Próba wprowadzenia usuniętej kabały przez dziadka Brunona Bochyńskiego jako Józef Maria Innocenty Bocheński jako niewinny

Starachowice 26.04.2017

Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
PESEL 63031012705
mgr inż. mech. Jerzy Dariusz Kaźmierczyk
PESEL 67011212279

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Andrzej Duda

Wycinka drzew

Doszło do skazania męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk i podstawienia dokumentów SOF-ART Sp. z o.o , którego nie był właścicielem do 26.03.2003 roku, a sprawa w Toruniu dotyczyła faktury na mosiądz. Powodem jest podstawienie Żydów i ich listów dłużnych , którzy aby ukryć ograbiane carskie i książęce mienie stworzyli Aferę Żelazo i potajemnie oskarżyli mojego tatę Józefa Ludwika Bochyńskiego zasłużonego dla Kielecczyzny, FSC i Starachowic co zostało ujawnione po jego śmierci., gdyż mama przejęła spadek z dobrodziejstwem inwentarza , a w dyspozycji mieli jedynie zakupione mieszkanie z garażem i działką , gdyż nic tata nie odzyskał a mieszkanie z infrastrukturą było zakupione za ich pieniądze za ich własną pracę.

Postanowiono zamienić to na mienie przestępcze pozorując, że zwrócono mienie carskie przez wstawienie sąsiadów i pani Kruk na mieniu w Warszawie, aby wykazać dług za laptop ACER, który komornik miał już w części zapłacone i miał pieniądze do pokrycia całości, ale upozorował inną rodzinę i dopisał dla mojego taty sekretarkę wstawiając Elżbietę Włodarczyk, Elżbietę Doda i Elżbietę Bochyńska z Poznania jako Afera Żelazo wstawiają Elżbietę Salamon pracownika SOF-ART Sp. o.o., który zaskarżył firmę po sprzedaniu dla Jerzego Dariusza Kaźmierczyk 26.03.2003 , podczas gdy pani Elżbieta 31.maja 2003 roku został zwolniona, a przyjęta była 20 maja 2002 roku przez Dariusza Pióreckiego obecnie Kornaszewski. Spowodowało to podmianę pani Elżbiety Salamon na żonę mojego męża Jerzego Kaźmierczyk pozorując, że jest nim były mąż Dariusz Piórecki , który ją przyjmował do pracy w 2002 roku. W lipcu przejęłam całkowicie spółkę SOF-ART Sp. z o.o. po czym pan Dariusz Piórecki został zwolniony z pracy , a następnie w następnym roku sprzedałam 26 marca 2003 roku spółkę SOF-ART Sp. z o.o dla Jerzego Kaźmierczyk, który w 2008 roku stal się moim mężem.

Spowodowało to podmianę mnie na byłą żonę Katarzynę Kaźmierczyk , którą Kościół Katolicki wprowadził w miejsce matki mojego dziadka Katarzyny Krakowiak w rzeczywistości księżnej Radziwiłł w 1999 roku i podstawił moje skradzione dziecko Michała Pióreckiego oraz Annę Piórecką, skradzione po urodzeniu pozorując opiekę Elżbiety Salamon, którą upozorowano za córkę Jana Śledzik i Leokadii Kowalczyk córki Jana Śledzik upozorowanej na żonę i podstawiono podmienione dane jako Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk do SR Toruń IIK 467/15 jako błąd systemu. Panią Elżbietę Salamon wstawiono na Salamon do Zakopanego i podstawiono na Maksalon pozorując rodzinę mojej babci Anieli Reginy Mazurek, której matka została zamordowana w maju i podstawiono Urząd Bezpieczeństwa o nazwisku Maksalon. Dlatego męża zamierzano zabić w więzieniu , aby podstawić akta Elżbiety Salamon podczas, gdy sędzia przerwał w Kielcach rozprawę, gdyż oskarżony nowy właściciel SOF-ART Sp. z o.o. obecny mój mąż przedłożył dokumenty wpłacone Swifty pod akredytywy na 50,- milionów euro , które ukradziono w 2004 roku jak i weksel męża i złożono wniosek o upadłość spółki przez Elżbietę Salamon. Weksla nie zwrócono do dziś i jest wykorzystywany w Credit Suisse AG w Zurychu. Wykorzystano fakt, że moich dwoje dzieci przyjechało o do mnie do Szwajcarii , a które odebrałam w Bern, gdyż w Zurychu przygotowany był na nich zamach co wydał pan Stanisław Stępień obywatel USA poszukiwany listem gończym, który podłożono dla mojego syna Adama Piórecki obecnie Kornaszewski zamieniając na Jakuba Pióreckiego obecnie Kornaszewski , który był w Szwajcarii z siostrą Martą Piórecką obecnie Marta McElligott, których zamierzano zamienić na skradzione dzieci do Kościoła Katolickiego, który podłożył dlatego akta kryminalne na dane Michał Kulpanowicz , aby oskarżyć mojego syna, którego Kościół miał wykorzystać do banku aby obciążyć za Aferę Żelazo , aby go aresztować i podstawić papieża jako regenta czyli kuratora podstawić pod dane mojego dziadka Franciszka Jana Mazurek, który był kuratorem w sądzie. Trójka pozostałych dzieci miała mieć podłożone dokumenty wypadku BMW w Urzędowie i w drugim miejscu, gdzie jedna osoba miała się uratować pod którą podstawiono byłego męża Dariusza Pióreckiego za którego wstawiono jego syna , aby wykazać DNA moje czyli po kądzieli. Natomiast córka Marta i syn Adam miała mieć podstawione papiery zapalenia opon mózgowych podstawione pod moje dane osobowe i pod męża podczas, gdy my nie chorowaliśmy, na taką chorobę, aby pod ich dane osobowe wprowadzić syna w Szwajcarii w baku. Oznacza to, że Kościół Katolicki wydał wyrok na moje dzieci i symbolicznie spalono Bernadettę , aby odnieść się do mojego imienia z bierzmowania co oznacza chrzest w Duchu Świętym. Podstawiono kamienie jako osoby, jako graczy i wstawiono pod miasto Bern w Szwajcarii Aaron La Paz, aby podstawić weksel mojego męża pod przemysł mleczarski i handel serem szwajcarskim. Zamierzano wstawić spływ jako usuwanie dzieci pod Aaron La Paz pod Aaru rzekę , którą połączono z wypadkami samochodowymi i zamierzano za trójkę moich dzieci, które wychowywałam wykazać dwójkę jako Martę i Jakuba zamieniając córkę na mężczyznę a syna na kobietę, aby podstawić pod Kościół Katolicki i dorobić akta psychiatryczne zamierzając ich okaleczyć. Z tego powodu wykorzystano Aauru miasto leżące w kolanie jako symbol kolana jako zakręt na którym zamierzano podłożyć wypadki samochodowe zamierzając pod moje dane Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk podstawić dane moje córki Marty Bochyńskiej i mnie porwać , aby pod moje dane podstawić przez Kielce dane mojej córki w Szwajcarii wychowanej przez Kościół Katolicki , a mojego męża pod mojego syna czyli jej brata, aby powtórzyć kabałę , która już przez dziadka została usunięta a prowadzona dalej przez Kościół Katolicki, który kryje Aferę Żelazo opartą na carskim mieniu robiąc z moje rodziny przestępców. Oznacza to, że Kościół Katolicki nie opiera się na łasce , gdyż Bóg nie da kamienia, gdy człowiek prosi o chleb. Ludzie którzy wykorzystują kradzione chrzty są kamieniami i takim kamień był podstawiony pod Bern jako Bernstein szachista wstawiony jako wojsko w USA.

Wykorzystano panią Elżbietę Salamon , która pracowała z komornikiem Misztal i zawłaszczyła dokumenty SOF-ART Sp. z o.o. do ukrycia uruchomionych w 2004 roku 50,- milionów euro i podstawiono jej rodziców Jan i Leokadię pod Jan Śledzik i Leokadię Kowalczyk łącząc z Agnieszka Stępień w Starachowicach i Agnieszką Kowalczyk z domu Lewy w Łodzi pozorowaną na pierwszą synową , aby podstawić moją wnuczkę Wiktorię Kornaszewską pod nazwisko Kowalczyk zamierzając ją zabić , aby wstawić Zuzannę Maksalon czyli córkę W. Putin z moją córką w Kościele Anną Marią Piórecką, która miała zostać podstawione w moje miejsce i oskarżyć mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk o gwałt, którego dokonał W. Putin. Do tego zostały przygotowane akta kryminalne dlatego męża skazano w SO Toruń IIK 164/11 za pobrane carskie pieniądze w kwocie 300.- tysięcy pieniądze w Zurychu i podstawiono sprawę SOF-ART Sp. z o.o. , aby wstawić Elżbietę Salamon urodzoną 21.12. 1954 w Starachowicach która ma drugą grupę inwalidzką podstawioną pod grupę niepełnosprawności dla mnie jako Bożena Piórecka pod którą zamierzano wstawić Annę Marię Piórecką podmieniając jej dane na drugą córkę Martę Piórecką później Marta Bochyńska po ślubie Marta McElligott w systemie podmieniając na Marię Bochyńską, aby wstawić Annę Marię Piórecką w celu pozyskania aktu urodzenia żywej osoby w celu ukrycia porwania dziecka przez Kościół Katolicki.

Z tego powodu zamierzano mnie i córkę porwać, aby dokonać w Szwajcarii podmiany do sprawy w Gdańsku i SN IIIKO21/17 do sprawy SO Toruń IIK 164/11 i SO Toruń IIK 33/17 .

Dlatego bezpieka pozbierała wpłaty mojej mamy i dziadków dla moje siostry Beaty Idziak, aby podstawić akta psychiatryczne pod moją siostrę Beatę na Katowice i podmienić dla mnie , gdyż tata wydał Oświadczenie Woli dla mnie i męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk, którego upozorowano na Jerzego Bochyńskiego, który udawał męża mojej siostry Beaty Idziak i dorobił długi co jest widoczne jako INs 554/16 fałszywa sprawa sędziego Jarosława Pniak, który zamierzał mordować moja rodzinę w maju licytując nieruchomość za bezcen jako laptop Acer za 6,- tysięcy zamieniony udziały moje i siostry w domu naszych rodziców zamierzając nas zabić, aby wprowadzić przez Kościół moją córkę i syna skradzionych po urodzeniu dorabiając im akta psychiatryczne, aby kościół mógł kraść carskie mienie tworząc jako przestępcze i dorabiając nierząd. Należy zaznaczyć, że Sąd Rejonowy w Starachowicach wynajmuje blok mieszkalny od Wydawnictwa 24 , które zakupiło od banku PKO BP SA w Starachowicach za 8.- milionów skradzionych z mojego konta, gdzie dorobiono mienie przestępcze jako carskiej rodziny podobnie komornik dokonał kradzieży mienia spółki SOF-ART za 6,- milionów pobierając pieniądze z konta i oddal teren dla podstawionych agentów przez Sąd w Starachowicach, który prowadził Aferę Żelazo na Willi Rosochacz.

Oznacza to, że w SO Toruń IIK 164/11 sędzia skazał męża za 300,- złotych pobrane z na koncie w Credit Suisse AG na nazwisko Jerzy Kaźmierczyk z depozytów carskich znajdujących się w banku, gdzie podłożono dokumenty Afery Żelazo i sfabrykowane akta oskarżenia mojego taty Józefa Bochyńskiego co oznacza, że minister Zbigniew Ziobro promuje przejmowanie przestępczego mienia realizując Aferę Żelazo czego dowodem jest licytacja na Bohaterów Westerplatte 1, na którą miał wprowadzić pod moje dane moją córkę , której dorobiono wózek inwalidzki pozorując ją na Madzię Buczek przez Kielce dla Kościoła Katolickiego jako psa który opiekuję się Elżbieta Włodarczyk w Szwajcarii, przez podmianę danych w szpitalu i NFZ dla córki Marty Piórecka zamieniona na Magdę Piórecką w Kielcach. Dlatego córka miała być zamknięta w zakładzie psychiatrycznym w pasach, aby pozorować, że jest inna osoba czyli Agnieszką Kowalczyk z domu Lewy dla która przygotowała akta do podmiany Agnieszki Kornaszewskiej z domu Krześniak matki Wiktorii Kornaszewskiej, którą podstawiono dla mojej córki, która nie ma dzieci , która połączono z moimi danymi osobowymi i leczeniem w przeszłości przez moich rodziców.

Oznacza to, że SO Toruń nazwał carskie depozyty złota w Credit Suisse AG i UBS AG w Zurychu jako mienie przestępcze i wykorzystał dokumenty przesłane przez Piotra Waydel o przepływie złota z banku do USA i podstawił Waldemara Maksalon, którego córka Edyta Maksalon udaje księżną Romanow i księżną Glińska , gdyż ma dziecko z gwałtu W. Putin na Annie Marii Pióreckiej, które zamierzano podstawić dla mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk, aby zawłaszczyć mienie pozorując w Sądzie Najwyższym odszkodowanie za gwałt jako milion nawiązki w SR Toruń IIK 467/15. Oznacza to, że Żydzi przez minister sprawiedliwości Zbigniewa Ziobro pobierają pieniądze na 500+ jako odszkodowania za gwałt na podstawione rodziny na windykacji konta na Jerzy Dariusza Kaźmierczyk w Credit Suisse AG kradną jednocześnie przelane pieniądze na konto w PKO BP SA miliard sto milionów euro w Starachowicach. Oznacza to, że głównodowodzący prowadzący Aferę Żelazo jest Bohdan Żakiewicz i Waldemar Maksalon , który zajmował się dzieckiem W. Putin , którego zamierzano wprowadzić jako właściciela Polski.

Carską rodzinę podstawiono pod Aferę Żelazo wysyłając sprawę SO Kielce IC 2627/10 do Starachowic INs 716/10 , aby wypłacał pieniądze na poszukiwanych spadkobierców carskiej rodziny z Afery Żelazo przez prokuraturę Starachowice i pana Waldemar Maksalon przy jednoczesnym piśmie z tego samego sądu wysłanym 8 lutego 2013 roku o zwrocie pozwu do tej samej sprawy i tych samych osobach na adres teściów co oznacza, że obecna licytacja miała na celu wprowadzenie aktu gwałtu jajo odszkodowania na Bohaterów Westerplatte 1/1 pobierając pieniądze w Zurychu i USA zamierzając podstawić moje skradzione dzieci Anne Piórecka i Michała Pióreckiego jako małżeństwo pod dane moje Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk i Jerzy Dariusz Kaźmierczyk na konto w Credit Suisse AG w Zurychu na Parade Platz 8, aby ukryć rabowanie carskich depozytów przez windykacje tego konta na które wstawiono fałszywych spadkobierców i listy dłużne Żydów.

Aby ukryć kradzież posłużono się premier Beatą Szydło przez sprowokowanie wypadku w Oświęcimiu w celu podstawienia jej danych pod Beatę Idziak podstawioną pod Elżbietę Włodarczyk w celu podstawienia Sebastian K. pod Sebastian Turowski w USA. Następnie podstawiono biskupa Adama Włodarczyk i premier Beatę Szydło pod moje dane zamienione na dane Elżbiety Salamon za która wstawić zamierzano moją skradzioną córkę Annę Marię Piórecka pod dane moje córki Mary McElligott, aby pobrać pieniądze dla premier Marty Szydło, która z tak pozyskanych pieniędzy miała pomoc Kanclerz Niemiec Angeli Merkel w finansowaniu kampanii wyborczej oraz dla prezydenta Donalda Trump w celu finansowania muru z Meksykiem za którym miało być ukryte finansowanie wojny, aby podstawić Angelę Merkel i Donalda Trump pod kabałę pozorując Annę Marię Piórecką z Michałem Pióreckim za małżeństwo , aby oskarżyć wszystkie strony za użycie pieniędzy z kradzieży, gdyż faktura na roboty murowe, którą posłużył się sędzia Wojciech Pruss w SO Toruń IIK 164/11 została wycofana przez firmę , która ją sfabrykowała czyli Bud-Mat i podstawiono Bartłomieja Pikul pod Bartłomieja Chmiel oraz Gabriele Pikul pod Wiktorię Kornaszewską pozorując Bartłomieja za męża mojej skradzionej córki w celu podstawienia alimentów na Tarnów pod SR Tarnów VGC 57/16 jako windykacja z Warszawy podstawiona pod SN IIIK021/17 łącząc numerologicznie jako zakon SS przez 21 jako data śmierci taty Józefa Ludwika Bochyńskiego i urodzenia Elżbiety Salamon co połączono z Aferą Żelazo.

Połączono trzy koncerny samochodowe Toyota, Chrysler i Mercedes jako samochód Urban odnosząc się do Łukasza Drapisz podstawionego pod Łukasza Urban i Anne Gromek obecnie Quest w Niemczech i podstawiono posła Misztal pod komornika Misztal i Elżbietę Salamon podstawioną dane Bożena Piórecka co połączono z wycinką drzew jako zespół wielkopiecowy podstawiając Agatę Duda pod Agatę Kowalczyk na Miedzianą Górę.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

