Zaskarżenie Polski w celu zawłaszczenia depozytów carskich w USA

Starachowice 06.05.2017

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Andrzej Duda

Zaskarżenia Polski w celu zawłaszczenia carskich depozytów w USA przez wojnę w Europie.

Zamierzano podmienić moją córkę Martę McElligott na Agnieszkę z domu Krześniak pozorując ją na sędziego w celu wytworzenia roszczenia przez Pawła Krzymowskiego jako odniesienie się do sędziów , prokuratorów i innych w SR Toruń IIK 467/15 co miało spowodować likwidacje mojej córki , którą upozorowano na matkę Wiktorii Kornaszewskiej córki jej brata Adama Kornaszewskiego z Agnieszką z domu Krześniak pozorując mojego syna drugą żonę Lailę Sergejew-Kornaszewska na Lajlę Kornaszewska-Sergejew pozorując za siostrę Adama , a żonę Ewy Kornaszewskiej zamienionej na mężczyznę, która miała mnie zaskarżyć, aby ukryć zaskarżenie mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk w celu pobrania pieniędzy jako dług co jest zabronione w chrześcijaństwie co powoduje plan rozdziału państwa od kościoła przez prezydenta Andrzeja Dudę, gdyż Polska nas okradła i ma nasze pieniądze planując nas zabić, aby to ukryć.

Stworzono schemat zaskarżeń do pobierania pieniędzy z jednej osoby zamieniając na kilka, aby ukryć wymordowane w przeszłości osoby i pozorować, że nie były zamordowane wstawiając fałszywe linie genealogiczne w tym przez Kraków dla Róży Lubomirskiej, która nie żyjąc pisała w listy z Krakowa do Kruszyny, gdzie została spalona w 1932 roku.

W tym celu podstawiono szereg osób jako służby wywiadu , które kryją fałszywe linie genealogiczne do pobrania pieniędzy. Główną osobą oskarżenia miała być Polska jako Naród zamieniona na Europę jako imię, gdyż UE ma nasze pieniądze. Z tego powodu zamierzano oskarżyć króla Bolesława Krzywoustego którego imię przybrała moja oficjalna babcia Bolesława Bochyńska z domu Podczaska pod którą podstawiono Jarosława Kaczyńskiego o jego brata Lecha Kaczyńskiego za mnie i siostrę, gdyż zostaliśmy w tej linii tylko dwie na świecie i nasze dzieci po kądzieli co spowodowało plan zamordowania jednej z nas , aby przejąć władzę na jedną osobę i podstawić premier Beatę Szydło , która miała pobrać pieniadze jako dług przez skarżenie Jarosława Kaczyńskiego. Schemat działania miał odwrócić prawdę historyczną i dołączyć fałszywe linie genealogiczne pod moją babcię herbu Rola , która zastępowała prawdziwą babcię księżną Marię Lubomirską spaloną w Pałacu w Kruszynie w 1932 roku herbu Szreniawa za którą występowała Bolesława Bochyńska z domu Podczaska prawdziwe dane księżna Maria Romanow jako siostra carewicza Aleksieja Romanow mojego dziadka, który występował jako Brunon Marian Bochyński tworząc dokumenty małżeństwa dla ratowania życia, które jest priorytetem a miłość zakrywa wiele grzechów co Jezus Chrystus określił jako skupienie 10 przykazań w dwóch przykazaniach. Była to kabała , którą określono grzechem , a która była sposobem ratowania życia rodziny królewskiej i cesarskiej.

Schemat jest następujący Bolesława Bochyńska z domu Podczaska miała być zaskarżona jako król Bolesław Krzywousty podstawiając Jarosława Kaczyńskiego skarżąc przez Francję , gdyż podmieniono Polskę na Afrykę wstawiając Andre Emanuel Clark czarnoskórego pod kandydata na prezydenta Francji pana Emanuel Marcon. Natomiast Agatę Clark z domu Podczaska podstawiono pod Agatę Kornhauser Duda , która miała być skarżona przez Emanuela Markoniego jako Polska następnie babcia Bolesława Bochyńska z domu Podczaska jest powielana przez błąd pisarski w miejscu jej matki wykazanej w dorobionej linii genealogicznej jako Marianna Podczaska z domu Dybalska , aby stworzyć drugą linię zamieniając na trzecią linię jako Marcjanna , gdyż występuje w legitymacji osób prześladowanych politycznie jako Stanisława Bochyńska pod którą podstawiono Stanisława Lubomirskiego i podstawiono fałszywe linie Lubomirskich , którzy mieli zaskarżyć prawdziwą rodzinę wykorzystując moje pismo do IPN jako sprawa prześladowania naszej rodziny IPN S55/12 i powielono na Stanisława Tarnowskiego jako trzy w jednym wstawiając zaskarżenie fałszywych hrabiów Tarnowskich z Zakonu Maltańskiego, którzy grozili w prasie i fałszują w Ostrowcu Świętokrzyskim zamieniając rodzinę Radziwiłł na Tarnowskich, czyli byłą żonę mojego męża Katarzynę Kaźmierczyk , którą podstawiono pod moją babcię Bolesławę Bochyńską z domu Podczaską , której prawdziwe dane to księżna Maria Romanow co połączono z precjozami carskimi w PEKAO SA w celu wyłudzenia dla fałszywych spadkobierców przez zaskarżenie pobierając pieniądze z mojego konta w PEKAO SA co miała obecnie zrobić sekretarka Urzędu Skarbowego Starachowice pani Ewa Kornaszewska przez której działania i byłego męża Dariusza Pióreckiego obecnie Kornaszewskiego wmieszano moje dzieci wprowadzone w kabałę, aby ich dzieci nie mogły się obronić i nie znały swojej tożsamości.

Wytworzyło to z jednej osoby Bolesławy Stanisławy Bochyńskiej 8 linii genealogicznych w tym Marię Tarnowską , którą była moją mamą Filomena Jadwiga Bochyńska, Marię Lubomirską , którą była moją babcią mama ojca i Marię Romanow prawdziwe dane babci i podstawiono Marię Maksalon fabrykując dokumenty Mariana Bochyńskiego , aby podstawić jako 8 linię zamiany kobiety na mężczyznę, a mężczyzny na kobietę. Wszystko miało być zaskarżeniem Polski jako króla Bolesława Krzywoustego określając jego ojca kastratem jako usunięcie linii w której jest Polska i usunięciem mojego dziadka carewicza Aleksego Romanow przerabiając go za przestępce , gdyż tak stworzono dokumenty i przerobiono jego syna Józefa Ludwika Bochyńskiego czyli mojego tatę w 2017 na dyrektorka, który zniszczył wiele zakładów co określił publicznie handlarz narkotyków Dariusz Dąbrowski jako wzór dla polskiego rządu, którego podstawiono pod pana Dąbrowskiego, któremu wymordowano rodzinę w przeszłości czyli jego wujka księcia Romana Sanguszko na Ukrainie i podstawiono mojego dziadka w wojsku wpisując Roman Bochyński i kryjąc jako nekrolog Romana Musiał w celu wstawienia za niego fałszywego Roman Sanguszko w Krakowie, który miał czerpać pieniądze przez zaskarżenie Romana Polańskiego oraz inne linie przez skazanie Brunona Kwietnia planując eliminować prawdziwą rodzinę carską i wstawić byłą synową Agnieszkę z domu Krześniak obecnie Janiszewska w miejsce mojej córki Marty McElligott pod którą podstawiono Wiktorię Kornaszewską córkę Agnieszki i Adama Kornaszewskiego . Celem jest pozorowanie jednego małżeństwa i przypisanie linii genealogicznych pod inne osoby , aby tworzyć jedną globalna rodzinę , która miała zaskarżyć Polskę do kradzieży berła w reku Boga czyli Judy. Jako windykacja na Bohaterów Westerplatte 1/1 powielona na wiele sygnatur zamienianych na windykacje mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk, aby pobrać z banku pieniądze. Zwielokrotnienie sygnatur jest podstawieniem fałszywych linii genealogicznych do pobierania pieniędzy przez dług, który tworzy współczesną elitę opartą na kradzieży czyli odwrócenie wartości, gdzie zło miarą dobra się stało. Miejscem tworzenia oszustw są Starachowice przez sądy i prokuraturę, która pracuje dla rządu i tylko tu można to zatrzymać.

Dlatego zamieniono i wpisano babcię mojego taty Władysławę Mierzanowską czyli połączenie księżnej Alicji Hessen -Darmstadt ( carowa Aleksandra) z księżną Lubomirską i zamieniono na trzy małżeństwa Władysławy Kramp, a czwarte jej małżeństwo wpisano jako windykacja co miało doprowadzić do mojego oskarżenia ,aby dopisać alimenty mojego syna Adama Kornaszewskiego podstawione pod alimenty pani Ewy Kornaszewskiej z domu Niewczas do podmiany rodziny dla Urzędu Skarbowego i wstawienie związków małżeńskich matki księdza Tadeusza Rydzyk w Toruniu co doprowadziło do podstawienia Doroty na Izrael, Kanadę oraz Polskę łącząc Niemcami jako zaskarżenie przez drugie imię Kanclerz Niemiec Angeli Merkel podstawionej jako jedna osoba z grupy WOLF na Śląsku. Grupa WOLF została powielona z czterech osób na osiem pod osiem linii genealogiczne w Starachowicach co miało odniesienie do Nocnych Wilków łącząc z Szarym Wilk restauracją, gdzie oskarżono męża za osoby z Poznania. Sprawę wygraną i umorzoną zamieniono na windykacje tworzona na mecenasa Marka Lesiak z Katowic podstawionego pod Marta Katzer i Marka Kowalskiego , którego ojciec był Angoli co połączono z Ministerae de Jutitia i podstawiono Intrum Justitia na Zug w Szwajcarii jako windykacja do sponsorowania Afryki. IPN fałszował świadomie i z rozmysłem dokumenty, aby wstawić mężczyznę czarnoskórego z dzieckiem pod paszport mojej mamy Filomeny Bochyńskiej , gdzie ja widnieje razem z mamą jako zdjęcie paszportowe do Afryki, gdzie nie pojechaliśmy co miało doprowadzić do wymordowania mojej rodziny przez fałszerstwa IPN dla którego pracują prokuratury i fałszują dokumenty przez zamianę osoby pokrzywdzonej na świadka po czym taka osoba jest przesłuchiwana i zamieniana na oskarżoną wykorzystując dokumenty , gdzie wpisałam odwrotnie imię mojej babci co spowodowało wprowadzenie służb wojskowych, gdyż tak były wykazywane obecne akta jako cofnięcie pokolenia co miał obowiązek skorygować prokurator, który tego nie zrobił , ale oskarżył mojego męża i powielił sprawę do Torunia na dwa adresy , aby stworzyć dwa różne małżeństwa do pobierania pieniędzy przez fałszywych małżonków, którzy nas skarżą.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

