Kradzież Skarbu Państwa na murzyna jako Vabank w wykonaniu Kościoła jako herb Coburg.

Szanowni Państwo

Papież Benedykt XVI wiedział, że linia antychrysta idzie przez herb Coburg i dlatego zrezygnował , aby to zablokować, ale nie powiedział prawdy i spowodowało  to wprowadzenie kabały i dalszą  kontynuacje przez podstawienie aligatora pod psa, którego wstawił wcześniej kościół przez Mariusza Słodkiewicz, który nie żyje i podstawiono Mariusz Kołodziński pod rodzinę  współpracowników gestapo Kołodziejczyk rodzinę Waldemara Maksalon podstawiając do ukrycia Józefa Kołodziejczyk jako zamordowany w Oświęcimiu więzień Palce Zakopane. Zamierzano mnie eksmitować w maju 2017 roku, aby podstawić  pod śmierć Marianny Maksalon, którą podmieniono na Marię Kołodziejczyk i wstawiono moją  córkę  , którą zamierzano zlikwidować, aby wstawić  Edytę Maksalon córkę  Waldemara Maksalon z pierwszego małżeństwa z Lidia Makslaon podmienianą na  Lidię Daleszak, którą podstawiono pod Tomaszów Mazowiecki i jej męża Czesława Daleszak , który udawał mojego męża i posługiwał się jego danymi  osobowymi, aby pozorować ,że jest bratem moje mamy podstawiając czarnoskórych, gdyż handlował  diamentami i złotem. 

Dziadek Bruno Marian Bochyński był na liście proskrypcyjnej III Rzeszy jako niebezpieczny dla III Rzeszy , gdyż był carewiczem Aleksym Romanow i miał ogromny majątek co zamieniono przez sędziego Wojciecha Pruss jako obrotu niebezpieczne dla ekonomii kraju oddając Skarb Państwa dla III Rzeszy i Kościoła Katolickiego dla Józefa Ratzinger podstawionego pod murzyna upozorowanego przez Kocioł Katolicki na męża mojej mamy Filomeny Bochyńskiej, aby ukryć kradzież.

SO Toruń IIK 164/11 realizował listy proskrypcyjne wraz agentem niemieckim Waldemarem Maksalon jako INs 716/10 , gdzie skierowano naszą sprawę z SO Kielce IC 2627/10 co oznacza aneksję Polski i zamianę na Generalna Gubernię jako program Go Go na Afrykę zamieniając sprawę z udziałem na przeciwko do windykacji podstawiając w Niemczech Józefa Ratzinger pod sprawę INs 956/09 zamieniając mnie na Bożena Bochyńska-Kaźmierczak i męża na Jerzy Kaźmierczak i podstawiono Grzegorz Ratzinger brata papieża wstawiając Grzegorza Stolarczyk, aby przejść na Klarnerowo pod Czesława Klarner, który był zarządcą i podstawiono Czesława Kiszczak i Czesława Daleszak jako członka Zakonu Maltańskiego podstawionego pod Czesława Maksalon ukrywając za zmarłym Grzegorzem Surdy i Renatą Surdy zamienioną na Renatę Bębenek i Renatę Aksan w Australii podstawiając Aksan&Surdy jako biznes kozi do podstawienia herbu płlkozic pod firmę śmieciową Almax do Niemiec wstawiając organizację Biały Orzeł ze Skarżyska -kamiennej jako firmę śmieciową podstawiona pod Tomaszów Mazowiecki, gdzie gestapo rozpracowywało organizację Biały Orzeł mordując generała Skalskiego co ukryto w Łodzi jako Ekorecyling Sp. z o.o. przez Andrzeja Pachowskiego jako firma Pasky z Warszawy połączona z sortownia Skarżysku-Kamienna, Wąchocku i USA, gdzie podpalono ubrania, aby pobrać odszkodowania dla fałszywych spadkobierców wytworzonych przez polskie sądy.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Starachowice 29.04.2017

Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
PESEL 63031012705
mgr inż. mech. Jerzy Dariusz Kaźmierczyk
PESEL 67011212279

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Andrzej Duda

Herb Coburg jako murzyn wstawiony za męża mojej mamy jako idea wolku

Pojawienie się na mojej stronie na Facebook czarnoskórej osoby z dzieckiem przy jednoczesnym usunięciu dwojga moich dzieci Marty i Adama jest dowodem, że moje konto jest powielone i kontrolowane, aby wprowadzić oszustwa prowadzone w PRL przez sędzinę Barbarę Bochyńska z Katowic, która dorabiała genealogię do kradzieży carskiego mienia mojego taty również na tereny w Afryce. W tym celu dorobiła opinie psychiatryczne w tym dla mojej mamy Filomeny Jadwigi Bochyńskiej , która jest córkę hrabiego Jana Tarnowskiego ukrytego jako Franciszek Jan Mazurek , którego podmieniono na Franciszek Maksalon i Franciszek Bocheński, aby odwrócić moce i dorobić fałszywe linie przez wykorzystanie dzieci i wnuków, które są nieświadome tego faktu.

Z tego powodu dla Afery Żelazo podstawiono moją córkę Martę i córkę teściów Martę podstawiając za nie Martę Kaczyńską i Jarosława Kaczyńskiego , który jest podstawiony pod mojego tatę Józefa Bochyńskiego. Aby ukryć podstawienie dla moje mamy za męża czarnoskórej osoby Kościół podstawił Józefa Ratzinger i herb Coburg czyli murzyna. Mnie i siostrę usunięto po śmierci mojego taty , aby pozorować, że mama nie miała dzieci i powielono ją dorabiając mamie dzieci z murzynem sędzina Barbara Bochyńska, którą zamieniła moją mamę Filomenę Bochyńską na mnie Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk jako plan komunistów co jest widoczne w aktach IPN. Dlatego miałam być wywieziona, a mąż aresztowany , gdyż to oszustwo przygotowała sędzina Barbara Bochyńska, która upozorowała moją rodzinę na czarnoskórych z czego wynika licytacja. Aby to ukryć i próbę zamiany mnie na sekretarkę Urzędu Skarbowego z byłym mężem . Spowodowało to wykazanie oszustwa przez lekarzy psychiatrów do SO Toruń IIK 164/11 wpisując w wyroku, że mój tata nie był arystokratą, aby wpisać murzyna co ukrył Kościół jako Józef Ratzinger czyli papież Benedykt XVI. Przy sprzedaży nieruchomości na ulicy Nowowiejskiej wykazano oszustwo, że wpisano siostrę za jedyną córkę naszego ojca i samoistnie podzielono działkę przez oszustów co spowodowało wstawienie kupującej za spadkobiercę i tworzone przez nią sprzedaży wykorzystując moje dane osobowe co spowodowało kolejną licytacje komorniczą, aby wprowadzić za moje dzieci czarnoskóre osoby przy udziale rządu polskiego i Waldemara Maksalon, który dorobił dla mojej mamy oznaczenie PS 426/10 do INs 426/10 i wpisał moje dane pod sąsiadów pozorując inne rodziny zamierzając to ukryć przez wykorzystanie mojej teściowej, której dane podstawił pod moją mamę pozorując dla mnie inna mamę, a moje ciało miało być użyte dla mojej mamy, aby cofnąć o pokolenie i wykazać DNA po ojcu dla mojej mamy co spreparował sąd nie wykazując wypowiedzi mojej mamy w protokole, ale moją jako Bożeny , aby wpisać mnie za żonę ojca na Afrykę i ukryto przez wpisanie Bożęnna Peryt pod Ludwikę Ługowską Peryt, której siostrą była Helena pod którą wpisano Helenę Surma zamieniając na rożne inne co dowodzi, że sprawę prowadzą dawne struktury gestapo, które wprowadziły dla mnie innych rodziców i dla męża innych rodziców dlatego męża skazano i wprowadzono firmy windykacyjne, aby to ukryć. Na nieruchomościach nie ma tak dużych pieniędzy jakie pobiera rząd co oznacza, że windykowane są konta bankowe w Polsce i obciążane jest konto męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk w Zurychu w Credit Suisse AG, gdzie podstawiana jest sekretarka Urzędu Skarbowego Ewa Kornaszewska i Dariusz Kornaszewski pod konto Jerzy Dariusz Kaźmierczyk , gdzie podstawiono Ewę Eugster za Ewę Kornaszewską czyli agenta papieża, która udawała jego żonę jako mnie i moją mamę co spowodowało dymisje papieża Benedykta XVI i wprowadzenie papieża Franciszka jako islam pozorującego ojca mojej mamy zamienionego na męża czyli to samo.

Do mojego obecnego ślubu Urząd Gminy Brody Iłżeckie nakazał, abym złożyła ślub z byłym mężem z adnotacją rozwodową, gdzie również jest zmiana nazwiska co nie było potrzebne, ale tylko wyrok sądu rozwodowego. Powodem było powielenie mnie na trzy osoby, aby nie użyć zmiany mojego nazwiska na Bochyńska, gdyż w dokumencie z adnotacją o rozwodzie i zmianie nazwiska wpisano Bochynska co wprowadziło drugą osobę podstawiając błąd , że nosiłam nazwisko Kornaszewska co jest oszustwem i wpisaniem drugiej żony byłego męża sekretarki Urzędu Skarbowego w moje miejsce , aby ją zamienić na Bochynska i przypisać moje dzieci oraz mojego męża obecnego Jerzego Dariusza Kaźmierczyk w celu pobierania tajnie pieniędzy z jego konta w Zurychu. Następnie po zgłoszeniu do USC w Białymstoku , że w przypadku niepoprawienia zgłaszam do prokuratury przysłano właściwy dokument, że nazywałam się Piórecka co spowodowało wprowadzenie czwartej linii pod jedną moją osobę i wprowadzenie czarnoskórych osób z Afryki wprowadzając fałszywe opinie psychiatryczne czego się nie da ukryć , a Kościół kryje przez wprowadzenie Józefa Ratzinger, którego upozorowano za męża mojej mamy Filomeny Bochyńskiej i dorobiono jedną córkę Beatę mnie Bożenę usuwając z systemu i dorabiając akta kryminalne również dla mojego męża przez Kościół Katolicki, który kontynuuje Aferę Żelazo i stosuje system SS, który spowodował wstawienie mojej mamy w moje miejsce do uzyskania carskiego DNA dorabiając dla mojej mamy niezaistniałe sytuacje co zamierzano ukryć wymordowaniem naszych rodziców przez sędziów , prokuratorów i policję za zgodą Kościoła Katolickiego, który w trym celu wydał dekret kierując mnie do sądu świeckiego

Józefa Ratzinger jako papież Benedykt XVI nie powiedział prawdy tylko prześladował rodzinę i wprowadził Donalda Tusk co ujawniono obecnie przedstawiając go w mundurze SS, jako odniesienie stosowania kabały i podstawienia pod ojca sędziny Barbary Bochyńskiej , który był SS-manem a udawał Małachowskiego pod którego podstawiono w SO Toruń IIK 164/11 mecenas Jerzego Małachowskiego.

Sąd w Toruniu i Sąd Apelacyjny w Gdańsku kontynuował Aferę Żelazo co Sejm zamierzał ukryć jako Afera Amber Gold i Afera Koloseum w Katowicach, gdzie podstawiano faszystów pod mienie arystokracji obecnie wstawiając nazwiska wymordowanych rodzin do PIS. Miało to być wymordowaniem naszej rodziny przez Żydów opłaconych przez gestapo , które jest przy pieniądzach i depozytach złota w Szwajcarii dlatego przelano nam miliard sto milionów na prywatne moje konto do Polski w Starachowicach, które to pieniądze ukradziono przez PIS i wprowadzono Jerzy Ziobro , aby podstawić za mojego męża Jerzy Dariusz Kaźmierczyk zamieniony na Jerzy Piórecki, aby ukryć podstawienie pod mojego syna Adama panią Natalię Ziobro połączoną z Natalią Kukulską, która wykazała herb mojej matki Leliwa. Z tego powodu jest podstawiona pod Natalię Klusek i Natalie Wiatrowską co spowodowało usunięcie mojego syna Adama Kornaszewski z systemu i mojej córki Marta McElligott zamieniona na siostrę Wioletty Wiatrowskiej z doku Kaźmierczyk pod Martę Cybulską z domu Kaźmierczyk zamienione na Martę Kaczyńską, aby ukryć wprowadzenie licytacji na kolonii w Afryce, którą pozbawiono mienia grabiąc carskie mienie przez korporacje komornicze, gdyż jeden z komorników jest dziadkiem mojej wnuczki Wiktorii Kornaszewskiej. Wykazanie licytacji udziałów 6,- tysięcy na Bohaterów Westerplatte 1/1 wykazuje świadome przejście na konto PKO BP SA na Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk, gdzie wykazywany jest debet do windykacji mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk w Zurychu w Credit Suisse AG , gdzie podstawiono dane Dariusz Kornaszewski i Ewa Koraszewska podstawiając Ewa Eugster. Zamierzano zamienić Jakuba Kornaszewskiego na Dawida Gawę czarnoskórego w Szwecji jako Afera Żelazo II, którą ukrywa Kościół otrzymujący pieniądze przez firmy wprowadzające pod-spółki jako licytacje na śmieci oraz odpady medyczne co połączone jest z Ekorecykling Sp z o.o. jako Pasky pana Andrzeja Pachowskiego , którego upozorowano za męża swojej teściowej , aby zamienić linie genealogiczne. Upozorowano, że Anna jego żona z domu Piórecka jest jego córką w celu podmiany mojej skradzionej córki Anny Marii Pióreckiej zamienionej na Pachowską, której ojciec Jerzy Piórecki został podstawiony na mienie babci księżnej Lubomirskiej i księżnej Radziwiłł wykorzystując dane męża Jerzy Kaźmierczyk, którego dzieci z pierwszego małżeństwa wykażą DNA książąt Radziwiłł co Kościół chciał zamienić, gdy już przygotował fałszywe książki do podmiany rodziny Radziwiłł na Mazurkiewicz przez Ostrowiec Świętokrzyski zamienionych na Tarnowskich pozorując dzieci z nieprawego łoża nieistniejące dla mojego dziadka zamieniając linie Radziwiłł na Tarnowskich co oznacza wykorzystanie mojego DNA jako zamiana mocy. Podstawiono Żydów pod nazwiska kolaborantów, którzy naśladują zachowanie gestapo i dorabiają akta kryminalne dla swoich ofiar , których zamierzają zamordować w celu zabrania tożsamości. Zamierzano ujawnić prawdę, aby uratować naszą rodzinę przez Niemców w czym zamierzała przeszkodzić polska policja. Dwie wieże światowego handlu oznaczają 11 rundę szachowa pan Spasskiego jako plan zabicia moich rodziców w celu pobrania pieniędzy przez odszkodowania i wojnę jako uderzenie przez pocztę.

Z tego powodu zaplanowane było, że papież Franciszek odda władzę z powrotem dla papieża Benedykta XVI pozorując, że jest murzynem i mężem moje mamy i tak wpisano na Facebook wykorzystujc prawdziwą metrykę chrztu mojej mamy z cerkwi prawosławnej , którą zabrali Niemcy, aby ukryć Fundacje Kościelna Zaopatrzenia Wsi w Wodę, która zamienia chrzty, które sprzedaje na windykacje na wodę arystokratycznej rodziny zamienionych na 200 profesorów.

Moi rodzice mnie chrzcili i księża nie mają prawa tego zmienić i oddawać mojego chrztu dla kogokolwiek. Oddawanie dokumentów chrztu dla innych osób i w tym dokumentów bierzmowania jest przekroczeniem prawa Boskiego i ludzkiego przez Kościół Katolicki, który handluje duszami na jarmarku jako konie.

Zamierzano wprowadzić herb Coburg na Jerry aligatora jako program ECO na śmieci jako NWO, który pozostał w Australii i podstawiono pod niego psa Jerry w Starachowicach, który został zabity przez sąsiada co miało służyć do upozorowania reinkarnacji jako filmy papieża Franciszka, który promował wszystkie religie razem. Pismo Święte mówi, że są Boże dzieci i diabelskie i nie ma nic wspólnego światłość z ciemnością. Bóg stworzył bezbożnego na dzień sądu, a słońce świeci nad dobrym i złym co oznacza, że każdy jest wolny w swoim wyznaniu co nie ma nic wspólnego z ich łączeniem, gdyż Bóg swoją chwała się z nikim nie podzieli.

Skazanie męża w SO Kilce IIIK 207/07 oraz SO Toruń IIK 164/11 czy SA Gdańsk IIAKa3/16 miało na celu podstawienie Józefa Ratzinger czyli papieża Benedykta XVI pod mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk, aby ukraść mienie mojej cesarskiej rodziny jako kabała podstawienia pod Jezusa Chrystusa co miało rozpocząć prześladowanie chrześcijan jako wojna religijna, gdyż Kościół Katolicki miał wprowadzić Lidera Światowego w miejsce Jezusa Chrystusa. Dowodem na to jest dorobienie dla mamy dzieci z nieprawego łoża jako stosowanie biblii satanistycznej przez Kościół Katolicki, aby ukraść pieniądze. Korzeniem wszelkiego zła jest miłość pieniędzy. Na koniec zamieniono moją mamę na mężczyznę jako murzyna z dzieckiem jako samotna matka wychowująca dziecko i takie akta wytworzył MOPS zamieniając mnie na Kazimierczyk przez błąd „zi” do ukrycie wypłaty charytatywnych pieniędzy z konta Jerzy Dariusza Kaźmierczyk w Credit Suisse Ag w Zurychu przekazywanych do Fundacji APEX-STAR w Katowicach na Kongo i Afrykę jako pomoc w zaopatrzeniu wsi w wodę przez Fundację Kościelną Zaopatrzenia Wsi w Wodę pani Marii Stolzman przez Kościół Katolicki, który prowadził do mordowania ludzi i opłacał innych, aby deprawowali dzieci i młodzież w celu ich oskarżenia i potępienia w celu wytworzenia windykacji.

Pismo Święte mówi nie bójcie się tych co ciało zabić mogą, ale tych co ciało i duszę mogą zatracić do piekła.

Podmieniono sprawę w sądzie w ZUG między dwoma firmami APE UMWELTTECHNIK AG i APE-CH GmbH w sprawie sporu o nazwę „APE” , gdzie organem założycielskim firm w Szwajcarii jest PPH APE-Jerzy Kaźmierczyk Miedzna Drewniana 244 dla obu firm co zamieniono na skazanie męża w SO Kielce IIIK 207/07 poprzez sąd prowadząc Aferę Żelazo, który ukrywał kradzione pieniądze jako wypłata odszkodowań dla Żydów za Pogrom Kielecki , który sami zrobili jako prowokacja w celu obciążenia wszystkich obywateli Polski za ich działania przez IPN. Aferę Żelazo kontynuuje rząd polski prześladując własny naród z Kościołem Katolickim , gdyż na tym polega Afera Żelazo co jest kontynuowane w SO Toruń i SA Gdańsk jako terror co zamierzano ukryć przez Edytę Maksalon, która ma dziecko z gwałtu mojej córki co prowadziło do wymordowania wszystkich rodzin i zniszczenie Polski jako plan gestapo kontynuowany przez sędziego Wojciecha Pruss, aby stworzyć kabałę jako kontynuacja nauki Marcina Lutra „Pruss Militaryzm” co jest nawiązaniem do krainy Thule określanej jako ojczyzna Ariów niemieckich rasistów.

„ Prymitywne mity wolkizmu znalazły nauki racjonalistów, którzy zaczęli je przedstawić języka pozytywistycznego scjentyzmu. Oznacza to, że scjentologia jest nawiązaniem do tajnej organizacji Thule do której należał Adolf Hitler jako zakon SS.

Podmieniono sprawę przyjęcia spadku po mamie INs 426/10 na PS 426/10 , gdzie wprowadzono mnie i siostrę po sąsiadach było wprowadzenie dla moje mamy murzyna , aby zamienić linie mojego taty po prababci Coburg jako herb i zamienić na linie mamy wstawiając murzyna jako czarnoskórą osobę co doprowadziło do niszczenia moich dzieci , aby widziały inną rzeczywistość jako ewangelia sukcesu.

Rodzina służących z Pałacu w Kruszynie po zamachu w 1932 roku jako ich dzieci z gestapowcami zamierzali wymordować carską rodzinę, aby przejąć mienie do budowania Tysiącletniej Rzeszy Nimieckiej, która miała pozorować tysiącletnie królestwo kradnąc pieniądze i mordując okradzione osoby czego przykładem są moi rodzice Józef i Filomena Bochyńscy, którzy padli ich ofiarą co Kościół próbował pozorować karą za grzech zapominając , że każdy umrze za swój własny grzech opłacając sędziego w Toruniu, aby zamienili linie genealogiczne do kradzieży mienia cesarskiego i ukrycia wprowadzenia gestapo.

Zastosowano odwrócenie Pisma Świętego, aby dzieci chlubiły się niesławą swoich rodziców w celu osiągnięcia zysku pozorując sprawiedliwość społeczną co jest zastosowaniem praktyk satanistycznych jako próba powtórzenia rewolucji z 1917 roku, który to system się nie sprawdził i został porzucony nawet w Rosji.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. Mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

