Program Go Afryka jako biznes na gwałcie

Szanowni Państwo

Doszło  do skazanie męża w SO Toruń IIK 164/11 co jest odmową uwolnienia rodziny carskiej przy jednoczesnej grabieży naszego carskiego mienia przez przez Kościół Katolicki, który  odmówił uwolnienia carskiej rodziny poprzez zamianę męża  na Piotra Idziak  i podstawiono policjanta Serwickiego Dariusza pod Wandę Serwicką pozorowaną na Wandę Idziak , której mąż Jerzy Idziak został podstawiony pod Jerzy Kaźmierczyk i wstawiony na Jerzy  Ziobro na Kraków co spowodowało podstawienie Jakuba Jana Pióreckiego obecnie Kornaszewski kawalera za męża Patrycji Wrona wstawiając  Patrycję Kotecką oraz Natalię Ziobro wstawiono za żonę Adam Stanisława Pióreckiego obecnie Kornaszewski ukrywając skradzione pieniądze w Afryce jako program GO.   

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech . Jerzy Kaźmierczyk

Starachowice 17.05.2017

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej

Andrzej Duda

Planowana akcja porwania o północy przez parafię Wszystkich Świętych w Starachowicach i Podczaskich pracujących z Kulczykami.

Zaplanowano akcją wywiezienie mnie i zamordowania mojej siostry Beaty Idziak, gdyż za nią podstawiono pania Agatę Duda, z powodu podmiany rodziny przez Podczaskich, którzy sfabrykowali genealogie i ukryto, że moją siostrę zgwałcił czarnoskóry mężczyzna z czego wynika, ze był nim Andre Klark zięć Podczaskich, a mąż Agaty Klark z domu Podczaska podstawionej pod żonę prezydenta Dudy przechodząc przez Agatę Bocian, które na ślubie miała czarnoskórą osobę, a mój syn był tam zaproszony, którego zamierzano podmienić co wynika z włamania na Facebook i wykasowanie moje dzieci, co oznacza, zamiar morderstwa. Mojej siostry pierwszy syn nie jest w takim razie jej synem, ale synem z gwałtu przez jej męża osoby małoletniej pod które podstawiono Romana Polańskiego, aby przejść na film i Sławomira Idziak który jest rodziną teściowej mojej siostry Beaty Marii Idziak, po czym zgwałcono moją siostrę i zabrano jej dziecko, aby nie było widać, że była nim czarnoskóra osoba pod którą podstawiono prezydenta Andrzeja Dudę i mojego syna którego zamierzano podstawić pod gwałciciela i zmienić na Jana Bochyńskiego, aby podstawić pod doktora Bochyńskiego pod Palace Zakopane i upozorować oszustwa dorobione przez autora książki w celu wykreowania dla mojego dziadka hrabiego Jana Tarnowskiego występującego jako Franciszek Jan Mazurek jako Jana Bochyńskiego co wynikała z dorobionych akt przez Starachowice na 2010 rok czyli podstawienie śmierci Lecha Kaczyńskiego pod Jana Bochyńskiego jako kolaboranta i Jarosława Kaczyńskiego pod Jarosława Dąbrowskiego jako oficera rosyjskiego , co się zgadza z nagrana wypowiedzią przez byłego dyrektora Zakładów Starachowickich, który mówił , że Kaczyńskim ksiądz dał chrzest i inne dane, gdyż byli Żydami a podstawiono herb mojego ojca, co oznacza że Kościół Katolicki sprzedał prawdziwy chrzest mojego taty dla Kaczyńskich i podstawił SS-manów jako Podczascy , którzy nie są prawdziwymi Podczaskimi ale wojsko Niemieckie, i podmieniono historię przez wstawienie pod gwałciciela mojej siostry męża ich córki Agatę Klark z domu Podczaska i pozorując dziecko mojej siostry za ich, aby wykazać DNA mojej carskiej rodziny dla Afryki i obecnie dla Łotwy przez akta medyczne planując eliminować ludzi i już dorobiono akta dla mojej wnuczki, aby w przyszłości ją okaleczyć, aby nie wyszła podmiany rodziny. Parafia Wszystkich Świętych dorobiła dla fałszywych linii genealogicznych dokumenty i nie udostępniła mi akt o które mama mówiła, że są w ich ręku. Oznacza, to że inne osoby podstawiono za mamę i dorobiono małżeństwa i inne związki, których mama nie miała anie moi dziadkowie. Oznacza, to że podstawiono dla Podczaskich pana Andrzeja Pachowskiego, aby podał się za nasz herb Półkozic czyli Lubomirskich podobnie jak Szreniawa, aby podstawić Andrzeja Kornaszewskiego upozorowanego za Dariusza Pióreckiego byłego męża, który zmienił nazwisko na Kornaszewski i upozorował ślub z naszą córkę Martą Jadwiga Bochyńską i wstawiono Martę Kaczyńską i Jadwigą Kaczyńska a moja córka wyszła za McElligott, co miało spowodować jej eliminacje w Irlandii, gdyż pisano, że jest synem SS-mana jako podstawienie ojca za syna. Oznacza to, że według kabały jaka jest w Polsce stosowana dorobiono dla mojego syna Jakuba Jana Pióreckiego , który zmienił nazwisko na Kornaszewski gwałt którego nie było i wstawiono pod Jana Bochyńskiego, aby pozorować taką osobę z jego ojca i zamierzano to ukryć za podstawieniem mojego teścia, któremu dorabiano fałszywe akta potajemnie o czym nawet nie wiedział, ale zamierzano go już aresztować na fałszywe akta, co było zdementowane. Mojego męża obrzucono błotem za winy innych i zamierzano zlikwidować, aby dokonać kradzieży mienia naszego, co jest widoczne. Oznacza to, że premier Beata Szydło jest upozorowana na moją siostrę co oznacza, że doszło by do powielenia spraw, które dokonano na mojej siostrze. Oznacza, to że upozorowano moją śmierć i oskarżono mojego męża pozorując, że ukradł swoje pieniądze i dlatego nie wykazano pochodzenia, gdyż pieniądze były z jego kota w Zurychu, przelane na moje koto pod które podstawiono Agatę Duda i jako Agata Clark żonę gwałciciela mojej siostry Beaty Marii Idziak podstawionej pod Marię Barbarę Szarek , co miało rozpocząć eliminację ludzi a co jedynie można zatrzymać zamieniając skradzione pieniądze nam na kredyty , które będą spłacać a mężowi oddadzą godność i nasze mienie co spowoduje uregulowanie wszystkich naszych zobowiązań które są już pobrane i nie odpisane, co nie zamierzano wykazać, ale mnie porwać i wywieźć, a co spowodowałoby likwidację Polski i mordowanie ludzi jak reakcja domino jako Dominik Kulczyk i Dominiak Maślisz i Jarosław Maślisz jako Jarosław Kaczyński.

Z wyrazami szacunku
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. Mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

