Otriepiew jako Rasputin pod Pawlak

Starachowice 17.05.2017

Planowana akcja o północy.

Wykorzystano dane mojego dziadka Brunon Marian Bochyński (Aleksieja Romanow) do podstawienia Bruno Mazurkiewicz( Bronisław Mazurkiewicz) tłumacza z Palce Zakopane pod Benedykta XVI na Niemcy, aby zamienić historie i podstawić pod Grzegorza VI, który kupił godność papieską od Benedykta IX w 1043-46 zmarł w 1048 roku. Połaczono te działania z papieżem Franciszkiem dela Rovero jako kabała do wprowadzenia inkwizycji. Podstawiono papieża Grzegorza V , który nazywał się wcześniej Bruno i był wyniesiony przez swego krewnego Ottona III jako pierwszy Niemiec na stolicy apostolskiej 996-999. Grzegorz VII zakazał symonii czyli małżeństwa duchownych. Spowodowało to obecnie próbę odwrócenia , aby stworzyć monarchię dziedziczną zamierzając dziś w nocy porwać mojego wnuka Noe planując zamordować mu ojca Adama Kornaszewskiego, którego podstawiono pod jego ojca Dariusza Pióreckiego obecnie Kornaszewski, który miał być zastąpiony Andrzejem Kornaszewskim w Polsce a Laila Sergejew-Kornaszewska miała wykazać na Łotwie, DNA dziadka dziecka i jego drugiej żony Ewy Kornaszewskiej pozorowana a matkę mojego syna (Adama Kornaszewskiego wcześniej Piórecki), którzy obydwoje nie mają carskiego DNA. Miało to zrealizować kabałę, aby zamordować mojego syna i podstawić pod opowiadanie zamordowania przez Iwana Groźnego jego syna co jest opowieścią kabały , gdyż podmieniono syna na ojca co jest widoczne w encyklopedii rosyjskiej po wybuchu epidemii , aby podmienić akta i dorobić opinie psychiatryczne co miało być dziś wykonane na moim synu, aby podstawić pod historię Andrzeja Pachowskiego, który udawał ,że ma herb Półkozic w Warszawie i jest podstawiony pod Andrzeja Kornaszewskiego jako tajna akcja wywiadu między USA, Polską i Łotwą, gdyż zamierzano porwać mojego wnuka, a syna wywieźć i zamordować, aby wykreować opinie pod cara Samozwańca i podstawić Grzegorza Rasputin pod Grzegorza Otriepiew , który jako fałszywy samozwaniec z polskimi pomocnikami został 17 maja 1606 roku zamordowany w Moskwie, gdzie podstawiono Mniszkównę obecnie Skowrońską jako podmiana garniturów w Irlandii. Podstawiono Grzegorza z Żarnowca właściwie Koszarski polski teolog kalwiński 1528-1601 , aby wstawić Grzegorz Rasputin pod Grzegorz Otriepiew i podstawić Mirosławę Koszarską na Ostrowiec Świętokrzyski pod nauczycielstwo wstawioną jako pracownik poczty w Kielcach, którego zamordowano zamierzając wykorzystać moje dane osobowe i podmienić rodziny. Zamierzano wstawić Kosiarskich , którzy sprzedali mieszkanie na Bohaterów Westerplatte 1/2A dla Pokora, aby wykosić moją carską rodzinę o północy z 17 na 18 maja 2017. Dlatego zablokowano Facebook , aby pozorować, że nie żyję i usunięto moje dzieci pozorując, że nie żyją. Pani Laila Sergejew-Kornaszewska nie zamierzała mnie poznać, gdyż udawała moją córkę, aby podstawić swoją mamę sędzinę z Łotwy pod moje dane osobowe w Starachowicach i wykazać mojego wnuka zamierzając zamordować mojego syna Adama Kornaszewskiego, któremu dorobiono fałszywe dokumenty przez lekarza Ewę Lewkowicz co połączono z wodociągami jako podmiana chrztu i połączono z państwem Gromek i Anną Quest jako jej drugie małżeństwo w Niemczech jako akcja wywiadu osób, które znały rodzinę Kaczyńskiego, którego podstawiono pod Jarosława Dąbrowskiego opisanego w encyklopedii rosyjskiej oficera rosyjskiego 1836-1871 rewolucjonista w Paryża, który odznaczał się metodami terrorystycznymi i zginął w walce z armią rządową co zamierzano zamienić i wymordować moje dzieci i moją rodzinę, aby wstawić Jarosława Kaczyńskiego, który miał doprowadzić do wymordowania mojej rodziny jako rosyjski oficer jako 17 maj, gdzie w Moskwie wymordowano Polaków , którzy byli z Grzegorzem Otiepiew jako Samozwańcem. Ivanka Trump jest podstawiona pod Iwan Groźny co miało doprowadzić do likwidacji mojego syna Adama Kornaszewskiego i reszty dzieci.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

