarbowego Dariusza i Ewę Kornaszewskich oraz moją siostrę Beatę Idziak i jej

męża Piotra Idziak , którzy dorobili drugą sygnaturę do Katowic ukradli pieniądze co doprowadziło do śmierci rodziców , których pieniądze zawłaszczył Waldemar Maksalon z Kościołem Katolickim i używa danych moich i męża, aby windykować Oświadczenie Woli na koncie męża Jerzy Dariusz Kaźmierczyk w Credit Suisse AG w Zurychu podstawiając inne osoby.

Załączam odręczne pismo mojego taty Józefa Ludwika Bochyńskiego, które pokazuje, że rodzice nie mieli pieniędzy , a mąż pomógł mojemu dziecku i siostry pod które podstawiono pielęgniarkę Agnieszkę Stępień i Stanisława Stępień w Starachowicach w Polsce i USA i połączono z Łodzią podstawiając Agnieszkę Kowalczyk z domu Lewy do ukrycia windykacji precjozów carskich przez

dyrektora Orzeł w PEKAO SA w Starachowicach, który nie zwrócił kary szwajcarskiej męża na nazwisko Jerzy Kazmierczyk zatrzymaj w bankomacie oraz nie udostępnił mi danych o moim kocie na którym robione są obroty przez bank dwa razy w ciągu miesiąca co wynika z wyciągów na nazwisko Bożena Piórecka przesyłanych na stary adres i stare nazwisko do Krzysztofa i Teresy Daniszewskich.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

IRLANDIA DWORZEC.jpg

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

