Tajemnica Matki Bożej z La Salette jako Sekret

Szanowni Państwo

Przesyłamy pismo wyjaśniające szczegółu przyczyn skazywania męża i niszczenia mojej rodziny i kraju jako zamiana historii. Przykładem może być roślina dereń (Cornus) do podstawienia Dermań niegdyś opactwo Bazylianów na Wołyniu, miedzy Dubnem a Ostrogiem założone przez książąt Ostrogskich a podstawionych pod Marcina Dubienieckiego i Martę Kaczyńska pozorowaną na moją córkę Martę Bochyńską  do podmiany rodziny do wprowadzenia NOW jako zniszczenie chrześcijaństwa i dorobku cywilizacji przez psychomanipulacji  opisaną przez SC L Bern RDIN, Machiavel Nauczycielem manipulacje w szkolnictwie – refor Y czy plan zniszczenia? Podstawiono o Cornu łacińsku Róg  Ammona w Mózgu i Cornu Cervi  jako róg jeleni i Cornu Hortense z domu Lacroix 1812-1875 mleczna siostra Napoleona III pisał listy pod pseudonimem Sebastien Albin i podstawiono w Warszawę Beatę i Albina Paduch obecnie w Australii.  Wstawiono Cornus Toutn jako dereń, aby odnieść się  do wypadków polityków na asfalcie podstawionym do SOF-ART Sp. z o.o. łącząc jako sekret opisany przez Melanie La Salette za czasów  Napoleona III. Francja została nazwano zwierciadłem duchowieństwa, które zostało zamienione na zmatowiałe co jest widoczne w realizacji Sekretu Matki Bożej z La Salette w obecnej rzeczywistości.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Starachowice 03.05.2017

Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
PESEL 63031012705
mgr inż. mech. Jerzy Dariusz Kaźmierczyk
PESEL 67011212279

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Andrzej Duda

Gwałty SS- manów realizowane do podmiany rodziny cesarskiej w celu wprowadzenia NWO

Polskie wojsko również zostało podstawione pod grupę ZOFIA, aby chronić naród polski co zamieniono na tanią podróbkę , aby wstawić faszystów , którzy prezentują czarne serca jako symbol faszyzmu czarnych koszul we Włoszech na dziedzińcu Pałacu Namiestnikowskiego.

Jan Laskaris, który przywiózł z Atos rękopisy oraz Andrzej Jan Laskaris i Konstanty Laskaris podstawieni zostali pod Radziwiłł , których podmieniono obecnie na carską rodzinę jako plan Watykanu , gdyż podstawiono pod Jana Laksaris papieża Jana XXIII jako podmiana na carewicza Aleksego Romanow mojego dziadka , którego syna mojego tatę Józefa Bochyńskiego podstawiono pod Jaros Kaczyński. Z tego powodu mój dziadek był podstawiono jako J-23 pozorując szpiega i wstawiono agenta Jana Bocheńskiego , pod którego podstawiono Jan Dąbrowski z Końskich podstawiony pod drugiego mojego dziadka hrabiego Jana Tarnowskiego czyli Franciszka Jana Mazurek co spowodowało podstawienie papieża Franciszka do ukrycia faktu, że nie było abdykacji carskiej rodziny, ale usunięcia papieża Jan XXI przez Sobór co zamierzano powtórzyć przez Zakon Maltański, gdyż papież jest podstawiony jako dziecko urodzone w Lebensborn do wykorzystania manipulacji w celu oskarżenia chrześcijan przez Jarosława Kaczyńskiego, który zamienia gwałty komunistów i SS-manów i Zakonu Maltańskiego na nierząd, a Marta Kaczyńska tworzy długi przez Marcina Dubienieckiego na śmieci podstawiając pod sprawy mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk i podstawiono Marcina Dubienieckiego na pod pana Marcina w Irlandii, który na wózku inwalidzkim wyprowadził moją córkę ze szpitala w Irlandii, aby zrobić zdjęcie po wypadku samochodowym BMW do pozorowania , że jest na wózku inwalidzkim do podstawienia pod Madzię Buczek do kradzieży pieniędzy zamierzając podstawić akta Zdzisławy Lewandowskiej z Tomaszowa Mazowieckiego pod Jadwigę Jezierską księgową SOF-ART Sp. z o.o. , która uległa wypadku i miała zniszczony kręgosłup i wróciła do zdrowia. Podstawiono akta innych wypadków pod Krzysztofa Banasiewicz z sarną pod którą podstawiono moją córkę jako sarenka , którą głaszcze myśliwy jako Bronisław Komorowski, który zamierzał zabić moją córkę Martę pod którą podstawiono Alicję Idziak upozorowaną na Alicję Mazurek i podstawiono Marcina Dubienieckiego jako biznes na śmieciach w celu ukrycia podstawienia Marty Kaczyńskiej pod Martę Bochyńską ukrytą za Martą Sztachelską wstawiając do Kościoła Michała Pióreckiego w miejsce drugiego syna Jakuba Jana Pióreckiego , którego zamierzano oskarżyć za działania Kościoła i Marcina Dubienieckiego jako Agro Plus wstawiając Michał Kulpanowicz odmawiając wydania kopii protokołu przez policję , aby podstawić Martę Kaczyńską co miało spowodować otrucie polityków na G-20 i doprowadzić do oskarżenia Polski przez Francję do likwidacji Polski jako powstanie Tysiącletniej Rzeszy Niemieckiej na ziemiach polskich, gdzie Janusz Smyczyński jest podstawiono jako J-23 i zamierzano zmienić konstytucję, aby wprowadzić monarchię dziedziczną dla Lidera Światowego z Watykanu co już pozoruje Jarosław Kaczyński, który wykorzystał nasze pieniądze do podporządkowania sobie kraju i zamordował moich rodziców.

Upozorowano,ze rodzice nie mieli dzieci i wstawiono następnie Jarosława Kaczyńskiego pod mojego tatę Józefa Bochyńskiego, a Lecha Kaczyńskiego pod mojego obecnego męża Jerzego Kaźmierczyk. Dlatego Kościół usunął zapis, że Jerzy Dariusz Kaźmierczyk miał pierwszy ślub w Kościele Katolickim z Katarzyną Kaźmierczyk, że jest kawalerem w konkubinacie a w systemie bankowym jako małżeństwo , aby pobrać carskie pieniądze.

Agent Jan Bocheński został wstawiony na chrzest mojego taty jako chrzest grupy WOLF.

Nastąpiła zamiana grupy WOLF na grupę ZOFIA czyli WOLF jako Wroński, Oleksy, Lewandowski i Franciszek podmieniony jako lustro na Marian , Marta jako Martens co ukryto jako Marek Katzer, Olszewski, oraz zamieniono „L” na „I” jako laska Jakuba podstawiając Ian Brzeziński ambasador USA w Szwecji, który miał zlikwidować mojego syna Jakuba Jana Kornaszewskiego oraz „F” odwrócone jako „Ł” czyli jako zamiana Łodzi rybackiej na miasto, gdzie mnie wywieziono do zakładu psychiatrycznego.

Następnie wstawiono mecenas Ewę Piróg-Wolską pod Laski zamieniając na Marię Wołek na Wolską w celu podstawienia jej pod Ewę Kaźmierczyk następnie podstawiono pod Czacki podstawiono pod her Rawicz, aby ukryć podstawienie Laskaris Andrzej herbu godziemba czyli jako Bochyńskich i wstawiono Kaczyńskich.

Następnie wstawiono cztery osoby jako wykazanie grobów w Laskach jako zamiana Wolskiego na Wolf i podstawiono Zawiejskiego pod Wiatrowski, Słonimski pod Katarzynę jako słońce oraz B i S Brukalskich pod gestapowców.

Wykreowano mojego tatę Józefa Bochyńskiego na Józefa Wróblewskiego , a Jarosława Kaczyńskiego medialnie wykreowano na mojego tatę Józefa Bochyńskiego i podstawiono na firmę moją , aby ukryć podmianę co oznacza, że zwrócono mienie mojego taty Józefa Bochyńskiego dla Jarosława Kaczyńskiego przez Sąd w Starachowicach zamierzając nas zabić i podstawić sekretarkę Urzędu Skarbowego panią Ewę Kornaszewską z byłym mężem Dariusze Piórecki, który zmienił nazwisko na Dariusz Kornaszewski, która miała udawać matkę moich dzieci do dorobionych fałszywych plotek.

Połączono udziały SOF-ART Sp. z o.o z nauczycielami w Starachowicach , którzy wyjechali do USA do Nowego Jorku w ilości 18 osób jako połączenie systemów do podmiany historii z 18 lipca 1918 roku czyli fałszywego zamachu na carska rodzinę Jekaterynburgu na Syberii co połączono z 18 lipca 2017 roku jako zjazd G-20 we Włoszech co połączono z przyjazdem Jana Laskaris z Konstantynopola i biskupem z Poznania sekretarzem królowej Bony podstawionego jako J-23 pod którego podstawiono grupę WOLF jako chrzest mojego taty Józefa Ludwika Bochyńskiego w Palcu w Kruszynie w 1932 roku pod grupę ZOFIA czyli białe i czarne, gdzie podstawiono Wrońskiego jako formula WOLF.

Pod literkę „I” wykreowane z „L” wstawiono Irena jako Irena Jusupow wstawiając mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk i mojego syna Jakuba Jana Pióreckiego obecnie Kornaszewski, którego zamierzano zlikwidować.

Moją mamę Filomenę Bochyńską podstawiono pod Władysława Tarnowskiego zastrzelonego przez księdza w sadzie , aby ukryć grupę ZOFIA jako gwałcicieli i morderców pod którą podstawiony jest papież Franciszek, aby wstawić go za syna SS-mana przez manipulację DNA.

Doszło do podstawienia Marty Kaczyńskiej w Gdyni pod adres sąsiadów Beaty i Dariusza Pałka w Starachowicach , którzy sprzedali mieszkanie dla państwa Koszarskich następnie oni dla państwa Pokora co jest ukryciem dorobienia działów spadku, gdyż nie kupili mieszkania co dziś wyszło przy licytacji , gdzie wstawiono ich na moje mienie po rodzicach zamierzajc nas zabić, aby wstawić Martę Kaczyńską z Gdyni pod moją córkę Martę McElligott podstawiając siostrę męża Martę Cybulską z domu Kaźmierczyk i jej siostrę Wiolettę Wiatrowską z domu Kaźmierczyk pod Wiolettę Jęderko z Oświęcimia w celu podstawienia pod Katarzynę nauczycielkę Jakuba Pióreckiej co połączono z Joanną Grys za którą wstawiono Joanna Główka i podstawiono jej męża Wojciecha pod Wojciecha Idziak w celu podstawienia pod udziały w SOF-ART Sp. z o.o dla Szkolnictwa przez weksel zamieniony w PFRON do podstawienia pod windykacje obecnego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk pod Korpus Kadetów, aby podstawić akta rozwodowe Danuty Grabowskiej pod Danutę Wałęsa podstawiając akta „Bolka” pod Danutę Gibalską jako Afera Żelazo i połączenie Gdynia z ulicy Necla , gdzie zamieszkał Dariusz Kornaszewski z byłą sekretarką Urzędu Skarbowego panią Ewę Kornaszewską co miało spowodować zaskarżenie mnie , aby wstawić Martę Kaczyńską, która skarży mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk zamierzając mordować moją rodzinę przez faszystów z PIS co jest sprzeczne z obecną Konstytucją RP, którą zamierzano zmienić do wprowadzenia zapisu Kościoła, gdzie podmieniono hierarchów na faszystów.

Wstawiono w SO Kielce IICZ 422/16, gdzie wygrałam z mężem sprawę podmianę , gdzie zastosowano błąd Bocheńska zamierzając podstawić Jerzego Ziobro pod akta „Bolka” SO Gdańsk XVI IICZ 422/14.

Podstawiono windykacje na śmierci pod sprzątającą firmę w Warszawie pan Marka Katzer podstawionego pod 20% udziałów SOF-ART Sp. z o.o. na Bożena Piórecka z 2002 roku, aby wstawić gestapowca Roberta Martens ukrywając to przez sprzedaż nieruchomości wstawiając długi , aby ukryć podstawienie Wioletty Wiatrowskiej jako oskarżonej do windykacji podstawiając Wiolettę Jęderko i jej firmę Arakadef jako agencja nieruchomości w Warszawie i jej męża Dariusza Jęderko, którzy są nauczycielami w Oświęcimiu, gdyż zrezygnowali z firmy co połączono ich z Donaldem Tusk podstawiając jako SS-mana jako jedno z Jarosławem Kaczyńskim pod braci Brukalskich jako brukanie mojej rodziny.

Tak samo połączono Martę Kaczyńską i Katarzynę Tusk jako jedną osobę jako grupa WOLF i wstawiono mecenas Martę Sztachelską i mecenas Ewę Piróg-Wolską pod Wolskiego z Lasek, aby oskarżyć męża i mnie do ukrycia gwałtów na moje babci jednej i drugiej podstawiając sekretarkę Urzędu Skarbowego Ewę Kornaszewską oskarżając mojego męża Jerzego Kaźmierczyk jako Irenę a syna jako laskę Aarona, aby ukryć Judę jako berło w ręku Boga wstawiając Beatę i Dariusza Pałka i Lecha i Jarosława braci Kaczyńskich jako dwa ziemniaki. Ciekawostką jest, że mojego syna w szkole przebrałam za królewicza , który w reku miał berło zrobione z tłuczka do ziemniaków.

Takie działania oznaczają wypłata pieniędzy jako dla pracowników podstawiając reaktywację co jest kradzieżą przez Jarosława Kaczyńskiego i Donalda Tusk mienia moich rodziców Józefa i Filomeny Bochyńskich wstawiając Andrzeja Dudę ze Starachowic, aby oskarżyć prezydenta Andrzeja Duda jako występ w teatrze do podmiany historii i zamiany cesarskiej rodziny Romanow na książąt Radziwiłł, których zastąpiono przez faszystów w Polsce.

Jan Laskaris jest książęcą rodziną i uczonych, którzy założyli królestwo Nicea co podmieniono w nowej encyklopedia jako cesarska rodzina , aby podstawić Andrzeja Laskaris herbu godziemba pod Andrzeja Dudę , wystawiając Jarosława Kaczyńskiego określanego jako zabójca swego brata co zamierzano ukryć przez zamordowanie mojej siostry Beaty Idziak , gdyż wstawiono siostrę i mnie pod dwóch braci Kaczyńskich co oznacza, że jedna linii nie ma bo jeden z braci Kaczyńskich spad z samolotem, a drugi jest kawalerem co spowodowało podstawienie Jarosława Kaczyńskiego za męża Marty Kaczyńskiej , kreując jego na mojego tatę Józefa Bochyńskiego do ukrycia kradzieży w Polsce mienia mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk. Mój chrzestny powiedział ,że robi opracowanie dla Jarosława Kaczyńskiego co oznacza podstawienie Marty Kaczyńskiej pod Martę Przygoda. Wykorzystano do usunięcia mojej rodziny przez Rodzinę Firlejowską w parafii Św. Trójcy , gdzie jej koło Radia Maryja, ukrywając , że mój tata był założycielem Rodziny Firlejowskiej zamieniając za tatę Józefa Bochyńskiego na pana Bielata co było widoczne w prasie oraz w dokumentach, gdzie upozorowano inną rzeczywistość , że mój tata zwolnił pana Bielata podczas , gdy był sam zwolniony i dostał zawału serca, gdzie miał pod opieką Wielki Piec co połączono jako trójmiasto Ostrowiec- Skarżysko – Starachowice wstawiając dinozaury jako program WKO co podstawiono na Bałtów jako religia byków dla Jarosława Kaczyńskiego i tak zamierzano wstawić mojego wnuczka dla wojska i zamieniono na wybrzeże , gdyż tworzona jest nowa genealogia dla faszystów przejmujących kontrolę nad Watykanem.

Zamieniono moją córkę Martę na zwierzę, aby ukryć to co zrobiono czyli gwałty SS i zakonników z księdzem na arystokracji i podstawienie Jana XXIII jako J-23 Stanisława Mikulskiego podstawienie pod Stanisław Lubomirski, którego żonę zgwałcono i córki dziecko skradziono jako chrzest grupy ZOFIA jako WOLF podstawiając Zakon Maltański jako bracia w sieci pod Dariusza i Beata Pałka sąsiadów podstawiono pałkę jako policję i wykorzystano mojego syna Jakuba Jana Pióreckiego, aby dokonać podmiany jako Laska Jakuba utożsamiana jako Zakon w białych habitach ze znakiem czerwonym jako krzyż na płaszczach. Podstawiono pod mojego dziadka Zakon, aby ukryć gestapowca Roberta Weissmann i Martensa, których wstawiono pod mojego dziadka carewicza Aleksieja Romanow jako Brunon Marian Bochyński powielony przez różne pomyłki pisarskie, aby ukryć grupę ZOFIA, czyli pierwsze litery osób, które zgwałciły moją babcię pod które podstawiono obecnie nowy Zakon, który postanowił gwałcić moją rodzinę i tworzyć związki ich wnuków z dziećmi oprawców, aby wytworzyć DNA fałszywej arystokracji. został podstawiony żeglarz Teliga jako płynięcie statkiem na Marek Brzeziński jako Marek Katzer i Adam Brzeziński. Podstawiono Katarzyna Katzer jako Słońce czyli Słonimski pod nowe wykreowane fałszywe dane do ukrycia gwałtu na mojej babci przez Zakon i księdza jako Grupa SS gwałcicieli mojej babci, a podstawiona pod gestapowca Martensa jako jego dzieci i wnuczki do ukrycia tego co się w przeszłości wydarzyło i podano córce preparat po którym zaginęła w Irlandii. Na G-20 miało dojść do zmiany garniturów i obciążenia Polski, gdyż pieniądze są na nas i dla nas niedostępne. Oznacza, to, że zamierzano powtórzyć historie jako zatrucie Królowej Bony w Barii we Włoszech i powtórzyć historię w lipcu na G-20 przez zatrucie polityków do wprowadzenia NWO jako zamiana czasu i prawa i obciążenia Polski. Dlatego kandydat na prezydenta Francji pan Emmanuel Makron podstawiony pod Emmanuele jako gracz i zamieniony na Jezusa Chrystusa miał oskarżyć Polskę czyli podstawiony Lidera Światowego, który miał powiedzieć prawdę i oskarżyć polskich prokuratorów i sędziów, którzy podmienili akta sądowe i akta medyczne , którym powiedziano, że fałszywe akta znikną z sądów co jest nieprawdą. Dlatego podstawiono Pałacyk Zarządcy i odzyskano potajemnie na moje dane nie udostępniając, aby podstawić pod Pałac w Białaczowie, gdzie tworzona była Konstytucja 3-Maja i podstawiono tam Lebensborn jako gwałty na rodzinie zamieniając na Starachowice i dziś już prezydent Polski powiedział o opowiedzeniu Polaków za nowa Konstytucją, która miała wprowadzić gwałcicieli za arystokratów i ukryć podmianę mordując rodzinę, aby nie wszyły na jaw dokonano mordy w przeszłości i gwałty w zakonach i SS-manów zamienianych na grupę WOLF jako J-23 czyli papież Jan XXIII zamieniony na Jan Bocheński wstawiony za mojego dziadka jako carewicz Aleksiej Romanow podstawiony pod Zielony Król jako Kościół Zielonoświątkowy, gdzie Karol Jacek były pastor powiedział, że Jan XXIII był zielonoświątkowcem, który był usunięty z papiestwa przez Sobór i podstawiono jako usuniecie mojego dziadka carewicz Aleksieja Romanow pozorując abdykację której nie było.

Zamieniono moją córkę Martę na zwierze, aby ukryć to co zrobiono czyli gwałty SS-manów i zakonników z księdzem na arystokracji i podstawienie Jana XXIII. Rodzina jest początkiem Państwa i brak poszanowania mojej carskiej rodziny Romanow i cesarskiej rodziny Nieniec jest brakiem Państwa i wstawienie Jarosława Kaczyńskiego oraz Marty Kaczyńskiej jako małżeństwo w celu podstawienia pod grupę SS jako ZOFIA, która gwałciła moją babcię i zamierzano powtórzyć historię i zniszczyć moją rodzinę wstawiając jako sędziego i pałkę jako berło jako Laskę czyli podstawienie pod Laskę Arona jako obecnie wstawienie berła podstawionego pod Jakuba Jana Pióreckiego obecnie Koraszewskiego, aby podstawić pod Zakon Maltański jako SS pod gwałcicieli z grupy ZOFIA jako formułę Wrońskiego obecnego w grupie ZOFIA jako WOLF.

Podstawiono mecenas Ewa Piróg-Wolska pod Wołek WOLF jako ksiądz Wilk wstawiony pod pracownika SOF-ART Sp. z o.o. jako Jan Wroński podstawiony pod J-23 jako papieża Jan XXIII p i carewicz Aleksieja Romanow mojego dziadka jako formuła Wrońskiego i wstawiono jako Pałka i litera „I” jako duża pałka czyli „I” jako Irena pod którą podstawiono mojego męża jako Irena Jusupow pod grupę gwałcicieli na Ukrainie morderców z UPA .

Martyna Wojciechowska podstawiona pod Martę moją córkę McEligot została podstawiona za córkę Ewy Podolskiej jako Wojciechowskiej Martyny pozorowanej na Podolską moją chrzestną matkę, obecnie zamierzając podstawić Annę Wojciechowską pod Annę Piórecką . Na końcu podstawiono gwałconą osobę przez psa w Palace Zakopane w katowni Podhale, czyli historię Żydówki, która się powiesiła planując zamienić na nas i nasze dzieci, aby podmienić historię, aby wstawić pod film jako „Helikopter w Ogniu” w celu podstawienia Sławomira Martens SS-mana pod moją córkę Martę jako podstawienie jej gwałciciela pod ofiarę jako podmiana stron w celu oskarżenia swoich ofiar jako kara za grzech czyli doprowadzania do grzechu różnymi sposobami na końcu. Celem jest w sposób naturalny doprowadzenie do grzechu perswazją i kreowaniem sytuacji stwarzając sytuacja do grzechu jako zmuszenie do oskarżenia ludzi w celu wykazania innej rzeczywistości w przeszłości jako oskarżenia. Dlatego pod heli-KOP-ter AS , jako jadalnia i jako lecznica zwierząt AS zakończenie HELIEGO historii, gdzie zginęło jego dwóch synów jako bezbożników, gdyż samowolnie zabrali Arkę Przymierza na wojnę i podstawiono nasze dzieci i naszą rodzinę mimo łaski Jezusa Chrystusa, wykazanej w Nowym Testamencie i podstawiono film jako „Helikopter w Ogniu” , jako spalenie świątyni wstawiając Heliego jako HELI czyli prorok oraz KOP jako sklepy łącząc z TER jako początek do słowa TERAS jako TERAZ czyli jako literówka i podstawienie pierwszej litery gwałciciela jako Sławomira Martens. Działania podstawiono na Czechy pod osobę lekkich obyczajów jak strzelec podmiany mojej mamy Filomeny Bochyńskiej na Romanow do wstawienia Władysława Tarnowskiego pod moją mamę i jej ojca Jana Tarnowskiego występującego jako Franciszek Jan Mazurek i wstawiając mojego drugie dziadka w jedno, których połączono z papieżem Franciszek wstawiając sekretarkę Urzędu Skarbowego ukrywając grupę gwałcicieli SS-manów i Księży oraz Zakon, co spowodowało, że miała mnie oskarży Ewa Machowska za SS -manów jako kara za ich gwałt na mojej babci wstawiając moją córkę Martę Bochyńską jako Maria Bochyńska w systemie pocztowym , pod którą podstawiono Martę Kaczyńską, aby pozorować Jarosława Kaczyńskiego na mojego tatę inżyniera Józefa Ludwika Bochyńskiego pozorując Martę Kaczyńska na Bochyńską, czyli moją córkę wcześniej Piórecka obecnie McEllligott, aby ukryć gwałt na moim dziecku i ukryć jako skarżenie przez SS-manów , osoby zgwałconej Bochyńska jako Marta Sztachelska jako kara za grzech podstawiając Marię jako Martę dokonując ukrycia SS -manów i księży oraz zakonników. Zamierzano podstawić akta Jadwigo Jezierskiej po wypadku, gdzie miała uszkodzony kręgosłup podstawiając uderzenie z sarną przez Krzysztofa Banasiewicz, gdy jechał na Targi Poznańskie, aby podstawić pod wyjazd mercedesem do Kielc na Targi Kielecki, gdzie na końcu nie dojechałam z powodu kolizji, gdzie nic się nikomu nie stało, aby dokonać podstawienia uszkodzenia kręgosłupa Zdzisławy Lewandowskiej podstawiając klesza jej pod inną osobę inną, aby podstawić Katarzynę Murawską, aby podmienić na Katarzynę Tusk i Katarzynę Kaźmierczyk pod moje dane dalej pod nauczycielkę Katarzynę i Wojciecha.

Podmieniono akta, aby dokonać podstawienia uszkodzenia kręgosłupa Zdzisławy Lewandowskiej i jej operacji na klesza do podmiany do podstawienia Katarzyny Murawskiej jako borelioza pozorując moje dane do podmiany na Poznań do podstawienia uszkodzenia kręgosłupa dla mnie i mojej córki i podmieniając ją na Jadwigę, aby podmienić na Katarzynę Tusk i Katarzynę Kaźmierczyk pod moje dane Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk i dalej pod nauczycielkę Katarzynę i Wojciecha i dalej na Wiolettę Wiatrowską , aby podstawić Katarzynę Tusk i Martę Kaczyńską na udziały w SOF-ART SP z o.o. i podstawiając biznes męża Marty Kaczyńskiej, czyli Marcina Dubienieckiego, pod Marcina, który przybył do Irlandii do mojej córki po wypadku pozorował inną rzeczywistość, aby podmienić jej dane panny bez dzieci na mężatkę z trójką dzieci i wstawiając Martę Kaczyńską pod moich trojkę dzieci i mojego męża trójki dzieci z pierwszych małżeństw, zamierzając ich wymordować.

Jarosław Kaczyński z Donaldem Tusk zostali podstawieni pod grupę WOLF jako ZOFIA czyli gwałcicieli mojej prababci i babci Lubomirskiej z Kruszyny w 1932 roku po czym je zamordowano i spalono i wstawiono obecnie ich dzieci jako program GG do mordowania i gwałcenia moich dzieci i wnuków podstawionych pod Lebensborn zamieniając na domy publiczne i Zakłady Psychiatryczne do podmiany danych przez akta medyczne oraz operacje medyczne zamierzając ich okaleczyć do podstawić sekretarkę Urzędu Skarbowego, która miała mnie zaskarżyć do podstawienie grupy ZOFIA jako SS-manów WOLF gwałcicieli i morderców podstawionych do zamiany linii genealogicznych pod carewicza Aleksieja Romanow jako J-23 czyli papieża Jana XXIII i wstawiając pod mojego dziadka obecnie Jarosława Kaczyńskiego jako kaczka dziennikarska czyli Dienstill Kaczyńska jako dziennikarka robiąca wywiad z inżynierem Ossowieckiem jasnowidzem. Polska powieliła Konstytucję 3-Maja jako podział ziemi dla osób nie mających do niej prawa i wstawiono fałszywych arystokratów obecnie pod carskie mienie czyli nasze przez Kościół Katolicki wstawiając Lebensborn i uwięziono mojego męża i obecnie ponownie skazano , co oznacza, według analizy faktów na wniosek papieża. Papież miał być zastąpiony w lipcu przez lidera światowego czyli faszystę, który chciał mieć władzę kościoła przez zamianę konstytucji, aby wpisać kościół w celu podstawienie Lebensborn pod Pałac w Białaczowie i w Starachowicach, przez podstęp mający na celu pozorowanie wolności jako wstawienie faszystów. Określa to biblia , że gdy będzie koniec, zacznie się tragedia.

Podstawiono historię, której nie było wcześniej Kaczyńską Jadwigę podstawiono na nauczyciela, aby pobierać pieniądze kradzione w USA na szkolnictwo podstawiając Jadwigę Kaczyńską, która wstawiono niedawno jako uczennicę, a dziś oszukując aby pozorować do kradzieży w USA, na nauczyciela podmieniając Jasiewicza profesora, który nie był jej ojcem, ale był żonaty z księżniczką niemiecka Radziwiłł i podmieniono dane obecnie, aby podstawić Kaczyńskich, aby pozorować ją na nauczyciela, co oznacza w USA kradzież na Kaczyńskich i Duda, pieniędzy mojego taty pozorując, że żyje podstawiając Jarosława Kaczyńskiego medialnie przedstawiając na mojego tatę fabrykując zdjęcia taty, aby podstawić Wróblewskiego Józefa na mojego tatę Józefa Bochyńskiego , aby podstawić pod moją mamę Filomenę Bochyńskiej do profanacji jako Brukalski . Dalsza część jest podstawieniem Prezydenta Andrzeja Dudy pod Starachowickiego Andrzeja Dudę, aby kreować oszustwa na przyszłość do ukrycia kradzieży mienia mojego taty i pozorować, że coś otrzymał co jest oszustwem, aby po latach pozorować inną rzeczywistość jako podmiana historii i dokonać oszustw na Starachowice czyli podstawiając Andrzeja Dudę ze Starachowic pod Prezydenta Polski na tą samą osobę i podstawić Krzysztofa Dudę pod Krzysztofa Radziwiłł, w celu podstawienia pod Katarzynę Kaźmierczyk, podstawiając Katarzynę Tusk do podmiany.

Kaczyński jest podstawiony na Firlej i Marta Przygoda jako podstawienie pod Martę Kaczyńską na przyszłość do podmiany rodziny mojej i likwidacji mojej córki podstawienie już pod Jadwigę i wstawiając gwałcicieli z Lebensborn czyli mieszanie z ich ofiarami podstawionymi pod nasze rodziny do podmiany linii prawdziwej Marii matki Jezusa Chrystusa na faszystów.

Czyli obecne działania prowadziły do pogrzebania mojej rodziny, aby wstawić gwałcicieli z Lebensborn jako kontynuacja akcji podaruj Adolfowi Hitlerowi dziecko i wstawiono księży , którzy zamierzali mordować wraz zakonem, aby to ukryć i podmienione linie genealogiczne dla Lidera jako antychrysta przez wstawienie prawdziwej linii dla papieża udającego monarchię dziedziczną jako gwałty, co zamierzano ukryć przez zmianę prawa w celu cofnięcia prawa i czasu przez antychrysta i cofnięcia o jedno pokolenie jako sekret wspólnoty zakupowej jako ewangelia sukcesu, aby ukryć Sekret objawiony Melanii La Salette co łączy z Fatimą , której treść zna papież Ratzinger. Są to grzechy biskupów i zakonów, którzy pracują dla Antychrysta.

Z tego powodu podstawiono Melanie Trump, która miała zamienić Sekret z La Salette w celu wprowadzono Jacka Tarnowskiego, który wprowadził moje dane na Bożena Piórecka jako 10 osób jako 10 królestw jako 10 biskupów. Książka Arnaud de Lassus „Sekret Matki Bożej z La Salette o czasach ostatecznych” wydane przez Wydawnictwo Antyk pan Marcin Dybowski. Podstawiono Marzenę Kalwat z domu Jasztal podstawiając kopertę jako Bożena Jasztal do garażu , aby dokonać podmiany mnie na Marzenę Jasztal jako Kalwat podstawiona pod Melanie Calvat podtytuł „150-lecie Objawienia się Matki Bożej dla Melanii Kalwat i Maksymilianowi Giraud”. Podstawiono roślinę dereń jako cornus co podstawiono jako Kornhauser Duda Agata wstawiając Agatę Bocian pozorując zakonnicę.

Akcja podaruj Hitlerowi dziecko jest wstawieniem księży, którzy zamierzali mordować wraz zakonem SS, aby to ukryć podmienione linie genealogiczne dla Lidera jako Antychrysta przez wstawienie prawdziwej linii dla papieża udającego monarchię dziedziczną jako gwałty, co zamierzano ukryć przez zmianę prawa w celu cofnięcia prawa i czasu przez antychrysta. Zrobiono z Polskiego Narodu przestępców określając w Radiu Maryja , że budżet Państwa ma straty sto miliardów i podstawiono pod nasze pełnomocnictwo uruchomienia z UBS AG przez Credit Suisse AG w Zurychu w Szwajcarii depozytów carskich do Polski do Banku PKO BP SA na moje konto Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk co ukradziono przez faszystów wstając Jarosława Kaczyńskiego i Martę Kaczyńską oraz Andrzeja Dudę pod Laskaris. Powielono kwotę 100,- milionów euro na sto miliardów euro i podstawiono roszczenie Unii Europejskiej wobec Anglii jak również określono straty Turcji wobec Rosji z tytułu embarga po zestrzeleniu samolotu rosyjskiego jako sto miliardów euro i połączono, ze złymi opiniami mediów amerykańskich na temat Donalda Trump w 100 dni jego rządów i podstawiono ruchy wojsk amerykańskich w europie pod ruchy wojsk niemieckich z 1939 roku z września na maj 2017 roku, aby pozorować działania wojenne i roszczenia w celu windykacji mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk przez SO Toruń IIK 164/11 określając jego mienie jako przestępcze i kradnąc moje nieruchomości po rodzicach dla Lidera Światowego czyli antychrysta promowanego przez Kościół Katolicki, który chciał nas zabić, aby rocznicę naszego ślubu 18 czerwca 2008 roku zamienić na zamach w Sarajewie 28 czerwca 1914 roku, gdzie zginął książę Ferdynand i Zofia jego żona, aby podstawić Ferdynanda Karel na Katowice jako zielonego króla pod grupę ZOFIA gwałcicieli moje prababci i babci podstawiając papieża Franciszka pod nich czyli jako niewolnika Lidera Światowego, który zmusza go do milczenia, aby podstawić szczyt G-20 we Włoszech w lipcu jako rozpoczęcie III wojny światowej, odnosząc się do pierwszej wojny światowej jako podmiana i wstawienie otrucia królowej Bony pod G-20 jako zamach w celu oskarżenia Polski, aby zamienić na windykacje naszego pełnomocnictwa do uruchomienia pieniędzy do Polski, co zamierzano odwrócić do finansowania faszystów przez sekretarkę Urzędu Skarbowego i Martę Kaczyńską oraz Katarzynę Tusk i Jarosława Kaczyńskiego z Donaldem Tusk pod którego podstawiono Donald Trump ukrywając to wszystko przez Sąd Apelacyjny w Gdańsku , gdzie podstawiono króla Zygmunta Wazę jako psa Zygmunta i sędzinę Barbarę Bochyńską z Katowic jako prostytutkę i aktorkę aby wstawić jako Barbarę Radziwiłł pod Katarzynę II ze Szczecina Sophie Friederike Auguste zu Anhalt-Zerbst-Dornburg (ur. 2 maja 1729 w Szczecinie, zm. 6 listopada?/17listopada 1796 w Petersburgu) czyli carową Katarzynę II Romanow zwaną Wielką . Nasze dzieci są podstawiono na Kielce jako zwierzęta pozorując, że takie dzieci miała carowa Katarzyna II Wielka Romanow. Bajka o ogórku i perłach przedstawia plan działania masonerii i twierdza jako adres na Bohaterów Westerplatte 1/1 gdzie zabrano wejście w celu zamknięcia dzieci w wierzy i podstawienia służb wywiadu. Pod moim adresem nikt nie mieszka, gdyż nie jest to możliwe, mimo wykazania tam eksmisji, przy jednoczesnej licytacji mieszkania czyli podstawiając oszustów jak Kaczyńscy i Duda, do ukryci kradzieży naszego mienia co zamiarem zamordowania mojej siostry i dzieci oraz nas do podstawienia kościoła a papieża, którego zamierzano zlikwidować, gdyż jest podstawiony jest jako ofiara grupy WOLF czyli pod gwałcicieli mojej babci co już połączono zbrodniarzy i ofiary jako jedno, co kryje kościół zamierzając zlikwidować papieża jako dziecko z gwałtu w Lebensborn , aby wstawić Lidera Światowego, który wysługując się papieżem skazał mojego męża, przez grupy osób jako ZOFIA i WOLF.

Należy przypomnieć o publikacji SC L Bern RDIN, Machiavel nauczycielem „ Manipulacje w szkolnictwie- refor Y czy plan zniszczenia? O systemie kształcenia młodzieży jako manipulacja globalna , która kształci młodych ludzi przy pomocy najnowszych odkryć z dziedzinie socjologii i psychologii eksperymentalnej i grupowej przez wychowawców nowej ery. Autor wykazuje dokumenty ONZ i UE i ujawnia zamiar zniszczenia filarów europejskiej i chrześcijańskiej kultury. Oraz publikacja Leszka Misiak Wicher sypie UOP na temat rozpracowania pozornego świata przestępczego w Rosji, Polsce i na Zachodzie w rzeczywistości korzystają z handli narkotykami, bronią i samochodami czerpią osoby na wysokich szczeblach UOP i MSW.

Publikacja Jan Parys „Prawica dla Polski” program polityczny zestawienie różnych wystąpień i artykułów z lat konspiracji i po 1989 roku.

Kościół stanął w obliczu faszyzmu i nie chce się wycofać niszcząc dalej moją rodzinę i tworząc inną rzeczywistość ukrywając zamordowanie moich moich rodziców Józefa i Filomeny Bochyńskich za których wstawiono polityków.

http://fakty.interia.pl/religia/news-kard-kazimierz-nycz-nie-zawsze-uzycie-krzyza-godne-jest-tego,nId,2389297

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. Mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

