REPRESJA jako podmiana 13 wrzesień mamy Filomeny Jadwigi Bochyńskiej prawdziwe urodziny urzędowo 13 październik i podmiana przez Kościół Katolicki czyli dorabianie dzieci z nieprawego łoża i przerabianie naszej rodziny na złodziejaszków w wolnej Polsce

Szanowni Państwo

 W nowym wolnym kraju  dzieją się rzeczy , które miały obciążyć  nas ,  którzy całym sercem tworzyli dobro tego kraju,  który nie widzi co  przychodzi z góry a co od ludzi.  Mało kto wierzy, ale polega na własnej wiedzy i elokwencji, wykształceniu oraz znajomościom. Taki rząd jest  pozornie mocy ale to jedynie ułuda, gdyż  niszczenie ludzi i zamykanie w więzieniach za nie poprawność polityczną, przez co są sądzenie  przez całe lata w jednej sprawie już zakończonej dawno,  ale na powielone dane i na  powielone osoby. To co było wykazane w książce  o sposobach  niemieckiego gestapo i SS  i najgorzej,  gdy ktoś się przyznał  do  winy, gdyż  miał najgorzej. Dziś dla tych samych akta SS  dorabiane są akta przez sądy polskie i dziś  Polacy z tego powodu są  sprzedawani, gdyż Niemcy zawłaszczyli  razem i innymi  osobami jak Gmina Żydowska z Nowego Jorku  jako podział łupów  na naszym  rodowym alei prywatnym mieniu . Dzielone są szaty  i tak jak o  szaty Jezusa Chrystusa rzucano losy to sam dziś życiem ludzkim się kupcz. Błogosławieństwa się nie sprzedaje a kościół zajmuje się hazardem  jako sprzedaż dusz i mojego męża podstawił pod Sekretarkę US aby go skazać  do  ukrycia kradzieży ziemi w tym w Niemczech pod kościołami  podstawiając  błędy jako nieskończoność  8  KAŹMIERCZAK, Kazimierczak, Kazimierczyk.

Mąż mój Jerzy Dariusz Kaźmierczyk ,  który ma prawo  wraz zemną do mienia jest skazany  i  podmieniono akta  aby dorobić  do podmiany i aby oskarżyć niewinną osobę mojego męża. Tak wykreowano dane w Starachowicach  i OPOCZNIE  gdzie sfałszowano akta  i  aresztowano bezprawnie mojego męża  gdyż dokonano podmiany  przez Policję,   aby ukryć to co zrobiła w przyszłości  Policja . Zastosowano  upozorowanie Berezy Kartuskiej, gdzie izolowano ludzi i  uszczuplono posiłki . Dziś pozbawiono mnie  możliwości zarobkowania   skazują i aresztując męża , aby dorobić  akta i podstawić  pod byłego męża pod akta o przemocy w rodzinie dokładnie chodziło o mnie,  nie o dzieci i podstawiono sekretarkę i jej sprawy rodzinne  dorabiane przez Policję , aby podmienić na moje i  dokonano w demokracji  podstawienie pod akta SS i dlatego mojego męża  skazano jako forma okazania szacunku dla POLAKÓW i poniżyła tym samym wolna Polska  moich dziadków    Anielę    Reginę i Franciszka  Jana Mazurek i moich  rodziców Filomenę Jadwigę  i Józefa Ludwika  Bochyńskich , co  dziś jeszcze echem o Góry się odbije i uderzy w tych,   którzy tego dokonali. Według  wiary kościoła niewiara jest grzechem a  Kościół i Polska myślała, że oszuka Boga. Walka jest gdy trzeba, gdyż życie jest więcej warte niż złoto i srebro.

Bez  powodu mąż się pierwszy raz przyznał się i do dziś jest szykanowany , gdyż sędzia okłamał męża, że moja mama Jego  zaskarżyła, co jest nieprawdą i szykaną  wobec moje  matce.   Tak  od lat oszukuje się ludzi i są niszczone rodziny całe pokolenia  ludzi  przez system , który  nagrodził tych co sprzedali Polskę,  a  za uczciwość i wierność,   ludzie są skazywani.  Wartości to slogan do niszczenia ludzi i pozorowania uczciwości przez naciski polityczne i układanie ustaw do ukrycia sprzedania Narodu , Polskiej ziemi i dusz ludzkich  jako Bazar. Deklaracja oddania moich nieruchomości za mojego męża, którego mimo to skazano,  miała być wykorzystana przez Sąd do kreowania  spraw dla rządu,gdyż upozorowano, że nie żyje ,  czyli ukrycie miało być za osobami z rządu  wykorzystując  panią Premier  gdyż ma takie samo imię  co moja siostra Beata a to powoduje pozorowanie wielożeństwa, aby wstawić  na  moje oświadczenie  gdzie wpisałam moją siostrę Beatę Idziak. Aby kreować sprawy kreowana jest podmiana mężów. Powoduje to pozorowanie innej rzeczywistość kreując moją siostrę za żonę mojego męża,  i aby ukryć oskarżenie bezprawne mojego męża przez osobę udającą związek z  moim mężem i dlatego dorobiono akta na Łódź  i tam kreowano Ewę K i Ewę E za skarżącą mojego męża i wstawiają jego córkę również  o imieniu Ewę K , z którą nie ma kontaktu, aby dokonać przez  Opoczno dla Łodzi i Ostrowca  do podmiany dla Szwajcarii do Banków . Akta  są potrzebne aby oszkalować  naszą rodzinę do podmiany  na złodziejaszków  i inne sprawy i pozorując, że go skarży  rodzina  i  pozorując ofiary przemocy,  czyli dokonując oszustwa,  aby  mieć alibi  dla kreowanych akt dla mojego męża  Jerzego Kaźmierczyk podstawiając akta o przemocy w rodzinie  dokonywane  przez byłego męża za co był skazany w zawieszeniu i  zastosował się do wyroku , a nie odbywał kary, gdyż okazałam  według sędziego określone wyrażenie wielkie  miłosierdzie. Mimo to podmieniono akta , gdyż nie ma możliwości  aby było skazać mojego męża  i nie ma takiego prawa na świecie,  które zastosowano w Polsce. Jest to eksterminacja naszej rodziny aby zniszczyć  i podstawiono  pod mojego męża   Jerzego Dariusza Kaźmierczyk  i wiele osób  jako błędy pisarskie,  kreując na różne  sposoby do podstawienia pod nie innych osób , do wstawienia jak w przeszłości   tego dokonały służby  dla Kościoła Katolickiego do podmiany mojej rodziny i zniszczenia Prawosławia.  Wstawienie miało być oskarżeniem moje siostry  Beaty I podstawionej jako skarżącej  pod 25 tysięcy o które się upomniała a o czym nie powiedziała. Jest to  sprzeczne z tym, co jest w Oświadczeniu jako przekazanie minie  części  po naszych rodzicach , co uprawniało mnie do dysponowania według uznania.  Czyli  mój mąż dla tego jest skazany i dorobiono z niego złodziejaszka,  aby takie dane podstawić  do  USA przez  Katowic do Szwajcarii dla mojego męża wstawiając moją siostrę Beatę I jako skarżącą i dlatego męża  skazano i mnie  zamierzano eksmitować,  aby wstawić Beatę I udającą  mnie i pozorując spadkobiercę na rodowym mieniu , co nie  dotyczy  spadku  ale jest  wykazane w Oświadczeniu Woli  mojego taty inż. Józefa Ludwika Bochyńskiego  dla mnie Bożeny Bochyńskiej -Kaźmierczyk   i mojego męża Jerzego Kaźmierczyk,  którego dlatego skazano i podstawiono  inne osoby jako spadkobierców do podmiany  mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk  na Piotr G  na moje mieszkanie po rodzicach  podostawiają siostry męża Piotra  I,  aby  go skazać  i  ukryć  to co zrobiono w Starachowicach, czyli dokonano  podmiany  mojej rodziny  czyli podmiana osób  które planowano usunąć przez rząd  i nasz dzieci jako element do związania jako niewolników.  Podmiana miała być jako powielenie  jako  wątroba i wstawiono nazwisko  Wątroba jako zamiana strony ulicy  Bohaterów Westerplatte  1 na 2. Chęć  kradzieży naszego mienia  zasłania logiczne myślenia i części ciała miały  być  wszczepiane aby zastąpić okradaną osobę , co staje się  dowodem na   realizację  faszyzmu .  Aktorzy wykorzystywani jako forma podmiany  i teatr z kościoła albo restauracje bądź hotele i deweloperzy jako osoby kreowane na fałszywych windykacjach przez lata tych samych nie odpisując długu. Mój tata  nie   należał do nigdy nie pobierał żadnych pieniędzy, które pobierały  osoby  należące do ZBOWID.   Na wnioskach racjonalizatorskich  mojego taty inż Józefa Ludwika Bochyńskiego,  podpisywali się z ramienia komitetu Partii komuniści   jak  pan Waldemar M,   by  pobierać pieniądze po latach  udając rodzinę.   Inne osoby podały się za rodzinę , aby decydować za nas udając współmałżonków wykreowanych przez kościół katolicki sprzedający chrzty jako fundacja zaopatrzenia wsi w wodę,  do sponsorowania odnowy  grobowców na Jasnej Gorze jako sponsor Wodociągi  zamieniają na windykację co jest połączone z wioską  i Pałacem Białaczów, gdyż był lebensborn w czasie wojny,  a nie tak dawno dom starców, przeniesiony do Żarnowa. Jest to zbieżne z projektami ,  jako kompleksy pan Andrzeja P  i jego matki Krystyny P  oraz żony Anny P . Można zauważyć podstawienie nazwiska byłego męża nazwisko Piórecki i dlatego giną metryki urodzenia moich dzieci na to nazwisko do usuwania danych mojej rodziny i podmiana na Andrzej P na Warszawę i  Łódź. Zamiana miał być na  inne osoby pod kompleksy jako  domy  spokojnej starości dla bogatych Żydów. Imię Adolfa Hitlera miało być  kreowane, że żyje pod zmienionym nazwiskiem  i w nowoczesny sposób kreowana fabryki czekolady jako spokojne programy  dla starszych ludzi,  i tak zamierzano umieścić nasz rodziny. Dlatego wykreowano przez księdza  kwiatki zwolskie wytworzyć inną rzeczywistość do eliminowania prawdziwej historii usuwając  historię tragiczną przedwojennej arystokracji i wstawiając nowoczesne elity aby udawać, że się nic nie stało, aby dalej  ukrywać prawdę. Powoduje to podmianę akt medycznych na dawne ofiary,   aby okradać z godności i mienia tak samo okradać  nas i Polskę,  przez osoby podające się za Polaków a nimi nie są. Kwiatki Zwolskie uzupełniając historię rodzin wymordowanych aby pozorować, że przeżyły aby ich odtworzyć  i połączyć z nazwiskami z obozów zagłady, eliminując niewygodnych politycznie i nazwiska  dawnych  elit polskich  pod programy  SS dla nowoczesnych elit. Nowoczesny sposób  ukrycia podmiany jest manipulacja ludźmi przez  potajemnie podstawienie  opiekunów i wpisywanie danych do podmiany pod  metryki urodzenie na Piórecki i wstawienie  dziec jako fikcyjnego nazwiska Pawłowski, co jest pomówieniem dorabianym  dla Katowic, aby podmienić rodzinę  pod  dorabianych fałszywych małżonków. Dlatego mój mąż Jerzy  Dariusz Kaźmierczyk nie został przeniesiony do Kielc, aby uniemożliwić mi odwiedzanie męża. Celem jest wykazanie rodziny jako twór  nie potrzebny, aby zastąpić  sztucznym ironicznym tworem jako “kołchoz” , stworzony jako astralna rodzina, przez obecny system. Takie systemy nie są  akceptowane dla ludzi pokroju moich dziadków i rodziców i nas. Rodzice osobiście angażowali się w pomoc wielu osobom i  byli zawsze ludźmi honoru.

  Koperta od listu męża

 

 

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

