Pozorowanie monarchii dziedzicznej przez gwałt i windykacje śmieci na Marta

Szanowni Państwo

W Starachowicach komornik windykował teren SOF-ART Sp. z o,o. pobierając pieniądze z konta w Szwajcarii od mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk w Zurychu dla którego podstawił byłą sekretarkę Urzędu Skarbowego panią Ewę Kornaszewską co ukryto pod adresem Teresy i Krzysztofa Daniszewskich , aby ukryć windykacje bez odpisywania długu w tym na śmieci wpisując już spadkobierców Martę Bochyńską dziś jako Marta McElligott jako spadkobiercę po Jerzym Dariuszu Kaźmierczyk za którego podstawiono jej ojca Dariusza Pióreckiego obecnie Kornaszewskiego i podstawiono panią Elżbietę Nowak pod Małgorzatę Nowak z Hauke Bosaka 1 podstawiając Nowek i zamieniając na Małgorzatę Idziak wstawiając gwałt jako Sławomir Idziak laureat Nagrody filmowej Oskara za efekty specjalne do Helikopter w Ogniu pod Oskara Szonert z Pabianic kryjąc przez Radio Maryja jako wstawienie mecenas Małgorzatę Witek i Małgorzatę Tusk pod Małgorzatę Kwaśniewską. Kościół parafia Św Trójcy w Starachowicach wstawił Sławomira Tatarek na sieć Telefoniczną Plus wykazując, że jego telefon jest moim telefonem pozorując związek zamieniając na Idziak i podstawiono Beatę Idziak jako gwałt na niej. W Kielcach wstawiono Sławomira Szarek, a w Krakowie w IPN pan Szarek który sfałszował genealogie dla państwa Kaczyńskich , aby wstawić Irene Śledzik za siostrę pani Kaczyńskiej jako księżna Jusupow i podstawiła prokuratura pod dane mojego męża Jerzego Kaźmierczyk jako Irena Kaźmierczyk dorabiając gwałt kryjąc w Toruniu przez Bohdana Żakiewicz i Pawła Krzymowskiego podstawiono pod Pawła Idziak i Pawła Kaźmierczyk, aby pozorować spadkobierców. Aby ukryć gwałt na mojej córce Annie Marii Pióreckiej i podstawiono ją za córkę mojej siostry Beaty Idziak podstawiono pod Sławomira Idziak papieża, który zamierzał zniszczyć godność papież Jana Pawła II podstawionego pod mojego dziadka Franciszka Jana Mazurek czyli hrabiego Jana Tarnowskiego jako kabała podmieniając serce na mojego tatę, aby przejść na carskie DNA.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Starachowice 02.05.2017

Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
PESEL 63031012705
mgr inż. mech. Jerzy Dariusz Kaźmierczyk
PESEL 67011212279

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Andrzej Duda

Wykorzystanie gwałtu sakralnego do pozorowania Kościoła na spadkobiercę carskiego mienia.

W związku z groźbami pani Ewy Kornaszewskiej, którą podstawiono pod dane Bozena Bochynska do windykacji na Intrum Justitia z Zug w Szwajcarii podstawiając pod sprawę sporu o nazwę APE przed sędzią pokoju, która dzwoniła na męża komórkę doszło do podstawienia żony byłego męża za za mnie żonę Jerzego Kaźmierczyk co spowodowało wpisanie nieprawdy w akcie ślubu USC w Białegostoku z zapisem rozwodu co spowodowało upozorowanie innej rzeczywistości wstawiając Bozena jako Bozena Kornaszewska pozorując, że tak się nazywałam z pierwszego małżeństwa co sprostowano, ale wykorzystano do zaskarżenia mojego męża Jerzego Kaźmierczyk do kradzieży jego konta w Szwajcarii w banku i mojego w Polsce jako ewangelia sukcesu.

Pan Janusz Smyczyński określił, że zwrot pieniędzy w Szwajcarii w banku zależy od papieża w 2005 roku po czym nie żyją moi rodzice i skradziono mojego męża w Kielcach raz i teraz drugi w Toruniu i mnie tajnie. Obecnie doszło do gróźb przez sekretarkę Urzędu Skarbowego przez której działalności doszło do mojego pobicia w 2002 roku i podstawiła swojego kochanka według jego wypowiedzi czyli Dariusza Dąbrowskiego , aby pojechał po moje dzieci , gdy byłam wywieziona po pobiciu do Teresy Szmytka do Wisły, której również dorobiono akta psychiatryczne i umieszczono w Domu Starców w Ustroniu, gdzie osoba ze Skarżyska-Kamiennej ma Hotel i podstawiono panią Grażynę Węgłowską pod Grażynę Krupa pozorując żonę i wstawiono Grażynę Szmytka córkę Teresy Szmytka czyli Schmidt i podstawiono Gustaw Schmidt w Szwajcarii pod Gusta Szmytka podstawionego pod Bogusław Krasuski i Bogusław Helbin pastor z Żywca zamieniając książąt Radziwiłł na Tarnowskich do podstawienia fałszywych hrabiów Tarnowskich przez Zakon Maltański.

Oznacza to, że pobierali pieniądze na moje dzieci ukradzione do Kościoła i wypłacali pieniądze przez ubezpieczalnie robiąc z dzieci przestępców. Aby to ukryć podpalono w Szwecji meczet i w Polsce galerię, aby podstawić pod Galerię Millenium we Włocławku i pod sprawę w Warszawie w Sądzie najwyższym SN IIIK21/17 jako przywrócenie sprawy SO Toruń IIK 164/11 do pobrania pieniędzy przez Ewę Kornaszewska jako odszkodowanie przy jednoczesnej podmianie mnie na Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk w celu ukrycia kradzież mienia rodowego carskiej rodziny w tym cesarskiej Niemiec , które jest prawną własnością moją i mojego męża Jerzego Kaźmierczyk.

Skala bezprawia jest tak wielka , że zadaje pytanie czy zwrot dzieci przy zachowaniu życia dwójki porwanej do Kościoła i trójki, które sama wychowałam oraz naszych rodzin mojej siostry Beaty Idziak, rodziny Katarzyny Kaźmierczyk z domu Krasuskiej i dzieci pierwszej żony mojego męża moich teściów z rodzinami jest taką przeszkodą , ze papież musi to ukrywać. Czyżby doszło do gwałtu sakralnego w którym uczestniczył papież Franciszek, aby stworzyć monarchie dziedziczną rozgłaszaną przez Radio Maryja. Moja córka Marta Bochyńska po wypadku w Irlandii miała wizytę pana Marcina, który powiedział, że jest mężatką i ma troje dzieci do udało się natychmiast zdementować, ale córka miała zanik pamięci co wykorzystała druga żona byłego męża Ewa Kornaszewska, aby manipulować dziećmi. Jest to widoczne dziś w jej postępowaniu w celu uzyskania korzyści finansowej z moich dzieci.

Pan Janusz Smyczyński określił, że nie daję im za to co zrobili z Anną. Oznacza to, że jej akta podłożono pod moją drugą córkę Martę McElligott, że ma troje dzieci i podstawiono sekretarkę Urzędu Skarbowego, która miała mnie zaskarżyć, aby pozorować przemoc w rodzinie i podmienić moje nazwisko przez błąd „zi” na Bożena Bochyńska-Kazimierczyk przez MOPS jako instytucja kryminogenna , która dorabia opinie psychiatryczne dla okradanych osób czego dowodem jest przysłane pismo przez MOPS , aby pobierać pieniądze z Fundacji męża APEX-STAR w Katowicach pozorując go na gwałciciela i podstawiając akta Romana Polańskiego gwałtu na pani Samancie pod którą podstawiono moją córkę Annę Marię Piórecka jako Marie Szonert do ukrycia przez Radio Maryja jako zaskarżenie Donalda Tusk i wstawiając Martę Bochyńską jako windykacja na śmieci oraz inne media , woda , energia.

Brak reakcji papież Franciszka i brak zwrotu mienia jest określone przez mojego chrzestnego jako decyzja z góry czyli to samo co powiedział pan Janusz Smyczyński co oznacza, że papież brał udział w gwałcie mojej córki i kryje to sekretarka Urzędu Skarbowego jako kabała zemsta na moim nieżyjącym tacie i obecnie mężu, którego skazano przez pokolenie papieża co wynikało z informacji w Szwajcarii.

Sekretarka Urzędu Skarbowego wprowadziła w nieczyste gry moje dzieci , które miały być oskarżone o handel narkotykami i podłączone pod Aferę Żelazo do czego wykorzystała numery paszportu moje mamy wstawiając Michał Kulpanowicz w porozumieniu z Kościołem jako maszyny rolnicze w Plus Agro pod Plus Bank SA , aby wstawić pana Niewczas ojca Ewy Kornaszewskiej w miejsce mojego taty Józefa Bochyńskiego tworząc absurdalne udziały na mieszkaniu po moich rodzicach przez komornika, którego biurze była częstym gościem. Określenie monarchii dziedzicznej w Watykanie przez Kościół Katolicki jest dowodem , że papież przejął konto carskiej i konto mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk Credit Suisse AG w Zurychu, gdyż nam nie udostępniono pieniędzy pozbawiając nas mienia w Polsce pozorując, że nic nie mieliśmy przy jednoczesnej windykacji na nazwisko Bożena Piórecka, gdzie byłam VIP-pem co jest w sprzeczności pobierając pieniądze z konta męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk w Zurychu, gdyż dyrektor banku PEKAO SA w Polsce odmówił zwrotu karty szwajcarskiej na nazwisko Jerzy Kazmierczyk zatrzymanej w bankomacie w Polsce w Starachowicach.

Biuro windykacyjne Intrum Justitia dzwoniła na męża telefon do mnie na Bozena Bochynska co oznacza, że podstawiono moje dane pod męża dane, aby wejść na koto mojego męża w Zurychu przez Ewę Kornaszewską, która miała mnie oskarżyć przez którą doszło do dorobienia akt o przemocy w rodzinie czego ja nie zgłaszałam, a wyrok o znęcanie dla Dariusza Pióreckiego kończył się pod dwóch latach , po czym się rozwiodłam i ponownie wyszłam za mąż przez co męża nękają, aby kraść pieniądze.

Moja mama Filomena Bochyńska powiedziała, że dla mnie i dla obecnego męża jest przekazane prawo do dziedzictwa rodowego przez mojego tatę Józefa Ludwika Bochyńskiego co oznacza, że papież Franciszek przekroczył wszelkie prawo nękając, aby zabić całą naszą rodzinę dorabiając małym dzieciom już akta psychiatryczne, aby ukryć gwałt na mojej córkę w zakonie i fabrykowano dokumenty, aby pozorować,że zgwałcił ją jej brat.

Rozpowiadano plotki przeciwko mnie, aby podłożyć akta Ewy Machowskiej z domu Niewczas , której znajomi policjanci kreowali inną rzeczywistość zabierając jej wychłodzone dziecko z podwórka, gdyż ona miała libacje w domu co potwierdził jej ojciec pan Niewczas, którego Dariusz Piórecki chciał przypalić papierosem po czym zorientował się , że to ojciec Ewy Machowskiej i wyskoczył przez balkon. Ewa Machowska wyszła za mąż za Dariusza Pióreckiego, który zmienił nazwisko na Kornaszewski co podstawiono pod mój drugi ślub przez błąd USC Białystok podstawiony do gminy Brody Iłżeckie.

Okradanie nas i pozbawienie mienia miało na celu manipulacje dziećmi i kreowanie złej opinii jako usprawiedliwienie kradzieży określanej przez Kościół Zielonoświątkowy jako dozwolone, gdy Bóg im daje co jest w sprzeczności z chrześcijaństwem i dowodem , że Kościoły uczestniczą w kradzieży w programach masońskich. Przykładem tego jest zwrot Pałacyk Zarządcy na ulicy Konstytucji 3-Maja 15 w Starachowicach na moje dane osobowe Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk i męża Jerzy Kaźmierczyk i wstawiono spadkobierców po nas podstawiono pod Miedzna Drewniana 244, a jako windykacja na wodę w Starachowicach w celu wstawienia przyłącza wodnego, gazowego, elektrycznego naliczane są rachunki na pałacyk obciążając mnie na Bohaterów Westerplatte 11 dlatego prokuratura i ustaliła, że nie ma przestępstwa , gdyż pałacyk jest na moje dane osobowe i podstawiono rachunki jako windykacja na Miedzna Drewniana 244 jako firmy PPH APE-Jerzy Kaźmierczyk dlatego policja przyjechała do teściów przed kilkoma laty, gdy ja tam byłam w mojej sprawie o wodę na Starachowicach na Bohaterów Westerplatte 1/1 co udowadnia , że interwencja policji osobista na adresie do korespondencji służyła zamianie rodzin i podstawieniu ,mojej córki Marty McEllgott na dom teściów za Martę Cybulską z domu Kaźmierczyk w celu windykacji weksli PPH APE-Jerzy Kaźmierczyk na 51,- milionów euro , podkładając zarząd SOF-ART Sp. z o.o. z 2002 roku jako Dariusz Piórecki i Bożena Piórecka za którą wstawiono Ewę Koraszewską , która skarży mojego męża Jerzego Kaźmierczyk pobierając pieniądze przez Urząd Skarbowy w Starachowicach w Zurychu jako Bożena Bochynska w Starachowicach ukryto przez błąd „zi” jako Bożena Bochynska-Kazimierczyk. Pod skradzione dokumenty meldunkowe na Jerzy Kaźmierczyk i Bożena Piórecka z 2005 toku czyli przed naszym ślubem pozorując obecnie przez Kościół Katolicki i sądy konkubinat z moim mężem co udowadnia współudział Kościoła w kradzieży i podstawiono w Urzędzie Miasta panią Beatę Duda.

Pałacyk połączono z decyzją z 22.04.1998 roku dla SOF-ART Sp. z o.o. jako zgoda na warunki zabudowy i zagospodarowania terenu wpisując SOF-ART Spółka z o.o. Dariusz Piórecki zam. Starachowice ulica Grzybowa 1 co jest oszustwem i miejscem podstawienia sekretarki co połączono z budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej , wody i energii elektrycznej co jest połączone z ulicą Leśną jako miejsce inwestycji czyli spółki Mileniu Sp. z o.o. oddanej za dług dla Wiesława Zegadło jako rozliczenie, którego podstawiono pod Wiesława Maksalon pod żyranta spłaconego kredyty Dariusza Pióreckiego podstawionego pod obecnego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk na Lublin na Bank Cukrowniczy SA czyli obecnie Nobel Bank SA własności Getin Bank SA co połączono z windykacją lizingu na samochód PPH APE-Jerzy Kaźmierczyk Peugeot 607 podmieniając w Krakowie na Invest Bank SA w Poznaniu oddział w Kielcach jako posiedzenie niejawne w SR Kraków Śródmieście wydział VII gospodarczy rejestru zastawo przy Rondzie 7 z 5.12.2002 sygnatura akt KrVIINsRejZa17025/02/157 numer pozycji rejestru Rej za698485 do czego podstawiono wypadek w Suchedniowie , gdy wracała z Targów Kielcach i podstawiono pod uszkodzenie PEUGEOT 607 pozorujc wypadek do podstawienia spadkobierców 2004 roku do Katowic, gdzie policja z Katowic zabrała Peugeot 607 w 2006 roku po powrocie ze Szwajcarii przy obecności Beaty Idziak i Arkadiusza Durlej i Czesława Daleszak do ukrycia wprowadzonych do Polski pieniędzy co oznacza podstawienie gwałtu dla mojej siostry Beaty Idziak, której dane wykorzystano do oskarżenia męża dlatego podstawiono w Starachowicach Beatę Duda co jasno wykazuje, że za tymi sprawami stoi armia.

Zamordowano mojego dziadka Franciszka Jan Mazurek w 1999 roku przez zatrucie, aby podstawić Stefana Mazurek jako dzielącego działkę 769 na Nowowiejskiej 27.10.1998 roku co oznacza, że podał się za spadkobiercę dlatego wykorzystano Stefana Serwickiego, który już nie żyje , aby podstawić jego żonę Wandę Serwicką pod Wandę Idziak i podstawić pracownika SOF-ART Sp. z o.o. pana Pożoga Grzegorza pod Grzegorz Arczyński i Piotr Pogorzelski pod Piotr Główka wstawiając Janinę Pożoga pod mecenas Janie Błasiak w Toruniu oraz Stanisława Pożoga pod Stanisława Pikul z Tarnowa i Stanisław Stępień w Szwajcarii i USA wykorzystując wykaz osób do postanowienia Znak:AM.1V.7334/151/98, aby dorobić drogę , której nie ma przez osobę, która nie miała żadnych uprawnień, gdyż dziadka matka była właścicielem za którą wstawiono Katarzynę Kaźmierczyk wykorzystując podstawienie Heleny Surma pod Helenę i Ryszard Pożoga z ulicy Lipowej 44 podstawiając pod działkę 27 wykorzystując Ryszard Kalista i podstawiono Anielę i Marka Sitek pod Anielę Mieszała i Marka Ignaczewskiego księgowego SOF-ART Sp. z o.o. zamienionego na Marka Katzer. Sędziego Tomasza Nowak zamieniono na Tomasz Wojciechowski jako rodzinę Kaźmierczak dlatego pozbawiono mnie mienia i wstawiono Michał Broda pod skradzionego Michał Piórecki a Marcina Broda pod Marcina z Irlandii, który uciekł do Polski pod wypadek córki w 2011 roku w Irlandii, której dorobiono trójkę dzieci jak była panną. Dlatego wykazano działkę wstawiając mnie jako Bożena Bochynska-Kazimierczyk podmieniając datę śmieci taty Józefa Bochyńskiego z 21.04.2007 na 31 marzec 2008 rok i powielono do sprawy SO Toruń IIK 164/11 na SO Toruń IIKo 186/16 tworząc udział 1/12 i 4/14 oraz 1/24 co jest dowodem przestępstwa i podstawienia Ewy Kornaszewskiej z domu Niewczas wykorzystując sąsiadów z Nowowiejskiej jako Niewczas i podstawiono akt oskarżenia do SO Toruń IIK 164/11 jako SO Toruń IIK 168 przekreślając cyfrę 8 i wpisujc ręcznie 6 , aby ukryć wpisanie mojego teścia Jana Kaźmierczyk pod mojego dziadka wstawiając Katarzynę Kaźmierczyk za żonę mojego dziadka przez Kościół Katolicki w 1999 roku , aby ukryć podstawienie nazwiska Mazurkiewicz za Tarnowskich oraz Agnieszki z domu Krześniak matki wnuczki Wiktorii Kornaszewskiej pod Agnieszkę Wybraniec z ulicy Nowowiejskiej idąc numerem 42 na Łódź a numerem A na podstawienie Heleny Surma na Bohaterów Westerplatte 1/1A.

Dlatego skazano Wiolettę Wiatrowską mająca 3% udziałów w SOF-ART Sp. z o.o. za niepodanie firmy do upadłości przy jednoczesnym opłaceniu Swift przez jej brata na kwotę 50,-milionów euro do akredytyw i podstawiono Elżbietę Salamon co spowodowało wymuszenie na Wioletcie Wiatrowskiej trzykrotnego wykona planów przyłącza na jej prywatny dom w Miedznej Drewnianej, aby podmienić dokumenty do windykacji weksli mojego męża, którego Sąd w Toruniu wypisał z zarządu jego spółek i zabronił na 5 lat prowadzenia działalności przy obrotach zero, aby ukryć kradzież przez Urząd Miasta Starachowice , który podstawił Dariusza Pióreckiego i Bożena Piórecka jako Dariusz Kornaszewski i Ewa Kornaszewska dokonując kradzieży podmieniając numer działki do realizacji inwestycji 127/1 ulica Leśna w Starachowicach obok prokuratury , która po tym fakcie zmienia adres Leśną i co połączono w 2015 roku z numer sali 127 w SO Toruń IIK 467/15 żądania milion złotych nawiązki przez Pawła Krzymowskiego podającego się za arystokratę herbu Ślepowron w imieniu jego, sędziów i prokuratorów świadka w sprawie SO Toruń IIK 164/11. Wykorzystano śmierć mojego dziadka Franciszka Jana Mazurek w 1999 roku i podstawiono decyzję , która była ważna do 23.12.1999 roku czyli w przedziale, gdy ja byłam w Australii i ktoś się podawał za mnie w Starachowicach dlatego doprowadzono do śmierci dziadka , który wiedział, że chcą go zabić co wynikało z rozmowy z dziadkiem , gdyż Stefan Mazurek zaczął robić w tym czasie podział działki za życia dziadka co jet nękaniem i terrorem przez Kościół Katolicki, który ukrywa porwanie moich dwojga dzieci Upozorowano pełnomocnictwo dla pana Pawłowskiego na Katowice dorabiając opinie psychiatryczne dla moje siostry Beaty Idziak co oznacza, że dorobiono dla niej gwałt podstawiając pod Annę Marię Piórecką wykorzystując nazwisko Pawłowski , który znajdował się w uwadze do planu mieszkania na Konstytucji 3-Maja 23/9b jako lokal do adaptacji 19 stycznia 1995 , gdzie jest mój podpis jako data śmierci mojego dziadka w Szwajcarii ukrytego jako ojciec Józef Maria Innocenty Bocheński. Upozorowano kupującą Annę Sznajder za Annę Marię Piórecką i Michała Pióreckiego za Marcina Sznajder na Konstytucji 3-Maja 23/1 jako dawna nazwa dr Anki 23/1 jako spadkobierców dorabiając gwałt co podstawiono pod Tresę Daniszewską i jej córkę Marię Daniszewską narażając całą rodzinę przez papieża jako kabała czego dowodem są przysyłane wyciągi z konta bankowego PEKAO SA na nazwisko Bożena Piórecka właściciel banku UniCredito co zamieniono na PZU jako ubezpieczenie mojej babci Anieli Reginy Mazurek zamienione na księżną Radziwiłł podstawiając Katarzynę Kaźmierczyk co ukryto przez Urząd Skarbowy przez wstawienie Ewy Kornaszewskiej w celu zdobycia pieniędzy dla wicepremiera Mateusza Morawiecki do zakupu udziałowca PEKAO SA od UniCredito, które zakupił udziały w 2005 roku z naszych depozyty przy udziale papieża Benedykta XVI jako dział spadku na APE-CH GmbH po zatruciu nas w Szwajcarii co próbowano ukryć w 2013 roku jako upozorowanie świeżego zawału do sprawy SO Toruń IIK 164/11 i zabito mojego tatę Józefa Ludwika Bochyńskiego przez zatrucie pozorując tętniak, który podmieniono po śmierci na akta Jerzego Bochyńskiego jako przeszczep aortalno-dwu-udowy do podmiany osób. Podstawiono windykacje na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne oraz Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń pracowniczych za okres 01.2001 rok do 12.2003 rok z odsetkami na dzień 23.10.2006 rok o łącznej wysokości 120.627,- złotych 82 grosze, które to przysłano 15.11.2006 roku na mnie na Bożena Piórecka wykazując fałszywy adres czyli dawny na Konstytucji 23/9b 27-200 Starachowice czyli po sprzedaży mieszkania około 6 lat i wykazując SOF-ART Sp. z o.o w Starachowicach podczas , gdy od 2003 roku nie byłam właścicielem firmy, gdyż ją sprzedałam dla Jerzego Dariusza Kaźmierczyk obecnego mojego męża.

Oznacza to, że kupno terenu na Lipie Henryk Szyb 1 dla SOF-ART Sp. z o.o. w 2000 roku na przełomie 1999/2000 roku zostało podmienione na dział spadku na dorobionych spadkobierców na ulicy Nowowiejskiej na działkę i przez drogę podstawiono pod asfalt w umowie zakupu terenu na Lipie Henryk Szyb dla SOF-ART Sp. z o.o. . Ukryto sprzedaż firmy w 2003 roku przeze mnie, aby wstawić byłego męża i sekretarkę Urzędu Skarbowego i ukryć to przez ZUS , który świadomie dokonał przestępstwa przysyłając pismo 15.11.2006 roku jako zawiadomienie, gdy nie byłam właścicielem i podstawiono Wiolettę Wiatrowską , która skazano aby to ukryć, aby wykorzystać adres do windykacji PPH APE -Jerzy Kaźmierczyk pod którą podstawiono stary zarząd SOF-ART Sp. z o.o. co oznacza prokuratura i sąd dokonywały kradzieży jako Afera Żelazo.

ZUS Znak sprawy:150600/44/RD-392/06/6640011441. Oznacza to, że uśmiercono za życia mojego tatę i wstawiono spadkobierców na firmę SOF-ART Sp. z o.o. jako Ireneusz Wasilonek i Adam Solak z Marmoroc-Polska Sp. z o.o. których wstawiono na carskie mieni wykorzystując weksel podpisany przez pastora Ireneusza Utnickiego jako żyranta do SOF-ART Sp. z o.o. Moją córkę podstawiono pod Marie Dudek kierowania referatu finansowe w gminie Brody Iłżeckie

Do podmiany wykorzystano sprawę INs 956/09 wykorzystując mój wniosek do Krakowa , którego odpowiedzi nie otrzymywał co podmieniono w Starachowicach jako usunięcie braków formalnych do przedmiotu sporu nie wykazując, że chodzi o sprawę krakowską powielając na INs 621/16 i Ns 621/16 jako dwie do czego się odniosłam, że nie wniosłam takiej sprawy w Starachowicach. Izba Skarbowa w Kielcach dokonała oszustwa 11.10.2013 roku PD.1/4306-0038/13 23641/2013, gdzie określono stwierdzenie brak masy spadkowej wysyłając razem drugi dokumenty z tego samego dnia 11.10.2013 roku jako postanowienie na moje dane jako umorzenie sprawy jako bezprzedmiotowość postępowania podatkowego PD.1/4306-0037/13 23644/2013 co oznacza upozorowanie śmierci i podstawienie sekretarki US podmieniając mnie przez błąd „zi” jako Bożena Bochyńska-Kazimierczyk 5.11.2015 roku OB/7012-60-1/15 Naczelnik Urzędu Skarbowego w Starachowicach po czym następne pisma odwracają moje dane, aby kreować brak podziału masy spadkowej i podstawić inne osoby co oznacza kradzież przez Izbę Skarbową w Kielcach do 2017 roku prowadzi sprawę wyjaśniając sprzedaż nieruchomości i naliczono podatki od sprzedane mienia do kradzieży w Szwajcarii przy jednoczesny anulowaniu sprzedaży przez Sąd i podstawienia Lidii Marii Daleszak za córkę mojego taty, która jest podstawiona pod Annę Marię Piórecką w Kościele Katolickim , który zamierza zabić moje dziecko przy pomocy sekretarki US przez Zakon Maltański. Dowodem na to jest zamiar zaskarżenia o używaniu danych przez Ewę Kornaszewską, aby podstawić pod moje pisma , gdyż do ZUS podmieniono dokument przez obcą osobę jako pismo z 30.06.2016 roku czyli podmiana, gdyż ja złożyłam pismo 16.06.2016 o innej treści niż wyjaśnienie ZUS co jest oczywiste, że podstawiono panią Ewę Kornaszewską zamieniono za żonę mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk przez Gminę Brody Iłżeckie i USC Białystok, aby wprowadzić Ewę Bukrym na USA i jej siostrę Elżbietę Doda i Dariusza Gudewicz, w celu ukrycia kradzieży carskiego mienia w USA.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. Mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

